Dankzij de dames vd helmen een heerlijke vakantie

De binnen voering van mijn helm Schuberth C4 PRO was defect. Er was geen vervanging mogelijk. Dankzij het knutselwerk vd dames kon ik de helm toch op voor de vakantie naar Normandie. Een heerlijke vakantie gehad. Met alle lof voor de dames.

• Ervaring met: Helmen

Dames vd kleding afdeling

Dank zij de dames vd kleding afdeling kan ik met mijn eigen helm op vakantie naar Normandie. Op vakkundige wijze hebben zij de voering can mijn helm gerepareerd Vol lof Peter pauw Vanuit Frankrijk

• Ervaring met: Accessoires

Betrouwbaar,vriendelijk en kennis van zaken.

Goed geholpen bij de werkplaats om mijn verzameling honda's rijdend te houden. En dit jaar ook nog een mooie 2e hands fireblade gekocht. Ook bij de kleding goed geholpen met pinlock viziers voor mijn helmen. Ook hebben ze een racepak speciaal in mijn gevraagde kleuren besteld en over laten komen uit een collega filiaal. Dus motoport Zelhem vind ik een geweldig totaal concept voor de beginnende en gevorderde motorrijdster) (

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Super tevreden. Al jaren!!…

Ik kom hier heel graag voor de aanschaf van een nieuwe motor, onderhoud en aanschaf van alles eromheen. Goede service, zeer vakkundige mensen met oog voor de klant. Echt een aanrader om eens binnen te stappen. Ik koop hier al jaren alles wat ik nodig heb voor het motorrijden

Super tevreden

Andere motorfiets kopen, perfecte afspraken en worden nagekomen. Bandenservice is oke.

• Ervaring met: Motoren

Professioneel, vriendelijk en goede service

Onderhoud en stalling van mijn motor is hier in vertrouwde handen. Altijd netjes in overleg en volledig transparant.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Word altijd volgens de afspraken gehandeld ,meestal met het magazijn te doen en dat gaat perfect

Deskundigheid en service

Ik kom hier al sinds 2002 en maak alleen gebruik van de werkplaats. Daar ikhonda motoren verzamel onderhoud ik ze ook.en vlot geholpen Wat ikzelf niet kan besteed ik dus uir bij motoport Zelhem. Tot de dag van vandaag altjd deskung vriendelijk

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Zeer fijne en deskundige motorzaak

Mijn Suzuki daar in onderhoud, en ook voor een storing werd ik perfect geholpen . Had alleen liever gehad dat je daar na afspraak op kon wachten, ga je ook gelijk de winkel door voor kleding etc. Nu buiten wachten op je vervoer die niet precies weet waar het is. Een gemiste kans, werkt wel omzet verhogend. Voor de rest niks als lof, zeer vriendelijk en deskundig

Deskundig en vriendelijk

Altijd vriendelijk en kundig.

• Ervaring met: Motoren

Goede service, vriendelijke mensen niets is te veel gevraagd. Altijd fijn om zo maar even binnen te lopen. Er is koffie in een gezellig hoekje. Wel jammer dat activiteiten vaak op zondag zijn. Die dag heeft voor mij een andere invulling. Dank voor de fijne en goede service

• Ervaring met: Motoren

Een fantastische bedrijf, die begrijpen waar elke motorrijder,ster voor komt .

ik ben hier heel kort en duidelijk in. Met vriendelijke groet, Stefan Pruijn.

Nette zaak

Wordt hier altijd netjes geholpen, en denken altijd klantgericht mee.

• Ervaring met: Motoren

Motoport Zelhem bedankt voor de snelle service. Op dinsdag ochtend gebeld dat ik in de vakantie mijn remschijf krom heb gereden. Binnen een half uur de motor opgehaald. Dezelfde dag bericht over schade en kosten. Op woensdag de motor weer op kunnen halen om verder van mijn vakantie te kunnen genieten. Geweldige service.

Slecht

Slecht, SC10U 10 communicatieset gekocht. Prijzig ding. Bij afrekenen moest ik €30,- betalen omdat ze de kraag ingebouwd hebben voor mij. Dit was vooraf niet gemeld! Mij zien ze hier nooit weer!!!!

Geen service, geen aankoop

Had een motorbroek nodig; op aanraden een uur gereden naar deze zaak. Keuze genoeg zo leek het, helaas geen personeel dat de moeite nam om me te helpen! 8 broeken verder en zonder aankoop weer naar huis.

• Ervaring met: Motorkleding

Goedemorgen Yvanca, dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling waarvoor onze excuses! Wij komen er niet achter hoe dit heeft kunnen gebeuren, kun je mij een mailtje sturen met de datum en tijd? ([email protected]) Graag nodig ik je uit in onze motorzaak voor een tweede kans, ik heb hier in ieder geval een kleine goedmaker voor je klaarstaan mocht je weer langs willen komen! Team MotoPort Zelhem.

Ik kom al ruim 40 jaar bij deze zaak over de vloer, eerst bij Engberts, later werd dit Motoport. Het is een grote zaak en toch lukt het om de gemoedelijkheid te bewaren. De medewerkers hebben oog voor de klant en gevalletjes garantie worden zonder problemen opgelost.

• Ervaring met: Motoren

Fijne motorzaak... Heb getwijfeld tussen de kawasaki z900 en suzuki gsx s 750. Als ik de kawa aan had geschaft had ik het zeker hier gedaan!. Zo goed geholpen.. Maar ze hadden toevallig net geen testmodel van de suz gsx s750, vandaar een dealer bij mij in de buurt gekozen... Maar als ik ooit een kawa aan zou schaffen dan rij ik liever 45minuten naar Zelhem heen ook al is het alleen al voor de klantvriendelijkheid en de tijd die ze aan je besteden.. top!

• Ervaring met: Motoren

Ik ben naar een motordealer geweest in Duitsland (Thunderbike in Hamminkeln)voor een bandenwissel. Zij hebben gepoogd om mijn banden om te wisselen op andere velgen. Het waren tubeless velgen, echter zij gebruikten binnenbanden omdat zij van mening waren dat het oorspronkelijke ventiel niet luchtdicht zou zijn, wat ik heel vreemd vond. Hierdoor ontstond wel een ander probleem, namelijk dat het ventiel tegen de remklauw kwam, aldus echt teleurgesteld. Ik heb daarna navraag gedaan bij de verkoper van de velgen, deze verzekerde mij dat het echt tubeless velgen zijn. Ben daarna naar Motoport in Zelhem gedaan, hen het verhaal uitgelegd, zij wilden hier naar wel kijken. En wat blijkt, heb totaal geen binnenbanden nodig. Het zijn gewoon tubeless banden. IK weet niet exact wat Motoport heeft gedaan, maar ik kan weer rijden. Top Service van Motoport. Dankjewel jongens!!!

• Ervaring met: Banden

Beste Wilfred, bedankt voor deze recensie! Goed om te horen dat ons bedrijf je is bevallen, kom gerust nog eens aan voor een bakje koffie!

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Ik heb mijn Yamaha MT-09 gekocht in Zelhem en ben geholpen door Stefan, geduldige verkoper met een prettig enthousiasme. Geen op of aanmerkingen op de service, gewoon lekker normaal. Ik kom graag in de showroom om eens rond te kijken en vind er altijd een prima sfeer hangen. Mooie zaak en goede service ! Of zoals we hier zeggen....Hol um Gangs ;)

• Ervaring met: Motoren

Beste Bas, bedankt voor je reactie. Goed om te horen, zoals je weet ben je altijd welkom voor nog een koffie! Veel plezier met de MT-09 en die fantastische Akra uitlaat!

Sebastian heeft ons perfect geholpen met het aankopen van onze motoren. Vervolgens prachtige kleding uitgezocht met behulp van klantvriendelijk en goed personeel. Bedankt team MotoPort - Zelhem !

• Ervaring met: Motoren

Beste Jos, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je binnen alle afdelingen van ons bedrijf goed bent geholpen, daar streven wij ook naar! Veel plezier met de nieuwe motorfietsen.

10 jaar geleden mijn eerste motor gekocht. Nu toe aan de tweede. Eerst eens rondgekeken en georiënteerd. Geen opdringerigheid of achternalopen. Gewoon zoals het hoort. Toen ik vragen had was er iemand beschikbaar. Moet erbij zeggen dat het op dat moment gelukkig wel rustig was. Maar waar is dat niet zo.Naar huis gegaan om te overdenken wat ik had gezien en ruim twee weken later teruggegaan. Men wist nog dat ik was geweest en zelfs voor welke motor. Proefrit gemaakt en 'verkocht' en gekocht. Twee weken later motor op kunnen halen. De voorband moet nog vervangen worden. Die was niet op voorraad en zou volgende week komen. Daar rijd ik graag een keer voor terug. Ik ben tevreden.

• Ervaring met: Motoren

Beste Gerrit, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat onze opzet je bevalt. Ik zal het aan Rob doorgeven. Veel plezierige kilometers gewenst en we zien je binnenkort terug voor je voorband!

Ik kwam voor een navigatie oplossing voor mijn K1200RS. Dat viel ff tegen zeg! Perfect opgelost door de medewerkers van motoport! Niets dan lof.

• Ervaring met: Accessoires

Beste Marco, bedankt voor je reactie. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen en veel plezier gewenst met de navigatie!

Laarzen gekocht, één bleek niet waterdicht, woensdag teruggebracht, woensdag er op nieuw paar laarzen retour. Prima service, stipte afspraken, prima zaak.

• Ervaring met: Motorkleding

Beste Joop, bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat we u konden helpen, ik zal het doorgeven aan de kledingafdeling!

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.