Ik heb een Yamaha TDM 900 gekocht. Nu kwam daar een probleem aan het licht en hij kon meteen langs gebracht worden. Toen kwam de dag dat ik hem kon ophalen en wil hij niet starten, wat een issue was dat hij soms wel en niet had en wat men dacht verholpen te hebben, maar helaas niet het geval. Ik kreeg ook meteen een telefoontje op de maandag met oprechte excuses net als de zaterdag, ook al was het iets waar zij niets aan konden doen. Ik was al blij dat het daar gebeurde en niet terwijl ik weer thuis was. Ze boden ook meteen aan om de motor te brengen als hij klaar is. Al met al een fijne motorzaak met hart voor de motor en zijn berijd(st)er.

Mijn tweede revieuw…

Eerst een piaggio mp3 yurban gekocht Een half jaar geleden, super service mee gehad, nu de yurban ingeruild na een aantrekkelijk aanbod en wederom ervaren hoe fijn het kopen van een Moter is bij motoport. Nu veilige kilometers tegemoet met mijn nieuwe mp3 500 lt Bedankt Johan en Mark ik ga weer fluitend op weg naar mijn werk!! Level twee zie ik vrolijk tegemoet (de werkplaats crew is aan de beurt)

• Ervaring met: Motoren

Bij deze ondernemer (en dus de werknemers) voel je je welkom; uitstekend service en vriendelijkheid.

Ik was op zoek naar een motorfietsdealer voor het reviseren van een remklauw van een Honda VTR. Deze remklauw was al losgekoppeld van de motorfiets. Bij de ene dealer vroegen ze de hoofdprijs, al dan niet gekoppeld aan een (hele) lange wachttijd. Soms werd op voorhand al de suggestie gewerkt dat ook de zuigers van de remklauw zouden moeten worden vervangen en/of dat beiden remklauwen gereviseerd zouden moeten worden. Bij deze dealer / werknemer niks van dit alles. Er werd vooraf telefonisch gerichte vragen gesteld; daarna volgde een reparatieprijs die open en eerlijk werd toegelicht en de reparatie zou wel tussen de andere drukke werkzaamheden worden uitgevoerd. De verwachting was binnen twee dagen, maar ik werd dezelfde middag al teruggebeld dat de revisie was uitgevoerd. De prijs viel achteraf nog lager uit en kwam uit op ongeveer €90.--. Hier wordt goed aangevoeld, in dit geval door Sergen, dat je graag zo snel mogelijk wil motorrijden! Gewoon een top-bedrijf en zal daar ongetwijfeld nog een keer terugkomen ondanks de rijafstand van 35 kilometer.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Top service, ook NA aankoop!

Ik heb een piaggio yurban mp3 gekocht bij motoport super veel plezier mee! Maar toen er was loos was heb ik een mail gestuurd, dit was op zondag! Maandag zijn ze gesloten en dinsdag eerste werk werd er gelijk contact opgenomen en een afspraak gemaakt om de scooter op te halen voor het oplossen van mijn probleem!! Ik stond er verbaasd van te kijken omdat ik dit soort service niet gewend ben!! Dus als je nou denkt “wat een hoop geld voor een scooter” denk dan aan de klant gerichte service die je mag ontvangen van je “lidmaatschap” bij de motoport familie!!

Top zaak

Na motor nr 3 te kopen kan ik zeggen top zaak

GEWELDIG!!!!!

Gisteren 1 september 2021 mijn geweldige kawazaki j300 opgehaald. Wat een ding. Netjes word alles uitgelegd voordat je weg rijd. Vorig jaar nog 2 helmen gekocht met mijn man samen. Wat een service. Ze nemen alle tijd voor je, niets is te veel voor ze. Je voelt je er echt op je gemak. Johan dank je wel voor de goede zorgen dat alles zo snel geregeld kon worden. Gr. Mira

Proefrit

Afspraak gemaakt met Johan (leuke peer!) voor een proefrit op een Kawasaki Z1000SX. Goed contact van tevoren had al gemeld dat ik wellicht even moest wachten op zaterdag middag. Dit klopte inderdaad, maar we kregen een kop koffie en er valt genoeg te zien in deze mooie zaak. Goede proefrit gemaakt, helaas voor mij vond mijn vrouw de zit niet prettig en is het hem niet geworden. Even goed keurig verder geholpen om te kijken welke duoseat wel goed voelde. Na mijn zeer slechte ervaring bij Doornekamp motoren in Hoevelaken is dit wel een zaak waar ik graag terug zou komen.

• Ervaring met: Motoren

Ik heb de motor heen gebracht en werd gelijk geholpen. Ze keken meteen en vonden al snel een mogelijke oorzaak van m'n motorprobleem. Onderdelen besteld en bij het ophalen van mijn motor was alles gefixt. Hij rijdt weer als een zonnetje. Vriendelijke mensen! Professionele zaak :) Zeker een aanrader.

Werelds

Wat een goede service! Vriendelijke en service gerichte medewerkers bij de afdeling onderhoud en kleding. Wij komen hier graag terug.

• Ervaring met: Motorkleding

Vorige week naar de motor gaan kijken, een bijna nieuwe R nine T. Zag er keurig uit, werd ook even buiten gezet zodat we de motor beter konden bekijken. Vriendelijk personeel en lekkere koffie. Vandaag de motor opgehaald, stond mooi te glimmen op t plateau, met bordje "Erik gefeliciteerd...." Wederom zeer vriendelijk geholpen. Ben erg blij met de motor en zeer tevreden. Gr Erik

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen, ook nadat ik de motor al enige dagen, werd ik geholpen i.v.m. enkele vragen.

• Ervaring met: Motoren

Heel vriendelijk en attent personeel

Zo leuk om te zien dat er een persoonlijk felicitatie bord naast mijn nieuwe motor in de showroom stond.

• Ervaring met: Motoren

Het begon goed. Het eindigde verdrietig

Ik werd super vriendelijk geholpen. Dat is vaak als je rond de 18.000 euro besteedt. Bij de eerste beurt wordt er geconstateerd dat mijn velg onherstelbaar beschadigd is. Tijdens het rijden merk je het niet en als je er niet naar op zoek gaat zou je het ook niet vinden. Daar denken ze bij Motorport anders over. Schade van buitenaf is niet voor hun en kan er nooit gezeten hebben toen ze de motor verkochten, oordelen zij. Daar sta je dan met tussen de 800 en 1200 euro schade. Ik zeg bedankt Motoport. Ik laat de schade bij een serieuze BMW dealer verhelpen.

• Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: Motoren

Beste Richard, Je hebt bij ons in maart 2020 een gebruikte motor gekocht met 10.020 km op de teller. Na 7 maanden en bij een km stand van 19.742 kom je bij ons terug met de melding dat er een slag en beschadiging in de voorvelg zit. Je hebt hier met onze werkplaats chef Marc over gesproken en wij zijn van mening dat de motor bij ons goed is afgeleverd. Het euvel is ontstaan door impact van buitenaf. Bij ons wordt een ingeruilde motor showroom klaar gemaakt, technisch gecontroleerd en geheel gepoetst. Daarbij horen de velgen en banden ook bij en deze beschadiging zou dan zichtbaar geweest moeten zijn. Bij verkoop van een motor wordt deze middels een checklist gecontroleerd en wederom worden de wielen en banden nagezien. Er is dus sprake van een dubbele controle. In onze optiek is het niet mogelijk dat wij de motor afgeleverd hebben met de slag en beschadiging zoals nu aanwezig. Ons voorstel om uit te zoeken wat een andere velg (nieuw of gebruikt) zou kosten is door jou afgewezen. In dit geval houdt het voor ons helaas ook op. Mocht er toch nog interesse zijn dat wij hier een voorstel voor maken dan helpen wij graag. Met vriendelijke groet, Simon de Vries MotoPort Wormerveer

Altijd super service

De beste Motorzaak waar ik ben geweest. Altijd vriendelijk, eerlijk en ze denken met je mee. Echt een aanrader.

Goed geholpen, geweldige moter

• Ervaring met: Motoren

Prima en vakkundig geholpen!

1000km beurtje en op verzoek netjes wat kleine afstellingen voor mij gedaan. Top gedaan Dennis!

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Alles snel en perfect gedaan.

Voor het maken van de proefrit, na een discussie over het rijgedrag van verschillen type motoren, ter plaatse nog een tweede proefrit aangeboden. Kreeg direct een goede inruilprijs aangeboden dus de koop was daarna snel gesloten. Binnen twee dagen trotse eigenaar van de (voor mij) nieuwe motor. Bedankt Simon! Goede en prettige service.

Uitgebreide service

Prettig laagdrempelig bedrijf. Professie in de werkplaats. Personeel weet veel details over mijn BMW. Niet goedkoop, maar wel goed! Voor mij de beste uit de regio.

• Ervaring met: Motoren

Afspraak en informatie over onderhoud prima verzorgd.

Positieve ervaring: zowel informatie over onderhoud/reparatie als toelichting werkzaamheden en factuur prima geregeld.

Klantvriendelijk

Zeer goed mijn volgende motor en onderhoud koop ik daar ook. 👍

• Ervaring met: Motoren

Geen gevoel en geen kennis van KTM

Storing aan m’n KTM Net 2 weken buiten de fabrieksgarantie. Alleen uiteindelijk een vergoeding van KTM Nederland maar als dealer geen enkele coulance, nee een dikke rekening van bijna 600 aan uren... hoezo!? De kennis hebben ze niet, en de klant kan betalen voor iets wat misschien een uren minder werk had kunnen zijn bij een echte KTM dealer/specialist...

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Motoren

Beste Remco, vervelend dat je 5 maanden na dato met deze reactie komt. Je hebt de motor NIET bij ons gekocht en de motor was buiten de fabrieksgarantie. Wij hebben je gedurende de reparatie continue op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen betreffende de reparatie. Het was een lastig te traceren storing en uiteindelijk hebben wij het voor je opgelost. De onderdelen zijn onder coulance vergoed en de arbeidsuren zijn doorberekend. Dit is een normale procedure. Helaas zie jij dit anders maar wij hebben naar eer en geweten gehandeld. vr.gr. MotoPort Wormerveer

Klant gericht, vriendelijk en ervaren

Vriendelijk personeel. Kennis van zaken in werkplaats, kledingshop en verkoop. Kom hier al jaren.

Top👍

Goede service zowel In de winkel als via de telefoon!

• Deskundigheid N.v.t.

Prima geholpen

Prima voorgelicht en geholpen. Meerdere proefritten gemaakt om uiteindelijk perfect zittende en rijdende motor te kiezen. Ook prima koffie!

• Ervaring met: Motoren

TOP, duidelijk, eerlijk, accuraat en servicegericht - TIEN met een griffel!!!!

Door omstandigheden moest ik helaas mijn motor verkopen. Op advies van een kennis heb ik MotoPort Wormerveer gepolst en daarna naar toe gereden. Een eerlijk advies voor verkoop en een indicatie over de benodigde reparaties om de motor veilig aan een nieuwe rijder over te kunnen dragen. Helder en duidelijk!! Verkoop is super goed verlopen en niets anders dan LOF over de deskundige begeleiding en afwikkeling van de verkoop. Vriendelijk en service gericht! Dus Johan Heijbrock 👍👍 Duidelijk een aanrader voor niet alleen een aan/verkoop van een motor maar ook voor de aanschaf van motor gerelateerde artikelen.

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.