
Ik heb hier een hele mooie Suzuki Intruder C800 Volusia gekocht. Overeen gekomen tot een eerlijke mooie prijs. Communicatie in Corona tijd zeer soepel verlopen. Ook heb ik hier meteen de verzekering via Motoport afgesloten. Al met al super service! Ik ben een zeer tevreden klant.
De reparatie correct en netjes uitgevoerd
Mijn ervaring is beoordeeld op een aantal bezoeken, zowel in de werkplaats als ( voor corona tijd ) in de winkel. Goed advies gekregen betreft helm aanschaf, geen verkoop praatjes, maar een eerlijk advies naar mijn wensen. Mijn K 1600 was toe aan een beurt, netjes gehaald, alles volgens afspraak gedaan, en gewassen terug gebracht. Zelfs nog een kleinigheidje meegepikt uit service, daar hou ik van. Bij terug brengen van de motor een helmtas er bij gekregen,leuk en gemakkelijk. Tussentijds kom ik wel eens langs, even de banden op de juiste druk zetten, nooit geen probleem, doen ze even tussendoor. Ze kunnen me toekennen onder de rubriek "vaste klant " !
Had gehoord van terugroepactie van mijn FJR. Telefonisch contact opgenomen, op korte termijn een afspraak kunnen inplannen en nadat de werkzaamheden waren uitgevoerd is mijn FJR keurig netjes thuis weer geleverd. Prima Job ! ☺
Ik ben zeer tevreden. De motor wordt opgehaald voor een onderhoudsbeurt en schoon terug gebracht. Top!! En deskundig personeel. Fijne mensen
Professioneel en duidelijkheid.
Op het moment dat wij de nieuwe motor op kwamen halen, stond deze klaar met een bordje erbij die gepersonaliseerd was op onze naam. Heel attent! Er wordt een speciaal moment van gemaakt zo en dat voelt goed, als je als particulier zo'n aankoop doet. Daarbij was de uitleg van alle mogelijkheden van de motor uitgebreid.
At motoport veldhoven, I booked regular service for my africa twin 2016 with 13000 km on the odometer. I booked via phone, asking multiple times what the expected cost will be. "Its 149!" Was repeated multiple times. I received no calls before pick up. Once i arrived i founf out a bill of 205,14 euro. When mentioning to the cashier it seems it's my fault that i didn't ask before (not sure what?!?) But "since the invoice it's printed i cant change it. Next time we'll lower." Now.. I understand it's difficult times. However it's frustrating to have such lack of clarity and transparency in the process. My request is to have a refund of euro 50. How to proceed? Thanks and kind regards, Manuel trotta Factuur 266931
Wordt altijd goed geholpen en vriendelijk. De service is ook goed en de het onderhoud. De motor na een winterbeurt weer netjes terug gekregen.
Ik had een lekke achterband en ben, zonder afspraak, snel en vakkundig geholpen. En kon weer snel op weg !
Met Ruud eerst via de mail prima contact gehad. Daarna telefonisch en tijdens het gesprek in Veldhoven. Alles tot opheden prima verlopen.
Mijn motor werd thuis opgehaald en telefonisch werd ik goed op de hoogte gehouden van onderzoek en resultaat . Er werd goed meegedacht met oplossing
De Yamaha MT10 had geen gebreken, ondanks verhuurverleden en hoge km-stand.
Deze week Yamaha SCR950 opgehaald! Top machine de eerste tocht er op zitten klasse!
Al meer dan 20 jaar goede ervaring met Motoport.
Motor gekocht en nog eens later gegaan om nog onderdelen te laten motoren. Super service!
Mijn dochters motor bij een ander gekocht toch netjes behandeld. Samen een beurt gedaan en netjes de dingen opgelost wat niet goed was.
Ik laat er al mijn onderhoud doen. Nooit problemen gehad. Zijn niet de goedkoopste maar voor kwaliteit en service betaal ik graag iets meer dan gezeur achter.
Erg goede service. De huurperiode is kosteloos verlengd tot dinsdag in plaats van zondag. Vriendelijk personeel.
Mijn 1e motor heb ik gekocht bij MotoPort Veldhoven. Fijn verkoper die niet pushed. Aangezien ik nog een paar weken moet wachten op mijn rijbewijs kan ik nog niet met de motor rijden, maar er al wel van genieten. Fijn ook dat er nu rekening gehouden wordt met garantie ed omdat het slechter weer wordt en ik mn rijbewijs nog niet heb. Al met al een top bedrijf!
Ik wist dat mijn bestelling van de Mitas E-07 banden langer zou duren omdat het geen alledaags merk is maar na 2 weken toch even contact opgenomen in de cohtend om te informeren. - ga ik voor u uitzoeken ik bel u terug - tegen 17:00 zelf ff gebeld - oh was mijn collega, ik zie dat er geen levertijd bij staat dus ik ga kijken of ik een andere leverancier kan vinden, ik bel u hierover terug - oke, wanneer is dat? - we zijn tot 20:00 dus vanavond nog - tegen 20:00 zelf moeten bellen - oh was mijn collega (3e persoon) ik zie dat ze besteld zijn bij een andere, die komt met DHL dus dat wordt di of wo. ik houd t ff voor je in de gaten - wo tegen 17:00 toch zelf ff gebeld - ja die zijn binnen, do middag monteren, duur ong 1 uur - do, na 1u 40min tis klaar ik loop naar buiten en check ze ff.. hmm dat zijn wel hele grote noppen... achter > de mitas e-09 gemonteerd. nouja laten we het houden op foutje kan gebeuren. ik wordt slecht terug gebeld en nu moet ik helaas weer terugkomen voor de juiste band.
Erg tevreden over de onderhoudsbeurt.
Je voelt je welkom.
Onlangs nieuwe motor gekocht. Op eerste dag helaas kapotte band. Motor en ik zijn thuis opgehaald. Motor is voorzien van een nieuwe binnenband. En dit allemaal gratis. Dit is wat ik noem echte service!
Ik vind Motoport Veldhoven flexibel in het omzetten van een reservering. Het proces van de motor huren is goed. Reserveren via de site en vervolgens ophalen van de motor verliep soepel. Wat beter kan is het meegeven van de motor. Ik kreeg een smerige motor mee. Motor zat onder de modder. Dit geeft weinig vertrouwen dat de motor nagekeken is voor de nieuwe verhuur. Vertrouwen is belangrijk, ook voor het verkopen van motoren. Ander punt van kritiek is het terugstorten van de borg. Dat kan sneller. Motoport zou bij het inleveren van de motor en alles is ok, meteen de borg kunnen terugstorten. Ik wil jullie met deze feedback helpen om de verbeteringen door te voeren. Ik wil in de toekomst graag nog eens een motor bij jullie huren. Succes met jullie bedrijf in deze moeilijke tijden.
De Run 5202
5504DC Veldhoven
Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.