Super service

Het door mij bestelde onderdeel werd kostenloos op mijn motor gemonteerd. Binnen 10 minuten was ik weer onderweg.

• Ervaring met: N.v.t.

Uitstekend ervaring met motorhuur

Eerste keer een motor gehuurd bij MotoPort. Snel en eenvoudig via de website te regelen. Motor stond klaar op afgesproken tijdstip en was prima in orde. Terugstorten borg binnen een uur na inleveren. Uitstekende ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

geweldig personeel daar

We zijn al heel vaak bij Motoport Veldhoven geweest. Ook voordat we de motor gekocht hebben. Het personeel is zo vriendelijk daar, en geduldig of het nou om verkopers van motoren gaat of de monteurs of de verkoopdames bij de kleding. Ze zijn altijd even vriendelijk en hebben altijd zin in een praatje. De koffie is daar trouwens ook erg lekker en ze vonden het niet eens erg dat we er zo veel koffie gedronken hebben. Ik dacht een probleem te hebben gevonden bij de motor en ben gelijk er naar toe gereden. Ze keken het gelijk na. Als ze terug zijn van vakantie ligt er een communicatiesetje klaar voor ons. Die laat ik Ruud(verkoper) inbouwen. Dan weet ik zeker dat het goed zit en ook echt werkt . Motoport Veldhoven zal mij zeker nog vaak zien al is het voor de koffie en de gezelligheid. Als mijn suzuki het ooit begeeft zal ik weer naar motorport Veldhoven gaan. dat is zeker.

Klantvriendelijk en goede kwaliteit

Had motor gehuurd voor 20-21 aug, maar vanwege week vakantie zou Motorport Veldhoven dicht zijn. Aanbod was om motor al week eerder op te halen, tegen nul meerkosten. Wat een service!

Goed snel en duidelijk

Ik werd goed geholpen en werd geluisterd naar mijn wensen. Maar bij de onderhoudsbeurt werd er niet voldoende contact gemaakt over de voortgang van de motor.

Goeie service

Ruime keuze motoren. Ik werd goed geholpen. De motor stond op tijd klaar en alles werd goed uitgelegd

Wederom uitstekend geholpen

Wederom, vlak voor de vakantie, uitstekend geholpen door het team van MotoPort Veldhoven.

No nonsense verhuur

Prettig, klantvriendelijk. Gehuurde motor was wat later terug dan afgesproken, kreeg al een andere motor aangeboden voor het geval ik niet langer wilde wachten.

Valse start?

Nadat eerst de site om te reserveren niet compleet bleek te zijn (huur kleding kon niet aangegeven worden), is het contact daarna zeer stroef verlopen. Helaas moest ik annuleren ivm "spit". Ondanks dat op de site staat dat ze open zijn vanaf 8.00 uur, kreeg ik telefonisch te horen dat ze pas vanaf 10.00 uur te bereiken waren. Erg vervelend als je een reservering die staat op 9.00 uur wilt annuleren. Op de mail die ik daarom maar heb gestuurd kreeg ik dagenlang geen reactie. Toen er eindelijk reactie kwam met de mededeling we komen er op terug, bleef het daarna weer stil. Erg jammer dit, aangezien ik graag in de toekomst een 2e poging wil wagen om alsnog een motor wil huren.

• Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: Verhuur

Fijne service en een goede kwaliteit motor.

Ik heb een hele goede en fijne service gekregen bij Motoport. Ook de motor was in hele goede staat.

Snel geholpen

1000 km beurt uitgevoerd en daar op kunnen wachten.

In afwachting

Gisteren banden op mijn motor laten leggen,toen ik hem kwam ophalen ,had ik een witte band achter en een zwarte voor,gezien ik voor 2 banden 750 euro moest afrekenen, ben ik er goed ziek van.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Na lang geen motor meer te hebben gereden een motor gehuurd bij Motoport Veldhoven. De service was erg goed, de motor heel fijn, alles eigenlijk top!

• Ervaring met: Verhuur

Goede ontvangst, vriendelijk en duidelijk

Voor het eerst bij dit bedrijf gevraagd naar mogelijkheden. goed uitgelegd en verwezen naar site. wat gekozen is, is ook geleverd. ontvangst motor met uitleg prima bevallen. motor zelf prima. Bij terugbrengen aangegeven dat motor niet helemaal was volgetankt. Hier is positief op gereageerd. Al met al een mooi weekend beleefd.

• Ervaring met: Motoren

Goede service van top kwaliteit

Super service

Motor gebracht, zonder gedoe een leen motor mee. En prima hersteld binnen de garantie en een nieuwe voorband.

• Ervaring met: Banden

Klantvriendelijk en meedenkend gedurende de herstel werkzaamheden.

Mijn schade die opgegeven moest worden aan de verzekering is duidelijk gespecificeerd en netjes opgelost. Tijdens het herstel kwam naar voren dat het nog een kleine ingreep was om vast de 20000km beurt te doen, al was dit wat km stand aan de vroege kant. Hiervoor werd ik gebeld of ik dit wel of niet wilde uit laten voeren. De motor was inmiddels zover gedemonteerd dat het enkel een meerprijs was aan onderdelen.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Een motor zaak waar je welkom voelt

Wederom top geholpen nu had mijn motor een kleine beurt nodig effe 1 uurtje gewacht en toen stond hij al weer klaar Altijd fijn om dat te komen Motoport Veldhoven en medewerkers Bedankt voor de gast vrijheid

Klantvriendelijkheid = top!

Je wordt geholpen zoals je graag geholpen wilt worden.

• Ervaring met: Motoren

Goede service en fijne motor!

Al 2 keer een motor gehuurd en heel tevreden over de service en het voertuig. Duidelijke communicatie en afspraken over het ophalen en terugbrengen van de motor.

Het begon niet goed - Bandenwissel

Afspraak gemaakt voor nieuwe banden. Sleutels afgegeven en aangegeven dat ik graag zwarte gewichtjes wil ivm zwarte velgen. Vervolgens komt de monteur, voor mijn gevoel, mopperend en klagend naar buiten. Dit i.r.t. zwarte gewichtjes. Helaas kreeg ik dit mee, wat natuurlijk niet de bedoeling was, waarop ik direct aangaf mijn geld wel ergens anders uit te geven (tegen zelfs LAGERE kosten) en mijn sleutels terug vroeg. Wat is nu het probleem vroeg ik mij af. Enfin, conclusie: erg druk, warm etc. Okay heb ik begrip voor, ga je gang. Inmiddels motor retour, netjes gemonteerd, nu hopen op veel veilige km’s. Jammer dat het zo is verlopen…

• Ervaring met: Banden

Prima snelle service met scherpe prijs

Tot de volgende keer

banden gemonteerd, snel , goed

vriendelijk personeel, hulpvaardig banden gemonteerd, snel , goed

Zeer goed Perfect advies Aardige mensen

• Ervaring met: Motoren

Goed geholpen door de werkplaats chef. Alles was vlug geregeld.

De Run 5202 5504DC Veldhoven

040-2012542

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.