uitstekend

na jarenlang thundercat te hebben gereden had ik een tweetal jaren geleden mijn yzf600r weg gedaan. spijt vanaf het eerste moment. uiteindelijk via motoport veldhoven een andere gevonden. mooie prijs, half jaar garantie, nieuwe set in de carburateurs en nog een lekker korting op kleding etc. nu is het weer heerlijk knallen met mijn nieuwe cat...

• Ervaring met: Motoren

Goede ervaring met het kopen van mijn eerste motor

recentelijk heb ik bij motoport Veldhoven mijn eerste motor gekocht. Op de website eerst al gekeken, waar al heel vele opstaat en je al een goed beeld krijgt. Daarna na de winkel gegaan, waar ik door Ruud goed werd geholpen. 's Ochtends rondgekeken, 's middags een proefrit gemaakt, en meteen de motor gekocht. Ruud nam echt de tijd om mij te helpen en kon alles duidelijk uitleggen, erg fijn als je voor het eerst een motor koopt!

• Ervaring met: Motoren

Goede service en je bent snel weer de weg op na het ophalen.

Super ervaring motorhuren

S’ochtendsvroeg kwam ik binnen om de een huurmotor op te halen (MT07), en ik was meteen onder de indruk van de uitstekende staat waarin de motor verkeerde. Hij was vrij van enige mankementen en had volle tank. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Ze beantwoordden al mijn vragen met een glimlach. Toen ik de motor retourneerde, verliep het proces soepel en zonder gedoe. Ik was verheugd te constateren dat de borg zonder enige vertraging werd teruggestort (binnen 1 dag). Deze positieve ervaring heeft me ervan overtuigd dat ik zeker vaker een motor bij MotoPort Veldhoeven zal huren.

Fijn no-nonsense bedrijf

Meerdere malen een motor gehuurd, diverse type motoren in de verhuur. Goed onderhouden motoren. Ophalen en terugbrengen (ook op zondagavond) altijd zonder gedoe. Geen kleine lettertjes of adders onder het gras. Fijn bedrijf en vriendelijke mensen. Zal hier zeker terug komen.

Voor service en advies!

Na een zoektocht van een paar maanden en verschillende motoren getest te hebben, vond ik in Veldhoven een Varadero met een gunstige kilometerstand en een schappelijke prijs. Testrit gemaakt een paar nachtjes over geslapen en daarna was de koop een feit. Jammer alleen dat toen ik weg wilde rijden de oude accu de motor niet wilde starten. Dat hadden ze tijdens het rijklaar maken echt moeten voorkomen. Verkoper Ruud, terecht, niet blij. Ik moest er een beetje om lachen. Het werd in orden gemaakt en ik heb een nieuwe accu gekregen zonder meerprijs. Slordigheden gebeuren, in Veldhoven zetten ze het zonder gemopper weer recht.

Fijne motoren, uitstekende klantenservice

Mijn vriendin en ik willen zo nu en dan lekker motorrijden, maar hebben geen eigen motoren wegens een gebrek aan stallingsmogelijkheden. Voor ons is het dus heel fijn dat we motoren kunnen huren bij Motoport, dat alles altijd netjes klaarstaat en we altijd prima geholpen worden. Echt een uitkomst voor ons!

• Ervaring met: Verhuur

Zeer snel en gemakkelijk geholpen. Goede uitleg.

Heb interesse in het type dat ik gereden heb. Heb dit type ook besteld. Het was voor mij dus een lange proefrit. Alles goed geregeld en heb door toedoen van de verkoper het beeld bevestigd gekregen van mijn binnenkort nieuwe motor!

Uitstekend.

Simpelweg perfect. Goede prijs. Flexibel met ophalen, terugbrengen, kilometers, boeking enzovoort.

Top geregeld

Ophalen ging direct en vlug. Het online reserveren werkt goed! Ook het afleveren gaat er makkelijk! Ook de prijs is erg goed!

• Ervaring met: Motoren

Super service en leuke mensen

Ik heb recent een motor gekocht bij MotoPort Veldhoven en dat is perfect gegaan. Motor netjes gemaakt en het laatste onverwachte storinkje ter plekke gefixed. Super service!

• Ervaring met: N.v.t.

Fijn en betrouwbaar om hier een motor te huren.

Een Yamaha MT07 gehuurd bij Motorport Veldhoven. De motor reed als een zonnetje en ik heb enorm genoten. De verhuur is gemakkelijk en snel geregeld. Ik werd goed geholpen. Ik kom zeker vaker huren.

• Ervaring met: Verhuur

Heb bij hun van alles gekocht goede service klantvriendelijk en komen afspraken na had handschoenen kapot opgestuurd en nieuwe gekregen echt een top zaak

• Ervaring met: Accessoires

Op tijd en goed geregeld

Makkelijk om een afspraak te maken

• Ervaring met: Motoren

Goed geholpen, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Keurig volgens afspraak gewerkt

Keurig gehaald en gebracht en werkzaamheden goed uitgevoerd. Helaas is de beloofde wasbeurt wat minder goed uitgevoerd en was vooral de neus en windscherm niet vrij van dode insecten. Maar voor de rest, TOP werk.

• Ervaring met: N.v.t.

Snel en deskundig

Afspraak snel geregeld . Administratie over mijn motor is up-to-date. Snel en deskundig achterband gewisseld

• Ervaring met: Motoren

Waardeloos maar gelukkig wel een lichtpuntje

Vrijdag 2 september mijn motor neergezet in overleg bij de vestiging in de hoop, dat deze in mijn vakantie gemaakt zou kunnen worden. Daar werd ik wel netjes ontvangen en mijn motor werd in behandeling genomen. Na terug te zijn gekomen van vakantie op 15 september contact opgenomen, waarbij ik Nicky aan de lijn kreeg, daarbij hoorde ik dat er nog niets gedaan was aan de motor en er totaal geen tijd was om de motor te maken, ik vroeg of er een mogelijkheid zou zijn of die voor het weekend terug zou kunnen zijn en hierbij wilde Nicky niet meedenken of meebewegen (zelfs vrij lomp aan de telefoon) de motor stond immers nog maar 13 dagen op locatie en ze zou contact opnemen over hoe verder.. hierop heb ik niks meer gehoord. Wekelijks heb ik nog contact opgenomen en telkens was het antwoord: nee! Totdat ik Loet aan de telefoon kreeg die actief wilde meedenken en de situatie begreep. Loet is ten alle tijden zijn afspraken nagekomen en heeft mij erg geholpen, dank daarvoor! 30 september kreeg ik een berichtje dat mijn motor gereed was, zo’n 28 dagen later, maar helaas is deze nog steeds niet gereed. Kortom de afgesproken reparaties zijn nog niet uitgevoerd, slechte tot geen communicatie vanuit Motoport (behalve Loet) en een erg lange reparaties duur van 28 dagen terwijl er maar 1,5 uur aan mijn motor gesleuteld is.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Fijne zaak met kundige mensen!

Heel fijn en goed geholpen bij de keuze voor een nieuwe motor. Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt en je voelt je continu op je gemak.

• Ervaring met: Motoren

Top service, kwalitatief hoogwaardig werk en zeer klantvriendelijk

Graag had ik hier een verbeterpunt achter gelaten maar tijdens het typen merk ik dat er mij niks te binnen schiet. Personeel denkt met je mee, geeft eerlijk advies en brengt het beste in je ijzeren ros weer naar boven. Vervangend vervoer was geen probleem en zelfs met de tijden van ophalen en wegbrengen zijn ze (binnen de normale kaders als openingstijden) zeer flexibel. Woon je in Eindhoven is er geen andere logische keus dan het filiaal van motorport op de Run. Woon je hierbuiten is dit het omrijden zeker waard. Ik zou Motoport Veldhoven dan ook aan iedereen aanbevelen wanneer de staat van zijn motor hem of haar lief is.

Eerste ervaring was goed

Op zich was alles prima geregeld. Wellicht is het een idee om als je kleding mee huurt dat het mogelijk is om ook meer regenbestendige kleding te huren. Maar er komt zeker een volgende keer.

• Ervaring met: Motoren

Alles volgens afspraak geregeld en vriendelijke ontvangst

Afgesproken om tijdens de servicebeurt te kunnen wachten. Alles verliep keurig volgens afspraak. Koffie en thee tijdens het wachten en wifi was voorhanden. Vriendelijke ontvangst. Goede en duidelijke uitleg over de werkzaamheden en de kosten. Kundig personeel. Geen onaangename verrassingen. Integendeel!

Zoals altijd top

Motoport Veldhoven is gewoon zoals altijd the place to be voor je motor. Monteur Nick is gewoon een vakman en Loet helpt je altijd en Ruud is een top verkoper. Niks is teveel gevraagd en in deze tijd wordt je ook niet financieel door ze uitgeknepen. Altijd een nette prijs en eerlijk advies. Met een woord TOP.

Fantastische aftersales

Toen ik mijn motor kocht hierbij ook een kleine beurt beklonken. Deze beurt uit laten voeren waarbij ik gebeld werd dat de tandwielen en ketting aan vervanging toe waren. Deze zijn netjes op kosten van MotoPort vervangen. Top!

Zeker aan te raden!

Top service, alles snel geregeld, goede motoren.

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.