Vrijheid van motorrijden

Heb hier vaker een motor gehuurd, dit jaar is het aanbod nog ruimer en bijna een volledig nieuwe vloot. Er zit altijd wel een motor bij die je wil proberen. Ze maken het makkelijk, zonder gedoe. Doordat je niet beperkt bent in kilometers kun je ook echt de vrijheid ervaren van motor rijden. De volgende motor is al gereserveerd.

• Ervaring met: Verhuur

Super vriendelijk en behulpzaam personeel met verstand van zaken

Mijn eerste motor gekocht bij motoport veldhoven.verkoper van mijn Honda nc700 x uit 2012 was Rogé. Goed geholpen met mijn keuze de motor te kopen.jammer dat mijn naamkaartje nog niet bij de motor stond toen hij klaar was en geen foto op de Facebook site haha maar ik was dan ook wel op tijd omdat ik mn motor snel wilde hebben.gelijk wat extra opties er op laten zetten wat ook snel gefixt was .garantie is ook top .mijn volgende bike ga ik zeker daar kopen.top

• Ervaring met: Motoren

Vind dat ik zeer goed geholpen ben en goed service.ik raad zeker aan mensen bij motoport langs te gaan en kiezen voor een motor te kopen.dankje wel voor al u medewerking.en ik kom zeker ook nog voor onderhoud van me motor bij jullie

• Ervaring met: Overige

Perfect alles klopte gewoon.

Ik ben goed geholpen. En ze hebben voor mij gezocht wat ik wilde hebben. En toen ik met hem de motor ging bekijken en we het eens waren over de prijs was ie snel gekocht. Kreeg nog 6 maanden garantie en een beurt voor het afleveren. Ben er zeer tevreden mee . Ben vandaag er mee naar Den Bosch gereden en rijd prima. Mooie winkel en vriendeliijk personeel en koffie of chocolademelk. Ben blij dat ik er naar toe ben gegaan.

• Ervaring met: Scooters

Fijn contact

Ik heb een motor aangekocht bij Ruud, Motoport Veldhoven. Fijn contact, snel geschakeld en in goed vertrouwen.

• Ervaring met: Motoren

Hartstikke vriendelijk en soepel geholpen

Hartstikke vriendelijk en soepel geholpen.

Erg prettig geholpen

Voor het weekend een yamaha mt07 gehuurd merkte dat de motor niet soepeltjes liep. Ketting bleek niet goed te zijn. Binnen een halfuurtje een vervangende motor meegekregen. Heb een erg prettig weekend gehad en ga zeker vaker huren bij motoport. Zeker een aanrader!

Heel tevreden!

Voor 1 dag een Yamaha MT 07 gehuurd. De zon scheen en het was een heerlijke dag. De motor voldeed naar mijn verwachtingen. Fijn geholpen door Ruud, echt een topper! We komen zeker nog eens terug.

• Ervaring met: Verhuur

Motormanagement faalde, niet up to date

Bij vertrek reeds onvoldoende benzine ( niet vol). 80 % gevuld visuele controle.. Benzinemeter functioneert tijdens de rit onvoldoende en gaat in 2 fasen naar empty. Na 30 km brandt ineens waarschuwinglamp, gelukkig niet olie. Even overweeg ik de reis af te breken, anderen raden afbreken af. Ben doorgereden. Bij aflevering wordt doodleuk gezegd: Hadden we moeten resetten, komt vaker voor. Graag betrouwbare motor i.p.v. machine met 90.000km op de teller. Ik wil zuinig omgaan met andermans spullen geef me dan ook goed, zorgeloos materiaal.

Fijne motor, perfecte service

Mijn vriendin en ik hebben beide een motor gehuurd bij Motoport Veldhoven (Yamaha MT07 & Ducati Monster); de motoren reden super en de service was zoals altijd perfect!

• Ervaring met: Verhuur

Fantastisch geholpen door Rogé!

Nadat manlief besloten had een motor te kopen, en zijn droomfiets op een proefrit meenam, had ik een leuk gesprek met Rogé aangezien ik zelf bezig was met mijn rijbewijs. Ik gaf aan te denken aan een MT-07 of een Ducati, maar gaf aan ontzettend gecharmeerd te zijn van retro motoren (ronde koplamp!). Hij vertelde dat er een Honda CB650r ingeruild zou worden... of dat iets voor mij was? Ik heb elders het model 'in het echie' gaan bekijken en was meteen verliefd. En hoewel ik mijn rijbewijs nog niet had, wel aangegeven interesse te hebben. Mijn rijbewijs duurde nog even maar geen moment heeft Rogé mij het gevoel gegeven dat dit een probleem was. Uiteindelijk is niet alleen manlief met zijn droommotor naar huis gegaan maar ik een paar maanden later ook. Rogé bedankt!

Fijne sfeer!

Ontvangst snel en praktisch in fijne sfeer. Er werd gecheckt wat ik wil of niet wist, dus geen geen onnodige uitleg. Ik kon snel naar mijn motor en kon gaan rijden!

Ruime keuze, snel verkocht

Pas mijn rijbewijs gehaald dus op zoek naar de motor die ik wilde. Was in verschillende winkels aan het kijken wat ze hadden staan. Kwam bij Motoport een hele mooie 2dehands motor tegen. Ik kon meteen een proefritje maken, en hierdoor meteen verkocht aan de motor en die dag nog gekocht. Meteen duidelijk afspraken over wanneer ik de motor op kon halen en nu al heerlijk kunnen rijden.

Service perfect, motor verouderd

MotoPort is een topwinkel. Personeel en service 10/10. De motor (CB650F) was al wat ouder en had mankementjes. Het personeel heeft me daar op voorhand over verteld: buddy kan niet open. Eenmaal onderweg bleek ook dat het stuurslot niet werkte en dat de voetsteunen voor de passagier vast zaten. Die twee laatste dingen waren op sommige momenten wat ongemakkelijk. Verder een top dag gehad - maar deze motor heeft z’n beste tijd gehad.

• Ervaring met: Verhuur

Supervriendelijk, kundig en leuk geholpen bij aanschaf motor

Hele fijne ervaring tijdens proefrit, aankoop en ophalen motor, vriendelijk, aardig en kundig, neemt de tijd voor de klant. Was werkelijk een plezier om dit mee te maken.

Redelijk positief

Mijn, bij jullie gekochte motorfiets, is na aankoop direct op transport gezet naar Assen. Daar zijn aanpassingen aan de fiets gedaan omwille van mijn beperking. Mij was gezegd dat de fiets netjes gepoetst en technisch nagekeken zou worden door jullie. Ik vond de fiets er namelijk niet netjes bijstaan in de showroom. Toen ik de fiets ging bekijken in Assen, nadat de fiets in orde was gemaakt, bleek de fiets niet echt glimmend erbij te staan. De reeds vervangen koppelingskabel bleek ook niet echt soepel te functioneren. Ik vraag me dan ook af of de gemaakte belofte bij aankoop wel is gedaan, heeft de fiets een beurtje gehad bijvoorbeeld? Verder is het tot heden een prima motorfiets maar ik vind het jammer dat ik op deze manier mijn twijfels krijg over de aflevering.

Wederom uitstekend bevallen!

Dit is nu de 2de keer dat ik een motor huur bij Motoport Veldhoven en deze is wederom goed bevallen. Het personeel staat je vriendelijk te woord bij het ophalen en bij het terugbrengen. Zeker een aanrader!

Overtreft mijn verwachtingen!

Alles duidelijk on-line geregeld, bevestiging ontvangen en alle vragen staan al op motohuur.nl. Ook in de winkel direct het gevoel welkom te zijn. Terwijl de motoren worden klaargezet wordt het administratieve deel geregeld en binnen 5 minuten zat ik op de huurmotor. Alles volgens afspraak. Bij terugkomst nog wat kleine aankopen gedaan en wellicht volgt hieruit een aankoop van een eigen motor. MotoPort Veldhoven gaat me nog vaak zien.

Have fun!

Zoals alle andere keren, prettige ervaring. Ophalen gaat vlot, duidelijk. Helpen met het uitzoeken van passende kleding bij verhuur. Terugbrengen op zondagavond (!), gaat ook top. Hierdoor kun je maximaal genieten zonder extra kosten van extra dagen. Echte motor liefhebbers die andere rijders een fijne ervaring gunnen door telkens een andere motor te kunnen huren. Ruim assortiment in motoren en elk jaar weer andere motoren. Borg wordt binnen 1 dag terug gestort.

Motor slecht

Motor was slecht onderhouden. Rammelde aan alle kanten. Ketting zat enorm los. En klappende steeds bij het optrekken, alsof je op een fiets zit en je spatbord tegen je wiel aan ratelt. Schakelbak werkt niet naar behoren. Neutraal komt hij amper in, en als hij erin leek te staan viel hij soms alsnog uit. Überhaupt veel trilling voelbaar in de motor. Slot ook niet meegekregen. Niemand liep even mee naar de motor. Het was hier heb je de sleutels hij staat daar ergens, zet em op!

• Ervaring met: Motoren

Prima motor voor een goede prijs

Eerste motor had een iets scheef stuur. Omdat ik meer dan 1000km ging rijden uiteindelijk toch terug gegaan. Zonder gemaar is de motor gewisseld en binnen 5 minuten kon ik weer op pad. Tenere 700 was een fijne reisgenoot en reed beter dan verwacht. Algehele ervaring was soepel en goed.

• Ervaring met: Verhuur

Ruim aanbod en professionele en vriendelijke service

Het ruime aanbod maakt het mogelijk, tegen een uiterst schappelijke prijs, verschillende modellen grondig te ervaren. Zeer vriendelijk onthaal en een professionele uitleg over de mogelijkheden en instellingen van de gehuurde motor.

• Ervaring met: Verhuur

Uitstekende motor, fantastische prijs/kwaliteit verhouding

Ik vond het super dat je bij MotoPort op zaterdag om 17 uur je motor ophaalt, hem weer inlevert op zondag om 19 uur en dan voor 1 dag huur betaalt. Geen beperkingen in kilometers, een uitstekende motor (Honda NC700) en alles soepel afgehandeld.

• Ervaring met: Motoren

ben goed geholpen dus positief

ik kwam op een drukke dag, dan snap ik dat ik even moet wachten maar wel onder het genot van een bakkie koffie

Klantvriendelijk!!

Hallo, Super klantvriendelijk ontvangen door Motorport Veldhoven. Valt niets op aan te merken en hiervoor dan ook een groot compliment. Gehuurd: Ducati Monster 696 Motor zag er onverzorgd uit, alsof de vorige huurder deze na 3 dagen regenrijden zo had ingeleverd. Motor had voor een machine die net 5100km heeft gelopen, veel cosmetische schade (krassen / klein deukje). Ik begrijp dat het een huurmotor is, en dat ik mogelijk anders met spullen om ga dan menig huurder, maar het viel me toch een beetje tegen. Na dag 1 kwam ik er achter dat het remlicht constant brandde, dit heb ik onderweg zelf gemaakt. Verklaarde achteraf de reacties onderweg daar ieder achter mij niet kon zien wanneer ik afremde. Maar….. al met al een super leuk weekend gehad, met een kwispelende Ducati. Rijdt super! Met tegenzin ingeleverd Uiteraard zonder vliegen en fris gewassen. Groet, Gerard Baten

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.