Hele Fijne Mooie en Grote Zaak! hebben echt van alles wel showroommodellen (nieuw) en een hoop mooie en goed geprijsde occasions! ook de klantvriendelijkheid, deskundigheid en behulpzaamheid zijn TOP bij deze zaak! bij de helmen/onderhoud en kleding afdeling werd ik ook TOP geholpen en geadviseerd. Daarnaast heb ik ook contact gehad met de werkplaats over mijn wensen mbt mijn motorfiets en ook hier werd ik super geholpen en je kunt altijd gewoon een bakkie koffie doen! ik heb echt werkelijk geen enkel minpunt kunnen ontdekken aan deze motorzaak, de service, het personeel of iets anders! Motoport Uithoorn, Ga Zo Door!!

• Ervaring met: Motoren

Mijn softail ingeruild op een prachtige Harley Breakout. Enthousiast geholpen door Jaivy. Je kunt bij iedere willekeurige HD dealer een Harley kopen. Echter de klantvriendelijkheid, expertise en de wil om mijn nieuwe motor naar mijn wensen te verbouwen zijn bij Motoport Uithoorn ongeëvenaard. Een voorbeeld voor de branche.

• Ervaring met: Motoren

Motoport Uithoorn verdient eigenlijk een 10 op alle fronten. Dank je Javie.

• Ervaring met: Motoren

Aankoop van mijn eerste motorfiets. Een beetje spannend dus. Heel fijn geholpen. Ik kreeg alle uitleg en tijd die ik nodig had. Ik was naar de keten doorverwezen door een kennis die zijn eerste motor bij MotoPort in het zuiden van het land had gekocht. Ik heb nu helemaal dezelfde ervaring als hij had bij MotoPort Uithoorn. Bedankt!

Service was top!

• Ervaring met: Motoren

Beste Amanda, Heel erg bedankt voor je oordeel, wij gaan ons best doen dit zo te houden! Heel erg veel plezier met de Suzuki GSXR! Team MotoPort Uithoorn

Wat een vriendelijke en deskundige mensen! Mooie zaak en heel veel keus in zowel motoren als ook kleding ed.

• Ervaring met: Motoren

Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling, we zijn zeer blij met je oordeel en doen ons best deze kwaliteit te behouden. Met vriendelijke groet, Jaivy Eikelenboom MotoPort Uithoorn