Hele fijne zaak waar je altijd vriendelijk en goed geholpen wordt. Breed aanbod en kwalitatief kundig personeel. Zeker een aanrader

• Ervaring met: Motoren

Netjes geholpen. En jaivy neemt echt even de tijd voor je. Inplaats van alleen maar een verkoop te houden. Zeer gepassioneerd en enthousiast

• Ervaring met: Motoren

Begin deze maand wezen kijken voor mijn eerste motorfiets en bij binnenkomst al direct vriendelijk te woord gestaan door Mario. Vervolgens rustig kunnen rondlopen en kijken naar alle verschillende motoren. Week erop zonder problemen een proefrit kunnen maken in de regen was allemaal geen probleem. Motor ook gekocht en handvat verwarming erop laten installeren inclusief db killer. Dit was allemaal geen probleem. De motor is netjes opgeleverd door Javy.

• Ervaring met: Motoren

Erg goede en fijne service. De ervaring hier met alle verschillende motoren is duidelijk te merken. Ik ga hier zeker terug komen voor mijn volgende fiets!

• Ervaring met: Motoren

Erg goed geholpen door Jaivy na een motorscooter te hebben gevonden via hun website

• Ervaring met: Scooters

Vriendelijk ontvangs, en vertrouwelijk overkomend. Zeer goed meewerkend in snelle service en advies. Keuze is reuze.

• Ervaring met: Motoren

Zeer vriendelijke echte mensen. Dringen niet op en denken mee voor een goed advies.

• Ervaring met: Overige

Fijne mensen, vriendelijk, klant gericht en zeer deskundig. De service is er altijd top. Voor mij de rede om hier mijn nieuwe motor te kopen.

• Ervaring met: Motoren

Prima ervaring met het kopen van nieuwe motorscooter met inruil van mijn motor. Vriendelijke en professionele benadering en afhandeling

• Ervaring met: Motoren

Top geholpen en een zeer deskundige uitleg

• Personeel

Na het behalen van motorrijbewijs uiteraard op zoek gegaan naar een motor. Bij Motoport Uithoorn vrij snel geslaagd! Paar proefritjes gemaakt met verschillende modellen die "op mijn lijstje" stonden en aansluitend mijn keuze gemaakt. De volgende dag stond de motor al klaar! Zeer fijn geholpen in ontspannen sfeer. Top!

• Ervaring met: Motoren

Mijn motor ingeruild voor een mooie Tmax. Zeer vriendelijk geholpen en alles netjes geregeld.

• Ervaring met: Motoren

Ik heb bij MotoPort Uithoorn een nieuwe motor gekocht en ben uiterst vriendelijk te woord gestaan en heb een goed advies gekregen.

• Ervaring met: Motoren

Wereld Dealer Motoport Uithoorn, al Jaren, het is niet in de buurt van waar ik woon (Haarlem) maar op deze deskundige mensen kun je bouwen en kan je blindelings vertrouwen. Ze komen altijd hun afspraken na en dat is heel wat waard. Deze deskundige mensen zijn ook de enigen die ik mijn motor toe vertrouw geen ander zet een sleutel aan mijn motor. Mario en Jaivy ga zo door.

• Ervaring met: Motoren

De 1e verkoper Ed was totaal onprofessioneel en star naar mij toe. Hij gaf mij een ART4slot “cadeau” die totaal niet op mijn motor past. Waarop verkoper hans of frans mij heel goed en duidelijk heeft behandeld. Jaivy heeft de motor keurig afgeleverd en netjes de tijd genomen om samen een goede slot uit te zoeken. De beoordeling is gemaakt nav Hans(Frans) en Jaivy

• Ervaring met: Motoren

Door motoport Uithoorn zeer netjes en vriendelijk geholpen.

• Ervaring met: Accessoires

Goede ervaring met vakmanschap over motoren waarbij alle hulp verkregen is. Zeker een aanrader

• Ervaring met: Motoren

Prima motorzaak. Erg flexibel v.w.b. maken van afspraken. Je voelt je er meteen thuis.

• Ervaring met: Motoren

Zeer vriendelijk personeel die verstand van zaken heeft en de tijd neemt om alles uit te leggen.

• Ervaring met: Motoren

Ik doe al lang zaken met Uithoorn, heb er 4 motoren gekocht en onderdelen. Ondangs er veel aanbod is in andere grote motorzaken, kom ik graag terug in Uithoorn, dat komt natuurlijk ook, omdat ik in Aalsmeer woon en het dus met de bus ook goed bereikbaar is. Ook met Wim heb ik een goede afspraak: ik onderhoud mijn motor zelf met jullie onderdelen en krijg van hem een stempel, zodat de nieuwe eigenaar een compleet boekje heeft, als ik mijn motor bij jullie inruil. Daarom blijf ik graag bij jullie als vaste klant. Ik kan altijd met technische vragen terecht bij de werkplaats en dat waardeer ik zeer. Ook geven Jevy, Mario en assorsoires afd. Maurice mij altijd de info die ik wil en doe graag zaken met hun. Al met al een fijne motorzaak waar ik met veel plezier kom en mijn hard verdiende centjes uitgeef. Ook geef ik altijd positieve reacties op sociaal media.

• Ervaring met: Motoren

Op snelle en nette manier een nieuwe motor aangeschaft

• Ervaring met: Motoren

Het juiste adres voor alle motor aankopen.