Service en persoonlijke aandacht

Er is altijd tijd voor een praatje al is het druk. Ook als je alleen voor een bakkie koffie komt is dat prima. Veel keus in de kledingshop en goede voorlichting.

Goed en netjes geholpen

Gewoon goed

Snel en vakbekwaam personeel

• Ervaring met: Motorkleding

Altijd een hele goede service

Zowel het kopen van kleding of reparaties aan onze motoren word altijd als zeer vakkundig en klantvriendelijk ervaren . Komen er al jaren

• Ervaring met: Helmen

Behulpzaam en deskundig geholpen in de kleding shop

Vandaag nieuwe verwarmde handschoenen gekocht in de kleding shop. Hier behulpzaam, deskundig en vooral wat ik belangrijk vindt niet opdringerig geholpen. Er werd uitgebreid de tijd voorgenomen. Helemaal Super en blij met mijn aankoop!!

Super winkel

Vriendelijk personeel die verstand hebben van hun vak. Ook word er de tijd voor je genomen en zijn ze persoons gericht.

• Ervaring met: Helmen

Direct geholpen en snel gereed

• Ervaring met: Overige

Zeer vriendelijk

Was ik met mijn motor gestrand aandrijving kapot.Naar motoport Rockanje werd ik zeer behulpzaam geholpen. Zou iedereen aanraden om zijn motor daar voor reparatie of koop of inruil heen te gaan.Zeer tevreden allemaal vriendelijke mensen. Echt een aanrader. Met vriendelijke Veteranen groet, Robert H Boeree

Super geholpen.

Was op zoek naar een paar handschoenen voor de winter en een jas. Uitstekend geholpen en een leuke korting ivm een actie. Complimenten voor de vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen .

Geweldig geholpen

Vandaag voor de 2e keer mijn motorhelm kunnen omruilen ivm aanslag in het binnenvisier. Nieuwe helm uitgekozen en super vriendelijk geholpen.

• Ervaring met: Motorkleding

Als klant ben je bepaald geen nummer, je wordt gezien. Je vragen worden serieus genomen en het moet al heel gek zijn wil er geen antwoord zijn. Deskundig, relatiegericht en gastvrij. Kortom, ik kom er graag.

• Ervaring met: Motoren

Kan niet anders zeggen dat je daar goed ,vriendelijk en deskundig geholpen word . Regelmatig bestellingen opgehaald en zoals ze beloven krijg je direct een berichtje zodra het er is . Top zoals je geholpen word .

Goed bedrijf

Snelle bandenwissel maar lange tijd voor een afspraak

• Ervaring met: Scooters

Wordt altijd klantvriendelijk behandeld door het personeel

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Goed advies en bestelling snel geleverd

Makkelijk en snel geregeld. Vriendelijk geholpen en snel geleverd

• Ervaring met: Onderdelen

Ze helpen je prima met producten.

Top service!

Top service!

• Ervaring met: Motoren

Prima vriendelijk en klantgericht geholpen

Bij het zoeken naar motorkleding uitstekend geadviseerd en geholpen. Medewerkster nam alle tijd.

• Ervaring met: Motorkleding

Ik kom al sinds 1988 bij Motoport Rockanje voorheen Rockanje Motors ik zou mensen die ik ken jullie zo aanraden.

• Ervaring met: Motoren

Geweldige motorzaak top in alles

Geweldige service Vriendelijk personeel met aandacht voor motor en de persoon die er op rijd Altijd het gevoel dat je in een buurthuis bent met vrienden Gezellig vriendelijk woord en rijk aanbod van motoren en randzaken

• Ervaring met: Motoren

Hij heeft mij duidelijk en goed uitgelegd

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Fijne zaak,afspraken niet altijd juist uitgevoerd

Overdracht kan scherper,secuurder. Voorkomt fouten of iets vergeten.

Gemengd. Motoport goed. Guzzi importeur beroerd

Na flink zoeken bleek de brandstofpomp van mijn Moto Guzzi kapot. 1 maand na het aflopen van de 2 jaar garantie. Ondanks dat de wetgever in Nederland stelt dat producten aan een normale levensduur moeten voldoen en 2 jaar voor een brandstofpomp abnormaal is, weigert de importeur coulance of zelfs maar korting op de aanschaf van de pomp. Rekening 840 euro. Motoport Rockanje loste het snel op. Vanwege mijn geplande buitenlandtrip, door een pomp uit een nieuwe motor te halen. Daarvoor hulde. Mijn geplande aanschaf van een nieuw uit te komen Guzzi Stelvio v100 zijn afgelast. Deze Guzzi gaat zo snel mogelijk ingeruild worden voor een Suzuki of Honda vanwege kwaliteit en garantie en vanwege de klantvriendelijkheid van de Piaggio.

Vriendelijk personeel

Goed geadviseerd en vriendelijke benaderd Prettige zaak om te komen

• Ervaring met: Overige

Altijd een feest om het Motoport Rockanje team te ontmoeten

Kom inmiddels al een kleine 25 jaar bij Motoport Rockanje en dat is iedere keer een geweldige ervaring. Niet voor niets dat tot nu toe iedere motor die ik heb geschaft door hen geleverd is, ook al moet ik daar voor uit de omgeving van Haarlem komen!

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.