Net motor een beurt gegeven goede uitleg en perfect na gekeken

Altijd vriendelijk

Gewoon een hele goede motorzaak

Gemotiveerde en vakkundige mensen

Als klant bij Motoport Rockanje sta je op nummer 1. Medewerkers vormen samen een goed team en lossen indien nodig problemen gezamenlijk op. Ik kom graag terug.

Erg vriendelijk personeel

Erg vriendelijk personeel. Veel verstand van de motors. Binnnen 1 dag had ik mijn motor al super geregeld

Prima service.

Aan mijn motorfiets was een defect aan een verdeel T-stuk aan de remleiding geconstateerd. Onderdeel moest worden besteld en zodoende moest de motorfiets een weekje uit logeren.De motorfiets is gedurende de week droog gestald en keurig verzorgt. De kleine onderhoudsbeurt en het monteren van het juiste onderdeel (Verdeel T-stuk) zijn op zaterdag 13-7-2024 keurig netjes uitgevoerd ,waarna ik de motorfiets zaterdag middag 13-7-2024 weer heb opgehaald.Onderhoud is uitgevoerd door een jonge gedreven (Marwin) en klantvriendelijke monteur.Personeel van de werkplaatsreceptie staat je ook vriendelijk te woord met goed advies.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Motoport Rockanje webshop helm met Senna headset gekocht.Ingrid kijkt goed mee of de helm passend is, uit ervaring weet ik dit omdat het niet de eerste keer is,verder headset aangebracht door haar. Vriendelijk,professioneel omgaan met klant, dus niets dan lof.

super

Ik ben zeer vriendelijk geholpen en snel was alles geregeld. Alleen de telefoonhouder en aansluiting druppelaar waren vergeten maar dat komt binnenkort goed is mij verzekerd. Verder heel tevreden!!!!

• Ervaring met: Motoren

Fijne zaak en goed personeel

Elke afdeling heeft mensen die weten wat ze doen. Top!

TOP

Startproblemen? Accu? Kom even langs, dan meten wij even. Half uurtje later weer weg met een nieuwe accu.

Zoals altijd prima geholpen

• Ervaring met: Banden

Geweldige medewerkers

Altijd vriendelijke medewerkers Je wordt er echt als gast behandeld

• Ervaring met: Helmen

Vak bekwame mensen perfect geholpen

Goed en snel en beleeft zeer fijne ervaring

• Ervaring met: Accessoires

Goed aanbod, fijn personeel

Zomer doorwaai handschoenen van Dane gekocht. Super kwaliteit. Maten op voorraad. Vriendelijk en bekwaam geholpen. Top. Veel KTM en Kawasaki gezien.

Snel vriendelijk en behulpzaam

Ik moest mijn motor laten afknijpen zodat deze a2 geschikt zou zijn even gebeld met motoport rockanje had dhr. Wesley aan de lijn kon de volgende dag al terecht dankzij hem. Ben vandaag langs geweest kon met een goed gevoel weer vertrekken. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Beste motorzaak waar je terecht kan. :)

Geweldige leuke Motorzaak.

Super gezellige motorzaak. Zeer klantvriendelijk en gastvrij. Leuk personeel, goede koffie. Plek voor je helm en ruime keuze in motoren en kleding etc. Regelmatig worden er leuke evenementen georganiseerd.

• Ervaring met: Motorkleding

Zeer vakkundig geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe motor outfit.

Keurig en beleefd geholpen. Ondanks dat het het druk werd in de zaak maakten ze alle tijd voor mij. Een complete outfit (helm, jas, broek, handschoenen, laarzen en accessoires) uitzoeken vergdt wat tijd waarbij ik vakkundig ben geadviseerd.

gaat altijd naar mp

vriendelijk alle personeel goed geholpen goed advies

• Ervaring met: Motorkleding

Goed en vriendelijk geholpen!!

• Ervaring met: Helmen

Top, wereldservice met een glimlach

Binnen zonder afspraak, gelijk geholpen

Klantvriendelijk en realistisch

Voor de aankoop van mijn nieuwe motor, toonde verkoper Joey Nientied oprechte belangstelling voor mijn in te ruilen (oudere) motor. Hij onderkende de uitstekende staat van onderhoud, en vertelde dat hij kon zien dat hij van een liefhebber was. Vanwege deze feiten bood hij een prima inruilprijs, waarna ik de aankoop van de nieuwe motor afrondde. Ondanks de drukke periode (mei) nam hij alle tijd om met mij in gesprek te gaan, ook bij het afleveren van de motor.

Een hele fijne shop

Ik kom hier gauw terug. Bedankt voor de service en de fijne huurmotor.

• Ervaring met: Motoren

Zeer ruim motorkleding assortiment en goede kennis van zaken.

Werd snel, netjes en vakkundig geholpen en rekening houdend met mijn wensen en gaf ook nuttige tips !

• Ervaring met: Motorkleding

Top zaak met fijn en goed personeel.

Dit is mijn 4 motor die ik bij motopoort gekocht heb. Het is er altijd goed en je wordt altijd op een juiste manier geholpen.

Altijd goed!

Hier mijn eerste motor gekocht! Voor alles wat je nodig hebt m.b.t. motorrijden kan je hier terrecht. Aardig personeel met verstand van zaken! Zeker een aanrader!

Moolhoek 6

3235XK Rockanje

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.