goed geslaagd en geholpen

prettig bedrijf.

Super geholpen

Goed en duidelijk advies. Vriendelijk

• Ervaring met: Motoren

Gezellig en leuk vlot geholpen.

Gewezen op rugbescherming die in mijn oude jasje ontbrak, kan ik nu wisselen met mijn nieuwe jasje. Professionele hulp.

TOP!!

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Ervaring met: Banden

Ze hebben mij heel goed geholpen!

Ik was als beginner opzoek naar motorkleding en een helm, ik ben uiteindelijk hartstikke tevreden vertrokken met een helm en handschoenen. Voor de kleding kom ik binnenkort terug. Ik werd heel goed geholpen, ze luisterden naar wat ik wou en ze gaven goede suggesties van wat ook leuk zou zijn. Echt heel goede service, zelfs tot na sluiting!

• Ervaring met: Helmen

Marije heeft ons vriendelijk en snel geholpen.

Ik heb een grote maat en vindt de meeste motorjassen te warm en te zwaar. Ik had eindelijk een leuke jas gevonden maar net niet in mijn maat. Marije wist direct een alternatief te bedenken en liep met on doeltreffend naar de andere kant van de winkel en pakte direct de juiste jas in de juiste maat. Heel blij mee. Bedankt Marije

• Ervaring met: Motorkleding

Ik was op zoek naar een Kawasaki Versys 1000 model 2015-2018 met een lage km stand. Bij Motoport Leek kwam er 1 binnen, maar hadden nog geen foto's. Gevraagd of ze mij deze kunnen sturen. Dezelfde dag nog foto's gekregen van Eric. Hij deelde mee de motor nieuw verkocht te hebben en onderhouden en kon de lage km.stand garanderen. Vrij snel prijs overeen gekomen, maar wij wonen 2,5 uur rijden van Leek. Gevraagd of de motor bij een motoport dealer bij ons in de buurt gebracht kon worden, maar Eric gaf aan binnenkort toch in de buurt van ons moest zijn, dus kon de motor gebracht worden (zonder extra kosten). Best spannend een motor kopen op hand van foto's, maar Eric garandeerde mij dat motor in nieuwstaat is. Iwan bracht de motor een week later en deze was inderdaad in nieuwstaat (op krassen op koffer na, maar dat was bekend). Super service van Motoport Leek, Eric en Iwan.

• Ervaring met: Motoren

Goede service klant vriendelijk...

Goede service klant vriendelijk...

• Ervaring met: Motoren

Koop hier vaker mijn motor spullen

Vriendelijke en behulpzame verkoopster. Verstand van zaken. Kom hier al vaker.

• Ervaring met: N.v.t.

Professioneel en duidelijk

Kleine onderhoudsbeurt wat problemen opgenoemd met de motor. Ik heb advies gekregen en van te voren werd er gebeld wat het ongeveer zou gaan kosten. Prima...klantvriendelijke service

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Goede hulp bij het uitzoeken van kleding

Geweldige service

Altijd vriendelijk en netjes geholpen.

• Ervaring met: Motoren

Goede service en prima geholpen door vriendelijk personeel.

Ik heb zolang ik er kom altijd positieve ervaringen bij Motoport Leek,een mooi bedrijf compleet met een vestiging van Waypoint,dus een compleet plaatje,top.

• Ervaring met: Motoren

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Deskundig, men weet waar ze het over hebben.

Heel goed geholpen

Voor motorisering is mitoport Leek een van de beste van het noorden. Vriendelijke en kundige bediening.

• Ervaring met: Motorkleding

Vriendelijke benadering van de verkoopster.

• Ervaring met: Helmen

Om de twee jaar laat ik mijn motor een grote beurt geven, zo ook dit jaar, van te voren gevraagt wat het ongeveer gaat kosten zodat ik daar rekening mee kan houden, helaas moest er deze keer iets meer gebeuren, zoals kleppen stellen, ik dacht dat dat bij een grote beurt hoorde maar dat was niet zo en de stofkappen van mijn voorvork moesten vervangen worden, ook hier had ik gevraagt wat het ongeveer extra zou zijn, het antwoord was ongeveer €150,00 euro en de grote beurt was ongeveer € 700,00 euro dus dacht ik rond de €900,00 euro ben ik klaar dit bleekt dus iets anders te wezen het werd €1444,05 en dat viel me een beetje rouw op mijn dak,het lijkt me dat hier wat meer aandacht aan geschonken moet worden zodat de klanten weten wat voor rekening ze kunnen verwachten, verder ziet mijn motor er weer gezond uit en de kleine beurt doe ik zelf weer.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Goed en eerlijk advies gekregen bij aankoop motorkleding

Meerdere keren motorkleding gekocht bij Motoport Leek. Altijd een goed advies gekregen en vriendelijk geholpen. Levert kwaliteit en service voor een eerlijke prijs.

Persoonlijke service

Uitstekende service met persoonlijke aandacht, goede voorlichting. Door opmeten van het hoofd een helm met perfecte pasvorm. Bij eventuele problemen gesommeerd terug te komen ;-).

fijne ontvangst, geweldige hulp

als gebruikelijk wordt je enthousiast ontvangen en wordt snel hulp aangeboden. Die hulp is professioneel en helpt bij het maken van een keus. Ondertussen krijg je ook nog koffie aangeboden, maar meestal ben ik dan al lang klaar, omdat een paar gerichte vragen het aangebodene veel gerichter is op wat je zoekt.

kundig, vriendelijk, snel

Snel en kundig geholpen door vriendelijke jongedame

• Ervaring met: Motorkleding

Zeer snelle levering en dat in binnen een week

• Ervaring met: Helmen

snel, efficiënt en goede service

altijd welkom, vriendelijk, snelle hulp, prima kwaliteit

Prima zaak

Iets bestellen , wordt direct in orde gemaakt. Je krijgt een seintje wanneer de levering binnen is. Kan niet beter. Vriendelijk en kundig personeel.

• Ervaring met: Onderdelen

Uitstekende service en expertise

Had een paar handschoenen kapot binnen de garantie periode, deze zijn 100% vergoed en heb prima advies gekregen bij het kopen van nieuwe

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.