
Na goede afspraken over inruilwaarde van mijn vorige motor heb ik begin maart, kort voor de corona maatregelen, mijn nieuwe BMW R1250GS besteld. Wie had toen kunnen bedenken dat Europa in een lock-down zou gaan en de BMW fabriek gedurende 5-6 weken zou sluiten. Uiteindelijk leverde dat een behoorlijke vertraging op van de levering van mijn motor. Zodanig dat mijn geplande motorvakantie in knel kwam. Los van een regelmatige update over de stand van zaken, heeft Motoport Goes geheel op eigen initiatief, via BMW Nederland een demomotor (R1250GS) geregeld, zodat mijn motorvakantie gewoon door kon gaan en ik van mijn gekozen motor kon genieten. Dit noem ik "top service"!
Afspraak voor motor gemaakt. Was niet verkocht en zou worden vast gehouden. Gelijk in de auto en 2 uur rijden. Motort bekeken en wilde gaan kopen. Wij nar verkoper om rond te maken maar wachten omdat hij bezig is. En is we aan de beurt zijn krijgen we te horen dat hij net verkocht is aan mensen die net na ons zij gekomen en er een proef rit mee hebben gemaakt. Dit ging via medewerker die hoger in de pikorde zat dus we konden zonder motor vertrekken.Nog wel doorgestoken ‘loterij’ gedaan.
goede uitleg
Het aan en verkoop proces is soepel en goed verlopen. Duidelijke uitleg over de motor. Prettige en down to Earth medewerkers. Thuis aangekomen is de motor omgevallen. Schade nagenoeg niets, natuurlijk wel geschrokken en flink balen. De claxon bungelde uit de motor en werkt niet (meer). Gelijk na laten kijken bij mijn eigen onderhoudsadres. Hier bleek dat er een niet originele claxon afgebroken in de motor heeft gezeten. Deze was al met tape vastgeplakt. Vervolgens gaf hij mij aan dat de ketting veel te slap hing. Deze gelijk geprobeerd op spanning te brengen. Dit lukte helaas niet, stond al op uiterste aanspanning. De ketting was bij 11500 km volledig versleten (gaat normaal ca. 20K mee). Waarschijnlijk door slecht onderhoud van de ketting door de vorige eigenaar. Van motoport zijn we deze fouten niet gewend, aldus mijn onderhoudsadres. De juiste spullen zijn besteld en ik kan straks voor ca. 300 euro extra toch van mijn motor gaan genieten met een nieuwe ketting, daar hoef ik de komende 20K niet meer in te investeren, mits ik deze wel goed bij houd.
Prima afhandeling van een grote motorbeurt. Eerlijk advies en alles gewoon goed geregeld.
Gisteren gepast en vandaag een motorhelm gekocht. De verkoopster was erg behulpzaam en heeft me goed geadviseerd. Gisteren was er een klant die tamelijk luidruchtig aan een verkoper liet weten dat hij vond erg slecht behandeld te worden. Helaas moest ik wel meeluisteren, gezien het volume van deze klant. Maar ik maakte op dat de verkoper hem correct had behandeld. Het was nogal gênant, zoals deze meneer zichzelf voor gek zette, maar de verkoper bleef erg respectvol en bleef de man te woord staan. Compliment voor Motoport Goes!
Bij MotoPort Goes veruit de beste aaniedingen voor het soort motor dat ik zocht t.o.v. alle andere MotoPorts in Nederland, en andere dealers. Verschil enkele duizenden euro's !!! (Hoe doen ze het??) Vanaf dat moment alleen maar positieve ervaringen, met de mensen en met mijn nieuw gekochte motorfiets.
goed geholpen
Fijne zaak om rustig rond te lopen en je onderhoud te laten doen aan je motor
Zoals vanouds bij Motoport Goes uitstekende service en deskundigheid.
Aangenaam verblijf tijdens wachten op onderhoudsbeurt. Vriendelijk, deskundig personeel. Alles vlgns. afspraak tip top gerealiseerd.
Telefonisch en online overeen gekomen. Verder via email contact gehouden. Ik ben een tevreden klant
ruime keuze
Op 20/06/2020 heb ik mij een motorhelm, motorjas, motorbroek en motorhandschoenen aangeschaft. Wij hadden de week voordien om uitleg gevraagd. Wij werden vriendelijk ontvangen door een dame, die alles netjes genoteerd heeft. Op basis van deskundigheid en vriendelijkheid hebben mijn echtgenote en ikzelf beslist om bij jullie onze aankopen te doen.
Erg goed, kon blijven wachten. Top medewerkers.
Samen met de verkoop kom je altijd uit ze werken mee een zijn coulant met de klant Top bedrijf
Sinds zomer 2018 klant bij MotoPort Goes. Was aan het kijken voor een andere Harley, waarbij mijn vrouw weer mee kon (i.v.m. nekklachten). Kom je gauw uit op een Ultra. Erik Platschorre zorgde dat we deze uitgebreid konden testen. Geen proefrit van een half uur, maar echt uitgebreid aan de tand kunnen voelen. Vrouw geen klachten dus dat werd hem. Mooie inruilprijs gekregen voor de Road King Classic. Afgelopen jaar er het een en ander op laten zetten. Haal en breng service perfect. Lesley en Richard van de werkplaats zijn perfecte gasten. Zaterdag grote beurt en nieuwe achterband. Leenmotor (Street Bob) stond klaar. Lekker wezen toeren door Zeeland. Begin van de middag motor klaar, nog ff bakkie koffie en vervolgens op huis aan.
Weer een vers achterbandje op onze MP 3. Vriendelijke ontvangst, lekker bakkie koffie. Weer met een veilig gevoel de weg op
Mijn eerste motor gekocht in 1983 en nog steeds een tevreden klant.
Goed geholpen en vlotte bediening
Tsja met zo’n mooie supercub ben je al vrolijk en met een yoshimura erop kan je dag al niet meer stuk! Vriendelijk en ja voel me er thuis bij Motoport Goes. Prachtige zaak geworden de mooiste van Zeeland. Je hebt er alles en zoniet dan bestellen ze het voor je...
De vakkundige uitleg en goeie hulp met de spullen die ik nodig heb voor een beginnende motorrijder. Heb goeie en duidelijke uitleg gekregen over de spullen die nodig zijn voor onderhoud van mijn helm, vizier en mijn motorpak. Tevens zeer goeie hulp met een t shirt en doorwaai jack dat besteld moest worden. Ook hier kreeg ik een goeie uitleg en advies op maat.
Weken geleden afspraak gemaakt voor navigatie aanschaf en bekabelen. Gebeld en afspraak naar de middag, ongeveer een uur dat red ik net voor mijn volgende afspraak. Ontvangst is warm, kop koffie. Ik was op tijd. Mannen even pauze, prima. Drukke tijd. Mensen komen af en aan. Mijn motor wordt binnen gereden. Na een uur, kijk ik eens in de werkplaats en zie ze bezig. Wil ze niet storen dus ga nog maar eens een rondje en achterin zitten. Voel me een beetje vergeten, maar dat kan ik niemand echt kwalijk nemen. Anderhalf uur voorbij en ik ga nog maar eens kijken, blijf wat hangen rond de ingang van de werkplaats in de winkel, dan krijg ik wel de vraag of ze me kunnen helpen. Dat sterkt me in de moed toch maar eens te vragen. Het zit wat meer tegen, dat kan. Ik zit inmiddels op hete kolen. Neem het nog steeds niemand kwalijk maar shit dit komt niet lekker uit. De mannen van de werkplaats lopen het vuur uit hun sloffen, de verkopers hebben ook handjes vol maar die hebben maar een klant tegelijk. Netjes nog een vraag gekregen over een los kapje. Netjes. Ook alvast afgerekend tijdens de laatste afwerking. Motor buiten, geen tijd meer voor uitleg, over de snelweg naar huis. Morgen maar kijken hoe hij werkt, jammer. Let op jullie mensen, juist in drukke tijden. Goede service komt met tijd voor aandacht. Ik ben tevreden over de kwaliteit maar niet over de beleving.
professionele, klant vriendelijke benadering.
Alles wat ik heb afgesproken heb hebben ze gedaan super
Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.