
Dus bij deze een goeie ervaring met motor Port !alleen mijn motormanisment lamp ging weer branden , mijn zoon is vandaag terug geweest , en er zit nog een storing ! 2 oktober moet mijn motor terug dan gaan jullie kijken wat er scheelt !
De verkoper luisterde heel goed naar mijn wensen, gaf ruimte voor-/ en besteedde tijd aan mijn specifieke vragen. Ik kreeg in alle rust de tijd voor enkele proefritten en samen evalueerden we mijn bevindingen. Had het gevoel dat ik zelf kon en mocht kiezen. Ook bij de aflevering werd alle tijd genomen en hielp het personeel vriendelijk vanuit hun kennis en kunde. Kortom een hele fijne ervaring; nu hopen dat de motor(Guzzi) aan de verwachtingen voldoet.
Uitstekend advies gehad bij aanschaf helmen, kleding en motoronderdelen, vriendelijke medewerkers. Zeker nog een keer als ik wat nodig heb.
Prettige ervaring om in zo'n mooi winkelpand rond te kijken. Vriendelijk personeel met goede uitleg.
Ik ben goed en deskundig geholpen door deze medewerkster. Daarom zal ik er meer bezoeken brengen.
Ruim assortiment en de verkoopster nam ruim de tijd om ons te helpen.
Vriendelijk en behulpzaam plus deskundig en geïnteresseerd in de klant Goede ervaring
afspraken worden nagekomen, goede service. Tja en dat heeft natuurlijk zijn prijs.
Fijn geholpen. Als ‘leek’ naar de motorzaak gegaan omdat deze afdeling nieuw voor me is. Goed advies gehad op een fatsoenlijke en professionele manier! Er werd ook niet gepusht wat ik al prettig vind bij een verkoop. Blij met mijn aankoop. Enige nadeel was dat er een onderdeeltje van de sluiting van de broek afging bij thuiskomst. Dit is netjes opgelost door de zaak.
Recent mijn SHOEI helm aan laten passen aan mijn hoofd. Wat een ongelooflijk verschil met de originele standaard pasvorm !!! Ik rij nu ca. 35 jaar, en dit zit echt als gegoten. Een echte aanrader om dit met je eigen helm te doen.
Ben langs geweest voor een motorhelm, de hulp bij het uitkiezen en het advies wat ik daar bij kreeg was zeer deskundig. Ik voelde mij niet in een richting van een bepaald product geduwd, dat waardeer ik. Ik kom zeker nog is terug!
afspraak voor een beurt aan de motor. Had probleem met vizier. Dit sloeg bij tegenwind en/of rijden over drempels gedeeltelijk naar beneden. Dit is lastig i.v.m. zicht. Dus ook maar even naar de helmendokter ter plaatse. Gelukkig waren de betreffende delen in voorraad, dus werd e.e.a. gelijk opgelost. Dat noem ik service.
Ondanks alles mbt de onvoldoende kennis van oogmetingen, fantastisch geholpen om middels samenwerking (Specsavers te Goes) tot een goed resultaat te komen.
je wordt er altijd goed en vriendelijk geholpen en ze staan altijd voor je klaar
Goede service - vlotte bediening en kwaliteitskleding.
Correcte benadering en afhandeling, mbt een occasion In een woord PERFECT Met dank aan Simon Mvrgr C v d Graaff
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Je wordt goed geïnformeerd door deskundig personeel.
Reparatie monokwy koffer van givi en aanschaf helm
Ik had een nieuwe helm nodig omdat ik na 20 jaar weer ga motor rijden. Ik ben naar motoport Goes gekomen omdat jullie enorm veel keus hebben. Daar komt bij nadat ik mijn verhaal aan de verkoper had uitgelegd hij mij wees op verschillende opties. Uiteindelijk heb ik een keus gemaakt waarna we nog een rondje door de showroom hebben gedaan voor o.a. kleding daarbij zijn we door een andere verkoopster wederom netjes geholpen.
heel mooie zaak super gezellig
Na goede afspraken over inruilwaarde van mijn vorige motor heb ik begin maart, kort voor de corona maatregelen, mijn nieuwe BMW R1250GS besteld. Wie had toen kunnen bedenken dat Europa in een lock-down zou gaan en de BMW fabriek gedurende 5-6 weken zou sluiten. Uiteindelijk leverde dat een behoorlijke vertraging op van de levering van mijn motor. Zodanig dat mijn geplande motorvakantie in knel kwam. Los van een regelmatige update over de stand van zaken, heeft Motoport Goes geheel op eigen initiatief, via BMW Nederland een demomotor (R1250GS) geregeld, zodat mijn motorvakantie gewoon door kon gaan en ik van mijn gekozen motor kon genieten. Dit noem ik "top service"!
Afspraak voor motor gemaakt. Was niet verkocht en zou worden vast gehouden. Gelijk in de auto en 2 uur rijden. Motort bekeken en wilde gaan kopen. Wij nar verkoper om rond te maken maar wachten omdat hij bezig is. En is we aan de beurt zijn krijgen we te horen dat hij net verkocht is aan mensen die net na ons zij gekomen en er een proef rit mee hebben gemaakt. Dit ging via medewerker die hoger in de pikorde zat dus we konden zonder motor vertrekken.Nog wel doorgestoken ‘loterij’ gedaan.
goede uitleg
Het aan en verkoop proces is soepel en goed verlopen. Duidelijke uitleg over de motor. Prettige en down to Earth medewerkers. Thuis aangekomen is de motor omgevallen. Schade nagenoeg niets, natuurlijk wel geschrokken en flink balen. De claxon bungelde uit de motor en werkt niet (meer). Gelijk na laten kijken bij mijn eigen onderhoudsadres. Hier bleek dat er een niet originele claxon afgebroken in de motor heeft gezeten. Deze was al met tape vastgeplakt. Vervolgens gaf hij mij aan dat de ketting veel te slap hing. Deze gelijk geprobeerd op spanning te brengen. Dit lukte helaas niet, stond al op uiterste aanspanning. De ketting was bij 11500 km volledig versleten (gaat normaal ca. 20K mee). Waarschijnlijk door slecht onderhoud van de ketting door de vorige eigenaar. Van motoport zijn we deze fouten niet gewend, aldus mijn onderhoudsadres. De juiste spullen zijn besteld en ik kan straks voor ca. 300 euro extra toch van mijn motor gaan genieten met een nieuwe ketting, daar hoef ik de komende 20K niet meer in te investeren, mits ik deze wel goed bij houd.
Prima afhandeling van een grote motorbeurt. Eerlijk advies en alles gewoon goed geregeld.
Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.