Topbedrijf

Klantvriendelijkheid en Service met Hoofdletters geschreven. Dik verdiend.

• Ervaring met: Motorkleding

Aanschaf eerste motor super verlopen!

Bij motoport Goes mijn eerste motor aangeschaft. Super tevreden met de manier van handelen van Motoport. Heel erg netjes geholpen door Dennis tijdens de aankoop!

Vriendelijke medewerkers.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Heel erg fijn geholpen.

Top.

• Ervaring met: Onderdelen

Mooie Zaak

De deal was relatief snel gesloten. Afspraak was op Zaterdag met een stralende zon dus het was enorm druk waardoor we relatief weinig aandacht geschonken kregen . Achteraf zag ik dat de motor toch beter gepoetst had kunnen worden voor de overdracht. Maar ik zal er wel aandacht aan besteden. Verder was alles goed geregeld en heb er zeker een goed gevoel bij want een jaar Bovag garantie zit bij heel veel bedrijven niet meer in. De eerste rit naar Limburg was geweldig

Perfect geholpen door dennis

Ben goed geholpen door Dennis goede informatie gekregen over mijn motor en natuurlijk bij de aankoop

Prima geholpen

Wij zijn goed geholpen bij de aankoop van een helm en motorlaarzen

• Ervaring met: Helmen

Hele goede service en vakkennis

Wordt altijd goed geholpen

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

goede servers

bij aankomst werd er gelijk goede informatie gegeven en ook de uitleg van wat je zelf moet regelen werd in alle rust uitgelegd, verder zijn ze heel flexibel voor het afleveren van de motor. ook nu waren ze heel gastvrij.

• Ervaring met: Motoren

In één woord; "Fantastisch"

Bij onze zoektocht naar een nieuwe scooter, die past bij onze wensen, zijn we geslaagd bij Motoport Goes. De prijs, kleur en merk waren voor ons doorslaggevend voor onze keuze. De eerste rit heeft mij als bestuurder overtroffen. De Piaggio Liberty S rijdt comfortabel is herkenbaar als een Piaggio scooter, waarvan ik een ander type heb gereden. Dank voor de hulp en service bij de aankoop van de scooter.

• Ervaring met: Scooters

Topservice van Motoport!!

Tijdens een motorrit met vrienden toevallig eens bij Motoport Goes uitgekomen, mooie zaak en leuk om even rond te neuzen tijdens 'een bakkie'. Iedereen is even vriendelijk en geen vraag te veel of te gek (ook als je die dag uiteindelijk niets koopt). Recentelijk een nieuwe BMW R1300GS Trophy gekocht bij Dennis. Dennis is een zeer kundig en vriendelijke verkoper en heeft echt verstand van zaken. Denkt in oplossingen en niet in problemen. Erg fijn als je wat kleine aanpassingen aan je motor wilt laten verrichten. Tot aan de dag van levering heeft Dennis mij op de hoogte gehouden en van alle informatie voorzien. De GS is natuurlijk een topmotor maar in combinatie met een heel prettige zaak en kundig personeel kan ik Motoport een ieder aanraden!

• Ervaring met: Motoren

Snelle en nette afhandeling!

Na bezoek aan de showroom een afspraak gemaakt voor een testrit. Na de testrit (die ik ook meteen mocht doen bij mijn 1e bezoek) netjes een offerte besproken. Na een testrit op een andere kandidaat besloten de desbetreffende motor te kopen. 1 week later mocht ik deze ophalen met een volle tank, goede uitleg en een leuke foto.

Altijd weer fijn om de Motoport Goes service te ondergaan

Vandaag per telefoon bij Motoport Goes ART4 grond anker gekocht in combinatie met ART5 ketting. Alles geregeld wat een positive ervaring weer.

• Ervaring met: Accessoires

Prima communicatie gehad via de mail

Prima ervaring, goede deal gemaakt. Duidelijke afspraken gemaakt en deze zijn nagekomen. Aflevering volgens plan en goede service gehad. Prettige zaken gedaan.

Fijne winkel!

Ik ben erg goed geholpen bij de aankoop van mijn motor en motorkleding. Vriendelijk personeel en neemt voldoende de tijd om je te helpen. Dik tevreden!

• Ervaring met: Motoren

Alles duidelijk en correct, denken mee vooruit, super netjes geholpen! :)

• Ervaring met: Motoren

Het is gewoon goed voor mekaar bij Motoport De Regt.

Het is gewoon allemaal goed voor elkaar.... Goede service , komen afspraken na deskundig zoals ik al zei het is gewoon goed.....

• Ervaring met: Motoren

Ben erg tevreden met de service!

• Ervaring met: Motoren

Zaak met hart voor de klant

Zeer uitgebreid geholpen,niet opdringerig.Medewerkers weten waar ze het over hebben,goed advies en ruime keuze. Dus zeer goed geholpen door Simon.

Service

N zeer vriendelijke service en uitleg, behulpzaam. Ben zeer tevreden over motoport goes, en de koffie was heerlijk

Super professioneel!

De intercom die ik kocht werkte niet helemaal. Na een mailtje, werd meteen een nieuwe besteld. Ik woon in België, dus werd die aan de kant gelegd tot het moment dat ik kon langskomen. Daar werd de nieuwe intercom in mijn helm geplaatst, getest en goedgekeurd. Top!

• Ervaring met: Accessoires

Gewoon geweldig

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen vraag is te gek en duidelijke antwoorden.

echte klant experience

Ik heb bij Motoport Goes een proefrit gemaakt op een Yamaha Tracer. Deze beviel zo goed, dat ik hem heb aangeschaft. Het verkooptraject ging heel aangenaam. Bij Motoport Goes weten ze hoe ze een klant moeten behandelen. Meteen een servicebeurt laten doen voor een vaste prijs. Hieruit kwamen nog een aantal zaken, die zonder extra kosten werden aangepakt. ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid (en over mijn motor ;-)

fijn en corect

heb het aanschaffen van me nieuwe motor als een fijne ervaring evenarren.

• Ervaring met: Motoren

goed en vlot; alles volgens afspraak afgehandeld

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.