Zeer goed geholpen door verkoper Dennis.

Ik had gebeld naar motorport goes omdat ik opzoek was naar een tenere 700 explore of een transalp. Ik werd netjes te woord gestaan en ik kon langs komen om te kijken. Eenmaal aangekomen wat rond gekeken en werd daarna netjes geholpen. Met wat ik precies wilde ik wilde graag een proefrit op de tenere maken. Zo gezegd zo gedaan de tenere werd klaar gemaakt en ik mocht een rondje gaan rijden. Eenmaal terug bij motorport was ik meteen verkocht. Hierna gaf Dennis goede uitleg over alle mogelijkheden wat er op en aan de motor zat. En de eventuele mogelijkheden kwa accessoires en andere zaken. Ik ben meteen over gegaan op de koop van de motor. Ik kreeg netjes een factuur om een aanbetaling te doen. Dit wilde ik meteen doen maar dit hoefde niet. Dit gaf mij een goed gevoel van vertrouwen. Hierna contact gehouden met Dennis en hij heeft alles netjes afgehandeld nogmaals bedankt Dennis!

• Ervaring met: Motoren

Prima , alles volgens afspraak , geen op of aanmerkingen .

Voor mij de 1e keer voor onderhoud in Goes , is goed bevallen alles naar afspraak , geen klachten .

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Kleine beurt gehad, ff wachten onder genot van een lekker bakkie en een prachtige showroom

Prima en bedankt

Prima zaken kunnen doen.

Afspraak maken voor onderhoudsbeurt (digitaal) goed verlopen. Motor volgens afspraak opgehaald (datum en tijd). Al mijn wensen zijn uitgevoerd en ben vooraf gebeld over extra werkzaamheden (voorband was bijvoorbeeld ook aan vernieuwing toe). Bij ophalen motor vriendelijk en vlot behandeld.

Alles naar wens

• Ervaring met: Motoren

Prima service, duidelijke communicatie. Top.

Goede contacten, snelle reacties dus overall zeer tevreden. Ontzettend blij met de snelle levering van de Monster SP.

• Ervaring met: Motoren

Altijd zeer professionel, super vriendelijk en klantgericht! Verder zo!

Echt goede ondersteuning en aanbevelingen bij het zoeken van de beste oplossing welke bij mijn product wensen aansluiten. Zeer deskundige medewerkers!

• Ervaring met: Motorkleding

Top geregeld en goed geholpen

Top geholpen met alles en ondanks de drukte nu toch duidelijke communicatie over alles.

• Ervaring met: Motoren

Super netjes afgeleverd, duidelijke uitleg

Fijne zaak , netjes geholpen door Dennis nemen de tijd voor en een proefrit was direct mogelijk, komen gemaakte afspraken na , en hebben een fijne motor gekocht die zowel voor mn zoon als voor mezelf is

• Ervaring met: Motoren

Goed advies bij aankoop motorfiets en afspraken keurig nagekomen

Vriendelijke adviseur die goed meedenkt over passende motorfiets en afspraken mbt aankoop keurig is nagekomen

• Ervaring met: Motoren

Super motorzaak, volop keuze, kennis en service

Hier mijn 1ste en 2de motor aangekocht. Zeer tevreden over de verkoop en service.

Attend en behulpzaam personeel

Als zeer positief, kom er al enige tijd en ben altijd naar tevredenheid geholpen, TOP TEAM MOTOPORT GOES!!!

Fijne ervaring

Na inruil van mijn 2 oude motoren daarvoor heb ik een leuke prijs voor gekregen en heb daarvan een mooie nieuwe motor kunnen aanschafden. Ik en motorport tevreden .motorport is echt een aanrader.

Fijne zaak!

Correcte behandeling met respect!

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Goede service en veel keuze!

We zijn goed geholpen door zeer vriendelijk personeel!

Deskundige medewerkers

Prima service, goed advies. Belletje als er onverwachts kosten gemaakt gaan worden

Vriendelijk, goede service

Goed geholpen, duidelijke communicatie

Zoals gebruikelijk goed

Voor een kleine beurt viel de grote prijs mij tegen

prima services

Net motor gekocht bij motoport Goes, fijne zaak prima geholpen en iedereen bijzonder behulpzaam. Zeker aanbevelen

• Ervaring met: Motoren

Een zaak die jouw passie voelt.

Ik ben een échte motorliefhebber en dat begrijpen ze bij Motoport Goes als geen ander. Je wordt er zeer netjes geholpen en afspraken worden meer dan goed nagekomen. Zeer alert en accuraat. Vrijwel direct antwoord op mailberichten. Een perfecte aflevering van mijn nieuwe Ducati. Kortom een zaak waarvoor ik graag 150 kilometer rijd en die ik iedereen kan aanbevelen.

• Ervaring met: Motoren

Netjes, correct en komt afspraken na

Mooie zaak, ruim en overzichtelijk. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Nette afronding van de aankoop. En aflevering netjes en behulpzaam. Ik kom graag terug.

Zoals het hoort.......

Zoals gewoonlijk vriendelijk en goed geholpen.

• Ervaring met: Accessoires

Super aardige verkoopster. Super blij met mijn nieuwe motor kleding!

Goede en betrokken mensen

De aankoop van mijn eerste motor verliep top. Hele goede hulp vanuit verkoop en ook boven de kleding uitzoeken was voorzien van goed advies!

• Ervaring met: Motoren

Was even wachten, maar wel heel erg tevreden

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.