Perfecte altijd voor u klaar staan service

Ook voor kleinere reparaties en problemen staan ze onmiddellijk voor je klaar met een goede en meedenkende oplossing

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Vriendelijke en goede service

Goede uitleg voor gebruik

Gastvrij,vriendelijk,behulpzaam,klantgericht.

Met mijn vorige motor lekkeband gehad en kon zo terecht zonder afspraak. Grote beurt uit laten voeren prima verlopen. Geen priet praat maar gewoon duidelijk. Nu met de nieuwe motor is alles volgens afspraak verlopen. En heb ook nog extra tips gekregen. Helemaal goed.

top

werd snel en zeer vriendelijk geholpen. ze proberen je niets aan te smeren en als je aangeeft dat je een budget hebt kijken ze er ook echt naar.

Top geholpen!

Vriendelijk personeel! Geen probleem om een proefritje te maken. Er word netjes omgegaan met je gegevens.

Uitstekende hulp bij aankoop

Uitstekend geholpen bij de aankoop van mijn eerste motor. Ook de nazorg, service en klantgerichtheid is perfect

Erg goed geholpen

De service van MotoPort Breda gaat verder dan alleen een motor kopen. De motoren zien er allemaal super netjes uit en als je besluit voor de koop te gaan wordt hij ook nog helemaal in orde gemaakt voor je. Er wordt meegedacht bij wat je wensen zijn en na de inruil werd ervoor gezorgd dat ik ook weer thuis kon komen. Het personeel is deskundig en super vriendelijk!

• Ervaring met: Motoren

Deskundig en zeer klantvriendelijk!

Ik heb een Piaggio gekocht en werd gedurende dit proces (van proefrit tot ophalen) zeer deskundig en super klantvriendelijk geholpen. Er werd meegedacht aan wat ik nog meer nodig had en wat ik moest regelen.

prettig en goed geholpen

Degene die mij mijn huidige motorfiets heeft verkocht was een hele goede en enthousiaste verkoper. Ik werd meerdere malen geattendeerd op de diverse niet standaard accessoires die deze motorfiets bezat.

• Ervaring met: Motoren

Netjes geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe motor en een realistisch bod bij de inruil van mijn oude motor.

Heel vriendelijk

mijn honda magna ingeruild na jarenlang plezier van te hebben gehad . Een scooter voor terug gekocht . Ik moet hem nog gaan gebruiken dus nog geen oordeel . Vriendelijk contact en we zijn er samen beter van geworden .

• Ervaring met: Scooters

Goede service en advies. Afspraken goed nagekomen. Zeer tevreden.

Zeer vriendelijk personeel

Mooie en ruim gevarieerd aanbod

Slecht

Een ventiel op de website kost 1.25 en in de winkel mag je 4.95 afrekenen voor dezelde

• Deskundigheid N.v.t.
  • Ervaring met: Onderdelen

Goedendag heer Nieuwland, Middels deze weg willen we graag een terugkoppeling geven op uw recensie. Het ventiel dat u in de winkel kocht is zoals wij u ook hebben aangegeven van een andere leverancier, als hetgeen dat online wordt aangeboden. De adviesverkoopprijs van het ventiel wat in de winkel aan u verkocht is, heeft de prijs van € 4,95 i.p.v. de € 1,25 wat de prijs van het ventiel is wat online aangeboden wordt. Aangezien wij het ventiel wat online aangeboden wordt niet op voorraad hebben, hebben wij u aangeboden het aangekochte ventiel terug te nemen en u het aankoopbedrag terug te geven. U wilde daar geen gebruik van maken. Wij betreuren het dat u er desondanks een slecht gevoel aan over heeft gehouden. Om dit gevoel hopelijk bij u weg te kunnen nemen, bieden wij u nogmaals aan om het ventiel te retourneren en u het aankoopbedrag terug te geven. Team MotoPort Breda

Zeer vriendelijk en gastvrij

Vriendelijk personeel die, als je vragen had, deze ook goed konden beantwoorden. Zoals gezegd waren ze ook gastvrij en zeer behulpzaam. Gaven je alle tijd om op je gemak te kijken.

Zeer goede ervaring

Goed geholpen erg vriendelijk verstand van zaken

• Ervaring met: Scooters

Ik werd heel vriendelijk en goed geholpen.

De informatie over de Motor, verzekering en de verandering over een topkoffer was goed uitgebreid enduidelijk.

• Ervaring met: Motoren

Ben goed en vriendelijk behandeld En goede antwoorden op mijn vragen gekregen

Geweldige service

De verkoper begreep heel goed dat wij onze scooter snel geleverd wilde hebben en dat is ook gelukt. Ook de nalevering van het scherm is vlot gegaan top.

Tevreden klant.

Gemaakt afspraken nagekomen, goed bod, niet opdringerig en niet afstandelijk. Gewoon goed, zoals andere ervari geen met motoport vestingen.

Nieuwe motor gekocht

Goed advies gekregen, oude motor werd overgenomen zonder problemen. Altijd vriendelijk en kompetent

• Ervaring met: Motoren

Mooi bedrijf,alles keurig verzorgt.

Vriendelijk,hebben alle tijd voor je,denken mee en komen afspraken na.

Deskundig advies, snelle afhandeling

Geweldige klantenservice!

Zie boven.

• Ervaring met: Motoren

goede service en goed personeel

een hele fijne zaak,was er nog nooit geweest,prima en goed personeel werd voortreffelijk geholpen,een goede service ,wat ik had gekocht zou geleverd worden de volgende dag maar ze hebben binnen 1 uur gebracht.geweldig.