Nieuwe motorkoffer na discussie

Zaterdag koffer gekocht voor achter op de motor. Een zou er ook in passen. Thuis de koffer op het frame gepast en weer binnen gezet. Toen de helm proberen. Die paste niet. Dinsdag koffer weer mee in de auto om om te ruilen voor de grotere koffer die we ook bekeken hadden. Bij retour werd ik gewezen op een kleine kras op de koffer. Dus de koffer kon niet zomaar terug. De koffer was niet gebruikt en met de auto vervoerd. Die kon er bij de verkoop ook al op gezeten hebben. Dit leverde discussie op. Ik balen. Als ik zaterdag gelijk in de winkel een willekeurige helm in de koffer had gepast was gelijk duidelijk dat de koffer te klein was en was deze discussie niet ontstaan. Uiteindelijk de koffer toch in kunnen ruilen voor de andere koffer.

• Ervaring met: Overige

kennis en klantvriendelijk

Helaas kon ik mijn motor niet inruilen maar die kon ik particulier kwijt .Mijn keus had ik snel gemaakt omdat ik van te voren informatie had ingewonnen. Mijn keus de Aprilia SR200GT werd door de verkoper nog eens netjes beschreven en onder het genot van een kopje koffie werd de koop gesloten. Een week later kon de motor ophalen en ook weer een kopje koffie en wat uitleg, volle tank benzine en de eerste beurt (1000km) gratis. toevallig was er net een terugroep aktie vanwege een kabel die niet correct gebeugeld was , dat is gelijk verholpen en hoef ik er niet nog eens voor terug te komen. Al met al een vriendelijke klantgerichte zaak.

Prima geregeld

Andere motor aangeschaft bij Motoport Hillegom,knappe inruil gekregen voor mijn oude motor,bij de koop zat eigenlijk geen onderhoudsbeurt inbegrepen maar toen bleek volgens de boekjes dat dit bijna 2 jaar geleden voor het laatst was uitgevoerd ,deze beurt toch gekregen en kosteloos uitgevoerd door Motoport, hier niet om hoeven vragen maar kwam Kevin zelf mee ,grote service!

• Ervaring met: Motoren

Geweldige zaak met top service

De prettigste motor zaak die er bestaat met de beste service en prijs kwaliteit verhouding

Zeer goed geholpen

Tijdens de zoektocht naar mijn eerste motor heeft Kevin mij erg goed geadviseerd. Het was dan ook niet moeilijk om een keuze te maken. Binnen enkele maanden stond de motor klaar. Complimenten voor iedereen bij Motoport. De motor stond snel klaar voor aflevering.

• Ervaring met: Motoren

In een zeer ontspannen sfeer werd ik te woord gestaan en werd eerst de inruilprijs bepaald waarna ik de keuze had een proefrit te maken. Uiteindelijk de Africa Twin gekocht. Accu bleek in de eerste week problemen te geven maar ook dit is keurig netjes opgelost. Alle door mij gesproken medewerkers waren kundig, attent en gaven mij een goed gevoel, deze klant voelt zich hier echt koning!

De Beste Service!!!!!!

Altijd klantvriendelijk!! Top team

Klantgericht

Goed geholpen. Veel kennis van zaken

Snel en vriendelijk geholpen

Zeer tevreden hoe alles verlopen is met proef rit en offerte maken daarna telefonische nov tot koop over gegaan alles duidelijk via email contact en nog eerder mijn motor kunnen halen dan de planning was

• Ervaring met: Motoren

Geweldig goed geholpen en absoluut niet getwijfeld over de aankoop.

De heer Rinus Weijers heeft me echt goed geholpen en het vertrouwen in het mooie bedrijf alleen maar versterkt. Ik heb een schitterde nieuwe Moto Guzzi V85TT gekocht en ben met afgelopen donderdag met een grote glimlach na een goede uitleg op de motor richting huis gegaan. Dit was van korte duur want ik wilde natuurlijk eerst de honderd kilometer rijden zodat da banden uitgezweet waren. Dat was absoluut geen straf en heb ondertussen alweer ruim 350 kilometer op de telller staan. Wat een heerlijke motor is deze Guzzi, ikzelf rijd al jaren motor en heb er in ruim veertig jaar een aantal gehad maar dit is echt de fijnste. Dit is echt zo fijn rijden, ontspannend met de Cruise Control en als een scheermes door de bochten, wat een genot. Een goede keuze geweest en uitstekend geholpen.

Grote teleurstelling

Mijn motor is vrijdag afgeleverd. Vanuit jullie ben ik naar mijn werk in Den Haag gereden en vanaf daar naar naar de camping Koningshof in Rijnsburg. Nadien niet meer gebruikt. Ik werd zaterdag gewezen op het feit dat er een plasje donkere vloeistof onder mijn motor lag. Dat werd in de loop van het weekend meer en meer. Ik heb paar keer het asfalt schoon moeten maken. Ik heb net gekeken want ik moet morgen ochtend om 08.30 uur voor mijn werk in Amstelveen zijn Zie de foto’s. Het blok is verzadigd van de olie. Mijn oliepeil is ook al gezakt. Ik zit met een heel groot probleem. De rest van de week ben ik afhankelijk van de motor. Hier kan niet mee gereden worden. Ik heb gewoon een slechte motor afgeleverd gekregen. Voel me zwaar belazerd.

Top geholpen ,

Ben zeer goed geholpen met mijn keuze .goede uitleg Van de motor ,echt heel blij mee .

Alles weer goed geregeld

Weer is een nieuwe tweewieler gekocht. Dit was mijn vierde sinds 1998 bij deze zaak. Alles weer piekfijn in orde en bij het afleveren werd de tijd genomen om de werking uit te leggen door Jeroen. De accessoires waren vakkundig gemonteerd door de werkplaats Ik ben erg blij met de nieuwe motorscooter rijdt echt super! !

Goede service en klantvriendelijk

Bij Jeroen een nieuwe Honda gekocht, reële inruilprijs en goed met mij mee gedacht. Komt afspraken na, ben dus een tevreden klant.

Gelukkig

Erg gelukkig met de aankoop: goeie tips, vriendelijke hulp, goed overleg over de prijs, tijd genomen voor aanvullende spullen en uitleg, verzekering. Motor werd keurig afgeleverd. Praatje voor en na bij proefrit in het begin. Tevreden met de begeleiding en plezierige hulp

Super geholpen!!

Geweldig geholpen

Top zaak

Ben heel tevreden.

Houden zich goed aan de afspraak. Vriendelijk personeel.

Prima geholpen

Vriendelijk ontvangen en geholpen door Jeroen Weijers.

Top. Goede service.

Aardige en geduldige verkoper.

Professioneel, gemoedelijk en kwaliteit

Geen gehaast maar men neemt de tijd om je te informeren en je vragen te beantwoorden. Ook bij aflevering van mijn Piaggio 530 genoeg tijd om alles uit te leggen en opweg te helpen. Al met al zeer tevreden.

Fantastische service.

De nieuwste MP3 530 aangeschaft, waarbij wij voor de inruil van mijn vorige MP3 500 goede afspraken hebben kunnen maken. De aflevering afgelopen vrijdag is op alle fronten goed verlopen, goede instructie van de, best wel ingewikkelde, functies van de motor. Top Jeroen :)

Goed en keurig geholpen

Ik ben vlot en goed geholpen naar tevredenheid. De inruilprijs had wel wat beter gekund.

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijke verkoper, nette winkel met voldoende keus.

Goede ervaring bij Motoport Hillegom, prima prijs kwaliteit verhouding, duidelijke afspraken én snelle levering.

Friendly efficient service

Jeroen was patiënt and helpful, I am delighted to be a Motoport customer

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.