Filters

10

zeer tevreden

Ik moest knie orthese op maat gemaakt krijgen en voor OIM gekozen. Na aanmelding vrij direct kon ik een afspraak maken om te meten en binnen week had ik haar wel. Goede service door heel aardig deskundige. Mn oude orthese was versleten en was gelijk gratis aangepast. Fantastisch. Heel erg bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

Zeer prettig en goed te woord gestaan en geholpen

Voor mijn nieuwe arm pols spalken ben ik in Noordwijkerhout geweest en daar ben ik zeer goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

dit is maatwerk

Ik was 'weer toe' aan een nieuwe koker en liner voor mijn linkerbeen. Het was zuiver passen en meten. Nadat de eerste koker wat laag uitviel, heeft m'n instrumentmaker een nieuwe aangemeten. Na paar dagen wennen (smalle liner en dito koker) zit alles perfect, dankzij de top instrumentmaker in Noordwijkerhout! Echt maatwerk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
8

deskundig en prettig

Goed geluisterd, gelijkwaardigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

heel tevreden

Goede uitleg, er wordt de tijd voor je genomen, er werd goed gekeken naar het lopen van mijn 87 jarige moeder, kan niet anders zeggen dat zowel mijn moeder als ik het als heel goed hebben ervaren en hebben ook het advies opgevolgd om een fysio in te schakelen zodat mijn moeder goed leert lopen met de orthese en daarmee het beste uit de orthese kan halen kan alle vragen met 5 sterren beantwoorden, ga er vanuit dat de afhandeling met de zorgverzekering ook goed zal verlopen maar dat weet ik nu nog niet :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

Ik raad aan om te proberen

Willem was erg behulpzaam en luisterde naar alles wat je zei en ik waardeerde het echt dat het een ontspannende ervaring was

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
9

werden erg goed geholpen.

worden altijd goed geholpen en komen al vaker op de Overtoom. kennen het personeel redelijk goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
5

Tweede set EFO's met beide problemen gehad

De EFO's helpen veel en geven veel vrijheid, echter zijn erge kwetsbaar en niet onderhoud vrij. Bij de eerste set EFO's braken de schroeven vaak. de pennen binnen het mechanisme is niet gespaard gebleven, die werd ook vaak vervangen. De voet bakvorm/zool werden tot drie keer toe gerepareerd en opnieuw gemaakt. Een kanttekening: ik heb veel met deze set gelopen. Gemiddeld 5 plus km per dag. Maar voor mijn gevoel: EFO's zouden dat makkelijk aan kunnen. De tweede set heb ik amper een paar dagen aan gehad en kreeg met ieder stap veel gekraak geluid uit het mechanisme. Kort samengevat: 1. Kwetsbaar mechanisme. Tip voor de technisch aangelegd onder ons: Set reserve schroeven bij de hand hebben is een must 2. kwetsbaar pennen. Tip: Idem zoals punt 1. 3. Voet bakvorm/zool laminatie kwetsbaar 4. Het mechanisme schaadt de broekpijpen. Tip: doe een sok om en dat wordt verholpen. 5. De binnen voering in de zomer ruikt ster naar zweet. Tip: Regelmatig verschonen met een vloeibaar zeepmiddel biotex helpt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

altijd deskundig en met geduld geholpen

Het is vaak lastig voor de instrumentmaker om alles in een keer voor elkaar te krijgen, maar met geduld en vakkennis komen we er altijd uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Top

Klantgericht, klantvriendelijk, tijdig. Blijven bereid om te helpen. Alles is schoon en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Ervaren en vriendelijke medewerkers die goed luisterend met een maatwerkoplossing komen door goedmed

Begonnen met een kunststof brace voor mijn been-voet-enkel problemen. Daarna over gestapt op een scharnierbare EVO (Enkel Voet Ondersteuning) met inwendige verhoging. De veer in de scharnier had echter geen lange levensduur en moest om de (ongeveer) 3 maanden vervangen worden. In het eerste model ook regelmatig beurse enkels. Door overleg met de ervaren medewerkers uiteindelijk tot een model EVO gekomen met een prima pasvorm en goede levensduur van het scharnier/veer mechanisme. In al mijn contacten was OIM heel laagdrempelig en goed bereikbaar. Ik ben altijd heel goed en vriendelijk geholpen. Echt een vet compliment voor OIM en zijn medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
7

Is prima.

Mijn ervaringen zijn alleen via jullie...., dus is het moeilijk te beoordelen. De medewerkers zijn vriendelijk. De prothese moet ik nog "inlopen", dus kan ik er nog weinig over zeggen. Ik mis af en toe wel een beetje meevoel. Ik bedoel, zeker in een geval als ik, kan er niks aan doen dat ik een prothese nodig heb..... Af en toe, wanneer ik weer eens wat heb met de prothese krijg ik een beetje het gevoel dat er gedacht wordt, daar heb je hem weer..... Maar goed, dat is een gevoel..., mijn gevoel en dat verschilt vast weer van anderen en ik snap ook dat jullie met de vele verschillen een gulden middenweg kiezen. Ik ben misschien ook een beetje te snel overgevoelig....

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
9

Top team! Deskundig, creatief en betrokken!

Het gebruik moeten maken van 'hulpmiddelen', is niet altijd fijn en soms wat behelpen. De instrumentmakers van OIM zijn altijd betrokken en zoekend naar verbeteringen en alternatieven. Dankzij hun inzet krijg ik steeds weer een orthese die het dagelijkse leven wat makkelijker maken. Complimenten voor al jullie medewerkers; ook de telefonistes/ receptiemedewerkers!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Geweldig

Willem wist precies wat er aan mankeerde, goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

betrokken en vakkundig

Hoewel ik nog nooit met een andere prothesemaker te maken heb gehad, denk ik dat gemiddeld genomen OIM prima service en vakmanschap levert en er alles aan doet om daarin nog beter te worden en het maximale voor de klant eruit te halen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
8

prima dienstverlening behouden planning afsprakeen

Al jaren goed en desundig geholpen door Tom en laatstelijk Nielsd. Beiden deskundig en luiseren goed naar mijn wensen en evaringen. Dik tevreden alleen het agendabeheer kan iets beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
8

Sinds oktober 2020 ben ik "klant" bij OIM en het gevoel is goed.

Na een ingrijpende bovenbeen amputatie deden de instrumentmakers van OIM er alles aan om de aangemeten prothese en in de tweede fase de cosmetiek eigen te maken. Niets is te veel, vragen worden beantwoord en problemen waar mogelijk opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Overweldigende service en een gevoel alsof de behandelaars je beste vrienden zijn!

Er wordt altijd goed nagedacht over de voor jouw beste oplossing!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Altijd goed!

Mijn ervaring is al heel lang er goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
8

De levering was snel..

Echter waren niet alle sokken voor onderbeen amputaties. Er zitten een paar bovenbeen sokken bij. Neem het wel met Willem op als ik weer een keer in Noordwijk ben. Verders goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Uitstekende service

Vriendelijk welkom bij binnenkomst. Netjes op tijd geholpen. Voor de polsbrace diverse mogelijkheden aangeboden gekregen met uitleg. Zou er een volgende keer zo weer heen gaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
2

Ik voelde mij niet goed gehoord en begrepen.

Ik heb contact opgenomen met OIM omdat ik advies wilde hebben bij de aanschaf van een juiste brace bij de artrose in mijn hand, die de specialist in het ziekenhuis had geconstateerd. Ik had bij mijn 1e consult de foto's van het ziekenhuis bij mij. De medewerker van OMI die mij adviseerde leek niet veel met de foto's aan te kunnen. Hij adviseerde mij een bepaalde brace. Tijdens het 2e consult (waarbij deze medewerker mij eerst totaal vergat terwijl ik in de wachtkamer zat) bleek de brace veel te klein. Ik kreeg daarop een ander model en veel grotere brace geadviseerd. Achteraf blijkt deze brace bij mijn duim te ruim en geen steun te geven aan mijn duim. Waardoor ik er dus niets aan heb. Ik heb daarop zelf maar een nieuwe brace gekocht via internet. Deze werkt wel. Helaas draaide ik daarbij wel zelf voor de kosten op, omdat ik deze aankoop niet meer kon declareren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

Vakmensen die mensen echt willen helpen

Even voorstellen Gerard 74 jaar uit Boxtel door polished ik een dunner en korter rechterbeen enen instabiele enkel waardoor lopen steeds moeilijker werd op aanraden van het AMC Amsterdam insmijt door OIM eenonderbeenorthese aangemeten dit is zo nauwkeurig en vakkundig gedaan dat ik nu zonder pijn zomaar 5 kilometer kan lopen het enkelprobleem en ook het lengte verschil is prima opgelost ben hier dan ook heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
7

goede behandelingen en zeer tevreden

zeer tevreden over de toenaderingen van de receptie en de behandelaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Zeer goed

Zeer goede hulp en snelle levertijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.