
Ik vind het soms best lastig om weer een nieuwe schoen te bedenken. Ik doe thuis al wat voorwerk maar als ik bij OIM ben twijfel ik weer over de vele verschillende kleuren leer en de eigenschappen van de verschillende leersoorten. Maar Melanie denkt mee en probeert niet iets op te dringen en op het eind zijn we alle twee zichtbaar tevreden over het resultaat!
Er was geen overleg mogelijk. Ik woon in een instelling en alles wordt via de verpleging geregeld. Er werd door de orthopeed vrij weinig gezegd of uitgelegd. Ik had geen inspraak en/of aanvullende info van mijn kant was geen tijd voor, want THEO(?) moest weer verder...
Goed
Blij dat jullie investeren in jonge vaklui als Tom en Gijs. Ik kom al sinds 1969 bij jullie. Meestal was het contact prima. Fijn dat baliemedewerkers je kennen. Tom en Gijs zijn jonge gasten die mijn ingewikkelde ouderwetse prothese goed kunnen maken en produceren. Ze kunnen vooral goed luisteren. Hoop dat jullie met humor en expertise nog jaren door kunnen gaan zonder hoogmoedig te worden. Ik ben zo blij dat ik elke dag kan lopen dankzij de twee genoemde krachten met alles wat om hen heen staat. Houd deze jongens in deze tijd in ($) ere zodat ze asjeblieft blijven voor mij.
Ik heb op verschillende manieren contact via Oim en ben zeer tevreden
Ik heb al een aantal paren steunzolen besteld bij jullie. Af en toe kom ik om te laten opmeten maar dit paar heb ik telefonisch besteld. Ging prima maar duurde best wel lang voordat ik ze kreeg!
tot zo ver korekt,in afwachting van behandeling.
Zeer tevreden
zeer goed
prima geholpen maar erg jammer dat de orthopedische schoen aan de kant van mijn prothese niet gewoon een platte zool kan hebben zodat ik ook nog gewone schoenen zou kunnen dragen. nu is het dezelfde zool geworden als mijn 'moeilijke' voet waardoor prothese voet versteld moest worden. Grootste probleem nu is dat ik mijn 'oude' schoenen niet meer kan dragen en ook ineens moest overschakelen (lastig voor rug bijvoorbeeld)
goed luisterend en meezoekend naar mijn specifieke problemen / wensen.
ik een heb het gevoel dat ik fijn behandeld wordt.
Ik heb al 6 jaar contact met OIM Nijmegen en maak afspraken met de email of bij vorig bezoek. Natuurlijk wil je, je protheses zo snel mogelijk hebben en dan zijn 2 of 3 weken heeeeel lang.
Ze zijn snel corekt en gaan net 1 tantje harder
De behandeling was goed, meedenkend.. Lange wachttijd van 1e afspraak tot levering schoenen; van begin juni tot eind september.
Gewoon goed. Ik vind het altijd moeilijk om met cijfers te werken, maar ik kom er al jaren, dus daar blijkt uit dat ik tevreden ben. Ik moet een eind rijden, Gorinchem-Nijmegen, terwijl er een orthopedische schoenmakerspraktijk in mijn eigen woonwijk is gevestigd. Zegt meer dan een cijferlijst, denk ik. Niet veel tienen, maar je moet scherp blijven.
Prima voor mij zeer tevreden
Gebleken uit mijn ervaring is dat er verschil is tussen de OIM sites en de kunde en kennis van de instrumentmakers. Ik kan een vergelijk maken tussen breda en Nijmegen en kan aangeven dat de klantvriendelijkheid en kunde en van een hoger niveau zijn in Nijmegen. Marco en Ivo zijn aanwezig op de afgesproken tijden en nemen de tijd om te assisteren binnen hun bereik. In breda waren de 2 instrumentmakers nooit samen en soms zelfs geen aanwezig op de afgesproken tijd. Ook wordt er in breda gewerkt met oplapmiddelen. Dit in tegendeel bij OIM Nijmegen, daar wordt naar een passende oplossing gezocht. Dus oplossingsgericht mbt de wensen van de klant. Mensen die in Nijmegen revalideren na een osseointegratie ingreep, zal ik adviseren te kiezen voor OIM. Als “ervaringsdeskundige” zie ik de instrumentmakers van andere bedrijven soms nogal stuntelen met prothese afstellen... laatst zelf een instrumentmaker die niet wist hoe bij een 3R80 knie de tegendruk te regelen... Daar zijn Ivo en Marco te kundig voor! Waarom toch een positieve review en geen 10 bij de vraag of ik OIM aan zal bevelen bij vriend of collega. Als ik bij mijn revalidatie in Nijmegen niet had hoeven switchen naar een andere instrumentmaker dan had ik gewoon bij mijn eigen instrumentmaker gebleven van Rijndam (De Hoogstraat instrumentmakers). Helaas zijn zij niet bij het project in Nijmegen betrokken.
Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.