
IK HOU NIET VAN "VERPLICHTE VELDEN" IN EEN ENQUETE!
.
Ik ben in december al begonnen met schoenen laten aanmeten. Ik ben denk ik 6 keer op en neer geweest voor de schoenen. Het is nu augustus en in september heb ik weer een afspraak omdat de schoenen niet goed afgewerkt zijn. Om de voet zitten ze goed, maar om de enkels is het slordig afgewerkt. Het ziet er ook niet goed uit maar ik hoop dat het alsnog goed komt.
heel goed.
Deskundige hulp
Ben zeer tevreden!
alles is goed en snel en vriendelijk en deskundig
Ben al een half jaar bezig met het maken van orthopedische schoenen. Ben al zeer vaak terug geweest. Tot meerdere keren toe is er niet gemaakt wat afgesproken is. Het allerbelangrijkste van mijn schoen is er niet ingemaakt ( zoolverstijver) waar dit fout in de communicatie gaat? Heb ondertussen ook wisseling van adviseur gehad. Men probeert dit wel op te lossen maar tot nog toe niet de juiste schoenen. Ik loop nog steeds op mijn proefschoenen omdat de originele schoenen nog steeds niet goed zijn en mij meer klachten geven. Binnenkort terug naar de orthopeed. Ben erg teleurgesteld in de gang van zaken.
De diverse afspraken waren goed op elkaar afgestemd.
De adviseurs luisteren goed naar wat ik zeg en zoeken naar een geschikte oplossing.
alles heel snel gegaan, en vriendelijk personeel
na passing van de modelschoen de definitieve schoen samengesteld met de orthopedisch schoenmaker. bij ophalen was ik blij verrast. de schoenen zijn geheel naar mijn zin!
ze hebben verstand van zaken je wordt altijd keurig geholpen
Prachtige schoenen echt vakwerk toppie
dit is mijn ervaring
Eerste bezoek aan OIM waarbij dr. Altmann aanwezig: 12 febr. 2.019 Plastic passchoen: 14 mrt Ortheseloopgroep: 29 mrt. Passchoen was niet ok, kon niet gelijk in orde gemaakt worden. Heb wel gelopen, maar kwam niet tot z'n recht. Passchoen iets aangepast, maar thuis bleek dit niet voldoende. 5 april terug met passchoen en lijstje correctie punten. 26 april passchoen weer gepast. 15 mei opnieuw plastic schoen 29 mei: passchoen voor thuis 5 juni: nog enkele aandachtspuntjes. (Heb een moeilijke voet.) 18 juli schoenen afgehaald
Zie boven
zeer goed geholpen en vriendelijke mensen. Werd goed geholpen bij de keuze van mijn schoenen. Ben ook super blij met mijn nieuwe schoenen.
Prima geholpen vlotte afhandeling.
Uitstekend
in juni afgelopen jaar zou ik opnieuw weer orthopedische schoenen krijgen bij dat paar is alles fout gegaan wat fout kon gaan de schenen waren er maar had al meteen dit zit niet toch nog een aantal weken geprobeerd veel klachten waar ik nu nog mee kamp wat was de conclusie op de verkeerde mal gemaakt nieuwe pas afspraak en toen ik de schoenen kon ophalen en erop ging lopen kon ik niet meer wisselen met mij tegen paar want ik kreeg steeds meer klachten. er is een nieuw paar aangevraagd daar is toestemming voor gekomen gepast ,besteld, kon ze op halen het verkeerde model en ze zaten niet goed weer opnieuw gepast nu kan ik in augustus het nieuwe paar weer ophalen ijk heb er geen vertrouwen meer in door alles wat fout is gegaan heb ik weer een hoop klachten vooral mijn peesblad dan word er maar gezegd eerst konden we 100% oplossen nu waarschijnlijk maar 80%ik ben ontzettend boos eigenlijk en ik zit met het ongemak van dit alles ik loop gewoon heel slecht en met veel pijn ben er niet blij mee
Ik kwam voor controle van mijn eerste paar steunzolen. Ik had last van een likdoorn en bij beide voeten een gevoelige plek. De podoloog heeft de steunzolen aangepast. Daarna heeft ze de likdoorn verwijderd. Ze heeft ook aanwijzingen gegeven welke sokken en schoenen ik het best kan dragen.
Heb gebeld met de radboud rechtstreeks, want toen ik eerst naar het nummer van de OIM belde, moest ik veel te lang wachten, voor ik doorverbonden werd. Ik kon bij het ziekenhuis binnen 2 weken terecht. vond ik prettig.
Word vriendelijk en netjes behandeld en denken met je mee en luisteren ook naar wat je wilt en proberen altijd het juiste resultaat te berijken
Gb
Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.