
moet even afwachten hoe het verder gaat
Jaren prima zorg gehad en nu wordt het opgeheven!? Jullie hebben geen idee wat je laat gaan. Onbegrijpelijk en kortzichtig mijns inziens.
ik heb zeer goede ervaring met oim , vriendelijk en bekwaam personeel zeer gemakkelijk bereikbaar zowel telefonisch als fysiek
Goede service en uitleg.
Altijd prettig geholpen, advies en afhandeling
Word snel geholpen.
de schoenen zijn uitstekend gemaakt en ben er erg tevreden over
Door een plotselinge verandering aan mijn onderbeen moest er bijna vanaf nul weer gewerkt worden aan een passende koker. Dit lukte na meer dan 5 maanden "sleutelen en nieuwe kokers maken. Geduldig en vasthoudend en overleg werd naar het resultaat gewerkt wat paste bij mijn mogelijkheden.
Kundig en vriendelijk personeel
Ik was altijd TOT VOLLE TEVREDENHEID bij Linda Corstens voor de pedicure behandeling aan de Sint Annastraat in Nijmegen. Vorige week heb ik te horen gekregen dat deze voorziening opgeheven is en Linda ontslagen. Ik had graag gezien dat deze behandeling zo voortgezet zou worden maar nu dat gestopt is ben ik natuurlijk zeer ontevreden! Natuurlijk ook zijn alle vragen verder niet meer van toepassing!
Goede contact telefoon klant vriendelijk en ze nemen de tijd
wij zijn altijd netjes en goed behandeld
Positive ervaring, vriendelijke personeel
Mijn verhaal goed aangehoord. Afspraken zijn nagekomen.
zelfde
Kunnen vergelijken tussen verschillende zorgaanbieders. Dit is verreuit de beste. -persoonlijk -proffesioneel -meedenkend -ervaren -bereikbaar -proactief -ontzorgend Goed bezig!
zie voorgaand antwoord
steeds goede voorlichting en goed advies.Ook behulpzaam en adviserend met bepalen leersoorten.
tevreden !
Al jaren kom ik bij OIM Nijmegen en altijd krijg ik deskundige en klantvriendelijke hulp, ze denken met je mee en dan kom je er met een goed gevoel vandaan. Super.
Prettig contact. Goede behandeling.
Deskundig en vriendelijk gaan in dit geval heel goed samen.
Ben prima geholpen, en hebben een luisterend oor, om eventueel mijn wensen in te vullen
Klant vriendelijkheid, een goede uitleg bij het verwerken van de problemen met de prothesen, en de verwerking daar van.
Heb zo net voor de derde keer mijn steunkousen teruggestuurd, omdat het niet het goede model was. Lezen ze wel, waarom je iets terugstuurt en handelen ze daar naar???????
Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.