
Regelmatig kom ik in Arnhem of Nijmegen i.v.m. de Corona kom ik nu in Arnhem en dat is voor ons makkelijker aan te rijden vanuit Strijen HW. Regelmatig worden bij mij de zooltjes aangepast, de ene schoen loopt beter dan de andere, blijft wel regelmatig terug komen. Nu loop ik steeds de binnenkant van mijn schoenen stuk, zijn bij de schoenmaker geweest en nu loop ik mijn voet open bij die schoenen want die versteviging gaat tegen mijn enkel aan. De laatste tijd heb ik nieuwe schoenen gehaald en zijn super mooi geworden en lopen redelijk tot goed.
De specialisten zijn klantvriendelijk, zijn deskundig en luisteren goed naar wat ik wil. Ook krijg ik goede adviezen
je moest lang wachten
Prachtige schoenen, fijne klantbehandeling.
De behandelaar, Theo van Brakel, staat altijd open voor mijn gedachtengoed, is zéér vakbekwaam, vriendelijk en professioneel.
zie het voorgaande
Idem
Telefonisch contact, maken van de afspraken, de manier van communiceren verloopt prettig. Ik kende de kreet al wel: "denk in oplossingen, niet in problemen" en dat is exact wat ze bij OIM doen.
Ben er goed geholpen
Adequaat en vriendelijk. Veiligheidsmaatregelen werden in acht genomen. Meer hoeft niet.
wordt goed geholpen
Vriendelijk geholpen
Ik heb weer nieuwe orthopedische schoenen en pantoffels aangemeten gekregen. Ik ben hiér erg blij mee! Ze zitten heerlijk als een 2e huid. Ik heb volledig steun. Echt een aanrader!
Niet tevreden over geleverd werk
Mijn gebroken brace is inmiddels vervangen door een nieuwe, goed aangemeten en voldoet weer prima. Blij mee!
Persoonlijk meedenkend en inspelend op mijn individuele ( vaak eigenwijze) wensen. Echt blij met jullie. Ook bereid te kijken naar eigen eventuele fouten en blijven zoeken naar oplossingen. Hartstikke bedankt!
Prima goede aanpassing
Zeer goed
uitmuntend
Kom hier al jaren, heb moeilijke voeten maar nooit geen problemen.
Dit was de derde persoon bij wie ik uiteindelijk mijn schoenen kon ophalen. Daar ben ik zelf verantwoordelijk voor. Ik vond het erg fijn dat het zo kon. Ik vond het ook fijn dat er met me mee wordt gedacht aan een oplossing. Dus ondanks dat ik niet naar Arnhem kon, was dit een prima oplossing in coronatijd.
Vooral altijd behulpzaam en goed advies.
Krijg alle medewerking en steun met uitzoeken van aangepaste schoenen. Super, ook al eerder met zilver splints.
In eerst instantie waren de schoenen al niet gemaakt zoals afgesproken. Omdat het inmiddels "corona-tijd" was toen ik ze zou ophalen, en de evt. laatste dingen nog gedaan zouden worden; was de afspraak afgezegd en zijn ze opgestuurd. Afspraak: ik zou berichten via telefoon bij evt. punten. Dit dan ook gedaan, en omdat ik niet gelijk helemaal zonder schoenen zat, afgesproken, dat ik zou wachten tot na "corona-tijd". De schoenmaker zou me op de "bellijst" zetten. Hierop werd ik niet 1 x, maar 3 x gebeld. De eerste keer was ik niet bereikbaar en hadden ze gevraagd zelf terug te bellen via de voicemail. Hierop zelf gebeld en een afspraak gemaakt. Paar uur later opnieuw door OIM gebeld om een afspraak te maken, de dag erna weer gebeld om een afspraak te maken........ Vervolgens was de afspraak daar. De schoenmaker kon zelf ook wel zien, dat een punt, dat ook specifiek op de opdrachtbon van de schoenen had gestaan, niet gevolgd was. En dat ik hierdoor een oplossing zelf tijdelijk moest maken, om dit probleem op te lossen. Alleen betekende dit, dat ik de schoenen niet op een fatsoenlijke manier kon sluiten. Ook de tong was niet afgewerkt zoals afgesproken en vooraf aangegeven, zodat ik een kapotte enkel had als ik de schoenen had aangehad. Daarnaast was de vering in de binnen- en buitenzool deels weggelaten en de afronding was ook deels weggelaten ( beide zoals afgesproken, alleen weet ik niet zeker of dit ook goed op de opdrachtbon stond ), waardoor het lopen ook lastiger en veel pijnlijker was. Schoenmaker heeft de punten opgeschreven en heeft de schoenen achter gehouden voor herstel-werk. ( ook al betekende dit dat de schoenen er minder uit zouden zien, dan aanvankelijk de bedoeling was ( gaten die gemaakt zijn, kunnen zich nu eenmaal niet herstellen..). Net de schoenen opgehaald bij de balie. Het werk is niet allemaal naar tevredenheid gebeurd. De ruimte in de schoen is opeens te klein, waardoor schoenen niet bruikbaar blijken.....
Zeer fijne ervaring mijn linker voet ging verkeert stapppen Door een breez ging er een wereld voor mij open Kon weer stabiel lopen met goede begeleiding Nog persoonlijke breez aan gemeten Zelf schoenen aan gepast met aangepast voetbed veters er uit Klittenband riempjes geweldig
Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.