Filters

7

goede service

Er wordt ook geluisterd en indien mogelijk rekening gehouden met persoonlijke wensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

Kundig, realistisch en oplossingsgericht.

Het aanmeten van orthesen (EVO’s in mijn geval) is maatwerk. Hierbij was alle ruimte voor overleg en inbreng van mijn kant. Voor mij heel belangrijk aangezien ik degene ben die de orthesen moet gaan gebruiken en dus voelt of ze goed zitten. Daarnaast was mijn adviseur vaardig, geduldig, zeer prettig in de omgang en gedreven om een goed eindresultaat te bereiken. Enig punt van kritiek is de wachttijd voor een afspraak. Gemiddeld 2 weken, en dat is erg lang als je afhankelijk van een hulpmiddel bent dat niet goed zit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

De prothesemaker Aart is heel klantvriendelijk

Wat is mijn moeder blij en wij dus ook met de prothesemaker Aart bij OIM Therapie. Echt een vakman en zeer klantvriendelijke. Dankzij hem kan mijn moeder op haar zeer hoge leeftijd nog lopen achter de rollator en kan zij zo veel mogelijk zelfstandig naar het toilet en verplaatsen in huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
8

Tevreden

De personeel zijn vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
8

Goed

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

goed

ik ben zonder afspraak gegaan en ben aan de balie direct geholpen ik moest stomp sokken hebben en steunkousen en dat werd direct in orde gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
9

Prima advies, service en begeleiding.

Uitstekende begeleiding. Prima advies, service en begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Prima,gemotifeerd en professioneel personeel

Heb heel goede ervaring word deskundig geholpen en er word met je meegdacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
4

Slordig

Haastige afspraak. Steunkousen werden in 5 minuten aangemeten en besteld. Met spoedleverimg duurde het nog 2 weken voordat de kousen binnen waren. Helaas klopte de levering niet met het recept van de arts, dus opnieuw moeten bestellen. Door deze stomme fout nu na 4 weken nog steeds geen steunkousen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

N.v.t.

N.v.t

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
5

Goed

Goedenavond, Ik heb even gewacht om mijn mening door te geven, daar ik tijdens de kerstdagen, de "Bauerfeinds" heb uitgeprobeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: N.v.t.
5

Wachten

Alles is goed gegaan tot we bij het aantrekken van de kousen een gaatje ontdekte . Wij hebben opgebeld om dat temelden en toen werden wij netjes geholpen en wij hebbengedaan wat gevraagd werd. Nu zitten wij nog steeds tewachten op de kousen of een telefoontje dat we ze nog terug krijgen. Maar tot nu toe niks. Wij moeten er dus weer zelf achter aan daar baal ik dan van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Vervangende silversplintring geleverd

Na een operatie leverde mijn vorige silversplintring mij ietwat problemen bij het buigen van mijn vinger op, wat bij deze nieuwe niet het geval is. Deze heeft een betere pasvorm en is weer beter aangepast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
9

Helaas blijkt mijn roostervrije dag lastig planbaar, verder tevreden!

De man die mijn vorige, vaste, aanspreekpunt vervangt werkt maar om de week op maandag, en dat is de enige dag dat ik kan. Nu dus alleen nog maar om de week...

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
5

niet te gebruiken!, irriteert!!

Goedemorgen, Het is mij totaal NIET bevallen die duim-brace en het is, dat ik er nog even geen tijd voor heb gehad om het terug te brengen, maar dat ga ik zeker nog doen! Ik krijg er zelfs irritate aan mijn duim van en vóórdat ik een blaar daar krijg, gebruik ik de brace vanaf het begin al niet meer. Gaan de gemaakte kosten wél teruggestort worden naar mijn verzekering Ohra? dat is dan wel nodig ! met vr. gr. Mw. Castien - van Eijk.

  • Aanbevelen? Nee
3

niet best

Ik heb nog nooit zo´n vragen lijst gezien. Ik loop al jaren bij OIM ook met mijn man met zijn kunstbeen. Ik loop zelf al meer dan tien jaar, voor de steun van mijn hand en een kous voor mijn arm. Nu heb ik een klacht ,en dan zie ik dit voor me. Laat U me wel weten of het in behandeling is dat is voor heen niet gebeurd. Ook als ik een afspraak had heb ik het doorgeven wat er aan de hand was , maar dan is op zo moment niemand aanwezig .

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijk en deskundig

Terzake doende en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Gewoon goed

Organisatorisch is misschien wat te verbeteren maar verder is altijd alles zoals het moet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
8

goed

zeer tevreden over de hulp en.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Goede service

Hier is een hele goede service en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
8

Positief

Duidelijke inleven in probleemstelling. Goede opllossingen alleen wil mijn eigen lichaam niet meewerken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

Zeer positief

Goede service en zeer vriendelijk personeel Word ook goed meegedacht met de wensen van de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.