Niets negatiefs te bedenken
Heel goed en klantvriendelijk
Enige minpuntje; de voorlichting over de verschillende soorten en merken van prothesevoeten (categorieën, Össur & Ottobock of Freedom Innovations, wat kan welke voet etc.) moet beter... Ik was zo groen als gras en ik had geen idee van wat er aan verschillende prothesevoeten op de markt is, en ik had daar voor het maken van een keuze graag meer van willen weten. Nou heb ik wel door het OIM in Breda, waar zeer goed geluisterd is naar mijn wensen, een fantastisch bij mij passende voet gekregen! En ik ben letterlijk en figuurlijk door het OIM weer geweldig op de been geholpen! Geweldig!
Er word goed naar je geluisterd en het woord ook meteen actie ondernomen als er iets is met de orthese/spalk aan de hand is en als er een adviseur geen klanten heeft Een dikke 👍👍👍👍
Ik heb een orthese gekregen voor mijn hand. De afspraken zijn via revalidatie de Tolbrug gegaan en zijn daar ook altijd geweest dus mogelijk ligt mijn negatieve ervaring daaraan. De orthese werd anders gemaakt als dat de therapeut voorgeschreven had! Dat heeft uiteindelijk geresulteerd in meer maanden pijn omdat ik deze orthese toch maar moest proberen (er was zelfs tijdens mijn afspraak met OIM nog gebeld naar de therapeut en die heeft toen echt aangegeven dat de orthese moest worden zoals zij gezegd had)... Nu is er inmiddels een nieuwe goede orthese. Ik heb tijdens het passen van mijn eerste orthese mondeling wat uitleg gekregen over het onderhoud van de orthese maar nooit iets op papier (terwijl je al genoeg te verwerken hebt als je je eerste orthese krijgt). Toen mijn nieuwe orthese is aangemeten kreeg ik te horen dat hij na ongeveer 3 weken klaar zou zijn. Ik verwachtte dan dat ik weer op spreekuur moest komen en hem netjes kreeg maar.... na 2,5 week (dus netjes op tijd) kreeg ik totaal onverwachts een pakket thuis geleverd. Ik wist niet dat ik dat pakket zou krijgen dus gelukkig was er iemand thuis. In dat pakket zat mijn nieuwe orthese en de mal van mijn hand en verder helemaal niets! Geen briefje met zoiets van hier is uw nieuwe orthese en mocht u vragen hebben dan... enz., enz. Nee helemaal niets. Ik heb hem maar aan gedaan zoals mijn oude orthese aan moest en het klittenband zelf op maat geknipt. Ik vind dit erg raar. Ik had ook geen idee of ik bij de Tolbrug moest melden dat ik hem ontvangen had of dat ik OIM moets bellen of wat dan ook. Al met al heb ik nu een afspraak staan bij de Tolbrug en zie ik dan ook iemand van OIM op 15-5, dus neem aan dat de instrumentenmaker dan kijkt of hij goed zit (ik heb verder geen therapie meer bij de tolbrug). Maar qua communicatie ed. ben ik absoluut niet tevreden over OIM.
Prettig ontvangst en duidelijke en vakkundig uitleg medewerker(s)
Zeer tevreden,
het is heel goed gegaan
Lange wachttijden. Aanbevolen door omstandigheden niet onze eigen keuze. Ik ben mantelzorger en niet de patiënt. Er werd te weinig uitgelegd.
Ik werd snel en correct geholpen en ben zeer tevreden over mij orthese
ZEER GOED
Vertrouwde service
OIM zelf is correct en snel. Schoenleverancier tegenovergestelde.
Moeizame uitleg. Vorig jaar liep alles vloeiend . Maar nu met verandering van leverancier zijn aantrek hulpmiddelen slecht. Niet over nagedacht en ook over de uitleg aan balie had duidelijker moeten zijn.
Wij zijn overgestapt naar OIM omdat we de slechte service van de concurrent beu waren. Bij OIM worden we serieus genomen, spalk snel geleverd en goed gemaakt zonder problemen. Geen lange wachttijd .netjes ontvangen. Ik beveel iedereen OIM aan. Het is voor ons verder rijden maar voor de service hebben we dat er zeker voor over!!
Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.