Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als dwarslaesiepatiënt ben ik tijdens mijn revalidatie opgegroeid met OIM. Voor alle noodzakelijke spullen tijdens en na de revalidatietijd heb ik altijd een beroep kunnen doen op het OIM. Samenwerking is uitstekend vriendschappelijk en efficiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

klantvriendelijk, deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
  • Anders, namelijk: Heb bij Readem gerevalideerd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben er mij bewust van dat in mijn situatie het moeilijk is om een goed en draagbaar hulpmiddel is te realiseren. In mijn optiek is er veel aan gedaan om een draagbaar en functionerend hulpmiddel te maken Maar of dit realiseerbaar is kan pas worden vastgesteld als de werkzaamheden zijn afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
  • Anders, namelijk: Betreft mijn rechterhand
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

mijn vrouw en mij zelf ,zijn zeer te vreden over de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

wordt altijd prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe ben ik nog aan het inlopen van voetheffer nog niet helemaal klaar met aanpassen zodat hij perfect zit

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
  • Anders, namelijk: Voetheffer
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vlot, vriendelijk, to the point.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
  • Anders, namelijk: been
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snelle behandeling, mensen luisteren naar het probleem. Adequate oplossing. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De duur van contact opnemen met OIM tot een daadwerkelijke afspraak (vaak iets meer dan een week) vind ik te lang. Als er iets is met mijn prothese (mijn stomp verandert nog steeds qua omvang) is de afstelling van mijn prothese dan niet meer goed. Je gaat dan anders lopen en ik krijg dan bijvoorbeeld last van mijn rug. In dat geval zou ik graag zsm geholpen worden, maar dat is lastig te realiseren helaas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb totaal geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Altijd een zeer klantvriendelijke ontvangst bij de balie en een zeer efficiënte en deskundige begeleiding van de adviseur

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

ik ben ontevreden over de duur van het proces. Ik ben zelf enkele malen langs geweest, heb gevraagd of er telefonisch contact kon zijn om op de hoogte te worden gehouden van de voortgang. Niemand die iets wist. Ik ben niet 1 x gebeld. De verzekeraar kon mij gelukkig wel op de hoogte brengen van waar ik in het proces zaten. Dit gaat niet over evt. goedkeuring van de brace. Enkel en alleen over de aanvraagprocedure.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Tot op heden geen enkele klacht.Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

baliemedewerker vriendelijk en behulpzaam, de instrumentenmaker vond ik nogal bot. Alsof ik me bezwaard moest voelen dat ik van zijn kostbare tijd gebruik maakte en mijn handen niet de goede condities boden voor een passende orthese. Er was geen ruimte voor vragen en opmerkingen mijnerzijds werden acuut tegengesproken. Mijn vingers waren te dik en dat ik mijn ring nu weer om en af kon doen en dus de dikte m.i. normaal was, was volgens hem onzin, want de ringsplints hebben een heel andere pasvorm dan gewone ringen. Die redenering klopte niet, maar ik heb maar niks meer gezegd, met als gevolg dat de ringsplints nu m.i. iets te strak zitten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Elastiek nieuwe dictusband al na 5 dagen stuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
  • Anders, namelijk: Dictusband
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zoals altijd goede ervaringen, snelle levering en zeer kundig en vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
  • Anders, namelijk: Kniebrace

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.