
goede ervaring goede service alleen de verkopers iets te opdringerig
Beste meneer/mevrouw, Dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas
We zijn fijn geholpen door Jouke. Niet opdringerig maar fijn onze gang laten gaan. En natuurlijk fijn dat er wat van de prijs af kon. Ook bij het afhalen goed geholpen met de bank in de aanhanger plaatsen
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Met diverse medewerkers gesproken en geholpen. Alleen positieve ervaring. Klantvriendelijk. Nemen alle tijd. Goed bekend met product waarvoor ik belangstelling had.
Beste meneer Wiersma, Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Vlotte en vriendelijke bediening. Niet opdringerig.
Beste mevrouw Goengahuizen, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
20 augustus 2018 een bank aangeschaft met type naam laguna in de kleur genaamd mellow. binnen 4 maanden na aanschaf/ontvangst (in juni 2018 al besteld) begon de stof al tekenen van slijtage te vertonen (duusrte stof verkrijgbaar) hier melding van gemaakt en vervolgens (complete) bank moeten retourneren i.v.m. reparatie (bank zou terug naar fabriek om compleet opnieuw gestoffeerd te worden) 1 mei (+- 9 weken na retourneren) was de bank retour meteen wezen kijken echter bij het eerste deel voor de helft uit te pakken bleek al dat er letterlijk niks aan de bank gedaan was. hierop aangegeven dat wij graag andere opties zouden krijgen we hadden immers een bank aangeschaft van (verwacht) een hoge kwaliteit voor een goed bedrag namelijk €1800,- + kosten gemaakt voor het heen en weer rijden moesten wij namelijk een busje huren. de hierop volgende opties waren eigenlijk onze enigen. in eerste instantie hadden we geen andere optie dan de bank nogmaals voor reparatie aan de fabriek aan te bieden want deze verdiende wel een eerlijke kans(deze hadden ze na 9 weken blijkbaar nog steeds niet gehad) echter kon dit nog wel langer duren aangezien hij zo retour filiaal was gekomen omdat de stof niet voorradig was en erg moeilijk aan te komen was (bij verkoop overigens geen probleem) na aandringen van andere opties kregen wij als secundaire "oplossing" de optie om dezelfde bank maar met een andere stof (kleur) uit te zoeken want dan was de levertijd sneller. hierop geantwoord dat wij het met beide opties niet eens zijn en graag ons geld retour ontvangen aangezien wij de bank nog niet een half jaar thuis gehad hebben en de tijd van levering en reparatie eigenlijk al overschrijd de tijd van hoe lang wij de bank in bezit hebben. echter hierop krijgen wij tot noch toe alleen maar nee op het orkest want dit zou beteken dat ze natuurlijk verlies draaien. nu melding/klacht ingediend bij het zogenaamde hoofdkantoor. in afwachting van.
Beste meneer/mevrouw v/d Meulen, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Ook negatieve beoordelingen zijn belangrijk voor ons, om zo onze verbeterprocessen te kunnen opsporen. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
zie boven
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de positieve feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Vriendelijk luisterend en zoek naar oplossingen
goed geholpen, prima service, snel geregeld
Beste meneer/mevrouw Stel, Bedankt voor uw beoordeling, Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Ik ben op zich heel vriendelijk geholpen en kreeg een hele goede aanbieding aangeboden maar ik voelde mij hierdoor wel een beetje in het nauw gedreven. Ik moest namelijk meteen beslissen en kon er dus niet even over nadenken en een soortgelijke bank ergens anders bekijken om tot een goede keus te komen. Als ik namelijk eerst nog even ergens anders ging kijken verviel het aanbod. Ik heb dus wel een goed gevoel over de prijs maar weet nog niet of ik voor de juiste bank heb gekozen, ik had liever iets meer de ruimte gehad.(ik had sowieso die dag de beslissing genomen.) persoonlijk denk ik dat het slimmer is om mensen met een goed gevoel de deur uit te laten gaan zelfs zonder aankoop, dan ga je eerder terug naar een winkel. Als ik in de toekomst weer een bank nodig heb zal ik eerst naar een ander gaan en daarna misschien naar Seats and Sofa’s om niet weer in dezelfde situatie te komen.
Beste mevrouw van den Beld, Bedankt voor het delen van uw ervaring en feedback. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Ik heb een hoekbank en in in het stuk van de hoek waar je zit daar is het gescheurd omdat er iets scherps in zit. Dochter ook opgezeten en moest huilen omdat het zo pijn deed dus dit klopt niet. Bank had ik al op 11 maart in het filiaal in Drachten gebracht en heb de bank gister opgehaald. Ze hebben gewoon niks er aan gedaan. Nog steeds gescheurd en nog steeds iets scherps erin. Vind het niet veilig . Je kan er niet meer zitten en moet altijd mijn dochter in de gaten houden als ze op de bank zit en tegen mijn bezoek moet ik ook zeggen ga niet daar zitten want dat doet pijn omdat er iets scherps in zit. Ik vind dit niet normaal heb er 800 voor betaald !!!
Beste mevrouw Walda, Onze excuses dat u deze ervaring heeft met Seats and Sofas. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht inclusief ordenummer en foto te sturen naar het onderstaande email adres. [email protected] Zodra ze hem daar hebben ontvangen zullen ze zich direct weer bij u melden. Met vriendelijke groet Angela - seats and sofas
Zeer vriendelijke en rustige verkoper.(niet opdringerig) zet zich in voor de wensen van de klant wat zich vertaald in een tevreden koop en klant.na een vorige mindere ervaring,weer positief.
Geachte meneer/mevrouw vd Wal, Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet Angela - seats and sofas
OP dit moment even niet betreffende de aankoop hier. Dit is niet het voor Seats and Sofat maar van de frkage .
Geachte meneer/mevrouw Veenstra, Bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet Angela - seats and sofas
Geachte meneer/mevrouw Steringa, Bedankt voor uw positieve aanbeveling. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Vriendelijk en rustige verkoper. Gaf nuttige tips en aanwijzingen over bepaalde stoffen e.d.
Beste meneer/mevrouw Nijboer, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met Seats and Sofas . Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Correct advies gekregen en informatie
Beste meneer Mulder, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Leuk geholpen,kan niet beter
Beste Mieke, Bedankt voor het delen van uw beoordeling. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Mooie zaak, weel heel jammer dat de wat oudere man in pak zeer opdringerig en aanhoudend je blijft bestoken met veel onzinpraat. gelukkig was de jongere verkopen uit ander hout gesneden.ik zou andere adviseren om deze man te mijden al hoe moeilijk dat ook is. verders een mooie zaak met veel keuze
Geachte meneer/mevrouw Zandstra, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Seats and Sofas Drachten, Wij zullen uw melding doorsturen naar de desbetreffende afdeling binnen onze organisatie. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Goed geholpen en goed advies. de berekening van de kosten voor onze opstelling vind ik achteraf te sumier. We maken geen gebruik van de cadeaus op advies van de medewerker , zodat we korting konden krijgen. We kregen maar € 100 korting maar het bedrag van het cadeau is vast hoger. Dus daar heb ik ook een mail over gestuurd. Ik zou ter plekke een duidelijke berekening willen zien wat het product in onze opstelling precies gaat kosten. Wij hadden dit moeten vragen maar het gaat op onze leeftijd dan net iets te vlug.M.Vr. Gr. A. Loman Mulder
Beste meneer/mevrouw Loman-Mulder, Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Fijn personeel en eigenaar. Fantastische aanbieding en zeer goede service.
Beste meneer/mevrouw Kool, bedankt voor de positieve woorden! Met vriendelijke groet, Angela - seats and sofas
Onwies gezellig gehad.. Aardige mensen met goed advies.en jaaa mega deal gesloten. . Duss bedankt bert!!!!!!!
Beste mevrouw Geluk, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Joshua – Seats and Sofas
Mijn vrouw en ik waren opzoek naar een nieuwe bank en liepen over de meubelboelevard in Drachten om ons te oriënteren. We liepen vervolgens de Seat en Sofa binnen en hebben eerst rond gekeken. We werden in eerste instantie netjes en correct door de verkoper te woord gestaan. Onze oog viel op een bank en wilde deze in een andere afmeting en opstelling. De verkoper heeft vervolgens een prijsberekening gemaakt en deze kwam uit op 2500 euro. Mijn vrouw en ik waren in eerste instantie positief maar wilde dit thuis nog wel bespreken. We wilden thuis de woonkamer nogmaals opmeten zodat hier geen misverstand over zou zijn. De verkoper kwam vervolgens met een verkoopraatje dat ze de bank ook in een kleinere afmeting hadden en dat deze vervolgens goedkoper zou worden namelijk 2000 euro. Hierop hebben wij nogmaals aangegeven dat we thuis dit eerst wilden bepreken. De verkoper kwam toen met een aanbod dat wij de bank in elke gewenste afmetingen konden krijgen voor de prijs van 2000 euro. Dit aanbod was alleen vanavond geldig en moeten nu een beslissing maken. Nogmaals aangegeven dat ik de boel eerst wilde inmeten en dit met mijn vrouw wilde bespreken. Vervolgens liep de verkoper weg omdat hij met zijn manager wilde overleggen. ik snapte in eerste instantie niet waarom hij dit wilde doen omdat ik vrij duidelijk naar hem was geweest dat ik de bank niet ging kopen. Vervolgens kwam er een man in pak die zich voorstelde als de manager van het filiaal Drachten. De manager deed nogmaals een poging en gaf aan dat hij de bank in elke gewenste afmeting kon leveren voor de prijs van 1690 euro. Dit omdat zij de btw voor ons wilde betalen en ons tegemoet wilde komen. Nu was ik helemaal overdonderd omdat de verkoper ons eerst de bank wilde aansmeren voor 2500 euro en nu kreeg ik een aanbod van 1690 euro. Eenkorting van 810 euro en dat binnen 15 minuten. De manager had een erge agressieve verkoopmethode waar mijn vrouw en ik zeker niet van gediend waren. Ook deze man uitgelegd dat wij dit huis wilde bespreken en hier niet van gediend waren. Waarop de manager meerdere malen riep dat mijn vrouw en ik dit ook in de winkel konden overleggen. Hierbij gaf hij aan dat de actie alleen vandaag geldig was en dat we beter nu een beslissing konden nemen. Mijn vrouw en ik kregen een erg slecht gevoel bij deze man en zijn verkooptechniek. Echt in al die jaren had ik dit nog nooit meegemaakt en was ik ook niet van gediend. Ik heb de manager dit ook verteld. De man gaf aan dat dit hun werkwijze was en dat we maar een beslissing moesten nemen. Ik ben vervolgens de winkel uitgelopen. Mijn vrouw en ik hebben dit echt nog nooit meegemaakt. Wat een onbeschofte mannier van verkoop. Ik zal dan ook nooit van mijn leven ooit weer in stap in deze winkel zetten. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik hier ben wezen kijken. Ik ben eerlijk gezegd nooit van de reviews, maar dit moest ik even kwijt. Maar als ik zo het een en andere lees op het internet, dan ben ik helaas niet de enige met deze ervaring. Ik hoop dan echt dat deze manager wordt aangesproken op zijn gedrag en zijn verkooptechniek. Dit is absoluut geen visitekaartje van het bedrijf. Ik zal hier dan ook nooit geen zaken mee doen en zal de mensen in mijn omgeving ook voor waarschuwen.
Beste heer, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wij vinden het vervelend om te horen dat u geen goede ervaring met onze service heeft gehad, dit is ook geen ervaring die we u willen geven in de winkel. Wij zullen dit dan ook verder bespreken met het filiaal. Bedankt voor uw moeite. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas.
Prima geholpen en behandeld ook al was het bijna sluitingstijd.
Beste mevrouw Veenstra, Bedankt voor het delen van uw beoordeling, Wij horen graag dat u goed en klantvriendelijk bent geholpen bij het maken van uw keuze. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Fijn geholpen in de winkel En een mooie hoekbank bestelt
Beste heer Dekker, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Alvast veel plezier gewenst met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
prettige sfeer, goed en vriendelijke geholpen.
Beste meneer Vogelzang, Bedankt voor uw beoordeling, Wij horen graag dat u goed en klantvriendelijk bent geholpen bij het maken van uw keuze. Wij wensen u veel plezier met uw zit meubels. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Beste heer/mevrouw Lowie, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.