
Het lijkt allemaal zo mooi als je in de winkel bent. Mooi korting en opdat moment aardig personeel. Uiteindelijk dan besloten om een 7 pers hoekbank aan te schaffen. Bezorging ook prima maar dan........ Wanneer blijkt dat de bank niet zit zoals verwacht begint de ellende. Om een heel lang verhaal kort te maken. Week 6 bank ingeleverd met veel pijn en moeite omdat de communicatie bij S&S bar slecht is. Nu wk 24 zitten we nog steeds te wachten op een nieuwe bank. Blijkt in april al de bank te zijn geleverd bij S&S maar weer terug gestuurd naar fabriek. Dan maar naar weken niks gehoord te hebben weer zelf bellen. Het antwoord kun je al raden.......... Nu 18weken verder weer zelf maar weer bellen en ja hoor hij staat in magazijn om nagekeken te worden.......... We wachten het belletje af of de bank nu wel goed is om geleverd te worden.
Na al bij 3 winkels te zijn geweest met dit mooie weer uiteindelijk hier een bank gekocht. Door mijn smalle woonkamer was het moeilijk een bank te vinden die en past en naar mijn smaak is. Volgens mij heb ik minstens een uur rondgelopen, maar ben ik heel goed geholpen door twee collega's. Enige minpunt is dat ik nu nog zo lang moet wachten totdat de bank komt...
Beste mevrouw Rietstra, Fijn dat u zo’n positieve review over uw ervaring met Seats and Sofas heeft geplaatst. Wij hebben de grootste zitmeubelcollectie van Europa en proberen om alles altijd op voorraad te hebben. Bij de meest populaire meubelen en bij specifieke klantwensen kan het soms voorkomen dat het iets langer duurt. Wij zorgen er altijd voor dat uw aankoop zo snel mogelijk in uw bezit is. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Klant vriendelijk, behulpzaam bij zoeken als je wat vraagt. Behulpzaam in verdere opties als die er zijn
Beste Antoinette, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Tot het moment van het ondertekenen van het koopcontract ging alles goed. Na aflevering van de bankstel bleek dat twee moeren aan de onderkant van twee delen bank niet bereikbaar waren voor de bouten waarmee je het onderstel vastzet. Daarnaast was één steun voor onder het lange bankdeel niet geleverd. Ook bleek de lengte van het bankstel geen 3.20 meter maar 3.80 meter. Na het klachtenformulier te hebben ingevuld bleek dat ik de twee delen bankstel op mocht sturen naar de serviceafdeling. Uiteraard op mijn kosten. Dat is nu eenmaal zo bij een cash en carry aankoop. Geen weldenkend mens zend daar een bankstel voor terug dus de moeren zelf maar zodanig gerepareerd zodat het onderstel fatsoenlijk kon worden vastgezet. Vervolgens meerdere malen telefonisch contact gehad met o.a. Diana en Lindsey en anderhalve maand later had ik de steun. Van de verkoper had ik de maten op papier gekregen en op dat papier stond de 3.20 meter. Gezien bovenstaande gebreken en werkzaamheden leek het mij niet meer als normaal om mij te compenseren. Wederom gestart in Amersfoort, verwezen naar Mijdrecht en vervolgens weer naar de serviceafdeling. Daar Marloes gesproken en deze deelde mede dat het door Amersfoort moest worden afgehandeld omdat het een fout van de verkoper was. Aldaar in behandeling genomen en ik kon één of andere woondoos krijgen met allerlei attributen erin. Deze toezegging is van twee weken geleden en uiteraard nog niets ontvangen. Dinsdag maar weer eens bellen.
Beste heer/mevrouw van Duuren, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. We betreuren het dat deze situatie is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik ga voor u uitzoeken wat er mis is gegaan. Er wordt aan de hand daarvan zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
8 maanden geleden kochten wij een bank bij de seats en sofas, de levertijd zou 6 tot 12 weken bedragen, toen ik zelf naar de winkel belde werd de bank pas over 2 weken geleverd, 14 weken in totaal dus. Eenmaal de bank in huis, was de kleur van 1 zitting niet goed en er misten 4 kussens die wij erbij besteld hebben. Na veel gebel naar de winkel (die uiterst slecht bereikbaar is!) werd e bank een maand later bij ons op gehaald en terug naar de fabrikant gestuurd voor hetstel. Weer 14,5 weken later na weer een hele hoop telefoontjes kregen wij onze bank weer binnen. Deze keer zonder pootjes, zonder de 4 kussens die al miste en nu was de rugleuning van het midden stuk afgebroken. Ondertussen is de bank 1,5 week geleden zo bij ons geleverd, heb ik alweer hee wat telefoontjes gevoerd met de winkel, maar ben ik nog geen steek wijzer. ik hoop heel erg dat de winkel dit zo spoedig mogelijk gaat oplossen!
Beste Nikki, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. We betreuren het dat deze situatie is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik ga voor u uitzoeken wat er mis is gegaan. Er wordt aan de hand daarvan zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
We werden goed ontvangen en we kregen een uitleg over het boekje die je mee neem waar de banken instaan met nummers en dergelijke. We hadden iemand die het nog moest leren kwa verkopen. Maar meneer deed het netjes. Uiteindelijk werden we goed geholpen. Het enig min punt is dat we soms verschillende antwoorden kregen op vraag. En nu wachten wanneer we de bank ontvangen dan pas kan ik oordelen of de kwaliteit van de bank goed is
Beste Alex, Bedankt voor de review. Heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Kort maar krachtig bank gekocht in 10 min.
Beste Roel, Dank voor uw reactie, heel veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groeten, Sylvia - Seats and Sofas
We zijn al eerder klant geweest van jullie en dat is goed bevallen en zijn we terug gekomen.
Beste Sjaak, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent en weer terug gekomen bent! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Wij werden vriendelijke te woord gestaan. Wij zijn goed geholpen in onze keus voor bank en welk materiaal. Daarnaast kwam de verkoper met een heel mooi aanbod. Kortom heel tevreden!
Beste Annette, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Personeel was vriendelijk en gezellig
Beste Bert, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Maandag 26 april leuke hoekbank + 2 fauteuils gekocht bij Seats and Sofas. Vriendelijk personeel die veel aandacht aan de klant geeft. Leuke prijs, prima kwaliteit. Zelf aanhanger gehuurd en dezelfde dag zaten we al op ons nieuwe bankstel. Tot nu toe verrast en positief te spreken over dit bedrijf. Ben benieuwd naar de kwaliteit/zitvlak van het bankstel en fauteuils over x aantal jaren en wat de kwaliteit dan doet, ook het leer/stof.
Beste heer van der Heide, Bedankt voor uw positieve feedback, het doet ons goed om te horen dat u met uw aankoop tevreden bent. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Goed geholpen met het uitzoeken van onze bank. Medewerkers zijn vriendelijk en denken heel fijn mee!
Beste Mel, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Bank en hocker besteld. Bestelling komt binnen. Hocker slecht afgewerkt. Bel vervolgens, kreeg ongeïnteresseerde dame aan de lijn die bijdehand werd zodra zij door had dat dit om een klacht ging. Probeert mij uit te leggen dat de hocker zo hoort, zonder het gezien te hebben. Adviseert mij vervolgens om een mail te sturen inclusief foto’s. Zo gezegd zo gedaan maar tot heden geen reactie.
Beste Rico, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
prima, goed geholpen. Fijne en behulpzame verkoper.
Beste heer Wilma, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Echt een aanrader, mooie kwaliteit bankstellen en het personeel is zeer professioneel en vriendelijk ,luisteren echt aandachtig ,bieden je een echt luisterend oor en begrijpen wat je zoekt.Zeer welkom gevoeld het zijn echte toppers daar in Amersfoort.We mochten zelfs de stalen mee naar huis meenemen om de juiste kleurbepaling in ons eigen interieur te bekijken.Nadat we een deel hebben aanbetaald kwamen we erachter dat er ook een bijpassende hocker bij moest komen.Geen probleem werd meteen in orde gemaakt.Deze locatie uit mijn ervaring verdient een dikke 10.
Beste mevrouw van Hemert, Hartelijk dank voor uw positieve review en lovende woorden! Wij zijn blij om te vernemen dat onze service aan uw verwachting voldoet. Wij wensen u veel zit plezier toe ! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Heel vriendelijk personeel die alle tijd voor je Namen en niet opdringerig waren een hele fijne ervaring
Beste heer/mevrouw Vedder, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Ik werd goed ontvangen en begeleid in mijn keuze.
Beste Emmy, Dank voor uw reactie, heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Kosten bank €1200, aanbieding €750. Bank kraakte na 4 maanden, bank monteur kon het niet maken, moest maar worden terug gestuurd maar fabriek. 8-14 weken zonder bank.. Op de zit kussens zijn al slijtage plekken te zien. Zit kussen zitten al een beetje doorgezakt. Rug kussens beginnen ook hun from te verliezen.
Beste heer/mevrouw, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Zeer slechte service, koop hier absoluut geen bank.
Beste Ivar, Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Graag buigen we uw negatieve ervaring om naar een positieve. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, verwijs ik u graag door naar ons contactformulier: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Bij aankoop was de sky the limit. Daarna bleek dat ze geen vervoer kunnen regelen. Uiteindelijk kon dat voor 99 euro via een bedrijf waar ze een nummer van konden geven. Dat moet je dan wel zelf regelen. Bij vragen over de bestelling en levering kreeg ik geen contact via de telefoon. Pas na 8 werkdagen (na meerdere verzoeken) antwoord via de mail. Op de vraag hoe het kon dat we bijna een uur aan de telefoon hadden gehangen was het antwoord dat hun lijn was meegenomen en ze geen inkomende gesprekken konden beantwoorden alleen zelf bellen. Heel bijzonder! Maar goed na 13 weken eindelijk de levering. Toen we op de bank gingen zitten bleek dat de poten verschoven. Gekeken wat daarvan de oorzaak was. Bleken de schroeven vergeten. Dus een klacht ingediend via het formulier, Dat moet wel want ze zijn uiteindelijk telefonisch niet bereikbaar. Drie dagen later een telefoontje dat ze schroeven op zullen sturen. Uiteraard vind ik dat ze langs moeten komen om te repareren. Ik wil niet het risico nemen dat ze er verkeerd in geschroefd worden. Dat deden ze niet. Ik kon wel de bank langs brengen. Dus weer 99 euro. Dan zouden ze het repareren en kon ik hem weer op laten halen. Weer 99 euro. Toen ik aangaf dat ze een onbruikbaar product hadden geleverd en dan mijn geld terug wilde kreeg ik als antwoord: dat doen wij niet dat staat in onze voorwaarden. Volgens mij is dat in strijd met het consumentenrecht. Maar de dame was onvermurwbaar!!! Nou maar wachten op de schroeven en hopen dat dat de oorzaak is (eigen diagnose). Nooit meer iets bij Seats and Sofas kopen. Ze zouden Shit en Sof moeten heten.
Beste Bert, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat de poten van uw bank verschuiven, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wat betreft de levering: Seats and Sofas is een Cash & Carry meubelzaak. Zo kunnen we onze prijzen laag houden. Wij bezorgen dus niet zelf, maar zijn wél bezorgd over hoe u de meubels thuiskrijgt. Daarom regelen we voor onze klanten regelmatig een bezorgbedrijf. We hebben echter geen invloed op hun prijsbeleid. Natuurlijk is de keuze aan u om zelf een andere bezorgdienst in te in schakelen. We willen wel graag onze excuses aanbieden voor het feit dat we telefonisch niet goed bereikbaar waren. Ik raad u aan om nogmaals ons contactformulier in te vullen, dan kunt u precies aangeven wat u van ons verwacht, wij zoeken namelijk graag naar een oplossing die ook voor u passend is. Het contactformulier is gezien de huidige situatie en nieuwe maatregelen de beste optie, omdat het het extra druk terwijl er minder werknemers op locatie aanwezig zijn. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Ik hoop oprecht dat het allemaal zo snel mogelijk opgelost wordt, zodat u het nieuwe jaar goed kunt starten! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
bank gekocht bij seats en sofas. goed geholpen, een goede prijs kunnen afdingen, wel lange levertijd, maar goede bank. daar tevreden over. na 1,5 jaar bleek het lounge gedeelte kapot te zijn. nou, vanaf dat moment kun je je lol op. na veel gezeur en papierwerk het kapotte deel kunnen inleveren. verder niets meer gehoord. na 1,5 maand gebeld hoe en wat, werd ik aan de telefoon pikant uitgelachen dat ik ook maar kon denken dat het binnen 1,5 maand opgelost kon worden. blijkbaar is het logisch dat 1/4 deel van de bank leveren net zo lang duurt als de hele bank. maar goed, wij verder wachten. na 12 weken toch nog maar s gebeld. nou bellen naar amersfoort filliaal is gewoon niet te doen. ik heb gewoon 3 uur lang in de wacht gestaan en niemand die me te woord kon staan blijkbaar. na veel moeite wel iemand aan de lijn gekregen, te horen gekregen dat het nog wel tot half/eind januari kon duren vanwege corona(ja zelfs een bank vanuit de fabriek naar filiaal brengen kost al 1,5 extra vanwege corona, of is dat misbruik maken van de situatie?) na heen en weer gebel zou ik gisteren terug gebeld worden met oplossing, nou zoals verwacht, geen belletje, en ook gisteren was seats en sofas amersfoort niet telefonisch bereikbaar. 4 uur lang geprobeerd, niemand te pakken gekregen. echt waar, het is gewoon een belachelijke vertoning. niemand bereikbaar, beloftes maken en niet na komen, en mijn vrouw is bijna uitgerekend en wij zitten met een incomplete bank. schaam je diep.
Beste Johan, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u ons niet kunt bereiken en met een incomplete bank zit. Ik begrijp uw standpunt en help u graag verder. Vanaf hier kan ik helaas niet veel meer doen dan u (wederom) doorverwijzen naar ons klachtenformulier: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dat is de snelste manier om uw melding te verwerken en dus de beste manier voor ons om u verder te helpen. U kunt ook een mail sturen naar [email protected] onder vermelding van uw service nummer. Ik hoop oprecht dat het snel opgelost wordt. Veel succes met de laatste loodjes en hopelijk kunnen u en uw gezin heel snel weer van een complete bank genieten! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Netjes geholpen door top verkoper . Maar daarna een drama . Afspraken niet nakomen en iedereen verteld een ander verhaal over de bestelde bank . Heb ook div keren gebeld en nog nooit binnen 20 min iemand aan de lijn gehad . Vind dit bedrijf erg slecht en koop daar nooit meer wat . Bank besteld 14 augustus is nu 7 december en nog geen bank . Groetjes fam muis .
Beste familie Muis, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het na de fijne verkoopservice mis is gegaan. Ik begrijp heel goed dat u het vervelend vindt dat afspraken niet nagekomen worden en iedereen een ander verhaal verteld. Ik raad u daarom aan om ons klachtenformulier in te vullen, dan kunt u duidelijk uitleggen wat u van ons verwacht (naast dat uw bank geleverd wordt) en wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen over een passende oplossing. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Bedankt voor de moeite en hopelijk kunt u snel van uw bank genieten. Wij hopen u toch nog eens in een van onze megastores te mogen verwelkomen, wij doen namelijk ons uiterste best om u van goede service te voorzien. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
ik probeer al 3 dagen jullie te bellen eerste keer was ik het na 55 minuten zat om in de wacht te staan en 2de en 3 keer vond ik het na 40 minuten in de wacht het wel welletjes..
Beste heer/mevrouw van Egmond, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u telkens zo lang in de wacht staat, dat is niet de bedoeling. Het is op dit moment erg druk, wij proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan en dat kan lang duren. U verdient echter dezelfde service en daarom raad ik u aan om ons contactformulier in te vullen, dat zal veel sneller gaan dan 55 of 40 minuten, en dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen over een passende oplossing of met een antwoord op uw vraag. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Bedankt voor de moeite en een fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Met het kopen van een nieuwe hoekbank ben ik erg goed geholpen en ook geslaagd voor een nieuwe bank .
Beste Carolien, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met uw nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Was in Amersfoort. Ben uitstekend geholpen door Decio. Daar ik kleinkinderen, honden en katten heb, was het zeer belangrijk de juiste stof keuze te maken.
Beste Nanhya, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Het doet ons goed om te horen dat u uitstekend geholpen bent door Decio. Wij wensen u, de honden, katten en de kleinkinderen veel plezier uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.