
Goede service door vriendelijke medewerker. Goed geholpen en alles is mogelijk. Mede door wat voorwerk stond ik binnen 30 binnen weer buiten en had een prachtige bak gekocht
Als iemand 16.55 uur de deur voor je openhoud en dan nog zijn service blijft geven, dan is de helft van de deal al gedaan! Als je dan ook nog een fijne hoekbank ziet en daar een aardige prijs aan wordt gegeven, dan zeg ik dat voort!!!
Beste meneer, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Bank gekocht levertijd was netjes. €100,- leveren eenmaal aangekomen schade aan de bank dus moest er een deel weer terug kosten €75,- 14 weken gewacht naad van de kussens niet hersteld andere schade ook niet goed hersteld. KOOP HIER NIET! wat een waardeloze zaak zonde van je geld.
Beste Thea, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat u deze ervaring met Seats and Sofas heeft gehad. Ik zou u vriendelijk willen verzoeken om bovenstaande te mailen naar onze klantenservice via [email protected] o.v.v. uw ordernummer. Zodoende kunnen wij z.s.m. contact met u opnemen omtrent uw klacht. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Wij gingen ons oriënteren om misschien een bank te kopen op termijn echter hebben we toch een bank gekocht en geheel naar onze wensen aangepast. De verkopers zijn zeer deskundig en luisteren naar wat de klant wil. Ook met de prijs kon onderhandeld worden dus uiteindelijk toch onze bank besteld. Mijn dank daarvoor, Mvg S. Reiman
Beste Sebastian, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bankstel! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Ik heb al eerder geschreven, ik zat toen een half jaar te wachten op mijn bankstel. Zou in juli geleverd worden. Toen werd het eind september. Daarna zou het eind oktober komen. En nu is het November en er is nog geen bankstel. Heb hem op 8 April gekocht. Dit is niet normaal meer. Nooit dat ik hier ooit nog iets koop. En even een telefoontje dat hij er nog niet is kan er ook niet af. En het ordernummer heb ik al doorgegeven dus hoeven jullie nu niet meer om te vragen.
Beste Arina, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer dat u zo'n vervelende ervaring heeft gehad met uw aankoop. Wij zullen alles in staat stellen om uw goederen z.s.m. in bezit te krijgen. De medewerkers in het filiaal kunnen kunnen de verwachte leverweek voor u nagaan. Gelieve hiervoor contact op te nemen met het filiaal. https://www.seatsandsofas.nl/megastores/ Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Wat een waardeloos bedrijf! In juni een bank besteld inclusief bezorging. Levertijd verwacht van ongeveer 10 weken. Vervolgens naar huis gegaan met de mededeling dat we moesten kijken of het financieel haalbaar was voor ons. Dit bleek eerst het geval niet te zijn. En per telefoon werd er uiteindelijk een bedrag van € 2500,-afgesproken inclusief bezorgen. Dit was vlak voir sluitingstijd op ern Zaterdag. Op de bon stand ophalen. Ik ben maandag na ontvangst van de order gelijk gaan bellen, gaat dat goed? Ja hoor meneer, is een standaard regel, komt helemaal goed. Vervolgens door de langere levertijd dan verwacht nog een aantal keer gebeld en nogmaals gevraag of het bezorgd word ipv ophalen. Wederom tot 4x toe bevestiging dat het goed zal komen. Nu is de bank na 20 weken dan eindelijk binnen binnen bij S&S en dan word er ineens gezegd, nee hoor kijk maar naar het logo, daar staat ook take away en we kunnen er hier niets van terugvinden. Dus of u gaat betalen voor transport of u haalt de bank op. Alsof ik een 6 persoons hoekbank kwijt kan in de gemiddelde personenauto. Kort gezegd, ze beloven bergen, maar afspraken nakomen ho maar. Ik steek ook gand in eigen boezem, ik had moeten vragen om dit zwart op wit te krijgen. Te goed van vertrouwen geweest..... Ik ga kijken hoe ik de bank thuis kan krijgen, maar het is zeer zeker de laatste bank die ik bij ooit Seats and Sofas zal kopen.
Beste Daniël, Wat vervelend dat u deze ervaring met Seats and Sofas heeft gehad. Ik hoop dat het nu naar behoren is opgelost. Zo niet, dan verneem ik dit heel graag van u. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Bank uitgekozen, levertijd 6 tot 12 weken. Maar ze belde al na5 weken dat de bank, stoel en hocker al binnen was. De levering kan ook heel snel. Gisteren afgeleverd en alles top!
Beste Ingrid, Bedankt voor uw feedback, het doet ons goed om te horen dat u met uw aankoop tevreden bent. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Zie boven
Beste klant, Bedank voor de positieve review en het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Heb gevonden wat ik zocht dus prima winkel
Beste Sentina, Dank voor uw reactie, heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Ik ben in Amersfoort heel goed geholpen. Dat was op 8 April De levertijd van mijn gekochte bankstel zou tussen de 8 en 16 weken duren. Ik heb zelf moeten bellen na die 16 weken. Toen kreeg ik te horen dat het eind September zou worden. Dat is het nu, maar nog steeds niets gehoord. Over 1 week is er dus een half jaar voorbij en nog steeds geen bankstel. Heel slecht. Heb zo'n spijt dat ik hier een bankstel gekocht heb. En dan ook nog maar hopen dat het goed is, gezien verschillende reviews .
Beste Arina, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
De verkoper heeft ons correct geholpen en heeft ons goed geadviseerd met onze aankoop.
Beste Diana, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Perfect geholpen en naar mijn wens
Beste Carolien, Wat fijn dat u zo goed bent geholpen, bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Duidelijk en zorgvuldig
Beste meneer/mevrouw Barendse, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Het zijn en blijven verkopers. Ondanks zijn wij netjes en goed geholpen. Het een prettige en fijne deal.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
We bought a sofa and chair from chairs and sofas for about 1750 euros. Your sales guy gave us incorrect information in several ways. 1) Sales guy said we could view the assembled sofa before shipping. But when we came for inspection, the manager said if they unpack, they can't repack as original and can't take responsibility for any damage during transportation. So we agreed not to check 2) The seller promised to make a chair in the same color as the sofa. During the inspection, the leather was totally different. Now you are in the process of replacing that. Now we couldn't find an exact match. The sales guy didn't even show us the samples. 3) Finally transportation. We clearly told the sales guy that it should be shipped to Amstelveen. He said it would cost about 90 euros, including installation. But later their transport company said it would cost 150 euros for delivery + 29 for installation. Your salesperson didn't even suggest that Mijdrecht could be closer. We paid this additional 175 Euros to get it delivered. 4) Now when it is assembled, the stapling beneath one part has totally come off. Now we have to again struggle with you to get it fixed. So much misinformation by your seller, but you did not take any responsibility or liability for this. At the very least you could have supported us with the transport, either by compensating for the costs or by shipping to a closer location. Despite writing many emails /talking to you several times, no support was given. There was not even a response to the emails sent. For a 1750 euro purchase, very disappointing customer service :-(
Beste meneer/mevrouw, We understand your point of view and will help you to come to a solution. Could you send your complaint and order number to [email protected]? From there we can help you further! Kind regards, Sylvia - Seats and Sofas
De levertijd van de bank zou 6 tot 12 weken zijn wat uiteindelijk 13 weken was. Toen wij de bank eenmaal thuis hadden uitgepakt kwamen wij er achter dat er een scheur in de stof zat. Contact gehad met het bedrijf en we moesten of 50 euro betalen om de bank thuis te laten reparen of 35 euro om hem te laten ophalen en terug te laten brengen. De bank was ruim 1100 euro dus wij hadden verwacht een bank zonder scheuren geleverd te krijgen. De verkoper was wel erg vriendelijk en vandaar de twee sterren.v
Beste Charlotte, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat de product(en) niet naar behoren zijn. Wij hopen en gaan ervanuit dat dit voor u word opgelost. Mocht dit niet het geval zijn willen wij u vriendelijk verzoeken om via onderstaande link een servicemelding aan te maken. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Werden netjes te woord gestaan en ook goed geholpen en uiteindelijk 2 mooie banken gekocht met goeie service de volgende review doe ik zodra ik de banken goed geleverd binnen heb
Beste Nancy, Hartelijk dank voor de positieve review! Wij zien benieuwd naar uw volgende review en wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Bij binnenkomst werden we vriendelijk aangesproken maar alleen met wat uitleg, verder niet opdringerig. We kregen ruimte om zelf te oriënteren maar de verkoper was direct aanspreekbaar bij vragen. Goed advies, duidelijke uitleg. Oo prettige wijze geholpen doir verkoper en baliemedewerker.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Prima geholpen en geadviseerd door zowel de verkoper als de filiaalhouder van de vestiging in Amersfoort. Nieuwe banken besteld word geleverd tussen de 8 en 12 weken, ben benieuwd.
Beste Antwan, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Wat een verschrikkelijke ervaring! Op 5 mei heb ik een 3-delig bankstel besteld. De levertijd daarvan zou 8-12 weken. Echter had ik 12 weken later nog geen bericht van Seats and Sofas dat mijn bestelling klaar is. Na contact gehad te hebben met een medewerker werd mij verteld dat een deel van mijn bestelling ontbreekt. De medewerker gaf aan niet te weten wat er aan de hand is en dat hoofdkantoor contact zou opnemen met mij. Dit is 2 weken later nog steeds niet gebeurd. Vervolgens heb ik nog 4 keer contact gehad met een medewerker helaas had die geen informatie over mijn bestelling. Uiteindelijk heb ik besloten om het gedeelte wat klaar was op te halen en de rest af te wachten. Bij het uitpakken bleek een gedeelte nog eens kapot te zijn ook! Ik heb bijna €3000,- betaald voor deze bankstel en het enige wat ik ervoor heb gekregen is matige kwaliteit, een incomplete bank en een belabberde service. Ik ben ontzettend teleurgesteld en woedend! Ik ben nu 15 weken verder en niemand heeft het fatsoen gehad om contact met mij op te nemen of om het probleem op te lossen. Ik hoop dat Seats and Sofas nu eindelijk wel contact met mij op neemt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Mijn ordernummer is: 1010-10545778.
Beste meneer Anas, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. We begrijpen uw standpunt. Ik heb uw gegevens doorgezet en ga ervoor zorgen dat er contact met uw wordt opgenomen. Zo komen we samen tot een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Vriendelijk, deskundig, snel en vrolijk! Heel blij met mijn Stuart loungebank, nog even wachten op de bijpassende stoel maar dat komt vast en zeker ook goed!
Beste Linda, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Als eerst een bank besteld in Nieuwegein. Na zes keer vragen of de maat juist was. Bleek de bank te klein! Toen heeft Amersfoort wel de juiste maat besteld! Moest daar natuurlijk wel voor bij betalen. Na een hoop gezeur en verkeerde info van verkoper, hebben we eindelijk de bank binnen. En de bank is echt vreselijk! Lekker zitten of liggen is er niet bij! Dus even gebeld met de winkel. Uit coulance hebben we de bank voor u besteld, en u heeft de bank zelf gekozen, Wij kunnen niks voor u doen! Uit coulance?????? Wij hebben dik voor de bank betaald hoor!!!!
Beste Angela, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Ik wacht al bijna 1 jaar tot mijn bank compleet is.. Bij levering bleek 1 deel defect en is gelijk weer mee teruggenomen. Vervolgens 3 maanden gewacht op reactie over hoe en wat. elke dag lopen bellen, maar totaal niet bereikbaar. Zodra je ze aan de lijn hebt krijg je te horen dat ze het gaan uitzoeken en vervolgens hoor je niks meer. Er moest vervolgens een compleet nieuw deel komen en zou 3 maanden duren. Na die 3 maanden gebeld dat het ineens alleen een onderdeeltje zou zijn en zou 10 weken duren. Vervolgens niks meer gehoord en telkens weer zelfde verhaal dat ze het gaan uitzoeken. Nu bijna al jaar verder
Beste Danny, Wij willen er zorg toe dragen dat uw klacht zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Astrid - Seats and Sofas
It got a very rude response from Seats and Sofas Amersfoort. Not customer friendly at all. I can say harassing customers. I visited Seats and Sofas Amersfoort on June 21, 2021. (Purchase agreement 1010 99080585) Seller number 102275 . Advance of 500 euros paid for a sofa. Bank delivery time was 12 weeks. But the next day ( on 22nd June 2021) one of my friends offered his couch because he is moving. I was happy as I don't need to wait for 12 weeks . I called the Seats and Sofas Amersfoort within 24 hours *on 22nd June 2021 to cancel my order. But the lady on phone at Seats and Sofas Amersfoort said 500 euros is non-refundable. This is insane. I was not told by the seller that the deposit is non-refundable if I cancel the order. I can not understand the Dutch . Salesman asked me to sign on a handwritten order form ( koopovereenkomst) . I just signed . Salesman didn't give any hint about non refundable policy or cancellation policy . Even Production of sofa even hasn't even started yet Because I called within 24 hours of my visit to showroom and informed to cancel. How can my cancellation request be not obliged. I 'm in trouble . This is just cheating and harassing customers by Seats and Sofas Amersfoort. I need help
Dear sir/madam Biswal, Thank you for sharing your experience. I'm going to find out what went wrong. Based on this, you will be contacted as soon as possible. Kind regards, Astrid - Seats and Sofas
Ondanks vier gebroken ribben en een gebroken sleutelbeen heeft Nikos ons fantastisch geholpen. Duidelijke uitleg en de condities uitgelegd. En uiteindelijk een goede deal weten te maken.
Beste Sonita, Dank voor uw reactie, heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groeten, Astrid - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.