
Bought Sofa in January within 5 months the sofa is broken, waiting 3 months to get an appointment for repairing the sofa, but no appointment yet, it looks like they are just cheating and trying to push the problem till end of warranty, so that they can ask for extra money If you look at the time you spend and pressure you hold to fix something and you don’t even have appointment, this is “NOT TRUST WORHY COMPANY”
Dear Mr / Mrs Vetriselvan, Thank you for sharing your experience. We would like to hear your contact details so that we can resolve your complaint as soon as possible. Please send an e-mail too [email protected]. With Kind regards, Seats and Sofas Amersfoort 033 754 8720
In tegenstelling tot de vorige keer, hadden we vandaag een fijne, rustige verkoper die ons de tijd en ruimte gaf om na te denken. Goede uitleg over de verschillende banken/materialen en stofkeuze.
Beste Geeske, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Bedankt dat u tevreden ben over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Amersfoort
goede ontvangst, rustig kijken en beslissen . daarna vlotte afwikkeling
Beste Piet, Dank u wel voor het schrijven van deze reactie. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn met een nieuwe bank! We willen u vriendelijk vragen om een foto te plaatsen op sociale media met de hashtag #SeatsBijJouThuis in de beschrijving. Met vriendelijke groet, Jessica - Seats and Sofas
Super vriendelijk, geduldig en hulpvaardig personeel in Amersfoort!! Een grote uitgave voor de komende jaren doe ik niet elke dag en is voor mij best lastig. Genoodzaakt door omstandigheden buiten mijn macht, moest ik mijn bestelling ook nog eens meerdere keren veranderen. Dit betekende dat ik met schaamrood op de kaken weer terug moest naar de winkel. Ik ben geheel op mijn gemak gesteld en vol goed vertrouwen werd de bestelling gewijzigd. Drie keer is scheepsrecht! Beloofd! Ik kijk uit naar de levering! Dank jullie wel voor alle hulp, begrip en ontvangen vriendelijkheid!
Beste Tanja, Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. We vinden het prettig dat u voorgaande ervaring is verbeterd. We wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bankstel! U kunt uw nieuwe aankoop delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas
Ik woon in Spijkenisse als ik een bankstel koopt in Maassluis wat zijn de bezorg kosten?
Beste Joke, Dank u voor uw interesse! Heeft u vragen aangaande bepaalde modellen, levertijden en/of prijzen en betalingsmogelijkheden, neem dan gerust contact op door Whatsapp bericht te sturen naar +31 6 536 541 03. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas
great shop, we weren't sure but we got a great price offer, I highly recommend it to everyone
Dear Mr Huczek, Thank you for sharing your positive feedback. Thank you for your Recommendation. With kind regards, Jerry - Seats and Sofas
Verkoper die precies aanvoelde wat wij aan behoefte hadden.
Beste heer Van Kuik, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We vinden het prettig om te lezen dat onze verkoper uw goed heeft geadviseerd. Indien u een foto heeft van uw nieuwe aankoop, kunt u deze delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas
Zondag gekocht maandag gehaald en netjes geholpen
Beste Arwin, Wat fijn dat u goed bent geholpen, we wensen u veel zitplezier met uw nieuwe aankoop. U kunt uw nieuwe bank delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis. Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and Sofas
Afgelopen zaterdag een bank gekocht in Amersfoort. De verkoper vroeg of ik de bank meenam of hem wil laten bezorgen. Ik wil hem graag laten bezorgen omdat ik geen busje heb. Ik ben vandaag gebeld door de bezorgdienst en er werd mij verteld dat ik € 135,= bezorgkosten moet betalen. Ik ben van mening dat de verkoper dit erbij had moeten vertellen. Dan had ik nog een keuze gehad, nu niet meer. Als ik dat had geweten dan had ik hier geen bank gekocht, maar een bank in mijn eigen woonplaats. Ik ben ook niet van plan om ooit meer iets te kopen bij Seats en Sofa's. Ik heb vandaag een aantal keren geprobeerd om de klantenservice te bereiken, helaas niet gelukt. De telefoon wordt niet opgenomen. Ik vindt dit een hele slechte service. Voor mij nooit meer.
Beste Heer, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. We willen u vriendelijke verzoeken het onderstaande formulier in te vullen, alvast bedankt. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Ben al een week bezig om contact te krijgen met de winkel. Ze bellen mij zelf op om te melden dat de bank er is, maar vervolgens kan ik de winkel niet te bereiken en hoor ik niets van een mogelijke transporteur. Is die telefoon alleen voor uitgaande oproepen ofzo? Pick up the Phone.
Beste heer/mevrouw, Wat is uw ordernummer? Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and sofas
Fijne jongeman heeft ons geholpen en geadviseerd zodat wij een bank hebben gekocht die volledig naar onze zin was
Beste mevrouw Hoogland, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and sofas
Goed, alleen niemand neemt de telefoon op...
Beste heer Butt, Wat vervelend dat u de vestiging niet kan bereiken. Kunt u ons een bericht sturen welke megastore dit is? Met vriendelijke groet, Jerry - Seats and sofas
Nemen telefoon gewoon niet op. 5 maanden geleden bank besteld wat 1 maand lever tijd zou zijn. Nog steeds geen bank.
Beste Winnie, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met Seats and Sofas. Onze welgemeende excuses hiervoor. We begrijpen uw standpunt en helpen u graag om samen tot een oplossing te komen. Ik zou u vriendelijk willen verzoeken om bovenstaande te mailen naar onze klantenservice via [email protected] o.v.v. uw ordernummer. Zodoende kunnen wij z.s.m. contact met u opnemen omtrent uw klacht. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Vriendelijke mensen die ons geholpen hebben en een leuke prijs een bankstel met stoel gekocht
Beste Frans, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
top aanrader
Beste mevrouw Duyst, Hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Over de ‘montage’ bij de bezorging van het bankje ben ik erg ontevreden. De poten waren zonder bouten onderaan het bankje bevestigd, waardoor zo bleek na enige tijd de poten waren verschoven en er een gevaarlijke situatie was ontstaan. Inmiddels heb ik enkele malen het klachtenformulier ingevuld, maar tot op heden geen enkele reactie! Het bankje vlak voor Kerst ontvangen, daarna 3 x aan de bel getrokken met klacht en nu half februari nog steeds geen reactie gehad! Zeer slechte nazorg!
Beste heer/mevrouw, Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Onlangs heeft onze dochter een lounchebank gekocht maar deze kon niet naar boven. Zonder probleem is er door het vriendelijk personeel een nieuwe bank in diverse delen besteld en snel geleverd ook. Complimenten voor de service
Beste heer, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Personeel behulpzaam en goed advies gekregen.
Beste heer Chabbi, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Goede service
Beste heer Somer, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Mei een bank gekocht. Werd beschadigd en bevlekt en met lijmresten afgeleverd. Geklaagd. Geen reactie. Na 5 dagen bank ingezakt. Geklaagd. Geen reactie. Zijn weken overheen gegaan. Contact is bar slecht. Niet te bereiken, zeer brutale medewerkers, onaardig te woord word je gestaan. Pas na een Google review werd er semi moeite gedaan. Na weken is de bank opgehaald (na vele moeizame (pogingen tot) communicatie weer. Nieuwe of gerepareerde bank zou worden toegestuurd (niemand kan vertellen wat het geval is, plus deel van de klachten zijn niet te repareren). Levertijd van 12 weken. Weer verstreken. Niemand die je informeert, wederom niet te bereiken. Ik heb in mei 2021 een bank gekocht en zit nu in januari 2022 nog steeds nergens op. Oh en wat de status is? Geen idee…
Beste Linsey, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met Seats and Sofas. Onze welgemeende excuses hiervoor. We begrijpen uw standpunt en helpen u graag om samen tot een oplossing te komen. Ik zou u vriendelijk willen verzoeken om bovenstaande te mailen naar onze klantenservice via [email protected] o.v.v. uw ordernummer. Zodoende kunnen wij z.s.m. contact met u opnemen omtrent uw klacht. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Op een zaterdagochtend naar de Seats and Sofas in Amersfoort, ietwat huiverig gezien best wel wat negatieve beoordeling online. We werden vriendelijk ontvangen in de winkel en kregen een boek mee met een uitleg hoe de winkel en de prijzen in elkaar steken. Terwijl we rondliepen zijn we een paar keer gevraagd of alles nog oké en duidelijk is, op een vriendelijke en behulpzame manier. Toen we uiteindelijk een keuze voor een bank hadden gemaakt en er kussens bij waren gehaald om de kleur te kiezen was de koop snel beklonken. Vervolgens zaten wij lekker aan de koffie dronken en werd er rondgebeld om te informeren waar we deze bank direct op konden halen. Wanneer we de bank vandaag wilde hebben dan konden we deze in een andere stad zelf ophalen en anders was de bank binnen een paar dagen in Amersfoort. We zijn lekker even doorgereden naar Zaandam en daar stond de bank al voor ons klaar. We werden geholpen met inladen en binnen mum van tijd waren we weer onderweg in bezit van onze nieuwe bank!
Beste Moniek, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe bank en hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
7 april een bank besteld eindelijk 7 en halve maand verder is hij eindelijk binnen niets waar van de 8 tot 16 weken levertijd en daarbij wordt je ook niet op de hoogte gehouden dus je bent zelf steeds aan het bellen wat ook niet meevalt ze zijn zeer slecht bereikbaar soms bijna een uur aan de lijn gehangen en dan wordt de verbinding verbroken kortweg zeer slechte service hier koop ik nooit geen bank meer.....
Beste mevrouw van der Hoeven, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wat vervelend dat u deze ervaring met Seats and Sofas heeft gehad. Wij begrijpen uw standpunt en willen graag onze excuses hiervoor aanbieden. Als ik nog wat voor u kan betekenen dan hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet Joshua - Seats and Sofas
Leuke verkopers met veel kennis en expertise.
Beste M, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Tot nu toe super goeie ervaring! Ik hoop dat de bank dan ook na 6 weken klaar is en dat hij er net zo gaaf uitziet als ik verwacht.. Heb natuurlijk zelf de stof gekozen maar er stond geen zelfde bank hoe ik hem wil dus ben heel erg benieuwd
Beste Manja, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
The seller promised to deliver the sofa in 6 weeks, when I called them to understand when I can pick up the sofa, they told me they would deliver in 12 weeks and it would probably be more because 12 weeks is the end of the year and it is a festive period, right? As I should understand this stupid answer. Another problem here is that I would have never accepted 12 weeks because my brother is visiting me in 7 weeks and he would sleep on this sofa, this means that the seller lied to me to sell the sofa. Nice store and nice employee. They are only nice and helpful until you pay, if you need something after that it is the worse service I have ever seen. The seller also promised a sofa that I could keep until the one I bought would be deliverer but I am trying to call the store and I have to wait for more than 40 minutes every time until someone picks up the phone. When it happens, the seller is never available. Impressive!! ----------------------------- De verkoper beloofde de bank binnen 6 weken te leveren, toen ik ze belde om te horen wanneer ik de bank kan ophalen, zeiden ze dat ze binnen 12 weken zouden leveren en dat het waarschijnlijk meer zou zijn omdat 12 weken het einde van het jaar is en het is toch een feestperiode? Zoals ik dit stomme antwoord zou moeten begrijpen. Een ander probleem hier is dat ik 12 weken nooit zou hebben geaccepteerd omdat mijn broer me over 7 weken bezoekt en hij op deze bank zou slapen, dit betekent dat de verkoper tegen me heeft gelogen om de bank te verkopen. Leuke winkel en aardige medewerker. Ze zijn alleen aardig en behulpzaam totdat je betaalt, als je daarna iets nodig hebt, is het de slechtste service die ik ooit heb gezien. De verkoper beloofde ook een bank die ik mocht houden totdat degene die ik kocht de bezorger zou zijn, maar ik probeer de winkel te bellen en ik moet elke keer meer dan 40 minuten wachten totdat iemand de telefoon opneemt. Als het gebeurt, is de verkoper nooit beschikbaar. Indrukwekkend!!
Beste meneer Barletta, We betreuren het dat dit is voorgekomen. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.