
Heel goed kwaliteit
Beste Mahmoud, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Op 11-11-2023 sloot ik met hen een overeenkomst over de aankoop van het Bankstel Milo; Rosario 451 Nature. Ik heb deze overeenkomst getekend en betaald in het filiaal in Zaandam. Tijdens de verkoop voelde ik me onder druk gesteld door de verkopers om de aankoop snel te doen, omdat “er nog maar een van dit artikel op voorraad was in de winkel”. Ik heb mede door deze druk de overeenkomst, gesloten ook al had ik nog twijfels. Op 19-11-2023 ben ik terug gegaan naar het filiaal om mijn bestelling alsnog te annuleren. Hier werd mij duidelijk gemaakt, dat er In de algemene voorwaarden staat dat ik 50% annuleringskosten moet betalen. Het gaat hier om een vermelding die in de kleine lettertjes die onderaan de overeenkomst zijn gedrukt. Ten eerste ben ik niet op de annuleringskosten gewezen door de medewerkers bij het doorlopen van de overeenkomst voorwaarden en is het niet redelijkerwijs te verwachten dat ik dit hier van op de hoogte was voor het sluiten van de overeenkomst. Ten tweede zijn deze annuleringskosten te hoog. Dit staat niet in een redelijke verhouding tot de aankoopsom of schade die ze lijden doordat ik de koop annuleer. Het betreft hier een overeenkomst voor een standaardmodel dat voor het sluiten van de overeenkomst al ter plaatsen was. Er heeft geen productie plaats hoeven vinden op basis van de overeenkomst. Ook is het aannemelijk dat dit (standaard)model, in deze standaard uitvoering alsnog wordt verkocht. De enige 'redelijke schade' in dit geval zijn de administratieve kosten. Deze klacht wordt echter niet serieus genomen door het bedrijf, gezien ik hier geen reactie meer heb ontvangen na mijn schrijven.
Beste Herke, We betreuren het zeer te horen over uw ervaring en ongemak met betrekking tot de aankoop van het Bankstel Milo; Rosario 451 Nature. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door de onduidelijkheden met betrekking tot annuleringsvoorwaarden en het gebrek aan reactie op uw eerdere correspondentie. We willen deze kwestie graag serieus nemen en onderzoeken om tot een passende oplossing te komen. Kunt u ons uw contactgegevens sturen, zodat we dit verder kunnen bespreken en naar een bevredigende oplossing kunnen zoeken? Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we stellen uw geduld en medewerking zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Tijdens de zoektocht naar een nieuwe bank zijn wij erg goed geholpen en geadviseerd. Zeker een aanrader!
Beste Karim, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u het advies van onze medewerkers naar behoren heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Komen geen enkele afspraak na - ik zou teruggebeld worden. Dus niet. De "smoezen" hebben ze ook altijd paraat - We hebben het druk, kan het hoofdkantoor niet bereiken, we zijn met nieuwe collega's enz. enz Na maanden wachten nog steeds geen zitbank. Klacht indienen zinloos - wordt niet op gereageerd. KOOP HIER AUB NIETS
Beste Paul, Het spijt ons zeer te horen over uw teleurstellende ervaring met onze service en de niet nagekomen afspraken. We begrijpen uw frustratie volledig en willen dit graag serieus oppakken om tot een bevredigende oplossing te komen. Om uw klacht verder te onderzoeken en u tegemoet te komen, vragen we u vriendelijk om uw contactgegevens met ons te delen. Op die manier kunnen we direct met u in contact komen en proberen om deze situatie recht te zetten. Onze oprechte excuses voor alle ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om dit probleem snel en adequaat op te lossen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Heb beoordelingen gegeven ver de service en een 'klacht' doorgegeven betreffende de aankoop. Geen reactie mogen ontvangen van jullie.
Beste Bernadet, Onze excuses voor het uitblijven van een reactie op uw beoordeling en klacht. We hechten veel waarde aan feedback van onze klanten en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en verbeteringen aan te brengen op basis van uw ervaringen. Om uw zaak te kunnen onderzoeken en op te lossen, willen we graag meer details krijgen over uw specifieke situatie. Kunt u alstublieft uw contactgegevens met ons delen? Op die manier kunnen we direct contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en een passende oplossing te vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw feedback en streven ernaar om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
In het begin voelde ik me al thuis.
Beste Ad, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
In mei een nieuwe dure bankstel gekocht, best wel een mooie. Op zaterdag 2 dec. thuis bezorgd gekregen. Ik heb gekozen om de bankstel samen met mijn man zelf in elkaar te zetten. Kwam tot de verbazing dat een poot te weinig was geleverd en dat bij een deel van de bankstel de hoofdsteun niet meer naar beneden klapte. Contact gehad met seats and sofas en moest achteraf hierover een mail sturen met foto van dat poot en van dat hoofdsteun die niet meer naar beneden klapte, dus gedaan. Kreeg antwoord op mijn mail dat de poot wordt geleverd en dat de ene deel van de bankstel niet thuis gerepareerd kan worden maar dat deze opgehaald moet worden door hun externe transportbedrijf en dat ik €35 hiervoor moet betalen. Heb ik gedaan hoewel er toch een garantie van 2 jaar op de bankstel zit. Ik begreep niet goed en nog steeds niet waarom ik voor deze kosten moet opdraaien terwijl er een defecte produkt was aangeleverd. Om dit verhaal in te korten, krijg ik achteraf nog een mail nadat hun de storting van mijn €35 hadden ontvangen, om nog meer geld te betalen €75 om dit bankstelgedeelte bij mij thuis op te halen. Ik vraag me af, waarvoor is de garantie ban 2 jaar? En waarom moet ik voor deze kosten opdraaien? Dit is ERG SLECHT!!! Ik dacht dat ik dat defekte banksteldeel maar hou want ik ben niet van plan om nog meer gekd uit te geven voor een defect aangeleverde bankstel. Ik vind dit erg jammer want ik had echt hoge verwachtingen van seats and sofas. Je wordt mooi aangepraat, met een vlotte babbel om een bankstel te kopen. (Den Haag)
Beste Ca, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Verleden week een hoekbank gekocht bij Seats en Sofas Capelle a/d IJssel, geholpen door Johan, die heel rustig en vakkundig mij begeleid heeft. Ik heb in 2017 ook een hoekbank gekocht, die nu nog prima zat, maar ik wilde een verandering, toch weer op Seats en Sofas teruggevallen, waarom veranderen van zaak, als alles goed is geweest.
Beste Coby, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Ik ben goed geholpen in de zaak, goed advies en heb een mooie bank nu. Hij was op voorraad dus hij kon meteen mee. Het personeel was vriendelijk ben er erg blij mee.
Beste M, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u bent geholpen met goede Service! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Material and quality is not a question, but the time it takes to delivery is way to long that's a fact, and the possibility in paying in 12x times was not negotiable in the table when they had that option, only saying everything needs to be paid until you pick it in the store (costs for delivery is high when you already paying for expensive sofa), but I still recommend it because you can choose what type of sofa and which material you want, that you can't find that around the corner.
Dear Ruben, Thank you very much for your response, we are pleased that you have been helped by our staff to your satisfaction! With kind regards, Seats and Sofas
Goed geholpen in Amersfoort, niet opdringerig. Mooie bank gevonden in de opstelling die wij zochten en snel een deal kunnen sluiten. Tweede bank van Seats and Sofa’s, hopelijk bevalt deze net zo goed als de vorige. Nu 6-12 weken wachten.
Beste Erwin, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Goede hulp en advies gekregen, fijne eerlijke medewerker.
Beste Tineke, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
een uitstekende en klantvriendelijke ervaring
Beste Henk, Dank u wel! We vinden deze beoordeling erg prettig om te lezen! Wat fijn dat u erg content bent over het advies van onze medewerkers! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Verkoper ricardo deed zen best voor ons.aardige gozert.uiteindelijk een bank gekocht.moet nog geleverd worden dus ben pas op de helft,haha.tot nu toe positieve ervaring.
Beste Willem, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Ik was heel tevreden met de service die gegeven werd. Je word gewoon met een prijslijst de winkel ingestuurd, je krijgt de ruimte om zelf rond te kijken en te voelen en in het geval dat we advies nodig hadden werd er echt geluisterd naar wat we zochten en op basis van de goede communicatie hebben wij een een bank gekocht waar met alle eisen en wensen rekening is gehouden. Super tevreden. Dankkewel.
Beste Pascal, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
geweldig geholpen alleen dat je nog de bezorgkosten moet betalen vind ik minder nog nooit meegemaakt werd ook pas bij de kassa gezegd toen had ik al getekend
Beste Nico, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Na drie dagen ritssluiting defect en doorgezakte kussens. Je moet de defecte spullen zelf terugbrengen . Erg onvriendelijke medewerkers aan de telefoon. Ik zou hier nooit een bankstel kopen.
Beste Melanie, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
In september langs geweest bij seats en sofa's zoeterwoude. Hier een passende bank gevonden met een enorm dure stof volgens de verkoper. Een stof wat aldus de werknemer "hufterproof" zou zijn. Zondag 19 november 2023 de bank opgehaald met een bus in Maassluis, voor ons 45 minuten rijden. Bij het uitpakken zien we een flinke beschadiging op de bank, wat dus helemaal niet "hufterproof" lijkt. Gelijk contact met de medewerker en zij vertelde dat we zelf de bank weer naar het filiaal moesten brengen en dan ook weer ophalen in maassluis. Ze willen eventueel regelen dat een bedrijf de spullen haalt alleen de kosten van 75 euro zijn voor jezelf. Daarnaast moet je nogmaals 10-12 weken wachten voordat het gemaakt is (is het nog steeds de vraag of het niet weer beschadigd geleverd wordt). Afgesproken met de medewerkster, omdat het zondag was dat ze me maandag zou terug bellen met eventuele vervolg stappen en dat ik gelijk een melding online moest maken. Maandag 20 november in daglicht nog een duidelijke kras te zien op de bank, nogmaals een melding gemaakt. Gedurende de dag nog steeds niet gebeld, zelf drie keer gebeld naar het filiaal in zoeterwoude. De medewerkster zou contact opnemen met het hoofdkantoor en dan mij dezelfde dag terug bellen zoals zondag is afgesproken. Uiteindelijk zelf nogmaals gebeld om 20:45 en toen vertelde ze dat ik morgen hopelijk iets te horen krijg. Erg slechte gang van zaken. Er wordt zowel door de verkoopmedewerker en baliemedewerkers dingen verteld die niet waargemaakt kunnen worden. Het probleem wordt echt neergelegd bij de koper terwijl wij niet degene zijn die betaald hebben voor een stuk product. Aldus nog steeds aan het wachten op een passende oplossing.
Beste Jenita, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
5 aug, 2 en 2 1/2 zits bankstel gekocht. Goed geholpen in Alkmaar. 21 oktober heeft een extern bedrijf, die je zelf moet regelen, de banken gebracht. Tot dusver prima. 3 weken later, rugleuning al een hele deuk in, ingezakt. Servicemelding gemaakt. En daar gaat het mis. Of jezelf even de bank langs het filiaal wilt brengen om na te laten kijken. Tuurlijk joh, past in mijn auto. Seats en sofa's biedt dus totaal geen service als er iets mis is. Koop er nooit meer wat
Beste Ilse, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Alles wie besprochen gelaufen.Auch die Lieferung war korrekt
Hallo Dieter, Vielen Dank für Ihre Bewertung, wir freuen uns zu lesen, dass Sie mit Ihrem Besuch zufrieden sind! Mit freundlichen Grüßen, Seats and Sofas
Na wat berichten dat men opdringerig was heb ik daar niets van gemerkt Zijn zeer vriendelijk geholpen
Beste Roel, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Klantvriendelijke medewerker, goed advies, goed product
Beste Ibrahim, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Zeer goede en proffesionele ontvangst en begeleiding
Beste Mohamed, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Super goed geholpen door sjef
Beste Haivsen, Het delen van uw ervaring wordt door onze medewerkers enorm gewaardeerd! We vinden het erg prettig dat u voldaan bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Goed
Beste Ruud, Dank u wel! We vinden deze beoordeling erg prettig om te lezen! Wat fijn dat u erg content bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.