Filters

8

Super!

Goed geholpen. Vriendelijke en meedenkend personeel (Nigel en Jouke) Ruim assortiment. Bank is onlangs geleverd en zit heerlijk. Aanrader :)

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd

prijslijst een beetje zoekwerk.

  • Aanbevelen? Ja
8

retouren/ruilen wordt niet aan gedaan.

De service in de winkel is meer dan voortreffelijk. De ontvangst was uiterst vriendelijk en koffie/thee werd direct aangeboden. De getoonde prijzen worden altijd onderuitgehaald en kan goedkoper. De beslissing was ter plaatse gemaakt voor een Dubai 2-h-2-lounge opstelling. zoals in de winkel stond. De bezorging is wel drie keer zoveel geld als dat ze in de winkel voorleggen. ( derde partij vervoert het spul) Eenmaal thuisbezorgd bleek het toch iets te veel ruimte in te nemen en ik wilde een 1-h-2-lounge opstelling dus de tweezits met armleuning omruilen voor een 1 zits met armleuning. Ik kon wel de gewenste opstelling krijgen als ik zes weken geduld zou hebben en 581 euro erachteraan zou betalen ( plus vervoer natuurlijk). Het “ oude” gedeelte kon ik wel bewaren maar werd niet teruggenomen. Mijn advies is dus om nooit in de winkel op het eerste gezicht te kopen maar thuis rustig na te meten en dan te beslissen, ondanks dat de prijzen op “crazy Sunday” eenmalig laag zijn. en zonder de aanwezigheid van de graag verkopende adviseurs.

  • Aanbevelen? Ja
8

PRIMA GEHOLPEN DOOR ZEER CORRECT PERSONEEL

Bij de aankoop van 2 relaxstoelen werden wij vriendelijk, behulpzaam en zeer correct geholpen en voorgelicht. Een puntje van nadeel was, dat in strijd met de tv-reclame (vandaag kopen = vanavond zitten) er een levertijd bleek te zijn van 4-5 weken.

  • Aanbevelen? Ja
1

Welke service ?!

In oktober, na erg veel aandringen en om ons heen gedraai door de medewerkers en manager, een bank gekocht in het filiaal Duiven en geleverd in Nieuwegein. Eind december geïrriteerd opgebeld door een servicemedewerker uit Nieuwegein dat de bank al vanaf 30 november binnen was en wij niet bereikbaar waren. Echter hebben nooit een e-mail of telefoontje gehad. Uiteindelijk bleek ook nog dat de bank niet goed gestoffeerd was: Antraciet ipv Cacao. Op zaterdag langs geweest bij Nieuwegein. Manager Jerry zal maandag alles oplossen met het hoofdkantoor en contact met ons opnemen. Echter had hij om 20.00u nog niet gebeld, dus hebben wij zelf maar gebeld. Of we een mailtje wilden sturen met foto’s en de volgende dag nogmaals wilden bellen, want degene die er mee bezig zou zijn, was ziek. Op dinsdag hebben wij gebeld, maar toen was de manager opeens vertrokken (?). Of we het mailtje ook even naar Duiven kon sturen. Op donderdag nog even gebeld om alles te checken, maar toen werd ik doorverbonden naar Oosterhout. Daar ben ik opgehangen door de baliemedewerker en vervolgens zijn mijn telefoontjes niet meer opgenomen. Inmiddels afgelopen vrijdag (na ruim een week bezig geweest te zijn met geen vooruitgang) een gesprek gehad met de manager in Nieuwegein. De nieuwe manager Rik heeft ons keurig geholpen en samen met ons een keuze gemaakt. 5 sterren voor de manager van Nieuwegein: Rik. Helaas echt 1 ster voor de andere medewerker(s) van Nieuwegein, Oosterhout en Duiven. Wij zullen hier in de toekomst niks meer bestellen en dit zeker ook niet aanraden.

  • Aanbevelen? Nee
8

Netjes en goed behandeld

Netjes en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en duidelijk geholpen

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

Heeel slecht !

Bank in Amersfoort gekocht naar veel aandringen en verkooppraatjes. Ik ging voor de moreno L bank..maar die was niet in mijn maat. Ik wilde verder kijken en thuis nog goed meten. Maar er was ook een advies om anders een 3 zitter met hocker te nemen. Maar breedte zou dan 4 cm korter zijn dan mijn oude bank en hocker 90x60. Ik wilde dat liever niet en zei..dit is net de 1ste winkel. Ineens werd er gezegt ik haal mijn baas even..maar had daar niet om gevraagd. Samen gaan ze verkoop praatje aan..en hoeveel heb je te besteden bla bla bla..en wij maken er wel een mooi bedrag van. Nogmaals te zeggen net 1 ste winkel..wil toch even verder kijken..maar de prijs gelede dan niet meer. Dus ingestrapt en nog maals gevraagd..komt alles wel goed. Ja komt goed! Was uitgetekend op papier 247 breed en hocker 90x60. 600 aanbetaald. Toen ik naar huis ging toch onderbuikgevoel. Gemaild en gebeld .of het echt wel goed kwam met die hocker..dat het dan wel goed aansloot enz. Ja mevrouw zoals besteld zo word het geleverd. 14 oktober 2023 gekocht en 16 december 2023 geleverd. Netjes geleverd keurige jongens en mooie tijd kwa levering. Die jongens zijn weg..en zie ineens een veelste grote hocker. 117 cm lang..en boven stel was langer dan onderstel. Dus die overlapt. Geen gezicht en verkeerde maat. Ben toen alles gaan checken. Breedte van de bank was geen 247 maar 243. Dus die 9cm vond ik al minder..maar nu 14 cm totaal. Diepte van de bank klopt niet..1 kussen steekt naar voren. Als je erop zit of je zwaar of licht weegt..zak je naar rechts. Onderstel scheef gestikt. Ik was echt boos en meteen service melding die avond gedaan en binnen 5 a 7 dagen zou ik wat horen. 6de dag..niks nog vernomen en ben zelf amersfoort gaan mailen dat ik niks heb vernomen en hun de foto's gestuurd. Er zou een goede oplossing komen zei een medewerker en dat was 22 dec. Nooit meer wat van iemand gehoord. 5 Jan 2024 aangetekende brief hoofdkantoor gestuurd. En nog geen reactie.(11012024) Schande!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Onze ervaring is goed. Goede service en personeel die ons heeft geholpen.

Goede aanbiedingen en service. personeel zijn correct en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
7

goed geholpen

Wij zijn goed geholpen door de medewerkers van de vestiging in Mijdrecht. koffie gekregen en een hele mooi bank kunnen kopen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

We zijn in Groningen goed geholpen door Thomas. Erg ruime keuze in soorten stoffen dus dat was nog een beetje lastig :). De bank moet nog binnenkomen maar we hebben er alle vertrouwen. in. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
2

Absurd.

Zojuist de Brandon bank 'gekocht' in het filiaal Oosterhout nb. Nadat wij een handtekening hadden gezet en hadden betaald(het volledige bedrag omdat het een voorraad model was), vond een medewerker (service afdeling sliedrecht) dat wij geen garantie hoorden te hebben omdat wij korting op de bank hadden gekregen. De garantie van 24 maanden werd dus NA betaling en tekenen van beide kanten doorgekrast. Uiteraard voelde dit erg vreemd en waren wij niet van plan een bankstel te kopen zonder garantie. We moeten nu TIEN! werkdagen wachten tot we ons geld terug hebben. Belachelijk. Wanneer je zo met mensen omgaat dan is de klant en servicegerichtheid erg ver te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte service

Na wat banken winkels langs te zijn gegaan vonden wij de bank bij seats and sofa’s (helaas nu wij dit weten) toch het mooist, na de bank te hebben opgehaald en heel voorzichtig te hebben uitgepakt kwamen wij erachter dat de bank een kleine scheur had. Hier hebben wij foto’s van gemaakt en gelijk ingediend bij Seats and Sofa’s, tot onze grote verbazing kregen wij een mail terug dat ze vanaf de foto hadden bepaald dat wij het zelf hebben gedaan?! Gelukkig hebben wij sinds kort een rechtsbijstandverzekering en gaan wij dit aanvechten, maar ik zou iedereen afraden zaken met Seats and sofas te doen, mooie prijzen maar slechte kwaliteit en 0 service.

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijke en snelle service

Prettig en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen.

top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen

Goed geholpen door de medewerkerster

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Behulpzaam personeel, een goede prijs. Personeel aan de kassa mag wel wat vriendelijker, zijn teveel met zichzelf bezig onder elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

was goed

Heel goed ontvangen , goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goed geholpen. Fijne uitleg. Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie bank gekocht en korting gehad

Heb net voor de kerstdagen een bank gekocht bij seats en sofa cappelle aan de IJssel Ben er heel blij mee Medewerkers bedankt voor de korting En ook dat ik niet verder hoefde te zoeken voor een bank En de bank zit heel goed Fijne dagen nog

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer eer slecht

Bank was na 1 week al stuk open gesprongen naden scheur in de onderkant stof beschadigd werkelijk waardeloos nu 6 maanden later nog geen bank, hoezo garantie/service?????

  • Aanbevelen? Nee
1

NIET DOEN!

Niet eens deze halve ster waard. NOOIT, maar dan ook NOOIT meer koop ik iets bij Seats and Sofas. Als alles naar behoren werkt is er geen probleem, zodra er iets stuk gaat (binnen garantietijd!) is de service van Seats and Sofas UITERMATE SLECHT. Ben al sinds september bezig mijn bank te laten maken, hij is nog steeds stuk en Seats and Sofas antwoord nergens meer op. KOOP JE BANK OF STOEL ERGENS ANDERS!

  • Aanbevelen? Nee
1

Oplichterij in zuivere vorm

Op 9 december 2023 naar de winkel in Sliedrecht geweest. De verkoper was zeer vriendelijk met vlotte babbel. Op zijn vriendelijk opdringerig verzoek heb de aanbetaling van € 1000 gedaan voor de Piano bank TMBK/3(+Bed) Rodeo 13 Blue, die hij voor € 2000 heeft aangeboden en de koopovereenkomst getekend. Wat de beste heer echter NIET heeft gezegd, is dat ik bij annulering 30% aan "schadevergoeding" verschuldigd ben. Dit heeft NIEMAND van het personeel tegen ons gezegd. Dat heb ik pas gezien in de overeenkomst toen ik thuis was. Verder heeft de beste heer ook niet gezegd dat ik , mocht ik onder het overeengekomen bedrag ad € 2000 toch een bank willen kopen, dat meerdere kwijt zou raken. Dus een voorbeeld: ik wil een bank kopen voor € 1300, maar omdat ik al voor een bank van € 2000 "gekozen heb", moet ik alsnog € 2000 betalen. Serieus????? Dit allemaal kreeg ik pas twee dagen later te horen, toen ik wat goedkopere bank wilde kiezen. Dus voor de goede orde: ALS IK DIT ALLEMAAL VAN TEVOREN HAD GEWETEN, HAD IK NOOIT EEN AANBETALING GEDAAN!!! Maar ik heb toch besloten de koop te annuleren want ik vond het echt niet kunnen. Paar dagen later heeft de heer teruggebeld met het voorstel om de bank van €1300 voor €1500 af te nemen. Absurd!!! Ik heb geweigerd en toen met het hoofdkantoor gebeld,maar de medewerkster zei doodleuk dat het bij hun een "eindstation" is en dat ik toch 30% moet betalen. Terwijl in de algemene voorwaarden van deze zaak zwart op wit staat dat er een onafhankelijke deskundige ingeschakeld kan worden bij eventuele geschillen. Koop nooit spullen bij deze oplichters!!!! Gek dat zoeits in Nederland nog steeds kan gebeuren. Walgelijk!

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect

Je wordt heel goed geholpen. Medewerkers denken heel goed mee met jou. ze kijken naar je plattegrond en foto van je woning, helpen je een goede keuze te maken. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ontvangst

Goede ontvangst, niet te opdringerig Eerst rond gekeken en het product uitgezocht wat we wilden hebben Verkoper heeft duidelijk verteld naar de opties en de mogelijkheden Toen we die samen besproken hadden de verkoper er bij voor de prijs Na kort heen en weer overleg kwamen we tot een mooi resultaat

  • Aanbevelen? Ja

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.