
Geweldige verkoper die Mourad in mijdrecht
Beste Cynthia, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Ik wil hierbij iedereen afraden om een bank te kopen bij Seats and Sofas. Wij hebben vorige week donderdag de bank afgehaald en bij het uitpakken is gebleken dat het een tweezits bank is in plaats van een 3 zits. Bij het bellen met de vestiging krijg je te horen dat er een notitie is dat wij zelf zouden hebben gebeld om dit aan te laten passen. Daar is geen sprake van geweest, dit is pure oplichting. Wij worden niet geholpen aan een passende oplossing we moeten telkens tevergeefs terugbellen met desbetreffende filiaal. Het is niet gek dat er zoveel slechte recensies zijn en zelfs tot voor kort een Facebook groep voor klachten over seats and sofas. Wij hebben heel veel spijt van onze aankoop.
Beste Lindsey, Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met uw recente aankoop bij Seats and Sofas. Dit is zeker niet de service die we nastreven, en we begrijpen dat dit teleurstellend voor u is. Om dit probleem op te lossen en u de juiste oplossing te bieden, hebben we meer informatie nodig, zoals het ordernummer. Hiermee kunnen we de specifieke situatie onderzoeken en stappen ondernemen om het probleem aan te pakken. Wij waarderen uw feedback en betreuren het eventuele ongemak dat u heeft ervaren. We kijken ernaar uit om dit op te lossen en uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Prima geadviseerd, vriendelijk en vakkundig
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We hadden wat moeite met het naken van een keus. Verkoopster (Dalila) heeft ons hierbij perfect geholpen. Belde uit eigen beweging met andere filialen om te horen of een bepaalde stoel daar voorradig was. Uiteindelijk met een zeer tevreden gevoel de winkel verlaten.
Beste Ger, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Onlangs onze derde bank (en dus ook laatste) bij Seats and Sofa’s gekocht. Helaas over de kwaliteit van deze bank niet erg tevreden. Lelijke plooien, maar ook vreemde verdikkingen onder de stof. Het antwoord van het hoofdkantoor? ‘Inherent aan het model’. Klinkklare onzin, onze eerste bank (van hetzelfde model) had dit absoluut niet. Oh oh wat waren ze blij dat we wéér een bank bij hen kochten…..
Beste Marjolijn, We betreuren het te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van uw recente aankoop bij Seats and Sofas. Uw feedback is belangrijk voor ons, en we willen graag een passende oplossing bieden voor de problemen die u heeft ondervonden. Om dit probleem nauwkeurig te onderzoeken en aan te pakken, hebben we meer informatie nodig, zoals het ordernummer. Hiermee kunnen we de specifieke details van uw aankoop bekijken en stappen ondernemen om uw zorgen aan te pakken. Wij stellen uw openheid op prijs en kijken ernaar uit om dit op te lossen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Nadat ik de bank had opgehaald, bleek de bodemplaat kapot te zijn. Ik heb ze hier direct per e-mail van op de hoogte gebracht, maar toen begon de ellende. Ze hebben gedreigd het dossier te sluiten omdat ik wilde dat alle correspondentie via e-mail zou verlopen. Daarnaast hebben ze me erop gewezen dat de bodemplaat erg fragiel is en dat ze fragiele producten verkopen die snel kapot gaan. Ze zijn enorm klantonvriendelijk en communiceren niet duidelijk. Ze wilden dat ik opdraaide voor de transportkosten, terwijl ze wettelijk verplicht zijn tot kosteloos herstel. Na veel gedoe hebben ze uiteindelijk toegezegd dat ze de bodemplaat kosteloos komen vervangen. Nu is het afwachten of ze hun belofte nakomen. Wat een ontzettend slecht bedrijf! Het lijkt alsof het personeel getraind wordt om zo vervelend mogelijk te doen tegen de consument. Het is spijtig dat ik de recensies en rechtszaken niet eerder heb opgezocht. Anders had ik hier nooit een bankstel gekocht!! Dit verschrikkelijke bedrijf verdient niet eens 1 ster.
Beste L, Wat vervelend om te horen dat uw ervaring met Seats and Sofas zo teleurstellend is verlopen. Onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren met betrekking tot de kapotte bodemplaat en de moeizame communicatie. Wij nemen uw feedback serieus en willen graag meer details begrijpen om de situatie beter aan te pakken. Kunt u ons aanvullende informatie verstrekken over het model van de bank en het verdere verloop van de communicatie? Dit helpt ons om uw klacht beter te begrijpen en passende maatregelen te nemen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Geholpen door een vriendelijke verkoper,totaal niet opdringerig
Beste Sandra, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Zeer slecht, verkoopster heeft ons een slaapbank verkocht. Bij het ophalen zeggen ze dat het een gewone bank is, daar heb ik jiks aan want had al ja dom bij seatsandsofas al een bank gehaald. Wou juisum voor de kleinkinderen een slaapbank. Manger aan de lijn gehad ja zei bij voorbaat al ik kan niks. Wat een slechte service niet erns willen meedenken nooit maar dan ook nooit meer weer.
Beste Yvonne, Wat spijtig om te horen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad bij Seats and Sofas. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit frustrerend is, vooral als het om een slaapbank gaat. Graag willen we de situatie beter begrijpen en kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Kunt u ons meer details geven over uw situatie en wat voor u een acceptabele oplossing zou zijn? Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Klant vriendelijk goed prijs
Beste Akram, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Na 5 weken wachten zijn de bestelde bankstellen en bijbehorende stoel en hocker geleverd, ik heb alles binnen 1 dag opgehaald en bij het op de plek zetten kwamen we er achter dat de grootste bank van 2.mtr en 54cm niet correct was geleverd deze was 2.mtr 29cm, dit betekent dat ik na aftrek van de leuningen er niet languit op kan liggen. Bij de aanschaf was dit nou juist het punt waar de koop niet of wel zou doorgaan ik wil graag op een bank languit kunnen liggen ivm mijn rugklachten. Bij het aangeven van deze verkeerd geleverde bank wordt door hun gezegd dat ze hebben geleverd wat er in de koopovereenkomst stond terwijl er in deze overeenkomst geen maten staan.. vervolgens met hoofdkantoor gebeld omdat de vestiging ons niet verder kon helpen.. of wou helpen kregen wij de stelling te horen dat bij aankoop van 1 of meerdere bankstellen er in de vestiging een schets moet worden gemaakt met de bijbehorende maten om dit vast te leggen. Na aandringen om deze te kunnen inzien schijnt het zo te zijn dat de verkoper er geen maten bij heeft gezet en blijft de vestiging er bij dat hun haar verplichtingen zijn nagekomen. Wanneer wij bellen is de seats and sofas ineens gesloten onder kantoortijden.. ik zou iedereen met klem adviseren hier nooooooiiit iets te kopen je wordt gewoon echt serieus genaaid
Beste Patrick, Het spijt ons te horen dat u een onaangename ervaring heeft gehad met de levering van uw bank. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit frustrerend is, vooral gezien uw specifieke wensen voor de afmetingen van de bank. Graag zouden we de situatie beter willen begrijpen en kijken of we een passende oplossing kunnen vinden. Kunt u ons voorzien van meer details over uw aankoop en welke oplossing voor u acceptabel zou zijn? Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Bank gekocht en besteld, hele aardige en vriendelijke verkoper. Alles goed geregeld, ik kon de stof later bepalen en kreeg digitaal een tweede koopbon. Stond in de mail niet dat ik die ondertekend terug moest sturen, week later een mail met het bericht dat ze hem zsm ondertekend terugwillen. Dit gedaan en erbij gezegd dat dit niet stond in de mail en dat ik het daarom niet had terugverzonden, reactie hierop was als eens sneer dat het wel in het document stond. Hierin gezocht en het stond in de kleine lettertjes waar je gemakkelijk overheen leest. Vervolgens belletje gekregen dat mijn bank er zou zijn en of ik die binnen 2 dag wilde komen ophalen. Busje gehuurd, planning aangepast zodat dit zou lukken. Bij aankomst konden ze eerst de bank niet vinden, vervolgens na lang te wachten krijg ik te horen dat de bank nog helemaal niet klaar is en nog niet eens bij hun geleverd is. Aan de balie konden ze weinig zeggen en hielpen ze niet mee met een oplossing, we zouden een vergoeding van €35 euro krijgen (nog niet eens het hele bedrag van het gehuurde busje) en als we de bank geleverd wilde krijgen mochten we dit zelf gaan regelen met de bezorgdienst. Bovendien onduidelijk wanneer die dan wel klaar zou zijn dus lastig te regelen zo met een bezorgdienst. Super slecht.
Beste Julie, Het spijt ons te horen dat u een onaangename ervaring heeft gehad met de levering van uw bank. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit frustrerend is, vooral gezien uw specifieke wensen voor de afmetingen van de bank. Graag zouden we de situatie beter willen begrijpen en kijken of we een passende oplossing kunnen vinden. Kunt u ons voorzien van meer details over uw aankoop en welke oplossing voor u acceptabel zou zijn? Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Vriendelijk ontvangen in de winkel, verkoper deed moeite om alles uit te leggen. Liet ook verschillende vergelijkbare banken zien. Goede uitleg over bijvoorbeeld diverse bank bekledingen.
Beste Eric, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
De bank is in juli gekomen. Deze hebben we laten opzetten en de bodemplaat bleek gelijk kapot te zijn. Meteen gebeld en dit zou gefixt worden door extern bedrijf. Na een aantal keer achteraan te zijn gegaan werd er in oktober eindelijk een datum geprikt. Gezorgd die dag thuis te zijn om vervolgens gebeld te worden dat de monteur niet kan komen omdat de bodemplaat niet binnen is. Een nieuwe afspraak zou gepland worden. Nu is het februari en nog steeds niks gehoord. Ze reageren niet eens meer.
Beste Maud, Het spijt ons zeer te horen over uw teleurstellende ervaring met onze service. Dit is verre van het niveau van klantenservice dat we nastreven. Onze oprechte excuses voor de frustratie en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om dit onmiddellijk aan te pakken en een passende oplossing te bieden, hebben we uw volledige contactgegevens nodig. Kunt u ons alstublieft voorzien van uw naam, telefoonnummer en e-mailadres? We zullen er alles aan doen om deze kwestie snel op te lossen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
heel goed geholpen goede uitleg en een hele mooie bank gekocht daar
Beste H. Dijkhuizen, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Ben erg goed geholpen
Beste Carla, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Veel persoonlijke aandacht en heel goed voorgelicht en geadviseerd; hierdoor een goed afgewogen keuze kunnen maken.
Beste Yolanda, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Kan verder pas een mening geven indien de aankoop is geleverd. Aanbetaling om 50% aan te betalen vond ik te veel.
Beste Jan, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Wij hebben de bank in juni 2023 gekocht, eerste deel aanbetaald en als de bank in augustus zal worden geleverd dan het overige deel. Dit ging prima, zelf kosten maken omdat de bank moest worden opgehaald zijn wij ook mee akkoord gegaan. Bank was thuis en hebben we in elkaar gezet. 1 dag later zakt een heel deel van de bank in en hangt gewoon bijna op de grond. Via online formulier schade etc ingevuld terwijl hier niks geks op is gedaan want na een dag lijkt het me sterk dat een bank die zelfs aanbevolen werd door de medewerker in de winkel een top product zou zijn. Meerdere malen heen en weer gemaild om foto’s te laten zien van de details en na 3 maanden krijgen we te horen dat de bank dus naar een repareringsdag moet worden gebracht hier in het filiaal. Dit betekent dat de bank gewoon al slecht was voordat we hem kregen en ze dus willen dat het gemaakt word, de bank is dusdanig groot dat je hier zeker een grote aanhanger voor moet huren of gebruik moet maken van hun externe service van 75,- nou hebben wij een klacht ingediend bij het hoofdkantoor en zei de vrouw via de mail dat het goed zou komen en dit vergoed zal worden. Je hebt het hier niet over een bank die stuk gegaan is op langere termijn maar over een bank die gewoon al stuk geleverd is lijkt me als de bank al binnen een dag deels inzakt. Je betaald 1500,- euro voor een bank en wij gaan er vanuit dat dus na het mailtje het vervoer word vergoed omdat ze zegt dat dit kosteloos word gedaan. Wij bellen even naar haar toe en leggen het netjes voor, blijven erg vriendelijk en stellen redelijke vragen vanuit onze kant. Gewoon waar je recht op hebt om te vragen lijkt ons. Mevrouw hangt zomaar op, wilt niet verder hierop ingaan en is erg onvriendelijk. Wij vragen nogmaals van kunt u mij vertellen waar in de voorwaarden staat dat jullie minstens 3 x recht hebben op herstel van de bank wat nogmaals gaat over een bank die stuk is gegaan op langere termijn en niet een bank die na een dag al in elkaar zakt. Hangt op
Beste Romy, We begrijpen de frustratie over de situatie met uw bank en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen dit graag snel en naar tevredenheid voor u oplossen. Zou u alstublieft uw contactgegevens met ons willen delen, zodat we direct contact met u kunnen opnemen en verdere stappen kunnen bespreken? Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Zeer vriendelijk ontvangen in Maassluis. Op zoek naar een bankstel. Keuze zat. En als klap op de vuurpijl een fikse korting. Uiteindelijk met een tevreden gevoel en een bestelling het pand verlaten.
Beste Joop, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Vriendelijk
Beste Henk, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
we konden op ons gemak kijken en we zijn goed geholpen met een bakkie koffie vriendelijk personeel en leuke prijzen. TOP ZAAK
Beste Reinier, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
goed en deskundig geholpen .
Beste Ton, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Werden goed geholpen in de winkel.
Beste Walther, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Op zoek naar een slaapbank, licht van kleur en snel te leveren, de verkoper in Zoeterwoude wist precies wat de kans hebbers waren en leidde ons snel naar de mogelijke opties. De koop was snel geregeld en de afspraak voor transport werden eveneens direct gemaakt en is drie werdagen later correct geleverd en gemonteerd,
Beste Koos, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Dankjewel
Beste Ugur, Dank u wel! We vinden deze beoordeling erg prettig om te lezen! Wat fijn dat u erg content bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.