Filters

1

Bij nog geen aankoop ,erg vriendelijk

Op het moment van binnen komen word je erg vriendelijk ontvangen,eenmaal een keuze te hebben gemaakt en de betaling is voldaan is het inpakken en wegwezen ,erg jammer de kwaliteit is nog afwachten hoop dat ik er lang plezier van mag hebben,( ook het personeel zeer onprofecioneel onder elkaar dacht even word een fikse ruzie) door het niet vriendelijke afhandeling ,en niet leuk overkomen van het personeel zal ik niet nog een keer bij site en sofa als klant binnen komen

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos

Onvriendelijke gladde verkopers, niet eerlijk en de service is om te janken. Maken je wijs dat je een geweldige deal hebt gekregen, maar niks is minder waard. Kwaliteit is gewoon slecht en de service waardeloos. Onze bank eindelijk geleverd gekregen na veel moeten bellen. Ook zelf moeten bellen met de koeriersdienst, waar je toch verwacht dat de winkel dit voor je regelt bij een bank van 1300 euro. Nu maakt de bank een raar geluid als je gaat zitten. Hierover contact opgenomen, wordt er aangegeven dat wij zelf met de bank moeten komen. Gewoon waardeloos, ik koop hier nooit meer wat.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechtste service ooit

De bank die ik twee maanden geleden heb gekocht is al twee keer kapot gegaan. De eerste keer heb ik gebeld met het bedrijf en zij hebben aangegeven de bank te repareren, maar daarvoor moest ik deze bank wel naar het bedrijf toe brengen. Na te bellen met het hoofdkantoor werd het duidelijk dat ook een extern bedrijf de bank kon komen maken, dit zou me alleen 50 euro kosten. Prima dacht ik, als hij dan maar gemaakt is. Twee weken nadat mijn bank 'gemaakt' was, ging hij weer kapot. Deze keer zouden ze hem ophalen en zou ik een leenbank krijgen, een volle maand later. Toen eindelijk mijn bank gehaald werd en ik twee kleine leenbanken kreeg uit de jaren 1800, bleken ze ook nog eens naar rook te ruiken. Toen ik belde om hier een oplossing voor te vinden, kreeg ik bijna ruzie met de salesman van het bedrijf. Eindstand, het enige wat ze konden doen was de banken ophalen en er geen voor in de plaats geven. Nu maar wachten tot mijn bank weer kapot gaat. Mijn advies, nooit een bank kopen bij Seats & Sofas.

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet klant onvriendelijk

Ik heb deze bank afgelopen zondag gekocht en kon hem eigenlijk niet financieren, maar de verkoper had toch een oplossing door de bank om pas na 4, 5 of 6 maanden af te nemen, zodat ik financiel het kon regelen. Ik kreeg dus gisteren een financiele tegenvaller en wil dus de bank annuleren. Maar hier was niet over te praten. Ik snap dat jullie 30% in rekening brengen als de bank al in productie zou zijn, maar dat is niet na 1 dag en vindt het dan ook heel vervelend en echt slecht dat julllie niet met de klant mee gaan. Het gaat jullie alleen maar om de bonus bij de verkopers. Ik kan het gewoon echt niet betalen en ook niet over 6 maanden als ik in de bijstand zit. Ik zal jullie dan ook niet aanbevelen om ooit een bank bij jullie te kopen als jullie bij je standpunt blijven en mijn niet tegemoet komen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Oplichters

Een maand geleden zijn wij naar seats and sofa gegaan omdat de zetel die wij graag wilde in promotie stond voor maar 900 euro voor leer. De verkoper rade me aan nog een maandje te wachten dan zijn het solden en zou de zetel nog goedkoper worden. Wij zeiden oke en gingen vorige vrijdag terug. Ik vroeg achter die zetel en zou nu 1600 euro kosten voor de zelfstandige een maand geleden 900 was. Ik was hier niet mee akkoord. De verkoopster hield de baas er bij en die zei voor 1000 euro mag je hem hebben. Ik zei sorry dit moet ik eerst even overleggen met mijn man. Ik moest voor ik door mocht een papier ondertekenen zogezegd om te bevestigen dat we hem voor 1000 euro zouden hebben. Ze vroegen ook mijn loonfishes wat ik niet oke vond. Ik kom terug met mijn man en loonfishes en mijn man zegt sorry maar ik wil die zetel voor de prijs die hij was en niet voor keer dan 100 euro meer dan een maand geleden. Zei maakten hier een heel spel van en zeiden ook dat we er niet onderuit kochten omdat ik dat document al getekend heb. Ik zei hen dat ze me niets konden maken en ze mij hadden gezegd dat dat document enkel was om de prijs te bevestigen. Als we de zetel wilden annuleren moesten we 30% animatie kosten betalen. Dit is meer dan 300 euro. Dit wilde mijn vriend uiteraard niet betalen en zei dat hij naar buiten ging voor hij dingen ging zeggen die niet moesten. Dan begon de baas en verkoopster tegen mij.: amai je bent toch niet getrouwd want Och arme jij met zo iemand koppig en zou je niet weg gaan bij hem. Ik zei pardon en ze draaide hun hoofd. Echt niet te geloven!

  • Aanbevelen? Nee
1

Vreselijk

We liepen de winkel binnen en er werd ons direct wat te drinken aangeboden (hierop hebben wij nee gezegd) maar wij dachten direct wat attent. Een kwartiertje later werd dit heel anders, we gingen wat rondkijken en werden eigenlijk continu gevraagd voor hulp terwijl we al 3x hadden aangegeven dat we alleen even kwamen kijken. Toen kwam er alweer een man bij ons en bood ons een mooie prijs voor de bank waar we op dat moment op zaten, dit begon met 2400 en na 5 verlagingen zat het bedrag voor dezelfde bank al op 1600 dus toen dachten wij al dit klopt nooit, we wilden weer gaan maar werden weer opgehouden door een medewerker, deze stond bier te drinken met collega’s en begon met zijn biertje in de hand een gesprek met ons, hij liet tijdens dat gesprek een boer en zij pardon maar de geur was vreselijk, wat asociaal, wij komen nooit weer in deze winkel!

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos bedrijf.

Misleidende advertenties met mooie prijzen. Maar de stof die er dan bij hoort is van waardeloze kwaliteit. Dan denk je een mooie bank met goede stof uitgezocht te hebben, tot het wordt bezorgt dan. Bank kraakte aan lle kanten. Gebeld met het bedrijf zeggen ze iemand langs te sturen maar dat kon wel een paar weken duren. Nou dat dacht ik dus niet. Naar wat gedoe kwam er toch snel iemand langs. Die beste man zei, dit kan echt niet en de bank moet retour. Al met al toch dik een jaar bezig geweest met dit waardeloze bedrijf. En daarna maar bij een gerenommeerd bedrijf een bankstel gekocht. Ik zou mezelf toch nog eens goed achter de oren krabben als je hier iets wilt kopen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Koop geen bank bij seats and sofas

Wij hebben in de zomer van 2019 een bankstel gekocht. Zag er mooi uit in de winkel en ze waren erg vriendelijk. Tijdens het maken van de offerte werd er afgesproken dat wij moesten aangeven wanneer de bank gemaakt kon worden. Hier ging het goed mis. Wij krijgen 2 maanden later al te horen dat de bank klaar stond terwijl wij nog geen opdracht hebben gegeven. Daarna hebben wij aangegeven de bank nog niet te willen omdat we in de verbouwing zaten maar ze bleven ons elke week bellen. En daarna wouden ze nog zelfs opstalkoste in rekening brengen ze zijn niet goed. Nou onze woonkamer is af de bank kan komen wij hebben een afspraak gemaakt wanneer die geleverd zou worden. Worden wij een dag van te voren gebeld de verkeerde bank is meegeleverd. Wij bellen maar hun zeggen dat ik het zelf moest regelen met de bezorgservice wat ik ook heel slecht vind. Uiteindelijk maar zelf die bank gehaald, sta ik voor hun neus krijg ik geen uitleg ze houden stijf hun mond voor al het gezeik wat wij met hun heb gehad de aflopen maanden.

  • Aanbevelen? Nee
1

Oplichterbende

Super slechte aftersales, van het kastje naar de muur gestuurd. Om maar tijd te rekken. Slechte c keuze kwaliteit. Bespaar je de stress, en loop deze winkel voorbij. Lees eens de recensies. Spreek uit ervaring. Nu tijdens opruiming een echte bank gekocht bij een echte meubelzaak. Bank werd netjes thuis bezorgd de volgende dag. En nu echt leer, in plaats van 70% en 30% microvezel. En eigenlijk niet eens veel duurder dan S&S. Goedkoop is duurkoop. Gelukkig al 5 collega's kunnen behoeden, die met de kerst ook gelokt zijn met hun ker(st)misfolder.

  • Aanbevelen? Nee
1

NOOIT MEER Seats and Sofas

NOOIT MEER Seats and Sofas Wij hebben ZES MAANDEN geleden een bank besteld bij Seats en Sofa’s. De bank is na ZES maanden nog steeds niet geleverd. Het ergste vind ik nog dat ik er zelf achteraan moet gaan. Als ik niet had gebeld, had ik het niet geweten. Ze doen er erg luchtig over dat een bank na ZES maanden nog niet geleverd is. Ik heb een leenbank gevraagd, waar moeilijk over gedaan werd. Uiteindelijk hadden ze het goedgekeurd en moest ik zelf de leenbank ophalen. Ik moest maar een busje huren. Dus omdat jullie na ZES maanden geen bank kunnen leveren moet IK een busje huren? Vervolgens zeiden ze dat de bank voor kerst bezorgd wordt. Aangezien dit al over 1,5 week is, heb ik wederom weer gebeld. Ik kreeg weer heel luchtig te horen dat de bank er NA kerst bezorgd wordt. DE MAAT IS BIJ NU ECHT VOL!!!!! Ja de stof die jullie hebben gekozen kan niet geleverd worden. Dus je gaat mij NA ZES MAANDEN vertellen dat de stof niet geleverd kan worden? Als ik nu nog wil annuleren krijg ik slechts 30% van de aankoopsom terug. Ik ga alle mogelijke paden bewandelen om hier werk van te maken.

  • Aanbevelen? Nee
2

Bestelling ging goed de rest zeer slecht

Bestelling in de winkel ging goed, vriendelijk personeel. Bezorging eind mei: veelste vroeg voor me deur dan gepland(was nog op me werk) Bezorgers hadden geen idee hoe de bank in elkaar moest, spraken zeer gebrekkig Nederlands, geen gereedschap en of weten hoe gereedschap werkte,(van mijn geleend) schade aan de bank gemaakt.  Gebeld klacht neegelegd incl de klacht en fotos gemaild. Zelf steeds moeten bellen waar de onderdelen bleven. Eind augustus zou het gemaakt worden maar onderdelen waren ineens toch niet besteld. Ik hoofdkantoor gebeld kreeg ik ene heer Erwin aan de foon en hij zou het oplossen, reparatie zou in de avond gedaan worden. Tevens een "sorry" vergoeding van 75 euro. Meubelmakerbedrijf werkte helemaal niet in de avond. Ze stonden 13 nov in de middag voor me deur. Ik vanuit me werk erheen. Alles is netjes gemaakt. Ik dhr Erwin gebeld dat dit niet de afspraak was, hij zou me nog terug bellen. Tot op heden nog niks gehoord, zelfs niet op me mail gereageerd. vind ik erg schofferig en klant onvriendelijk. Dus ik bestel nooit meer iets bij seats and sofa.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte ervaring

Nou ongeveer 11 weken geleden heb ik een bank gekocht voor 3600€ afspraak dat ze thuis zouden bezorgen. 3 weken geleden heb ik een telefoon dat de bank binnen was.Ik mocht hem komen ophalen. Verbaasd natuurlijk. Nou na flink discussie, Kon de verkoper herinneren dat ze gezegd had. Ik moest de derest van dat geld overmaken. Na 2 weken geen bevestiging gehad ,of ze dat geld binnen gekregen.Ik weer bellen natuurlijk, ze zeiden geld is binnen en ze hebben opdracht gekregen aan de bezorgdienst. 3 weken al, de bezorger heeft geen contact opgenomen. Ik vind het zeer slechte zaak.Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik zit al 4 weken zonder bank. Wordt mooie beoordeling voor jullie. Mvg Radj

  • Aanbevelen? Ja
1

Opdringerig verkopers en na levering blijkt de slechte kwaliteit krijgen een stukke bank

Als een nachtmerrie, oplichting van de bovenste plank! Koop hier nooit wat er wordt je van alles beloofd maar niets blijkt waar. Onze hoekzit bleek bij uitpakken al scheuren in de stof te hebben en een doorgezakte zetel. Wil je service breng de bank maar terug wordt er gezegd na 5x contact te hebben gezocht, reageren het liefst niet hebben wij het idee, waardeloos gedrag. Maar wij hadden dus direct een defecte bank en nu moeten wij hem terug brengen hoezo service. Wij kopen hier nooit weer, prijs viel na vergelijking ook nog wel tegen scheelde paar tientjes en dan heb je dus waardeloze service. Advies koop ergens anders als er dan wat is wordt je ook geholpen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte service en er wordt niets met je klacht gedaan.

We hebben al meerdere keren gebeld en meerdere keren gemaild. Er wordt niets meegedaan. Je moet maar weer mailen en weer een foto meesturen maar er wordt ook niets meegedaan. We hebben een 2 en 3 bank gekocht en een andere bank. Bij uitpakken bleek er al in de 3-zits een gat in te zitten, die ze geprobeerd hebben te maken, hangen draden bij. Er wordt gezegd dan moet je de bank maar terugbrengen, maar je krijgt hem nooit weer goed in de verpakking en het gat kan dan ook groter worden, komt er dan meer schade bij het terugbrengen dan krijg je dit niet vergoed. Of 50 euro betalen dan komt er iemand. Dit verstaat Seats and Sofas onder goede service en garantie. Nu hebben we met de andere bank ook problemen, er is een poot onder weg. Maar Seats and Sofas reageert nergens op. Dus aan alle mensen die een bank kopen koop die niet bij Seats and Sofas, want hun service en garantie stelt niets voor.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig!!!

Wij hadden onze 3e bank gekocht bij Seats en sofas altijd tevreden maar nu hadden we een slechte stof waar allemaal pullen opkwamen binnen een half jaar. We mochten uiteindelijk na een mail met foto's te hebben opgestuurd een nieuwe stof uit komen zoeken. De bank werd opgehaald door hun om opnieuw gestoffeerd te worden en ook weer terug gebracht en dit alles zonder kosten. Uiteindelijk kregen we tot onze verbazing een hele nieuwe bank thuisbezorgd en werd de andere meegenomen door hun. Nu hebben we een mooie bank met mooie stof zonder pullen en die heel goed schoon te houden is. Bedankt seats en sofas Zaandam voor jullie geweldige service we zijn er ontzettend blij mee. De volgende bank komen we zeker weer bij jullie kopen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Nooit kopen bij Seats and sofas

Nooit kopen bij Seats and sofa’s Wommelgem vooral!!! Afripperij. Zogezegd heeft een zetel 2 jaaar garantie, maar als je een probleem hebt met uw zetel, moet je uw zetel zelf terugbrengen naar de winkel zodat een meubelspecialist dit kan beoordelen of voor een afspraak bij uw thuis moet je 50 eur betalen! Wat een service! Zij kunnen niks doen voor u want alles verloopt via servicedienst, die niet telefonisch bereikbaar zijn, enkel via mail waarvan je nooit een antwoord krijgt. Zij verkopen de zetel maar achteraf moet je dus niet bij hun gaan aankloppen want ze dekken hun eigen zodanig dat ze blijven zegge da zij er niks aan kunnen doen. Zij laten dit lang aanslepen tot uw garantie voorbij is. Meubelspecialst speelt spelletje mee met hun en maakt een valse verslag op, zodat probleem zogezegd opgelost is, je tekent verslag zonder te zien wat er effectief op staat, achteraf zie je dat er staat 0 maanden garantie na herstelling!!!! Koop aub nooit maar dan nooit zetels hier. Onze zetel is nog geen jaar oud en die hangt vol met pluisjes en verandert en er komen strepen op de stof!!!! Rotste kwaliteit ooit!!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Baggerbedrijf, slechte klantenservice

Zit al 7 maanden te wachten op mijn bankstel. Je word van het kastje naar de muur gestuurd. Smoesjes verzinnen kunnen ze als de beste. Met mijn vorige bankstel ook al problemen gehad, maar gunde ze nog een keer een kans. Nooit meer dus! Kan je beter naar de Ikea gaan, niet te dure bankstellen en de service een stuk beter!

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte service.

Het personeel ging akkoord met een bepaalde aankoopbedrag, dat toen wij terugkwamen op dezelfde dag niet nagekomen werd. Voor mensen die hier toch willen kopen, ga nooit akkoord met de adviesprijs!

  • Aanbevelen? Nee
1

Terrible customer service

I have reported a broken relax function of my sofa, mid of March. Now, 3 months later you have not done anything yet. Well, you sent a guy at home (6 weeks after the report) to tell me that the buttons are broken. Any news? Anybody to update me with a progress. I haven't heard from you for 2 months!

  • Aanbevelen? Nee
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk ontvangen alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De verkoper was erg opdringerig. We kregen 'tijd' om te overleggen, maar na twee minuten stond hij alweer voor onze neus. Ik snap dat je verkopen wil, maar dit gaf ons niet een relaxed gevoel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goed geholpen met veel informatie over het product

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede voorlichting over het product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke ontvangst. Geven je rustig de kans om alles te bekijken zonder dat ze continu achter je aanlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettig zaken doen met de medewerkers van Seats en sofa in Capelle aan den IJssel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.