
Goede adviezen gehad en aankoop gedaan.
Beste heer/ mevrouw Vink, Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Rustig alle meubels bekijken en proberen en dan uiteindelijk de beslissing nemen met een goed gevoel.
Beste heer de Kwakel, Wij danken u hartelijk voor de positieve review en wensen u veel plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Ondanks corona kon ik heel relax een stoel uitzoeken. Bijzonder vriendelijke dame aan de balie . Bij het ophalen van de stoel vriendelijke jongeman die de stoel in de auto zetten. Waardering van zeer goed is het waard
Beste heer/mevrouw Jacobs, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Wij zijn blij te vernemen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u veel plezier met uw stoel. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
We hadden een bank besteld, met korting i.p.v. een cadeau. Toen we thuis kwamen bleek die toch te groot te zijn. Ik heb toen de volgende dag gebeld en dit kon zonder problemen aangepast worden, hier waren we blij mee. Aan de prijs is toen niets veranderd, ondanks dat hij kleiner was geworden. Dit vonden we geen probleem. Maar toen... 24 april kregen we een telefoontje dat we de bank is gingen we de bank uitpakken om neer te zetten. De volgende punten kwamen we tot onze teleurstelling tegen: - gebruikte poten/beschadigd (de viltjes zaten er nog op) - beschadigingen op de bekleding op de randen. -zwarte veeg Voor de prijs die we er voor hebben betaald, vinden we dit erg jammer dat er in de fabriek of tijdens het inpakken beschadigen op zijn gekomen. Deze stof was ons in de winkel aangeraden omdat die ook voor de katten niet makkelijk kapot te krabben was, we hopen dat dan nog steeds zo is. Daarnaast vinden wij het erg raar dat we gebruikte poten (met nog een viltje erop) meegeleverd krijgen. Niet wat je verwacht bij een nieuwe bank. We hebben gelijk dezelfde dag (25 april) het klachtenformulier ingevuld, twee weken later nog steeds niks opgehoord. Erg gek, aangezien ze hier binnen no time kunnen reageren... Ook beginnen (TWEE WEKEN OUD) de zitplekken al te ontstaan...
Beste Chantal, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Graag zouden wij voor u willen kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Hiervoor willen wij u vriendelijk verzoeken bovenstaande tekst, uw ordernummer en/of klantnummer en foto's te versturen naar [email protected] Wij horen graag van u! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Ik had bank gekocht netjes betaald.Ik kreeg 2 folders van transport bedrijf mee .Ik belde Bewust Transport.Want de bank moet opgehaald worden in Maasluis.Hun komen de verkeerde bank brengen ik zei neem maar weer mee.Transport bedrijf zei dan moet u 2 keer leveringskosten betalen.Dat zei hij bewust.Ik de volgende dag naar Seats and Sofa hun zouden contact opnemen met het bedrijf en zorgen dat ik niet hoeft te betalen voor de aflevering.De juiste bank besteld en eindelijk krijg ik bericht dat de bank er is maar ik moet zelf de kosten betalen voor de aflevering dus weer €75 euro.Daar ging ik niet mee akkoord dus ga de bank terug brengen naar hun ik krijg me geld terug.Koop nooit wat bij hun je bent gewaarschuwd.gr Jolanda
Beste Jolanda, We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Jaren terug hadden wij goede ervaring met bankstellen van Seats&sofa en mijn 2 broeren hadden ook bankstellen bij Seats&sofa gekocht toen,zonder te twijfelen gingen wijn weer als eerste keuze weer Seats&sofa Wij kregen een banstel als gift van mijn broer, omdat ik krap zat, gezien het gezondheidsproblemen van mijn kind kan ik niet werken en zit in schuldhulpverlening kon ik geen nieuwe banstel kopen wij heel blij en een van de beste modellen Manilla gekocht was wel binnen te termijn geleverd wij heel blij maar na een paar dagen hoorden we steeds kraken als erop zit en op staat dat kan niet dus ik heb de filiaal gebeld mvr zei je miet online klachten melden heb ik ook gedaan ba paar dagen kreeg brief dat ik zelf moet brengen ik had al betaald bij afhalen de vervoer nu moet weer brengen dat zal mij nog eens honderden € kosten dat vind ik niet kunnen ik hoop dat er met begrip handeld en een monteur naar mijn huis of evt de banstel met vervoer van Seats&sofa afgehaald word ik wacht op uw reactie
Beste heer/mevrouw, Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Zeer tevreden en goed geholpen.
Beste Don, Bedankt voor uw reactie! Het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Goede informatie.
Beste heer/mevrouw Langendoen, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Wij konden rustig kijken en banken uitproberen. In begin kwam er een personeelslid die uitleg gaf. Hij gaf aan bij vragen konden we bij hem terecht. Er werd niet gepusht. Er werd goed geluisterd en geadviseerd. Wij hebben onze bank gevonden.
Beste Cor, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Wij werden prima en enthousiast behandeld, maar de verkoper wilde te graag verkopen, waardoor het voor ons moeilijker waar om nee te kunnen zeggen.
Beste heer/mevrouw Bote, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
In november 2019 nieuwe hoekbank met twee relaxhoeken gekocht van € 2.100,- In Maart 2020 is de bank geleverd. Nu bleek al snel dat de rugleuning van een van de relaxhoeken los zit. Tevens zitten op de voetensteunen diverse sporen van lijmresten Na een telefoontje wilden ze een foto? Is een beetje lastig te zien dat de rugleuning los zit op een foto. Vervolgens moeten we de bank aanmelden op de website dan neemt Seats and Sofa’s na 5 tot 10 dagen contact op zodat de bank bij hen kan worden opgehaald voor reparatie, nadat je deze zelf bij hun moet afleveren. Kosten van de bank heen en weer brengen naar het filiaal komen voor eigen rekening. Koop hier geen bank, het is van slechte kwaliteit en om het te laten repareren kost je bakken met geld aan transportkosten. Vreemd dat er geen monteur aan huis kan komen en dat de klant op kosten wordt gejaagd. Slechte service, waar dit bedrijf helaas al jaren bekend omstaat. Toch zijn wij er helaas ingetrapt.......
Beste Leo, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Afgelopen woensdag 15 april 2020 ben ik bij Seats and Soafs in Zaltbommel geweest, nadat ik hiervoor online een afspraak had gemaakt. Wij hadden online al gezocht en ik kwam voor een specifieke hoekbank kijken en we hadden al een principe-keuze gemaakt. Omdat mijn vrouw verhinderd was om mee te komen heb ik foto's gemaakt en vroeg ik of ik de staal me de verschillende ribstoffen mee mocht nemen. Ik had (en heb) begrip voor het feit dat hiervoor een borg van € 40,-- wordt berekend. De borg kon ik echter alleen contant betalen. Gelet op de coronatijd ook geen handige keuze lijkt me. Ik bood aan om het geld te pinnen of een kopie van mijn rijbewijs achter te laten. Ik zou immers vrijdag terugkomen om de bestelling af te ronden. De verkoopster ging, ook na telefonisch consult bij een collega/chef, niet akkoord met een van beide opties. Ik verliet de winkel en gaf wel aan erg teleurgesteld te zijn en dat ik de handelwijze niet erg klantvriendelijk vond. En … nu komt de klacht eigenlijk pas. Ik word vrijdag 17 april 2020 gebeld door Vincent van Seats and Sofas met de opmerking "u zou vandaag toch terugkomen". Toen ik uitlegde dat ik teleurgesteld was en dat ik door de gebrekkige klantenservice niet terug ben gekomen vandaag. Zijn antwoord was "dat is dan jammer voor u". Mijn reactie was "je bedoelt waarschijnlijk dat dat jammer voor jullie is". Ik legde nogmaals uit of mijn bezoek 2 dagen eerder in Zaltbommel was verlopen en dat ik dit niet klantvriendelijk vond. Hij ging hier totaal niet op in en eindigde het gesprek dat hij mij geeneens als klant wilde. Ik ben nog nooit zo schofterig behandeld en de 1,5 meter afstand wordt nu 1,5 km afstand tot Seats and Sofas. Of is er iemand hoger in de organisatie van Seats and Sofas die wel gevoel heeft voor klantvriendelijkheid en een oplossing aanbiedt?
Beste Paul, Wij zijn blij te vernemen dat wij de klacht voor u op hebben kunnen lossen! Wij hopen u in de toekomst nog een te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Angela - Seats and Sofas
We kwamen binnen en alles werd goed uitgelegd. Op een gegeven moment zag ik een super gave bank, dit was de Mexico bank. Ik ben goed geholpen door een van de medewerkers. Ik moest tussendoor even telefoneren om te overleggen en hij vroeg of wij tussendoor een bakje koffie hadden gewild. Hij heeft mij super geholpen met het kiezen van de kleur, de grootte, de stof, de prijs etc. Super blij met mijn aankoop en nu wachten tot ik de bank in ontvangst kan nemen!
Beste Jamie, Heel erg bedankt voor de leuke review, en het delen van uw positieve ervaring met ons! Wij wensen u veel plezier toe met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
In juni 2019 zagen wij een mooi bankstel, precies wat we zochten. Na vele eerdere miskopen dachten wij het juiste gevonden te hebben. De verkoper kan springen wat hij wilde, het bleef goed. En hij maakte er nog een mooie prijs van ook €5.000,00 voor een drie-zit en 2 fauteuils en het werd nog gratis thuisbezorgd ook. De levering duurde wel lang pas in oktober werd het bezorgd. Wij blij, maar dat was van korte duur na de eerste avond zitten zagen we al dat het gelijk al doorzakte en de kreukels in het leer niet meer rechttrokken. Gelijk de volgende dag het filiaal in Den Haag gebeld en een servicemelding gemaakt. De klachten zouden verholpen worden en er werd een servicemonteur gestuurd om het bankstel extra op te vullen. Die had blijkbaar haast en deed alleen de zitting die was ingezakt, de rest was overbodig vond hij. Na een maand was het weer hetzelfde en hebben we weer geklaagd in het filiaal en foto's laten zien van het bankstel. Ze waren het er over eens dat dit niet goed was en er iets aan gedaan zou worden. Ze namen contact op met de serviceafdeling en hebben het besproken wat er in resulteerde dat de klacht gegrond was en dat het gehele bankstel omgeruild zou worden. Dat was in november. Afgesproken werd dat we voordat het bezorgd zou worden we het eerst konden gaan bekijken in het Magazijn in Maassluis. Aanvankelijk zou dat medio eind januari 2020 zijn, maar we hoorden helemaal niets. Toen we belden werd ons verteld dat het bankstel eind maart 2020 geleverd zou worden. Eind maart kregen we een brief dat het bankstel geleverd kon worden. Op maandag 6 april zij we gaan kijken. Aanvankelijk zag het bankstel er goed uit, maar ik zag gelijk al weer een kreukel. De medewerker daar begreep wat ik bedoelde en stelde voor om klachten te voorkomen het extra te laten opvullen. Nu na 2 dagen dat we er op zitten zijn de klachten terug. Dus weer geklaagd. Wat een service, zo slecht, weer afwachten. Resultaat? Nooit meer Seats and Sofa's
Beste heer/mevrouw Molenaar, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bank. Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Om mijn vertrouwen in Seats and sofa’s ben ik voor de tweede keer naar deze winkel gekomen in Den Haag voor het kopen van nieuwe banken. Mijn oude banken waren ook van deze winkel en ze zijn nog steeds van goede kwaliteit maar helaas is de leer stuk gegaan omdat wij het niet goed hebben verzorgd. Dus werd tijd voor een nieuwe. Er is ruime variatie in de winkel. We werden goed geholpen door een medewerker genaamd Mehdi. Hij luisterde goed naar wat we wilden en hielp ons heel erg met het kiezen van een hele goede kwaliteit bankstel. We hebben hele mooie banken kunnen kopen, we werden goed begeleid. Fijn om een klantvriendelijke medewerker als hem te hebben! Voor de rest zijn wij zeer tevreden over deze winkel.
Beste Nidaa, Bedankt voor de positieve beoordeling! Wat leuk te horen dat u goed bent geholpen door onze collega! Wij danken u voor het vertrouwen en de aankoop. Veel plezier met uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Eind september een bankstel besteld bij s&s. Bank kostte 1600 euro, beste leer. Zou voor de kerst geleverd worden...zo gezegd, zo gedaan. Helaas begin januari ging ons bankstel al kapot, scheur in het leer. Klacht in gedient, en bankstel zou worden gemaakt. Eerst een brief gehad dat we het bankstel moesten komen brengen, maar na veel bellen kwamen ze het toch maar halen. Tenslotte hadden we hem ook laten bezorgen, dus dan komen ze het ook maar ophalen. Maar goed bankstel was opgehaald, na eindelijk 5 weken kregen we ons bankstel terug, helaas met scheur die er nog steeds in zat. Dus bankstel weer mee gegeven, we zitten nu in begin april en hebben ons bankstel nog niet terug. Er zou SPOED achter gezet worden. Zeker de spoed van een slak dan. ECHT EEN WAARDELOOS *** BEDRIJF. beloftes van niks!!!
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas
Dan moet je S&S maar een keertje bezoeken.. Het begint al bij je binnenkomst: binnen de eerste 5 a 10 stappen komt er meteen een verkoper met flinke passen op je afgelopen! Opdringerige houding, gladde praatjes en niet weg te krijgen. "We willen eigenlijk eerst even zelf rondkijken, is dat ok?" "Ja natuurlijk, gaat u gang, als u vragen heeft dan hoor ik het graag" We lopen even door en staan letterlijk even 2 a 3 min stil bij een bank.... METEEN weer dezelfde verkoper die opeens vanuit het niets achter ons tevoorschijn komt om te vragen wat we van de bank vonden en of we erop wilden zitten bla bla bla... We toonden milde interesse en vroegen alleen in welke uitvoeringen hij eventueel geleverd kon worden...nou toen ging de bazaar pas echt open: meteen werd er opeens 500 euro ervan gehaald omdat we blijkbaar tijdens een jubileum week binnenliepen en we mochten een stof uitzoeken die vele malen duurder was, want ja de huidige stof was echt "pauper en uit de mode" 10 a 15 lappen stof werden opeens tevoorschijn gehaald, de 1 duurder dan de ander. "Welke stof is makkelijk wasbaar met een washandje? We hebben een kleine thuis en die morst soms wel eens wat"... "Euh, euh, geen idee eigenlijk, maaaaar, kijk deze Shadow stof kleur eens! Voelt superzacht aan en staat heel stoer in de woonkamer! Categorie nr.3 Kost wel iets meer, maar dan heb je ook wat!" We hadden toen al zoiets van dat we hier waarschijnlijk niet correct geholpen zullen worden dus besloten we te vertrekken. "Wacht wacht!!... Ik bel de baas even...misschien kan ik iets regelen voor jullie qua prijs, wacht even bij de bank, ga er nog even op zitten en voelen en ik kom zo bij u terug" Binnen 1 min stond hij weer voor ons "Goed nieuws! de baas heeft akkoord gegeven om maar liefst 1000 euro korting te geven!!" "Op een bank van 2200??" dachten we? Nou tijd om te gaan! Bij vertrek was de toon van de verkoper opeens omgeslagen van verwelkomend naar vijandig alsof wij HEM hadden belazerd!
Beste Manolo, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve ervaringen zijn waardevol voor ons. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Goede service en een prachtig aanbod gehad
Zeer slechte ervaring van een vriendin van mij bank zakte al gelijk enigste hulp die ze kreeg was opvullen niet geholpen.maar ze kon een korting krijgen op een nieuwe bank.om te huilen dit bedrijf
Beste Adri, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
WAARDELOZE SERVICE; Lift afmetingen meegenomen. Dit is namelijk ook de maximale maat die door de voordeur past. Er werd gegarandeerd dat ieder element in de lift zou passen.Op de vraag: zeker weten? werd de "grote baas"er nog bijgehaald. Deze garandeerde dat dit geen probleem was. Natuurlijk paste de hoekelementen NIET in de lift en daarmee ook niet door de voordeur. Na reclamatie werd direct verteld: verantwoording van de koper, 500 eur extra kosten om de hoekelementen te splitsen in twee stukken. en daar mag je het mee doen.
We hebben een hoekbank gekocht en al na enkele maanden zijn de leuningen ingezakt!! Kan gebeuren maar los het op!! Maar nee we moesten de bank terug komen brengen om te kijken of ze er iets aan konden doen!! Nooit meer slechtste zaak Vd hele wereld!!!
Komen hun beloftes niet na. Waardeloze manager in Kerkraden. Veel bla bla bla. Komt zijn afspraken niet na. Mensen, als je besodemietert wil worden, ga dan naar sheets sofas Kerkrade.
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Ricardo – Seats and Sofas
In november 2019 de Pancho 3 zits maxi met Western 03 leder gekocht. In december opgehaald. De bank is na een maand ingezakt en ingedeukt en zit niet goed meer. Ik denk dat de kussens niet volgens afspraak zijn opgevuld. Er zit een combinatie van materiaal in... Klachtenformulier/serviceformulier ingevuld en gemaild met foto’s. Geen enkele reactie!! Ook begrijp ik na alle reviews dat wij te veel voor deze bank betaald hebben, omdat je makkelijk 50% van de prijs afpraat...Het is niet erg om voor een bank te betalen, maar dan verwacht je kwaliteit. Dat is dit zeker niet!
Beste mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Indien het nog niet is opgelost of wij nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u onze klantenservice bereiken via een mail naar [email protected] Wij horen graag van u indien gewenst! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
op 14 november een stoel gekocht . Het is nu 5 februari . Ja meneer die leveren wij meteen, men kijkt in systeem. Ja geen probleem hij is op voorraad . Hij wordt zeker voor de Kerst geleverd . Inmiddels vier keer gebeld. Ik geef aan dat ik mijn geld terug wil omdat de leverdatum is overschreden en gemaakte afspraken niet nagekomen worden . DAT GAAT ZO MAAR NIET !!!! zegt men . Seats and Sofas Oosterhout .
Beste meneer Weening, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht door te geven via het klachtenformulier op onze site https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Er wordt aan de hand daarvan zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Alvast bedankt voor uw moeite. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Zij maken beloftes, we maken afspraken. Zij komen de afspraak niet na.en wij moeten een afkoopsom betalen.. Omgekeerde wereld!
Beste, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wat jammer dat deze negatief is. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag en zou ik u vriendelijk willen verzoeken een mail te sturen naar [email protected] Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.