
Ondanks de vele negatieve reacties op het internet, heb ik tot nu toe een positieve ervaring met de service in de winkel. Uiteraard is het afwachten wat de kwaliteit en levertijd van de bank is en hoe de bank eruit ziet als ik het kom ophalen.
Beste heer Geert, Bedankt voor de positieve review. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Vorig jaar een bank gekocht. Nog geen jaar later naad kapot. Klacht ingediend tot 2 x toe. Maar je hoort er niks van. Alleen laatste keer dat ze ontvangen hebben en zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Dat is nu alweer een maand geleden. Erg jammer.
Beste Anita, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u nog niks van ons heeft vernomen omtrent uw klacht. Indien het nog niet is opgelost of wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag! U kunt dan een mail sturen naar onze service afdeling via [email protected], onder vermelding van uw contactgegevens en ordernummer. Uw klacht komt dan direct bij de juiste afdeling terecht. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
We werden uitstekend geholpen
Beste heer/mevrouw Pannekoek, Bedankt voor de positieve review. Veel plezier gewenst met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Heb mijn ervaring al op 8 juli gegeven, waarop ook een mail van juli met een dankjewel
Op tweede kerstdag 2018 een bank gekocht (2 zits, ginger, buffel Jada) en net en na iets meer dan een jaar al kapot, helemaal doorgezakt, scheuren in het materiaal (zitvlak) Nooi meer naar seats an sofas!
Beste meneer Veurink, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Onze welgemeende excuses hiervoor. Indien het nog niet is opgelost of wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag! U kunt dan een mail sturen naar onze service afdeling via [email protected], onder vermelding van uw contactgegevens en ordernummer. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Na lang twijfelen toch een bank gekocht bij s&s, in eerste instantie best goed en vriendelijk geholpen! Na 9 weken was hij daar, toen we de bank gingen halen zag ik meteen dat de kleur niet overeen kwam met de gekozen kleurstaal, dit moesten we thuis maar bekijken, want besteld is besteld. Eenmaal thuis op zijn plek was ik dood ongelukkig, de kleur was niet goed, het materiaal was erg glimmend (in de winkel totaal niet!) Meteen contact gezocht met de winkel, we zijn er naartoe gereden en kregen de mededeling dat we dit maar via de site moesten doen, want ze konden hier helemaal niets mee! Wij ons verhaal gedaan via de website met foto’s , werden we de volgende dag gebeld door de winkel (??) Mevrouw u heeft deze bank besteld dus hier moet u het mee doen(letterlijke woorden) er was he-le-maal niets waar ze ons in tegemoet konden komen en hadden we maar een andere bank moeten kiezen als we deze niet mooi vinden! Dan bestel je een bank van €1600 en uiteindelijk hebben we hem na een week particulier voor de helft van het het door ons betaalde bedrag verkocht, met de weet dat er toch helemaal niets aan gedaan zou worden. Als een hond ben ik behandeld!! Mega boos en teleurgesteld! Nooit maar dan ook nooit meer zou ik hier naar binnen gaan of aan iemand aanbevelen een bank te kopen!! Bah!
Beste mevrouw Homan, Bedank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden was met uw bank. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Na 8 weken wachten op de bank, eindelijk een afspraak gemaakt om de bank te laten bezorgen. Komen ze de verkeerde bank leveren.. na heen en weer bellen, blijkt dat de bank opnieuw besteld moet worden. Dit duurt dus weer opnieuw 2 maanden. Slechtere service dan dit is er denk ik niet. Eens en nooit meer s&s
Beste mevrouw Julia, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Wat vervelend om te horen dat de verkeerde bank is geleverd, en dat u nu lang moet wachten op de juiste bank. Als u hierover nog contact met ons wenst, dan verzoeken wij u om uw melding via ons contactformulier in te vullen: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Vanuit hier kunnen wij uw melding verder behandelen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Bank gekocht, meteen kapot. De naad gescheurd, iemand gekomen om te maken. Wat een lachertje! Wilde geld terug, doen ze natuurlijk niet. Een andere bank uitgezocht, na 5 maanden thuis bezorgd. Die is ook kapot. En nu weer contact opnemen, tel nemen ze nooit op!
Beste heer/mevrouw, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Heeft u voor uw nieuwe bank al het serviceformulier ingevuld? Deze kunt u hier vinden: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/. Vanaf hier kunnen wij uw melding verder behandelen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Wij hebben op 11. januari 2020 twee banken gekocht bij Seats en Sofas in Groningen. Een voor ons en een voor onze zoon. Aardige maar wel iets drammerige verkopers. Er moest een aanbetaling plaatsvinden en dat hebben we netjes gedaan. In april werd de eerste bank geleverd dat was die voor ons, deze werd afgehaald en er werd weer een som geld betaald,. Wij kregen een nieuwe factuur mee waarop stond wat er nog betaald moest worden, hiervoor is door beide kanten getekend. In mei en juni heb ik meerdere keren gebeld wanneer de andere bank zou worden geleverd. Steeds kreeg ik een datum maar die kon niet worden nagekomen,dus weer wachten. Eind juni eindelijk het telefoontje ,de bank kon worden gehaald. Aangekomen bij de balie wilden wij betalen ,het bedrag wat op de nieuwe factuur stond maar dit zou niet kloppen. Het vriendelijke meisje wat achter de balie stond werd steeds zenuwachtiger. Boekhouding bellen, collega erbij maar het bedrag bleef niet kloppen,viel dik tweehonderd euro hoger uit. Uiteindelijk de filiaalmanager gebeld,die niet aanwezig was. Wij kregen de bank niet mee als we het hogere bedrag niet zouden betalen maar de manager zou de dag erna aanwezig zijn en kon ons dan te woord staan. Intussen was de balie medewerkster in tranen, iedereen liet haar in de kou staan,zei moest de boodschap maar brengen en collega's hielden zich ook al opvallend afwezig. Volgende dag opnieuw naar het filiaal. Om een lang verhaal kort te maken we konden kiezen, we betaalden het hogere bedrag of het meisje van de balie die de fout had gemaakt moest het verschil bijbetalen. Juridisch haddden ze natuurlijk geen poot om op te staan maar ze wisten natuurlijk ook wel dat we niet gingen procederen. Komt nog bij dat als je de bank annuleert toch een flinke som moet betalen. Wij hebben het hogere bedrag betaald puur om het meiske aan de balie te sparen, maar hoe hard en meedogenloos kun je zijn voor je personeel. Gewoon onmenselijk, we hopen dat ze snel een andere baan mag vinden.
Beste heer/mevrouw, Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze welgemeende excuses hiervoor! Wij zullen intern gaan uitzoeken wat er mis is gegaan, en zo snel mogelijk contact met u opnemen over een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Ik ben erg ontevreden over een koopovereenkomst die ik bij Seats and Sofas heb ondertekend. Na drie bezoeken in de winkel te hebben gebracht, verschillende telefoontjes te hebben gepleegd met medewerkers van dit filiaal ben ik NIET juist geholpen. Ik ben akkoord gegaan, met iets wat mij mondeling is toegezegd in de winkel en naar aanleiding daarvan mijn koopovereenkomst getekend. Een dag later wou ik van de koop overeenkomst af zien, dit was alleen niet mogelijk want er was geen manager aanwezig. De volgende dag moest ik dus weer terugkomen! Nu bleek dit voor niets want de Manager ‘ging hier niet over’ werd mij gezegd. Lang verhaal kort gemaakt, na verschillende e-mails/telefoontjes en bezoeken hebben deze mensen mij van €750 beroofd, dit zijn de ‘afhandelingskosten’ voor ‘service’ in de winkel en de ondertekening van papieren. Dus beste mensen, laat dit een waarschuwing zijn voor u, en een les voor mij. KOOP UW BANKSTEL ABSOLUUT NIET BIJ SEATS EN SOFAS!!!!!
Beste mevrouw Hattem, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Hierom willen wij graag kijken wat wij nog voor u kunnen betekenen. Hierom willen wij u vriendelijk verzoeken bovenstaand verhaal inclusief uw ordernummer en/of klantnummer te versturen naar [email protected] Wij horen graag van u ! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Nou vorig jaar hebben wij een loungebank gekocht was optijd en optijd geleverd. Maar nu 1 jaar later bijna nooit thuis wij werken beiden en hebben dubbele baan dus bijna niet veel op gezeten al die zit plaatsen gewoon binnen een jaar plat geworden het bank heeft ons 12100 euro gekost wij willen in die zitkussen koudschuim laten maken en dat gaat ons weer paar honderd euro kosten. Want bij hun hadden ze op die bank geen koudschuim toplaagje en het was ook niet nodig want hey was een stevige bank. Nou NOOOIIT MEER bij S&S dat is zeker, nu kom ik bijna uit op 1700 euro zonde van mijn geld en tijd! Slechte kwaliteit en advies!
Beste heer/mevrouw, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bank. Heeft u het serviceformulier al ingevuld? Als u dit formulier invult, zal de serviceafdeling met u kijken naar een oplossing voor dit probleem: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Aardige verkoper Ozzy, heeft geduld en wil graag zaken doen.
Beste Evita, Hartelijk dank voor de beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Ik heb 1 februari een bank besteld. Hij iser nog steeds niet. Bij de bestelling werd gezegd 6 tot12 weken. Na12 weken gebeld. Ja kan 16 weken worden. Na16 weken gebeld wordt 20 weken. Gister langs geweest ja Corona krijgt de schuld. Nu zeggen ze waarschijnlijk volgende zending over 4 a 5 weken. Schandalig! Ik ga via mijn rechtbijstand dan maar regelen. Wat een kutzaak! Seats and Sofas nooit meer!
Beste Ronald, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Heeft u hierover al contact gehad met onze service afdeling? Dit kan via [email protected], onder vermelding van uw ordernummer. Wij hopen via deze weg samen met u een gepaste oplossing te kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Ribbank gekocht bij s&s. Word onbeschoft behandeld aan de tel door de klantenservice van bewust transport. Respectloos!! Bah!! Raar dat zo een bedrijf maar 1 bezorgdienst heeft maargoed.. Eenmaal bezorgd blijkt de bank niet te passen door het trappenhuis. Toch eiste bewust transport bezorgkosten. Voor wat ?!? Voor geen bank zeker. Hahaha grapjassen. Natuurlijk niet gedaan. Na wat heen en weer gebel met s&s en bewust transport word er beloofd terug te bellen wat nooit gebeurd (zetten er zkr geen haast achter). Het duurt 2 dagen voor ze hun agenda open hebben en je te woord kunnen staan. Heel onbeschoft en respecloos die telefonist. Ik heb zelf gezorgd voor transport wat ook de nodige kosten met zich mee bracht.. Eenmaal mijn bank in huis na al dat GEZEIK heb ik spiegelbeeld ontvangen!! Grrrr.. tot grote ergenis is s&s natuurlijk slecht te bereiken en ben je daar zowat de heledag mee bezig om ze te bellen. Zelfs de bezorgers van mijn eigen transport waren verbaasd te horen hoe er gehandeld word vanuit bewust transport. Er kon pas na een week een nieuwe afspraak gemaakt worden of course.. op hun kosten uiteraard vanwege de verkeerde levering. Mooie bank uiteindelijk maar ozo slechte echt hele slechte service.. zowel telefonisch als bezorgdienst. Tijd voor een hartig woordje met jullie team s&s en niet te vergeten jullie bezorgdienst! Bewust transport krijgt van mij een 1. Seats and sofas een 2 en mijn bank een 10. Maargoed diezelfde bank word ook bij andere winkels aangeboden dus kijk even verder is mijn advies aan iedereen en doe geen zkn met s&s
Beste Char, Fijn dat u de tijd neemt om uw ervaring met Seats and Sofas te delen. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Uw review zal worden meegenomen in de opleiding van onze medewerkers. Nog veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
I have my sofa for 3 months and one of the pillow is broken.
Dear Laura, What unfortunately that your pillow is broken. We would really like to look into this. Please send us the text above, including your order and/or cliënt number. [email protected] With kind regards, Joshua - Seats and Sofas.
Er is gezegt bij de aankoop van 2 fauteuils dat ze er zo 4 weken wacht tijd zou zijn geen probleem zeiden we Die 4 weken zijn er nu 12 naar 2 maal telefonisch contact werd gezegt dat ze 19 mei geleverd werden Na het 2 telefoontje werd het ook een week later nu zijn ze er nog niet Wat ze toen konden zien in hun mail beide keren ook werden we verwezen naar het 6 tot 12weken wachttijd Wat ook verstrekken is (Toen bij aankoop werd er gezegd dat dat standaard op de formulieren stonden ) We hebben de stoelen volledig betaald bij bestelling op 7 maart Helaas wordt de telefoon niet meer opgenomen Klacht ingediend per mail op 3juni zou zo spoedig mogelijk contact worden opgenomen Kregen we als antwoordt terug Nog niks gehoord 6juni In deze moderne tijd met internet en telefoon moet dat toch niet zo moeilijk zijn graag zo ik dit opgelost zien
Beste, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat jammer dat u niet tevreden bent over Seats and Sofas. Wij willen kijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Hierom willen wij u vriendelijke verzoeken bovenstaande verhaal, inclusief uw ordernummer en/of klantnummer te mailen naar [email protected] Wij zullen uw bericht in behandeling nemen, zodra wij deze hebben ontvangen. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
AC/DC Switching Power Supply, Model No.: SW-4052 van een elektrische bediening kapot. Vestiging in Capelle a/d IJssel is altijd in gesprek of men neemt niet op. Vestiging in Alblasserdam 2x gebeld en de gegevens doorgegeven. Na dagen nog geen reactie ontvangen.
Beste heer/mevrouw Speksnijder, Vervelend om te horen dat uw elektrische bediening kapot is. Heeft u hierover al een servicemelding gemaakt? Dit kan via https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/. Wij helpen u via deze weg graag verder! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Op 13 maart een bank gekocht bij s&s in Deventer. De verkoper(gula) zei mondeling tegen ons dat levertijd tussen 4-6 weken was. Maar zijn ervaring met deze bank kon het ook eerder... of dat eventueel een probleem zou zijn.. natuurlijk niet. Bij thuis komst na het bekijken van de nota stond levertijd op 12 weken. We hebben diverse telefoontjes met medewerkster Jolanda gepleegd en ons ongenoegen naar haar geuit over de levertijd. Gisteren na 12 weken de bank op kunnen halen. Toen wij de winkel binnen kwamen bij een aanwezige verkoper onze onvrede over de manier van misleiden qua levertijd uitgesproken. Was totaal geen begrip voor onze situatie en lag aan ons zelf dan hadden wij contract beter moeten doorlezen. Ze dekken elkaar in en de klacht van de klant word weggeveegd. Wat een gladde jongens daar. Dus mensen ....deze zaak is niet te vertrouwen en ga daar niet heen. En als je dan de reacties op klachten leest word met het een wel wat gedaan en het ander niks. Net hoe het hun uitkomt. Echt schofterig. Dus onze ervaring is meer dan slecht qua service. Heb nog nooit zo'n onklantvriendelijke zaak mee gemaakt. Dus zeker geen aanrader. Bezint eer ge begint.
Beste heer/mevrouw te Winkel, Wat vervelend dat dit voor u zo gelopen is, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij wensen u als nog veel plezier met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Ik heb in november een bank gekocht en laten bezorgen. was ik ontzettend blij mee! Totdat ik zag dat na 3 maanden een heel stuk van de naad los begint te zitten. Moet niet mogen neem ik voor een dure bank! En ik heb het gemeld via de service formulier. En kreeg een brief terug over dat de bank die en die datum geleverd moet worden in Maassluis! Ik heb het filiaal gebeld waar ik hem gekocht had en daar werd gezegd tja wij hebben geen eigen bezorgdienst dus u moet er zelf voor zorgen. Wat een geweldige service! Nu vind ik het zo niet kunnen dat ik er zelf voor moet zorgen dat de bank in Maassluis terecht komt want heb al een x bezorgkosten betaald. Dus ik mag betalen voor het ophalen en weer betalen voor het bezorgen. Dus dat gaat me nog eens 200 euro kosten! Als ik iets koop verwacht ik dat ik iets koop wat niet binnen een jaar kapot gaat! En als dat wel gebeurd verwacht ik toch wel een goede service van seats and sofas maar helaas! Dit is een grote teleurstelling!
Beste Shirley, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? Dan neemt onze service afdeling zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Meubels op 01-06-2020 gekocht volgende dag meubels was nog niet opgehaald ik wou mijn geld terug hebben het was nog geen 24 uur geweest. 'volgens hun dat ik het al getekend heb' het word mij niet gezegd dat ik contract aan het tekenen ben ze zeggen graag hier tekenen achter het afscherm glas die door corona hebben geplaatst moest ik handtekening zetten. Ik vind het belachelijk dat ik niet eens 24 uur bedenktijd heb dus geld gekregen opgelicht wegwezen dat wat ze met mij gedaan hebben. Ik moest de meubels binnen 48 uur ophalen oke opgehaald kom ik thuis er komt de volgende verrassing!!! Bankstel is niet de zelfde stof/kwaliteit wat ze in de showroom laten zien
Beste Fareed, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Indien het nog niet is opgelost of wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag! U kunt dan een mail sturen naar onze service afdeling via [email protected], onder vermelding van uw contactgegevens en ordernummer. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Half maart zijn wij naar seats and sofa’s gegaan om een bank te bestellen. Na onderhandelingen en aangegeven te hebben dat wij die week erop zouden verhuizen en dat wij niet te lang wilde wachten op een bank dus zou er een spoed bestelling van gemaakt worden. Er werd toen aangegeven dat dit ongeveer 6 tot 8 weken kan duren. Met een max van 12 weken. Twee weken later belde wij op omdat wij nog wilde vragen of het mogelijk is om de bank aan te passen. Dit was niet meer mogelijk omdat de bank al gesneden was. De weken gaan voorbij dus wij bellen weer even om te kijken wat de status is. De winkel is erg slecht te bereiken, je moet echt meerdere keren bellen wil je iemand aan de telefoon krijgen. Erg vervelend. Er werd toen aangegeven dat wij de bank begin mei konden verwachten. Wij netjes gewacht weer niks. Wij moeten maar steeds contact opnemen en achter onze bank aanlopen. Er wordt tussendoor geen info gegeven als wij niet bellen weten wij van niks, dus ook niet na 30-dagen een bericht krijgen dat het door omstandigheden bij de leverancier langer duurt. Dus weer gebeld en toen werd er aangegeven dat de stof niet beschikbaar is en de levertijd nog niet bekend is. Ik vond dit erg omdat ik denk waarom hoor ik dit nu pas en waarom is de stof niet optijd besteld. Als ik niet zou bellen zou ik dit niet te horen krijgen. Er werd meerdere keren aangegeven dat de max wachttijd 12 weken is. Ook bij het kopen van de bank. Weer tijdje niks gehoord dus weer gebeld, kreeg niet aan de lijn de helettijd niet dus ben ik naar de winkel gegaan. Ook daar werd aangegeven dat raar is en dat wachttijd 12 weken is. Vervolgens krijgen wij een telefoontje dat de bank pas in week 26/27 komt!!! Dit is gewoon ongeveer wachttijd van 15 tot 16 weken terwijl wij met spoed aangevraagd hebben en aangegeven werd dat wachttijd max 12 weken is. Op het contract staat week 25 met max van week 36 (belachelijk) maar dat is niet zo afgesproken en gezegd. Meerdere malen is er 12 weken gezegd en gecommunic
Beste mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Erg vervelend om te horen dat u zo lang op uw bank moet wachten, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben veel verschillende modellen op voorraad, maar als u een andere opstelling, stof of kleur wilt, kan het zo zijn dat wij deze speciaal voor u laten maken. Zodoende kan dit inderdaad even duren. Wij wensen u toch alvast veel plezier met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Gisteren meubels gekocht nog niet bezorgd vandaag na een dag later mag je niet teruggeven geen 1 dag bedenk tijd
Beste meneer Hameed, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
We kregen rustig de kans om te beslissen en we werden in veel dingen tegemoet gekomen. Was een prettige verkoper.
Beste heer/mevrouw Hendriks, Bedankt voor uw positieve reactie! Het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
De vestiging in Nieuwegein had hele fijne service, namen rustig de tijd voor me en dachten heel erg met me mee.
Beste Kayleigh, Bedankt voor uw reactie! Het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Wij werden heel prettig en vriendelijk geholpen en men heeft de tijd voor ons genomen en ook duidelijk het verschil van de bankstellen uitgelegd. We gingen met een tevreden gevoel weer de winkel uit.
Beste Miranda, Hartelijk dank voor uw positieve review. Het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.