
Ik ben woest op jullie. Nieuwe hoekbank gekocht. Zakte meteen al door op de hoek aan de kant van de leuning van de 3 zits.. 2 x reparateur bij geweest. Kon dit niet goed opgevuld krijgen. Bank werd weer opgehaald en we kregen tijdelijk een leenbank. We zouden een nieuwe hoekbank krijgen. Dus na 6 weken een belletje. Bank was binnen gekomen. Werd zojuist weer bezorgd maar wat blijkt nou ik heb dezelfde doorzak bank terug en nu kraakt hij er nog bij ... Zelfs bij het hoekgedeelte zaten onze Viltjes er zelfs nog onder. Wil je me belazeren hadden ze die ook moeten verwijderen... Al met al zit ik nu nog steeds met een doorgezakt stuk in de bank Ben zo zwaar teleurgesteld Hopelijk word het snel en netjes opgelost... Ben dit niet gewend van jullie
Beste heer/mevrouw, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Ik vind het erg vervelend om te horen dat deze situatie zich heeft voorgedaan. Via Facebook hebben we al contact met u en uw melding is dan ook doorgestuurd naar de juiste afdelingen. Naar aanleiding hiervan zal er zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Heeft u een aanvullende vraag dan verzoeken wij u ons contactformulier in te vullen. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Bij mijn vorige bestelling ging het heel goed en snel, dus hoop bij deze ook.
Beste meneer Brand, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
een bank besteld bij Seats en Sofa's. Goed advies gekregen van de verkoper en goed geholpen.
Beste Jelle, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
De bank die ik bij ze gekocht heb is al 3 keer eerder kapot geweest. In januari hebben wij deze opgehaald, en een maand later was hij voor de eerste keer kapot. Veer van de bank gesprongen en door de onderkant (stof) gescheurd. Eerste keer is er een monteur gekomen om de bank te repareren door de veer terug te zetten en een stuk stof tegenaan te nieten, maar een tijdje later was deze weer kapot. Toen de bank opgehaald en naar de fabrikant teruggegaan om gerepareerd te worden. Toen deze terugkwam bleek dat hetzelfde was gedaan met de bank, de veer was teruggezet en er was een stuk stof tegenaan geniet. Weer een tijdje later was de bank weer kapot, hetzelfde verhaal. Er zou een monteur langskomen om een nieuwe veer in de bank te zetten, echter toen hij hier was bleek hij die niet te hebben. De veer omgedraaid, en een stuk stof tegenaan geniet. Nu enkele maanden later, is er een veer op een andere plek van de bank gesprongen, en door het stof heen gescheurd. Er werd mij verteld dat de fabrikant/Seats & Sofas 3 keer de mogelijkheid kregen om de bank te repareren. Na 3 keer zou je je geld terug mogen vragen en de bank retour mogen sturen. Nu blijkt, na die 3 mogelijkheden, dat de bank 3 keer terug moet zijn gegaan naar de fabrikant voordat je je geld terug krijgt. Waardeloos. Alle oplossingen waarmee ze komen zijn tijdelijk, en uitstel totdat de garantie van mijn bank over is en ik met een kapotte bank achterblijf. Ik ben alles behalve tevreden over de service van Seats & Sofas' personeel en de manier waarop met ons gecommuniceerd wordt. Het is een hele sluwe manier van zaken doen, en de kleine lettertjes dekken ze overal voor in. Echter, ik ben zeer ontevreden met de service en zal ook niemand aanraden bij Seats & Sofa's een bank te kopen.
Beste Steffi, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bank en de medewerking vanuit Seats and Sofas. We willen dit uiteraard zo goed mogelijk met u oplossen. Zou u ons serviceformulier willen invullen via deze link; https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/? Dan zal er zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen om samen met u te bekijken hoe we dit naar uw tevredenheid kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas.
We had Jack from the eindhoven office, he help us to find a new sofa for our new home.
Dear Mr / Mrs Baccouche, Thank you for your positive review. We love to hear that! Kind regards, Angela - Seats and Sofas
Zeer positief
Beste Paul, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
Super goed klantvriendelijk goede uitleg
Beste Piet, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
Supergoed geholpen
Beste Elif, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
goede service
Beste mevrouw Döpgen, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Super er valt weinig te vertellen
Beste heer/mevrouw Demir, Dank voor uw reactie, heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
prima bediening en prima geholpen
Beste mevrouw, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
bij het uitzoeken van een geschikte bank doe je zelf de ervaring op welke bank zit lekker en welke niet, met de hulp van de prijslijst kun je eenvoudig de kwaliteit prijs verhouding vaststellen. bij vragen is er altijd een verkoper in de buurt en die helpt je direct adequaat.
Deze verkoper was uiterst vriendelijk, nam de tijd, haalde vergelijkingskleuren erbij, gaf een flesje water voor de warmte en nam uitgebreid de tijd om te adviseren. Niet opdringerig en dat is denk ik de juiste aanpak bij verkopen. Bij mij werkte het in ieder geval.
Beste heer/mevrouw, Tevreden klanten, daar doen we het allemaal voor. Bedankt voor uw compliment en veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Mijn vriend en ik kwamen de winkel binnen in Drachten, we werden vriendelijk ontvangen en werd ons gelijk drinken aangeboden. We hebben rustig in de winkel gekeken, bij vragen kregen we vriendelijk en duidelijk antwoord. Medewerker hielp met ideeën, mijn vriend en ik hebben door de medewerker een goed gevoel met de bank die we hebben gekocht maar vooral een goed gevoel bij de service! Volgende keer zal ik zeker weer naar Seats en Sofas!
Beste mevrouw, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Alle banken staan overzichtelijk opgesteld. Je hebt de prijslijst en de stalen van alle bekledingsmogelijkheden. Kwestie van combineren dus, in overleg met een vriendelijke verkoper. Wel jammer, maar begrijpelijk, dat mijn bank met mijn gekozen bekleding niet op voorraad was, nu moet ik 8-12 weken wachten. Op de factuur stond zelfs dat de uiterste levertijd over 9 maanden is.... Maar daar ga ik maar niet van uit!
Beste Marlies, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Fijn geholpen met goeie uitleg en koffie, de leverdatum kon ik zelf bepalen
Beste Jeroen, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Alvast veel plezier toegewenst met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Op t eerste oog prima bank en fijn geholpen. Eenmaal thuis zat er een streep in de stof die er niet hoort te zitten, direct contact opgenomen en nieuwe hoezen besteld. Na 6 maanden zijn die 2 hoezen geleverd en je raad t al kleur verschil. Het is een velvet stof maar de nieuwe kussen glimmen super erg ten opzichte van de rest van de bank. Meteen weer contact gehad met t filiaal. Deze sturen je van t kastje naar de muur en zeggen dood leuk stel je mag deze bank terug sturen dan wel zelf het vervoer regelen? Dus oke jullie maken een FOUT na 6 maanden denken jullie eens laten we dit “oplossen” en vervolgens zit ik nog steeds met een K U T bank! Wat veel te veel geld heeft gekost voor deze KAK service!!!!!!
Beste mevrouw Abigail, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat er zo veel mis is gegaan rondom uw bank. Graag buigen we uw negatieve ervaring om naar een positieve, door samen met u naar een passende oplossing te zoeken. Ik raad u aan om uw ervaring te delen via ons serviceformulier: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ De serviceafdeling zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een oplossing te bespreken met u. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Prima ervaring
Beste Cor, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Toen ik mijn bank kocht, was ik zeer tevreden met de service in de winkel en heb ik een mooie hoekbank uitgezocht. Deze heb ik opgehaald, maar bij het uitpakken bleek een poot afgebroken te zijn. Ik heb het nu zelf improvisorisch geplakt met ductape, maar dit hoort niet direct al kapot te zijn. Inmiddels heb ik nu al 2x een klacht ingediend, waarop ik tot nu toe geen reactie heb gehad. Dit is inmiddels al 3 maanden geleden! Een nette afhandeling is wel het minste wat verwacht kan worden.
Beste mevrouw Elisabeth, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de poot van uw hoekbank was afgebroken, maar ook dat er geen contact met u is opgenomen na het indienen van twee klachten. Ik ga voor u uitzoeken wat er mis is gegaan. Er wordt aan de hand daarvan zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Nwe bank gekocht en laten afleveren thuis. Nu blijkt dat hij ontzettend kraakt bij de rechtse zitting. Seats sofas deelt mede dat je zelf met de bank naar het filiaal moet komen. Bijna niet om te doen!!Dit vertellen ze niet als je hem koopt! Ronduit belachelijk maar we hebben er weer van geleerd..
Beste heer Wim, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw nieuwe bank. We willen dit uiteraard zo goed mogelijk met u oplossen. Heeft u het serviceformulier al ingevuld? Deze vindt u hier: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Vanuit hier kunnen wij uw melding het beste oplossen. Mocht u dit formulier al ingevuld hebben, raad ik u aan om een email te sturen naar [email protected] onder vermelding van uw contact- en ordergegevens. De serviceafdeling zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om het probleem naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Achteraf spijt van de aankoop van een twee en driezitsbank met ecoleder manhatten. Na drie jaar, dus net buiten de garantie die ze maar geven is de bank kapot en vertoond het op het zitvlak en aan de voorkant bij de benen dunne lange naden over de breedte die op schuren staat. Dus klachtenformulier ingevuld. Twee maal geen reactie. Toen maar weer gebeld en men kon mij alleen adviseren om iemand extern er na te laten kijken maar wel op eigen kosten. Geen garantie. Nou een wegwerpbankstel buiten het feit dat je hem moet laten bezorgen met extra bezorgkosten als je hem zelf niet meeneemt op de aanhanger. Achteraf toch een dure koop voor drie jaar. Zij kunnen aansluiten als bedrijf met de wegwerpcultuur. Ik ben erg teleurgesteld en zal daar nooit meer een bank kopen. Verkoper had de bank verkocht onder de noemer dat het projectleer was. Dus tegen een stootje kon.Nou heb ik geen hond en kinderen meer die op de bank spelen etc., daar kan het niet aan liggen. Ik heb met mijn leren bank vóór deze koop 24 jaar gedaan. oh ja ik kreeg geen cadeauartikelen i.v.m. mijn zogenaamde goede koop en aanbod.
Beste mevrouw Bibi, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw banken. Ook betreuren wij het dat er geen contact met u is opgenomen na het indienen van twee klachten. Ik heb uw melding zojuist doorgestuurd naar de serviceafdeling met de vraag of zij zo spoedig mogelijk kunnen kijken naar uw eerder ingediende klachten. Er wordt aan de hand daarvan zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
De lederen bekledingen van de luxe en dure fauteuil en het bankstel, die heb ik bij S&S gekocht, bij normaal gebruik naar paar jaren is erg gebarsten en versleten, en nu zien ze er vreselijk uit. Ik stuurde de klacht naar S&S, maar zij antwoordden formeel dat de garantie van 2 jaar voorbij was en boden aan om de gestoffeerde meubels op mijn eigen kosten te repareren. Tegelijkertijd volledig genegeerd de recht van de koper op een deugdelijk product tijdens de economische levensduur van een product.
Beste heer Andrey, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Als u hierover nog contact met ons wenst, dan verzoeken wij u om uw melding via ons contactformulier op te sturen: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Vanuit hier kunnen wij uw melding verder behandelen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Wel jammer dat het bankstel niet afgeleverd wordt maar dat we het bankstel zelf op moeten halen
Beste heer/mevrouw Diever, Bedankt voor de positieve review. Seats and Sofas is een Cash & Carry meubelzaak. Zo kunnen we onze prijzen laag houden. Wij bezorgen dus niet zelf, maar regelen wel regelmatig voor onze klanten een bezorgbedrijf. Mocht in de toekomst nog eens bij Seats and Sofas een aankoop doen, is dit dus iets wat u zou kunnen overwegen. Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier met uw nieuwe bankstel. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
De ervaring in de winkel was prima. Maar de service achteraf pff dat is om te huilen. Wij een bank van €2000 gekocht met echt leer. We gingen hem zelf halen. Bij het uitpakken zagen we 3 gaatjes en een dag later zagen we een deuk. Nu mogen we de bank op eigen kosten op 13 Aug komen brengen zodat zij de klacht kunnen beoordelen. Dat houd in dat wij een vrachtwagen mogen huren om te brengen en weer eens huren om hem op te halen. We hebben hem 2 weken en nu al gebruikschaden als vouwen en krassen. Nou dat hoort niet bij echt leeren als we zij het niet grondig verklaren hebben we pech. En hoe willen wij die grote bank netjes daar krijgen wij hebben geen rollen folie of karton. En een telefoon nummer van de service balie nee die hebben zij niet. Alleen de winkel. Ideaal concept.
Beste mevrouw Sonja, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. We betreuren het dat deze situatie is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik raad u aan om contact op te nemen met [email protected] onder vermelding van uw contact- en ordergegevens. Er zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen worden om te zoeken naar een oplossing die wel werkt voor u. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
heel erg opdringerig zeiden dat we eerst even wilden rond kijken maar daar was de verkoper het niet erg mee eens heeft ons de hele winkel achter na gelopen, en dan tussen door maar vragen of ik al wat op het oog had,toen heb ik hem even op een andere manier tegen hem gezegd dat ik niet gediend was van deze verkoop techniek. het is dat mijn kinderen erbij waren want anders had ik die verveel wat aan gedaan,toen ben ik naar Lucky leder gegaan en daar kon ik op me gemak rustig door de winkel gewandeld alleen zei de verkoper als u me nodig hebt weet u me wel te vinden.Zo gedaan en heb nu een mooi leer bankstel in me huiskamer staan en met een goed gevoel thuis gekomen, je betaald wat meer maar dan heb je ook wat.
Beste meneer Sleeuwaegen, Bedankt voor het delen van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn voor ons waardevol. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.