
Mijn moeder van 73 jaar heeft een bankstel gekocht bij Seats and Sofas in Hoogeveen. Tijdens de verkoop is niet aangeven dat zij een schrikbarend bedrag van € 110,- moet betalen voor de aflevering van het bankstel in haar woning. Ook de aflevering verloopt ontzettend moeizaam. Zij zit al 5 (!) dagen op een tuinstoel te wachten op haar bank. Het bedrijf dat normaal gesproken levert zet het bankstel buiten neer (weer of geen weer) vanwege Corona. Daar moet je zelfs nog € 65,- voor betalen. Maar hoe krijg je de bank als slechtlopende vrouw van 73 jaar binnen?! Na overleg met de verkoper een ander bedrijf ingeschakeld om de bank te bezorgen. Tot op heden heeft de aflevering nog niet plaatsgevonden. Bij aflevering moet je geld in een envelopje doen en aan de chauffeur geven (beetje vreemde praktijken). Ik heb er mijn vraagtekens bij. Oudere mensen zijn goed van vertrouwen en worden de dupe van dit soort praktijken. De vestiging in Hoogeveen heeft trouwens elke dag een storing en is niet te bereiken. Dus mensen wees gewaarschuwd voordat je besluit bij Seats and Sofas te kopen!
Beste mevrouw van Dijk, We betreuren het dat uw moeder moeilijkheden heeft rondom het bezorgen van haar bank. Onze welgemeende excuses hiervoor. We willen dit uiteraard zo goed mogelijk met u oplossen. Zou u het ordernummer en een beschrijving van de situatie kunnen sturen naar [email protected]? Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen om samen met u te bekijken hoe we dit naar uw tevredenheid kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
De bedrijf is ruim gevuld met verschillende soorten banken, jammer van de levertijden, anders was het zeker een 5 sterren beroordeling.
Beste Marcel Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Van alles beloven . Ja bezorgen zit bij deze prijs. Als u nu alles betaald wordt hij op die datum geleverd. Nou wij wachten die dag. Niks hoor . Wij bellen. En nog on discussie gaan ook. Dus zelf bus gehuurd en de 3 duts bank en 2 stoelen op gehaald. Nu bijna 2.5 jaar later bank van leer verf laat los kale plekken. Dus ik raad aan koop hier niks
Beste heer/mevrouw Van de Kolk, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat uw bank al slijtage heeft na 2,5 jaar! Ik raad u aan om hiervoor het serviceformulier in te vullen op onze website: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/. Vanuit hier kunnen wij uw melding verder behandelen. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Was wel beetje bank dat niet goed zou gaan bank is netjes afgeleverd en tot nu toe supper
Beste Pierre, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
De TOPverkoper die ons hielp in Amersfoort behoort eigenlijk voor Seats & Sofa’s Seminare te geven . Hij had binnen 5 minuten door wat we echt wilde tegen welk budget en had dan ook direct het juiste model. De deal was binnen 5 minuten rond en mede dank zijn contacten stond de bed Sofa 4 uur later Thuis ,als we 5 minuten langer waren gebleven hadden we nu de reclamegevel aan ons huis hangen
Beste familie Tol, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
zie boven
Beste heer Verheijden, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Ik ben super klantvriendelijk geholpen. Leuk en aardig personeel. Ik heb een prachtige bank gekocht. Personeel denkt met je mee, je krijgt goed advies. Kan niet wachten totdat de bank er is. Ik ben een zeer te vreden klant. Was daar ook reuze gezellig. Zou daar zo weer een bank kopen.
Beste mevrouw Orie, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Alvast heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Bank gekocht mist een stuk schuim onder het leer, net voor 100 euro laten bezorgen, gebeld willen ze dat de bank weer op eigen kosten teruggebracht wordt voor reparatie en daarna weer voor eigen kosten bank weer terug bezorgen dus kost weer 200 euro extra, plus je bent de bank weer weken kwijt. de man van service wil niet mee werken. En zegt je hebt korting genoeg gehad. Geld terug vragen kan ook niet, een reparateur aan huis komt ook voor eigen kosten. echt bizar. Dus zit je daar met je bank. Mensen bedenk je eigen voor je een bank koopt daar. Oplichters
Beste heer/mevrouw, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bank. Mocht u hier nog contact over wensen, raad ik u aan om het contactformulier op onze website in te vullen: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Vanuit hier kunnen wij uw melding verder behandelen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Terrible service!!! Once they took the money they keep forgetting about me. The sofa they sold me, pretending it costs a lot and "giving me generous discount" (delivered with 2 months delay and tens of ignored e-mails and forgotten call-backs!!!) got broken in less than a year and looks like it's been 10 years in use. Very cheap materials. In order to use "repair service" you have to deliver it yourself to the shop!! After 2 days they said they made repairs. So you again have to pick it up yourself. I spent money and time that is worth more than "discount" they gave me at sale point. And it was not repaired!!!! They promised to do something about it and call me back within 2 days. It has been almost a month!!! I have no calls, no e-mails, nothing!!! I have no clue where my sofa is. I am sitting on the floor at home, while spent 2.500 EUR on sofa (including those self deliveries)! Once, before bringing sofa for repair, I asked if I can apply for a refund. They said I have to write e-mail to another department!!! Not them! YOU (client) have to write to another department!!! WHY??? Because they don't care! And, guess what, the other department also completely ignored my e-mail. I have never experienced such attitude for this amount of money. They choose to send your sofa to producer, which costs everyone more money, instead of just offer you at least partial refund. This is unbelievably stupid.
Dear sir, Thank you for sharing your experience. We are sorry that this situation happened. If you want to get in touch with us about this, I recommend you to fill in our contact form: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. From there, we can help you better. Kind regards, Sylvia - Seats and Sofas
Al dagen bezig om contact met de vestiging te krijgen....
Beste heer, Wat vervelend om te horen dat u uw vestiging niet te pakken kunt krijgen. Als u ons via Facebook een privébericht stuurt of een email stuurt naar [email protected] met uw contactgegevens, wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
De prijs is goed, de receptionist is geduldig
Bij binnenkomst fijn ontvangen en op mijn gemak kunnen winkelen, daarna goed geïnformeerd en netjes geholpen en aankoop gedaan.
Delivery is a separate service which does not clearly state about costs involved. When they are available beforehand, it helps get complete cost overview of cost for the sofa including services we need even before placing the order and also availablein the invoice.
Dear Sir/Madam, Thank you for sharing your experience. Kind regards, Joshua - Seats and Sofas
De verkoper die ons als tweede hielp was erg behulpzaam en vriendelijk
Beste mevrouw, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
O wat was ik blij met mijn nieuwe leren hoekbank. Eindelijk kon heel het gezin op de bank zitten. Maar binnen een jaar bladerde het leer eraf. Ik kon de bank terug brengen en dan zou hij gerepareerd worden. Nu 11 weken verder en talloze keren gebeld naar het filiaal hoe het met de bank is kunnen ze geen fatsoenlijk antwoord geven. Gewoon geduld hebben en afwachten is het verhaal. Het kan namelijk wel 12 weken duren. Dan is mijn vraag wat gaan we na die 12 weken doen?? Daar hebben ze dan ook geen zinnig antwoord op. Dat moeten ze dan even bekijken wat ze gaan doen. Als ik dan zeg O moet ik dan weer 12 weken wachten word er gezegd dat ik niet moet overdrijven. Pfff wat een k.. service.
Beste heer/mevrouw Vogels, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. We betreuren het dat het leer van uw bank al zo snel afbladerde. Onze welgemeende excuses hiervoor. Mocht u hier nog contact over willen hebben, raad ik u aan een email te sturen naar [email protected] onder vermelding van uw ordernummer. Vanuit hier kunnen wij uw melding verder behandelen. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Erg vriendelijk personeel die ervoor zorgen dat je tevreden de deur uit loopt. Ik ben enorm blij met mijn aankoop. Het personeel is erg eerlijk en vertelt het je ook als je iets beter niet of juist wel kunt doen.
Beste Merel, Dank voor uw positieve review, alvast heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
vond de service erg goed toen we eenmaal de bank hadden gekozen. Ook kon de bank snel geleverd worden! Wij zijn helemaal blij!
Beste heer/mevrouw Perrette, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Heel veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Eenmaal maar nooit meer. 10 bloftes en afspraak, niet nagekomen Levering 6 tot 12 weken. Na 17 weken nog steeds geen bankstel. Heelveel leugens. Klantvriendelijk, absoluut niet. Ik adviseer mensen om niets bij Seats en sofas te kopen.
Beste heer/mevrouw Mehmet, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring. Vandaag heeft het desbetreffende filiaal contact met u gehad en u een passende oplossing geboden. Ik wens u alvast veel zitplezier met uw nieuwe bankstel en hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Wij hebben onze hoekbank bij Seats and Sofas in Assen gekocht en raden het iedereen aan. Zeer vriendelijk behandeld in de winkel en ook bij de bezorging deed het als zijnde een hele fijne ervaring. Dolblij zijn we met onze hoekbank, het is prachtig, sterk en staat prachtig. We hopen er lang plezier van te hebben en onze volgende aankoop (over zo'n beetje tien jaar) hopen we weer bij deze zaak te doen. Klasse voor deze prijs en erg chique, aanrader!
Filiaal Alkmaar goede service en bediening nemen de tijd voor je Goed assortiment in vergelijking met buurman Woon Squaire.
Beste heer, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
vriendelijk te woord gestaan dus geen reden om daar niet te kopen
Beste heer Van Cuijck, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Precies de bank gevonden die we zochten. Na even een lekker bakkie koffie gedaan met de verkoper, die ons heel vriendelijk hielp. Hebben we de bank laten samen stellen zoals wij die wilde. We kregen wel te horen dat het waarschijnlijk wel 3 maanden kon duren voor de bank geleverd kon worden. Dit was geen probleem voor ons. Na 4 weken werden we gebeld, de bank is klaar! Helemaal top. 3 dagen later staat de bank nu vol tevredenheid in ons huisje.. wil ook even kwijt dat de jongen die de bank kwam brengen heel vriendelijk en netjes is! Top service kan niet anders zeggen. Thxs Seatsandsofas!!!
Beste heer Buddenberg, Tevreden klanten, daar doen we het allemaal voor. Bedankt voor uw complimenten en veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Vriendelijk ontvangen, géén druk, meedenkend erg behulpzaam
Beste heer/mevrouw Voermans, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Verder goeie service goeie kwaliteit
Beste heer/mevrouw Douma, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Kon zelf rustig kijken en bij vragen kregen wij goede uitleg . Over het bankstel kunnen wij nog niets vertellen , want hopen het spoedig te mogen ontvangen .
Beste heer Van der Meer, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u goed geholpen bent in een van onze megastores. Heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe bankstel! Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.