
wij werden vriendelijk ontvangen en werden na het bezichten goed voor gelicht.
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
klantvriendelijke ontvangst. Niet opdringerig. Niet van plan om nu al wat te kopen uiteindelijk de uitleg en de korting de doorslag gegeven. Ik heb een andere vraag ik zit in de ventilatietechniek kanalen reinigen, ventilatieboxen plaatsen etcc. Dit is mijn website www.scventilatie.nl mochten jullie een samenwerking aanwillen gaan bij iedere verkochte bank korting op een ventilatieonderhoudsbeurt dan hoor ik dat graag. Uiteraard zal hier een vergoeding tegenover staan bij iedere klant die via seats and sofas binnenkomt. Ik hoor graag van u. Alvast bedankt. A. Yarray
Beste heer/mevrouw Yarray, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik zal uw vraag doorzetten naar ons hoofdkantoor. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Zijn goed geholpen. Goed advies gekregen.
Beste Jose, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Vriendelijke, behulpzame en meedenkende verkopers
Beste Floor, Bendankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Heel fijn geholpen
Beste mevrouw, Bedankt voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Ben vriendelijk geholpen alleen wat ze zeggen "stel je eigen bank samen" en vandaag kopen is vanavond zitten geldt in ieder geval voor mij niet, heb 10 tot 16 weken levertijd !
Beste mevrouw Blankemeijer, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
ik kocht een showmodel en heb een goede deal kunnen sluiten
Beste heer/mevrouw Grodzki, Bedankt voor uw positieve reactie, veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Zeer goed geholpen bij onze zoektocht naar een loungesofa
Beste Peter, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Een hartelijk stel verkopers M/v hele fijne sfeer in de winkel! Niet opdringerig bij de aankoop!
Beste mevrouw Van de Hurk, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
I bought a corner sofa from CAPELLE A / D IJSSEL branch, the sales person was helpful and gave us good option to choose from. However, I was delivered a sofa which had a small crack in the base. Your service executives ask me to carry it to the Warehouse? You must understand that i do not have a big van or transport man-power like you to carry such heavy things around...The pictures i had sent to your email, clearly showed the damage can be fixed in the house itself if you send your repair guy, but instead you want me to carry it to your warehouse, which is a very crazy idea to suggest honestly! I do not expect you guys to be of any help in the near future, so i am starting to curse my decision of buying sofa from your shop.
Dear Mr/ Dear Mrs Subhendu, We are sorry to hear that you are not satisfied with your purchase. We are sorry that this happened. Our sincere apologies for this. We want to solve this with you as well as possible. Herefore we would kindly request you to send us the text above, including your order/ client -number to; [email protected] We are happy to help you further this way. With kind regards, Joshua - Seats and Sofas.
Klantvriendelijkheid is top. Eerlijkheid is goed. Prijs was goed. Snel geregeld. Alles duidelijk en helder. Voor herhaling vatbaar, zoals al jaren!
Ik bestel een slaapbank. De verkeerde wordt na 10 weken geleverd. Daarnaast zat er een beschadiging aan het systeem. Slaapbank wordt terug gebracht. Na 17 weken maar eens langs gegaan om te vragen hoe het er voor staat en of ik al de juiste geleverd krijg. Ze hadden geen idee. Ze zouden even kijken wat ze konden doen. Geen gehoor. Na 18 weken weer langs gegaan. Heel onplezierig gesprek waar we het advies kregen maar eens schriftelijk te laten zien dat ze zich niet aan de levering hielden en ze dus fout zaten. Ze hadden toch tussendoor toch wat geleverd. Eventueel moest ik maar gebruik maken van mijn rechtsbijstand. O ja, of ik wel zachtjes wilde praten anders konden de andere klanten in de winkel het horen. Nu 20 weken verder. Geen slaapbank geen gehoor. Waardeloze winkel met vaste aangeleerd praatjes dat ze enig begrip zouden hebben voor mijn situatie. Nooit zal ik meer iets kopen bij Seats and sofa’s
Beste Caroline, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. We willen dit uiteraard zo goed mogelijk met u oplossen. Hierom willen wij u vriendelijk verzoeken, bovenstaande tekst, inclusief uw ordernummer / klantnummer, te mailen naar [email protected] Wij horen graag van u ! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Super vriendelijk en goed geholpen en zeker niet opdringerig werd niet achterna gelopen wat ik vreselijk vind echt top
Wij konden rustig rond kijken was niet opdringerig Goeden uitleg en advies en vriendelijk Een compliment voor de dame die ons heeft geholpen
Beste heer/mevrouw Kwakkel, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Een aandachtspunt die ik onder de aandacht wil brengen is de Prijzenmap die wij bij binnenkomst kregen. Ogenschijnlijk een handig hulpmiddel....een getal bij de meubel verwijst naar de prij(s)zen. Maar de prijs die wij voor onze meubel gaan betalen pakt significant hoger uit. Hierbij gaat het om de interpretatie van de prijslijst, die zonder uitleg van de verkoper in detail niet te begrijpen is. Ik wil voorstellen om de prijzen in de map transparanter te vermelden, zodanig dat deze voor een ieder duidelijk en zonder verrassingen zijn.
Beste Tjeerd, Bedankt voor de feedback, wij zoeken altijd naar manieren om onze service te verbeteren! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Goed geholpen en geadviseerd, bij het ophalen was het ook al zo gebeurt en steeds verwend met koffie :)
Beste Mignonne, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Goed geholpen vriendelijk
Beste Randy, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Werd goed geholpen, ja me volgende aankoop wordt weer bij Seat and sofa’s.
Beste heer, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Als er wat aan de bank mankeert moet je hem zelf naar het magazijn brengen terwijl je 100 euro hebt betaald om het te laten bezorgen. Heb al heel wat ellende gehad met seat en Sofas nooit meer een bankstel daar vandaan. Als ik hem zelf op mijn rug moet brengen ga ik gelijk een poosje voor de deur zitten om mensen te waarschuwen koop nooit iets bij seat en Sofas. Ze hebben ons alleen maar voorgelogen en nooit verteld hoe hun service is . Slecht slecht slecht was een duur bankstel
Beste mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bank. Mocht u hier nog contact over wensen, raad ik u aan om het contactformulier op onze website in te vullen: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Vanuit hier kunnen wij uw melding verder behandelen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Dit is niet de 1e bank die we in Deventer bij Seats en Sofas gekocht hebben. We hebben in het verleden ook bij de duurdere meubelzaken banken gekocht maar die hebben we echt nooit langer gehouden dan de Seats en Sofas banken. Jullie banken doen in kwaliteit zeker niet onder voor de duurdere meubelzaken. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon prima!
Beste heer, Bedankt voor het compliment, het doet ons goed om te horen dat u met uw aankopen tevreden was. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Erg leuke showroom, veel verschillende banken, sommigen kunnen op maat gemaakt worden. Enigste nadeel is dat erg nergens op de website de levertijd is vermeld.
Beste heer, Bedankt voor uw positieve review! Seats and Sofas heeft geen webshop, het is bij ons alleen mogelijk om aankopen te doen in onze megastores. Onze megastores hebben de grootste zitmeubelcollectie van Europa en proberen om alles altijd op voorraad te hebben. De meeste filialen hebben dan ook veel modellen op voorraad en kunt u uw bank meteen na aankoop mee naar huis nemen. Bij de meest populaire meubelen en bij specifieke klantwensen kan het soms voorkomen dat het iets langer duurt. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Wachtend al 1 jaar op een stukje van de bank . Bij levering bank beschadigd . Iedereen belooft je terug te bellen of t op te lossen en t word niet gedaan . Zelfs de manager van locatie Nieuwegein kan je niet fatsoenlijk aanspreken . Na 1 jaar nog geen stukje bank geleverd . En laat ik t niet hebben over de klantvriendelijkheid beloftes en over hoe alles word geleverd . En nog ben ik bezig met hun !!! 1 hele dikke tip : KOOOOP NIKS BIJ ZE !!! Ze hebben vlotte praatjes wanneer je komt kopen zodra je hebt betaald word je van kastje na t muurtje gestuurd !!!
Beste heer/mevrouw Boudarra, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te horen dat u al zo lang wacht op het laatste onderdeel van uw bank. Ik zal uw gegevens nakijken en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen over een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Namens mijn zus: Twaalf weken geleden heb ik mijn bank bij jullie teruggebracht voor reparatie. Het is een leren zwarte hoekbank die afbladdert. OVerigens wel knap dat jullie LEREN banken bladderen. Nu 12 weken verder en vele mailtjes en telefoontjes vind ik dat ik onderhand recht heb om te weten hoe het nu met mijn bank is! Jullie zwijgen overal over en communceren helemaal niet. Donderdag was me beloord dat er dinsdag 8 september gebeld zou worden, maar zelfs dat is teveel moeite. Als je dan boos en teleurgesteld zelf maar weer belt, word je weer afgescheept met "ik stuur nu een mailtje naar hogerhand voor een oplossing"?! Met andere woorden: ge ziet maar wat het wordt, wij weten er ook geen zak van!!!!!! Als je dan vraagt wat een oplossing zou kunnen zijn, is het antwoord: 'daar kan ik niks over zeggen"! Het is toch in en in triest. Maar ik ben er klaar mee. Dringend advies: ga nooit, maar dan ook nooit in zee met Seats and Sofas!!!!
Beste Sabine, Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, onze welgemeende excuses hiervoor. Mocht u hier over nog contact met ons wensen, raad ik u aan om het contactformulier op onze website in te vullen: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Vanuit hier kunnen wij uw melding verder behandelen. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Na lang overleg bij de vestiging waar de bank is afgehaald (Assen), werd er gezegd dat de bank niet in de afhaal locatie gebracht kan worden, maar naar de locatie van aanschaf (Hoogeveen). Aangegeven dat dit bijzonder is en gevraagd of dit niet bij de locatie Assen kan ivm de reistijd. Dit was niet mogelijk. Met tegenzin naar de locatie Hoogeveen gegaan voor het inleveren van de bank voor reparatie. Enig tijd geleden teruggebeld door locatie Hoogeveen met het bericht dat de bank gemaakt is. Zelfde dag van woonplaats Assen naar Hoogeveen geweest om op te halen. Bij controle bleek de poten van de bank verplaatst te zijn en het kapotte onderdeel nog los in de bank te zitten. Filiaalmanager erbij gehaald, maar zoals verwacht schoof hij de verantwoordelijkheid van zich af. Er werd met een korte toon gezegd dat zij er niets aan kunnen doen en de volgende reparatiepoging over 4 tot 5 weken pas kan plaatsvinden en ik de bank weer in Hoogeveen kon ophalen. Gevraagd of ik de bank niet in Assen kon ophalen. Dit was niet mogelijk. "Dat gaan we niet doen", werd er medegedeeld. Ik moet nu wachten en hopen of het goed komt met de reparatie. Door de wijze van behandelen beN ik erg benieuwd nu. Zeer bijzondere wijze van omgang met klanten. Ik zal dan ook men adviseren om niet een bank te kopen bij deze "zaak". Ze hebben leuke banken voor prijzen die heel makkelijk te onderhandelen is. Als je geluk hebt krijg je een bank die jaren meekan, maar als er een keer iets kapot gaat moet je zelf de bank terugbrengen voor reparatie. Als je dan weer de geluk aan je zij hebt wordt het daadwerkelijk gerepareerd en niet op een zeer amateuristische en goedkope wijze "gemaakt". Diep trieste zaak als je wat krijgt met de bank.
Beste Arman, Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn voor ons waardevol. Hopelijk kunnen wij uw negatieve ervaring nog ombuigen naar een positieve na de reparatie. Alvast veel plezier toegewenst met uw bank. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Heel goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe bank. Prijs kwaliteit verhouding is goed en vriendelijk personeel. Let er op dat je niet altijd gelijk op de prijs in gaat want er valt vaak nog wel te onderhandelen.
Beste mevrouw Vaags, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.