Filters

1

MEGA SLECHT

Zoals vele op de referentie site is dit een mega slecht bedrijf en totaal geen service. Een maand lang contact aan het zoeken, nooit belt er iemand terug, ja u kunt ons bellen, ruim uur aan de telefoon en geen gehoor! Geen goed woord over NOOIT MEER

  • Aanbevelen? Nee
1

Poor Customer Service

Made a purchase on the 4th November in Amersfoort. The couch was picked up later in November but it was only unwrapped before Christmas Eve due to ongoing reconstruction. After unwrapping the couch it is turned out that there was two non-matching parts delivered/loaded in the van. I filed a service request immediately. After couple of days of waiting (in between the holidays), I reached to the company via Facebook Messenger, I was promised that my case was forwarded to the right team to deal with. On January 4th I had a call with a Customer Service representative who was telling me that she needs to find out wether the right part of my couch is still in the stock or they need order it again. As writing this review I am on call trying to get on hold on someone to find out what's going to happen with my couch. ~23min in the call but no one is responding... I would not recommend to anyone to make business with company, unless you want to run after your money!

  • Aanbevelen? Nee
1

Loze beloftes en asociaal lange levertijden

23 augustus hebben wij een bank in Amersfoort besteld. In de winkel werd ons beloofd door een van de medewerkers dat de bank begin November zou binnenkomen. Dit is echter niet het geval. Terwijl ik dit aam het typen ben hebben wij al zo'n 5a6 keer gebeld. Elke keer werd wr gezegd dat het volgende week binnen zou komen en wij een belletje kunnen ontvangen. Ook werd er elke keer een mailtje naar de 'leverancier' gestuurd. Hier hebben wij tot 3 keer toe nog nooit iets van gehoord. Zonet heb ik nog maar een keer gebeld. Toen werd mij verteld dat de bank week 2 zou binnenkomen. Ik liet merken dat ik dit alles behalve netjes vond. De medewerker gooide het allemaal op 'de lockdown'. Vorige week hebben wij ook gebeld en werd ons verteld dat de bank uiterlijk deze week binnen zou komen. Toen wij vorige week belde was er ookal spraken van een lockdown. Al met al ben ik dus erg ontevreden over de service van Seats and Sofas. Van de medewerker in de winkel, tot aan de telefoniste met de beloftes die keer op keer niet worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super blij dat de bank er is.

Ondanks de lockdown is de bank toch nog bezorgd. De service was ideaal in deze tijd dat we nog maar weinig kunnen. Wij wilde namelijk de bank eerst zelf ophalen en zodoende de kosten besparen maar door de service van Seats And Sofa was het mogelijk dat de bank voor de deur werd afgeleverd tegen een aanzienlijk laag bedrag. Via deze weg willen wij jullie graag bedanken. De bank staat heel mooi en is precies zo geworden zoals wij ons voorstelde. Top advies en een mooie deal wij zijn erg tevrede.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik wacht nog op een deel van de bank.

Service en zeker de klantenservice helemaal ruk. Jullie zijn onbereikbaar en wij wachten inmiddels al ANDERHALVE MAAND op ons andere deel van de bank. Mijn man blijft mailen en bellen maar geen gehoor. Schandalig aangezien wij 3000 euro voor onze bank betaald hebben. Ik wil contact om het netjes op te lossen maar verder dan een reactie op onze review komen wij niet.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte kwaliteit en slechte afhandeling bank op dag 1 al mankementen

Ik heb een 3 zits bank gekocht in de maand augustus 2020. 6/7 weken later toen ik mijn bank heb laten ophalen door een extern transportbedrijf, bleek bij aankomst dat de bank van 230 cm breed geen steun element heeft in het midden en de bank ook kraakte vanaf dag 1. Waarop ik gelijk contact heb gezocht met de winkel en als antwoord kreeg dat het steun element niet nodig is. Ik heb alsnog in de zelfde week een klacht/servicemelding gemaakt via het S&S formulier via hun website. Ik kreeg al snel een bevestiging van mijn melding en daarop volgend een overdreven begripvolle mail van de klachtbehandelaar die de extra poot (Steun element) zou gaan bestellen voor de bank. We zijn inmiddels 2 maanden verder en 10 E-mails verder maar de poot is tot op heden nog niet binnen en de bank heeft het inmiddels begeven want de draagbalk van de bank is gebroken waardoor de bank nu is doorgezakt en de klacht behandelaar geeft geen gehoor meer. inmiddels heb ik wat klanten reviews en verhalen gelezen op internet ik las ergens dat er een klant inmiddels bezig is met haar 2e nieuwe bank bij seats and Sofa`s Dat baard mij toch wel enige zorgen want dat betekend dat mijn eventuele volgende bank die ze mij willen aanbieden als oplossing ook van zeer slechte kwaliteit zal zijn. Ik wil iedereen waarschuwen KOOOP NOOOIT MAAAR DAN OOK NOOIT EEN BANK BIJ SEATS AND SOFAS.

  • Aanbevelen? Nee
2

Genaaid worden zonder te kussen

Slechte service 1 jaar bankstel begint het kunstleer aan te voelen als karton en scheuren. Dan verwacht dat je bankstel even langsbrengt.... zodat ze het kunnen beoordelen om te maken maarjah even je bankstel brengen of laten ophalen ben je ook flink kosten kwijt om dan na 1 jaar weer met zelfde probleem te zitten? Als je een review schrijft krijg je een standaard reactie bijvoorbeeld op google om zogenaamde service te laten zien... nav reactie email naar ze gestuurd zoals gevraagd om een correcte oplossing te krijgen maar na 1 week nog geen enkele reactie. Wacht nog steeds op reactie dus kom niet met een standaard antwoord aan. Koop hier gewoon geen bankstel daar komt het op neer na veel geld uitgegeven te hebben wordt je genaaid zonder eerst een date te hebben.

  • Aanbevelen? Nee
1

Seller VDLE and his manager lie to us! we want to return back sofa

On 30/09/2020 around 1pm we ordered from the shop Den Haag the following from you: A sofa with a bed and storage. We discussed the price with seller VDLE and with his manager. During the process they called someone from the office and offered a new deal to us (sofa with a bed and storage from 2095€ to 1076€).There was at the shop tree Sellers, one woman and us. The initial offer as you can see was written by hand by the seller - with an initial price of 2095 EUR. And some drawings of the sofa and no "option" were written for the storage and bed. So we assumed that it was already included like we talked with him. Also you can see on the other attachment that we specifically chose a sofa with bed and storage because that was the one that was exposed and we tried - also you can see that on top of the sofa there is the fabric that we choose. So we accepted the deal and we trusted his word. All the conversation was in English. We signed the order in Dutch with a translation of the seller because the woman with the computer was busy on a call (from the seller's information, she is the one that usually helps people filling up the paperwork, but he did it instead). We were not expecting that he would hide information to us - meaning the options for bed and storage. At no point at all he mentioned those two options that for us are deal breakers, because we really wanted them. We trusted that we would get a good service and therefore we paid the full amount of 1076 € by card on the spot. I sent an email 3 weeks ago to know more about the status of the order. At the moment we have still not received the order that we talked with the seller. When we got the sofa at home on the 12th of December (delivered by a company that usually works with you) we immediately saw that the order was wrong and we called the store in Den Haag to report the situation and and then we were directioned to call Monday 14 of December to talk with the Seller about this situation.

  • Aanbevelen? Nee
2

Not recommended

I ordered my Dakota Sofa last October 17th, I was told to wait for 6-8 weeks before it will be available. I paid 50% of it. Then I wanted to change to another model so I went there 2 weeks after thats already 1st week of November. Then I decided to retain my 1st order. When I follow up today, they told me the confirmed date of order was November and it should count from that. So which means the first date I ordered, Seats and Sofas never did anything. They sort of waited until November so my order can be process? Then instead of 8 weeks , I am only informed today to wait until 12 weeks, what?! I was never told before hand may it be on October or November order dates. Not until I followed up. They said its because of the pandemic and lockdown in Germany. They wont allow me to change to another model because they just want me to wait. I wanted to get back my money but they said there will be 25% reduction due to not being satisfied of the sofa, but Im not satisfied with the long waiting time. Then this 25% isnt applicable. Please help me to get refund asap. I wish I had bought from another merchant who is more tactful on time and transparent.

  • Would you recommend us? No
1

GEEN SERVICE!!!!

Ons bankstel van 3991€ werd bij een verkeerde woning geleverd om 13:30uur. Om 20:00 uur werd deze terug opgehaald en naar ons gebracht. Was volledig uitgepakt en gedumpt in de vrachtwagen geleverd. Een schande. Geen compensatie of reacties van hun kant. Jammer dat ik de foto niet kan bijvoegen.

  • Aanbevelen? Nee
1

NOOIT WEER

4 maanden hebben wij hier een bank gekocht. Nu hangt de bank al door en de kussen zakken in. Contact opgenomen met de vestiging maar ze doen niks voor je. Kosten van de bank €1950.-

  • Aanbevelen? Nee
8

Geweldig service en wat een mogelijkheden.

Wij hebben met veel plezier de winkel in Zaandam bezocht. Erg professionele verkopers die ons rustig lieten kijken. Omdat het de eerste winkel was waar we gingen kijken wilde we ons eerst oriënteren. Tot onze eigen verbazing slaagde we hier meteen. De bank klopte het materiaal en de kleur was perfect, dus hebben wij de bank meteen besteld en hebben wij lekker de tijd voor de rest van het huis. Ik lees Nu veel review met ontevreden klanten maar ik wil daar toch echt even tegen gas aangeven. De aanbiedingen zijn erg aanlokkelijk maar lieve mensen ze hebben voor elke portefeuille iets. Wij zitten gelukkig in de positie dat we het begrijpen en er ook wat meer geld voor overhebben. Maar mocht u toch een kleiner budget hebben dan is Seats and Sofa met hun manier van werken toch echt een uitkomst. Ik zou zeggen ervaar het zelf en ga niet uit van de verhalen van anderen, ervaar het zelf en beoordeel dan pas. Op naar de levering voor nu dus 4 sterren de 5de zodra onze bank er is. Bedankt team Zaandam!!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Onze bank is 2 jaar oud was kunstleer heel de bovenlaag laat los helemaal aan het schilferen bij de

We kregen ook niet de vulling die we gekoze hadden helemaal doorgezakt en geschilfert jammer na 2 jaar en dat met 2 volwassen mensen moet toch niet kunnen bij een bank van 1200 euro

  • Aanbevelen? Nee
1

THE WORST SERVICE THAT YOU CAN RECEIVE

I give a 1 because less is not possible. Worst service I ever received in my life!!! I bought a sofa of 1400eur. And it's the 15th week I'm waiting for it. They told me from 8 to 12 weeks... in the week 12 they didn't know where my sofa was or when it will arrive. I need to keep calling all the time because they absolutely never call back. On the 16th of November they said 4 more weeks, today I asked them the exact delivery day, and they said one week more. And the only compensation they give is the shipping for free... I think with the price I paid the shipping should be already free... Anyway... I will never buy here again and of course I will never recommend this company!!! I hope if somebody who read this won't make the same mistake as me. Also, I wrote this same review in other site and their reply it's a sad copy-paste which means that they do not care at all: Dear Andrea Perucho, We are sorry to hear that you are not satisfied with us. With kind regards,

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte service

Tijdens de bezorging bleek dat bij 1 Element van onze bank de ligfunctie niet meer ingeklapt kon worden. Transport bedrijf heeft hem bij levering gelijk weer meegenomen voor reparatie. Nu tig weken verder nog steeds niks gehoord van Seats and Sofas. Als je probeert te bellen hang je uren in de wacht om vervolgens nog niemand aan de lijn te krijgen. Vul je het service contactformulier in krijg je alsnog geen reactie..

  • Aanbevelen? Nee
1

Koop rundleer bankstel is het kunstleer

De bankstel is net nog geen 3j,wij zaten na anderhalf jaar op planken. Net weg gebracht naar stofvider zeg ze is kunstleer Nou daar zak je broek vanaf en het was geen goedkoop bankstel

  • Aanbevelen? Nee
10

Hele goede ervaring en vriendelijk personeel

2 hele gave bioscoopstoelen gekocht met mini koelkast er tussen. Personeel denkt goed mee met de opties die er zijn. Echt de moeite waard om hier je meubels te kopen!!

  • Aanbevelen? Ja
2

ALs je lekker doorzitten niet erg vind

Ouders nieuwe bank gekocht. Nog geen half jaar in bezit en bank zakt nu al door. Was laatste keer dat we daar een bank hebben gekocht

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

In Alkmaar mijn bank gekocht ( zaten toen nog niet in Zaandam Maar goed geholpen, leuke meid hoewel ik het haar moeilijk had gemaakt met onderhandelen Moest er een collega bij komen om er alsnog samen uit te komen haha Is omdat ik toen nog niet single was anders had ik de verkoopster mee gevraagd haha Tip ga nooit uit van reviews Als het negatief is klimt met snel in de pen Vele azijn zeikerds hebben we nu eenmaal Je betaalt overal veel uiteindelijk Bij de supermarkt zeik je toch ook niet Om to the point te komen Tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
2

Zo slecht

Kussen van bank meteen stuk. Teruggegaan en zouden een nieuwe krijgen, na diverse keren bellen steeds niets gehoord. Weer met het grote kussen er heen. Ja we krijgen een nieuwe. Nooit gekregen. Ze schepen je gewoon af.vreselijk nooit geen Seats and sofa meer, brrr.

  • Aanbevelen? Nee
1

Don't buy from them

They don't have pricing on the sofas so you have to negotiate a price which means you are not getting the best deal. Plus, they don't make it clear that delivery means to store only. So now they want you to pay extra to have your furniture delivered even though you are spending a fortune. Go somewhere honest and reliable.

  • Aanbevelen? Nee
1

Oplichters

Niet. Geloven korting nu halen later betalen het zijn allemaal leugens ik heb het zelf meegemaakt ze zijn gewoon oplichters ik afspraak was nu halen en in termijnen betalen en ik heb het getekend gekocht ook wat voorschot gegeven en ik zou 2 weken later mijn bankstel krijgen vergeet het maar ik moest in eens alles betalen dan pas mocht ik mijn bankstel krijgen ik wilde niet meer dus ik heb het de geld voorschot terug gevraagd want het ws €500 die ik heb betaald die krijgde ik ook niet omdat ik contract heb getekend jaar later heb ik eindelijk mijn bankstel kunnen gekregen het zijn gewoon oplichters niet geloven neem het van mij aan laat staan kopen van die gasten zelfs langs die winkel niet rijden hou afstand van die oplichters ze mogen met mij gerust contact opnemen ik heb alle bewijzen wT voor oplichters ze zijn en met de product die ik heb gekregen ben ik ook niet tevreden dus gelijk 2 keer belazerd door die viezerikken bij hun gaat het alleen maar verkopen van producten klant telt en stelt nik voor hun.ik hoop dat ik wat mensen hiermee kan helpen en zorgen dat ze straks niet teleur gesteld worden

  • Aanbevelen? Nee
10

super

De verkoopster Son van het filiaal in Zaandam was echt heel aangenaam en gewoon leuk. We kwamen voor een klein bankje voor een houten huis en de afmetingen die we zochten waren klein... Ze liet ons de goedkoopste bankjes zien en dacht met ons mee. Op eigen initiatief zagen we een bankje dat veel duurder was. Ze dacht met ons mee om een andere stof te nemen zodat het wat goedkoper was.. evengoed deed ze een mooi aanbod en waren we verkocht. Via de telefoon hebben we de bank gekocht. Ze wist zich aan ons te herinneren en ze was wederom erg aardig aan de telefoon. Voor een hocker heeft ze ook nog het een en ander uitgezocht. Kortom een fijne en snelle behandeling nu nog wachten dat de bank er wellicht eerder als de 12 weken levertijd. We hadden gehoopt het bankje uit de winkel mee te mogen nemen maar het was de 2 en 1/2 zit die deel uitmaakte van een combinatie van 2 banken... Nou wellicht doet zich daar nog een voordeel dat we 'm toch uit de winkel mogen krijgen als de levertijd in zicht is... Tja dan rollen we een gouden loper uit voor Son. Zowiezo een fijne behandeling!!! Bedankt Seats en Sofas

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette vriendelijke behandeling en kennis van zaken

We werden supervriendelijk geholpen in de winkel in Hengelo. Dit was onze eerste keer en hebben direct een bank gevonden die aan onze wensen voldeed. Familie Slaghekke

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

precies 3 maanden geleden kocht ik een bank, 8 stoelen en twee fauteuils, die binnen 12 weken geleverd zouden worden ... maar ik heb meerdere keren gebeld zonder antwoord vandaag hoor ik dat mijn aankoop niet is gedaan omdat ik mijn kaart niet heb bezorgd van de bank (wat ik eigenlijk zeker deed), dat wil zeggen, ik moet nog 12 weken wachten en een bank uit de winkel lenen en nog steeds wachten tot mijn aankoop is goedgekeurd. het is niet vreemd dat ze me nu pas in de laatste week van de geplande datum naar de bankpas vragen. het is gewoon onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.