Filters

10

Fijne, aardige en behulpzame medewerkers en volop keuze uit mooie producten in de winkel.

Dit is de tweede keer dat ik een bank koop bij seats and sofas. Iedereen is altijd behulpzaam en er is veel keuze. Ze maken alles op maat als je wilt, dan kun je kiezen uit maat, vorm, kleur en zelfs welke pootjes je onder de bank wilt hebben, en dat allemaal voor een goede scherpe prijs. Er is altijd ruimte voor onderhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Vriendelijke medewerkster die enkele vragen stelde om mijn wensen te kennen. Vervolgens liepen we door de winkel, op zoek naar de meubels naar mijn wensen. Medewerkster wist precies wat er aan meubels was en wat aansloot bij mijn wensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service en goed in de prijs

je kunt er goed slagen ,voolop keuze ,en over de prijs valt goed te onderhandelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden voor herhaling vatbaar

Werden vriendelijk te woord gestaan, duidelijke uitleg wat de opties waren over de bank waar we interesse in hadden. Komen zeker terug als we weer iets nieuws moeten aanschaffen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Keurig en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Wij zijn vandaag super geholpen en de verkopers waren echt super meedenkend Al met al een top ervaring in Nieuwegein Ik raad deze winkel aan iedereen aan

  • Aanbevelen? Ja
1

Je wordt aan het lijntje gehouden

De bank die wij op maat hebben laten maken was na anderhalf jaar op 1 gedeelte kapot. Zitvlak en rugleuning kwam helemaal bol te staan. Nadat we contact opgenomen hadden via het beruchte formulier kon mijn man de bank op 11 november bij ss brengen voor reparatie. De volgende dag werden wij gebelt dat die 6 tot 12 weken!!! Kon duren. Oke het is niet anders. Na 3 maanden maar eens contact opgenomen hoe het er voorstaat. Antwoord het ligt bij de floormanager dit kan echt niet mw... u hoort vandaag nog van ons 3 dagen later zelf maar weer gebeld nee sorry nog niks gehoord vd afdeling waar de bank is u wordt morgen terug gebeld. Dus niet weer zelf gebelt nee we weten nog niks..... vandaag weer gebelt sorry we weten nog niks oke als ik voor vijf uur nog niks heb gehoord bel ik weer. Om 10 voor 5 beld ss op. Mw het kan nog 4 tot 6 weken duren komt door de corona We wachten af maar ik weet wel dat dit een waardeloze service is en ik heel benieuwd ben hoe hrt deel van de bank terug komt als dat ooit gebeurd. Na 5 maanden zal er toch ook een kleurverschil zijn. Conclusie we wachten nog maar weer even af maar een bank kopen bij ss noooit meer. Zal het bedrijf ook nooit aanbevelen bij anderen

  • Aanbevelen? Nee
1

OPLICHTERS!!!!!

Raar heb dit al gepost en geen reactie van Seats and Sofas!!!! Hoe discriminerend is dit!!! Ons bankstel van 3991€ werd bij een verkeerde woning geleverd om 13:30uur. Om 20:00 uur werd deze terug opgehaald en naar ons gebracht. Was volledig uitgepakt en gedumpt in de vrachtwagen geleverd. Een schande. Geen compensatie of reacties van hun kant. Jammer dat ik de foto niet kan bijvoegen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Perfect geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service in corona-tijd

Een nieuwe bank in corona-tijd; een helse uitdaging! Bij Seats & Sofas mag je op afspraak komen proef zitten en dat is echt een uitkomst. Ik ben fantastisch geholpen door de medewerker in het pand in Hengelo, ondanks dat het al na 5en was. Alle tijd en ruimte om rustig een keuze te maken. Heel fijn! Ik kan niet wachten tot mijn opmaatgemaakte bank komt :-) BEDANKT!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijkheid top en goed geholpen

Met diverse telefoon gesprekken al goed geholpen. Laatste keer day we belden kregen wij de verkoper aan de lijn die ons tijdens het telefoon gesprek en het bezoek uitstekend geholpen heeft. Zeer vriendelijk, humor en wat belangrijk is klantgerichtt op kwaliteit en niet kwantiteit. Neemt de tijd voor je en kijkt je niet de winkel uit. Voot ons een positieve ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
1

Worst experience ever!!!

Worse experience ever!!! Don’t buy from them if you ever want a sofa! We bought a sofa in 8.11.2020 with the promise that it will be delivered in 6-12 weeks. The “nice” lady even ensured us that it will come before the 12 weeks, but we are now still without the sofa. After sending emails and trying to find out what is happening I got today a great answer. It’s 12 weeks x2!!! I’m still in shock!!! How can you lie like this?! 6 months to make a sofa?! I could do it myself in 6 months!!! And why would you not say the real time?! If I would have knew that it takes up to 24 weeks to get it I would have NEVER bought it!!! The only thing they can say it’s they apologize...well sorry seats and sofas, the apologies are not helping!!! I regret that I bought the sofa,and after seeing how many people had problems with the delivery time,I will search where can I make an complain because that’s not normal! You go in the shop,they assure you it’s coming in maximum 12 weeks and after, you discover it can be double. Just think twice before buying from them!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte service seats and sofas

3 Jaar geleden hebben wij een bankstel gekocht en dit jaar wilden we de fauteuils hiervan vervangen door leren relax-stoelen. We hebben 2 prachtige stoelen uitgezocht en deze zijn inmiddels geleverd afgelopen zaterdag. Nu hebben wij een klacht over een van de 2 stoelen. De firma Seats and Sofas willen er naar kijken als de stoel bij hen wordt neergezet. Maar dat redden wij niet. Mijn man is bijna 80 en ik kan mijn rechterarm niet goed gebruiken. Als we 50 euro voorrijdkosten betalen dan willen ze thuiskomen, maar ik vind dat geen service. We zouden de stoelen eind februari afnemen, dat was bij de koop afgesproken. Nu zijn ze al afgeleverd deze maand. We mochten ze dan laten staan tot eind februari maar dan moesten we de helft van het bedrag vast betalen. Door de Coronamaatregelen staat hun winkel en het magazijn overvol en moet de firma extra magazijnruimte huren, daarom zouden wij dus vast de helft moeten aanbetalen. Hier hebben we begrip voor en we hebben daarom het totale bedrag vrijgemaakt en de stoelen direct afgenomen en laten bezorgen door een externe firma en dat hebben we ook moeten betalen. Ik weet dat Seats and Sofas een bedrijf is waar je zelf de aankoop moet afhalen dus dat was geen probleem voor ons. Kortom: de service van Seats and Sofas is ronduit gezegd heel slecht. Wij zullen nooit meer een voet in deze zaak zetten en raden iedereen af om hier meubels te kopen. Ze zijn er als de kippen bij om je iets te verkopen maar enige nazorg...... ho maar.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Bankstel geleverd gekregen april 2020. Bij aflevering miste er een gedeelte van het bankstel daarop contact gehad en dit zou niet kloppen dit was wat ik besteld had. Gelukkig zat er een tekening op de achterkant van de koopovereenkomst waarop duidelijk te zien was dat er een stuk miste. Uiteindelijk werd het missende gedeelte alsnog bij besteld en weken later geleverd. Bij het uitpakken bleek dat er een enorm kleurverschil zat tussen de betreffende bankstel delen(van lichtpetrolblauw naar kerstboomgroen) daarop direct een mail met foto's gestuurd naar de klachten afdeling. Keurig netjes werd met mij afgesproken dat dit opgelost moest worden het hele bankstel moest opnieuw worden bekleed zodat er geen kleurverschil kon komen. In een half jaar tijd is er maar 2x een poging gedaan om het bankstel op te komen halen wat niet lukte omdat de transporteur steeds alleen werkte en mijn bankstel niet alleen van 3 hoog naar beneden kon tillen wat ook begrijpelijk is. Ik zelf kan niet helpen ivm copd anders was ik de beroerdste niet en had geholpen. Ik heb het met de medewerkster van seats en sofa's nog over gehad dat dit zo wel heel erg lang ging duren en er natuurlijk gebruik word gemaakt van het bankstel en vlekken oid kunnen gaan ontstaan en er dan niet gezegd wordt het bankstel word niet meer gedaan. Dit zou niet gebeuren omdat sowieso het bankstel opnieuw bekleed moest worden. In een half jaar tijd is er dan ook daadwerkelijk een ongelukje gebeurd. Een oppervlakkige maar wel grote verschroeiing van de bekleding wat niet eens het schuimrubber heeft aangetast omdat het een verschroeiing betreft en geen doorbranden van het stof. bankstel kan nu niet meer opnieuw bekleed worden, het kan wel maar dan moet ik zelf €250,- bij betalen. Voor wat ? De bekleding moet er sws af en met het schuimrubber is totaal niks aan de hand ik begrijp het probleem niet. Al deze ellende met verkeerde levering, kleurverschil, een half jaar wachten op transport en reparatie. Slechte service !

  • Aanbevelen? Nee
1

Bagger

Jammer dat ik erin getrapt ben, ik was er nog zo voor gewaarshuwd. Empathie en vriendelijkheid ver te zoeken als je telefonisch contact hebt. Er wordt meteen gegooid met voorwaarden lees deze maar, er valt hier nog een hoop te leren!!!!! Levertijd van banken is absurd lang en nu door de maatregelen alleen maar langer. Wat ik kan begrijpen, maar duidelijk over hoe en wat en wanneer dan wel, weten ze geen antwoord op, maar katten aan de telefoon wel. Petje af!! Maar dit was de laatste keer.

  • Aanbevelen? Nee
1

Where is my sofa???

13 weeks since I placed my order in October 2020 and you still don't have a delivery date!!! Or you deliver my sofa or give me my money back!!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Oplichters

Hoekbank gekocht en relaxzetel na 1 maand zak je er al doorheen en inderdaad vreselijke service als je belt nu inmiddels 2 plekken er door gezakt ze doen geen donder en dat ze niet komen met corona toen er nog geen corona was verkochten ze ook troep en de service nul koop hier niks ze kunnen zo goed praten als je nog iets moet kopen maar eenmaal als ze je geld hebben heb je punt 1 rotzooi in je huis en kun je het uitzoeken firma van niks

  • Aanbevelen? Nee
1

1

Ik heb een bestelling gedaan in oktober. Ik wacht nog steeds op levering. Paar keer gebeld, de beloftes worden niet na gekomen. Belachelijk. Geen aanrader :(

  • Aanbevelen? Nee
1

Schande

Ik heb een zetel van 2jaar en 6m Ik had hem nog geen 18maanden zakte hij door ik heb winkel verwittigd en omdat wij hem niet terug naar winkel konden brengen moest het zo maar passeren Nu begin ik al overal scheuren te krijgen waar het leder weg aan gaan is je kunt zeggen dat het leder los komt Dus vraag ik mij echt af of ze mij wel de waar gegeven hebben die zij zeiden dat het was en hij was duur genoeg daarom krijgen ze mij een heel onvoldoende

  • Aanbevelen? Nee
1

Vreselijk

Een bank gekocht...Na 2 maanden zaten er al scheuren in. De vulling van de bank is dik schuim, in stukken welteverstaan. Schaam je zulke zooi te verkopen! Mensen: koop hier niet, bij klachten geven ze totaal niet thuis. Ronduit: schandalige kwaliteit!!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Totaal geen service of persoonlijk contact

Heel slecht 2 bankstellen binnen 1 jaar stuk. eerste keer de bank moeten brengen en het was een fabrieksfout , dus netjes een nieuwe gekregen. Ook dit bankstel ging binnen 1 jaar stuk hetzelfde probleem weer, de naden en de zitvlaktes begonnen te scheuren. Krijg alleen maar te horen om een klachten mailt in te dienen waar je dan vervolgens geen enkel persoonlijk antwoord op krijgt alleen een brief dat er dan een bedrijf aan huis komt het te beoordelen maar dat is dan wel 50 euro VOOR MIJN REKENING!!! Er is duidelijk op de bijgevoegde foto's in mijn klachten mail te zien dat het hetzelfde probleem is en dat de bank niet gemaakt kan worden.

  • Aanbevelen? Nee
1

voel me behoorlijk in de maling genomen

mijn man en ik hebben 29 september2020 een bankstel besteld met de woorden de levertijd is 14 tot 16 weken,bijna zover dachten wij dus bon te voorschijn ziet mijn man ineens de lever datum week 5 tot week 16 dit jaar met andere woorden het kan zomaar een half jaar gaan duren en dat is gemakshalven er niet bij verteld dus hoezo snelle levering

  • Aanbevelen? Nee
4

Schade bij levering

Pootje stuk bij levering, door bezorger ook gemeld met foto. Na bijna 2 maanden en 3 keer bellen op 7 december een mailtje dat het druk is en het langer kan duren 5 weken en nog niets.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer zeer slechte ervaring en kwaliteit is bizar slecht

Op 21-12-2020 hebben we een bank… Op 21-12-2020 hebben we een bank geleverd gekregen die we niet mochten afhalen ivm Corona. Hiervoor moesten we 50 euro extra betalen voor de bezorging. Nu twee weken later zakt de vering van de bank al in. Zeer zeer slechte kwaliteit voor een bank van 1299,00 euro. Daarbij komt dat deze nu in de aanbieding is voor 699,00. Een bericht gestuurd naar Seats en sofa’s waarop vandaag per post een bericht volgde. Ze niet ingaan op het enorme prijsverschil van 600 euro en het aanbod doen om op 05-02-2021 met de bank naar de winkel terug te komen. Hoe dan? Als je eerst de bank niet mag afhalen ivm Corona mag je hem nu wel even komen laten zien. Echt zeer onklantvriendelijk. Voor ons is een oplossing bank retour op 05-02-2021 en geld retour. Betreft de loungebank Richmond. Onbegrijpelijk hoe er met je wordt omgegaan. Als deze oplossing niet wordt gehonoreerd zet ik de rechtsbijstand op deze zaak.

  • Aanbevelen? Nee
7

Alle tijd voor de klant

In eerste instantie was ik wat terughoudend met een bezoek aan Seats and Sofas. Mijn man wilde wel graag kijken bij Seats and Sofas Nieuwegein. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet. Wij weten niet of het aan het Corona tijdperk ligt, maar de winkel oogde wat rommelig. Veel banken overal opgeslagen. Na een rondje gelopen te hebben, werden wij door de verkoper Clemente aangesproken. Een lang verhaal kort te maken: de service was goed. Wij zijn een paar keer terug geweest, omdat wij vragen hadden. Zowel Clemente als Haluk namen de tijd om alles rustig door te nemen. Ze deden hun uiterste best en waren eerlijk dat zij ons als klant wilden, zonder opdringerig te worden. Zelf over de negatieve reacties die op internet geplaatst worden, waren zij open. Wij hebben een goed gevoel bij de klantgerichtheid. Wij mochten de kleurstalen meenemen naar huis en hadden een week de tijd om rustig thuis de kleur van het bankstel te bepalen. Wij werden na 1 week gebeld met het verzoek om terug te komen, want Clemente en Haluk hadden overleg gehad met de fabrikant van het door ons bestelde bankstel en kwamen met advies voor een ander type leer voor het bankstel, wat beter nog beter aan onze eisen voldeed. Wij hebben relax banken gekocht. Ook daar kregen wij goed advies: draadloos, zodat je niet met allerlei draden zit.

  • Aanbevelen? Ja

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.