
Bij seats and sofas in genk geweest, precies of de winkel een uitverkoop had. 7 man bij de kassa, gezellig aan het praten, overal in de winkel ingepakte zetels ( echt overal) met een rolstoel of buggy geraak je amper door de gangen, je kan niet rondkijken want overal staan dozen. Spijtige zaak, 5 jaar geleden waren we wel tevreden en zag de winkel er veel beter uit.
Beste Melissa, Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Wacht nu al 5 maanden op mijn bank. Heb gebeld en moet nog 1 maand wachten. Heeeeel slecht bedrijf , want annuleren kan ook niet. We gaan nu onze rechtsbijstand inschakelen.
Juni 2020 bank gekocht okt gekregen Nov weer terug was doorgezakt. 4.5 mnd gewacht bank weer gekregen maar 2 kussens springen veren omhoog als je op staat hoor je duidelijk Eiland kraakt als een gek is nu 20 april. Nen nog geen stap verder. Als je belt of mailt of je krijg geen antw of zijn nog 't wachten. Ik ben er helemaal klaar mee. Word 't nu binnen 2 weken niet opgelost neem ik advocaat in arm heb 't niet over bankstel van 500 euro en dan nog moet 't goed zijn
Beste Gertie Dieters, We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor! Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer en klacht willen doorgeven via [email protected] ?Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
we zijn uitstekend geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Kregen alle ruimte om rond te kijken en geen opdringerige verkopers
Beste Gea, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
Na een eerdere slechte ervaring met seats and sofas, tegen beter weten in, toch weer een bank gekocht bij seats and sofas. Bij levering waren er al componenten stuk, waardoor we 2 maanden langer op onze complete bank hebben moeten wachten. Nu na vier jaar is de bovenlaag van de kussens dusdanig versleten dat de onderlaag er al doorheen komt. Hierover contact gehad met de klantenservice die dan vervolgens extra kortingen aanbieden op een nieuwe bank of het opnieuw stofferen aanbieden waarbij het materiaal zelf betaald moet worden. Het zou ons hoe dan ook weer geld kosten... Erg teleurstellend, wij zullen hier dan ook nooit meer een bank kopen en dit ook ten zeerste afraden!
Super aardig en hulpvaardig zeer klantvriendelijl
Beste Erik, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
We hadden loveseat gegoogeld en kwamen bij jullie winkel uit. Alleen stond er niks van een voorbeeld in de winkel dat was wel jammer. Je kon een 1 zits zien en inzitten en dan de juiste maat bestellen maar daar zijn wij niet van. Maar er stond een hele gave andere stoel boven die ons ook wel wat leek en hebben daar uiteindelijk voor gekozen. Maar lijkt niet op de loveseat die we graag wilden. Maar we zijn blij met onze aankoop bevalt goed en meteen bezorgd de zelfde dag dus perfect.
Beste Imre, Bedankt voor uw reactie, wij wensen u veel plezier met uw nieuwe stoel! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Slecht bankstel is nog geen 2 jaar en de scheuren zitten er al in de service is niet oké je moet zelf je bankstel komen brengen met de klacht en bij thuisbezoek moet je 50 euro betalen geen aanrader dus
Beste mevrouw Groeneveld, Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat er scheuren in uw bank zitten. U kunt hier een melding van maken via https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/. Vanuit daar helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Verkopen spullen die er niet zijn, doen beloftes die ze niet kunnen nakomen en de verkopers hebben allemaal verschillende excuses waarom niet en spreken elkaar tegen. Na veel heen en weer gepraat zou ik dan mijn geld terug krijgen, maar dat is tot op heden een loze belofte!
Beste heer Holsderver, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. We betreuren het dat deze situatie is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik wil voor u uitzoeken wat er mis is gegaan. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Gisteren heb ik een prachtige bank gekocht bij Seats and Sofa’s in Heerlen. Ik kreeg de ruime gelegenheid om eerst zelf te kijken en bij vragen kon ik direct terecht bij verkoper Richard. Richard heeft me goed geïnformeerd over de mogelijkheden en ook goed meegedacht wat passend was binnen mijn budget. Ik kan niet wachten tot mijn bank hier is!
Van te voren afspraak gemaakt , Snel gebeld voor een check door hun. Daar gekomen en ze hielpen goed mee vriendelijk en bank kon de volgende dag bezorgd worden.
Beste Fam Schouten, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Top service en producten! Erg tevreden, goed geholpen door vriendelijk personeel
Wij zijn goed geholpen goed advies vriendelijk personel toppie
Beste heer/ mevrouw Babs, Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Bij de aankoop van mijn bank en fortuiles ben ik prima geholpen. Bij het uitpakken van de bank zat er een lelijke beschadiging op het hoofdsteun. Hij was duidelijk beschadigd ingepakt in de fabriek!!!!!! Klacht via klachten service en persoonlijk naar het filiaal in Amersfoort gedaan. Personeel winkel stond me goed te woord. Van klachten service kreeg ik een brief dat ik de bank zelf moet brengen en halen. Ik moet hiervoor een bedrijf inschakelen. Dit jaagt mij op extra kosten. Hier heb ik op gereageerd dat Seats en Sofa het vervoer moet regelen.De bank was goed ingepakt de beschadigen kwam tevoorschijn nadat ik het verpakkings materiaal er af haalde Tot nu toe geen reactie ontvangen. Ik heb naar tevredenheid eerder een bank gekocht.Dus zonder twijfel heb ik weer een aankoop gedaan....... Ik ben zeer teleurgesteld over dit verloop. De set was in totaal 1500,=euro.
Beste Ria, We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor! Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer en klacht willen doorgeven via [email protected] ? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
Er werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren zonder opdringerig te worden.
Beste Herman, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Mijn eerste keer bij Seats & sofa’s en mijn eerste indruk is zeer positief, verkoper deed z’n best me op m’n gemak te laten voelen. Had aandacht voor mijn wensen. Alleen het afdingen is niet voor mij. Ik werk zelf in de detailhandel dus zal niet om korting vragen. Ik heb het idee te veel betaald te hebben omdat iedereen me achteraf verteld dat ik had moeten onderhandelen over de prijs. Maar goed, Waar het om gaat, de bank heb ik nog niet. Dus nog even afwachten voor het eindoordeel.
Beste Jack, Dank voor uw reactie, alvast heel veel plezier toegewenst met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Goed en duidelijk is alles verteld.
Beste mevrouw Jongman, Bedankt voor de positieve review. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Snel vriendelijk geholpen en er was koffie
Beste Adriaan, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Ricardo - Seats and Sofas
Erg slecht service ook in een jaar twee bankstellen gekocht eerste doorgezakt kussen erg slecht tweede bank doorgezakt ook erg slecht ook weer slechte service kastje naar de muur nooit weer daar een bank kopen 1500 weg dit was in assen echt zeer slecht book de service gr Ruud boshuizen uit assen.
Beste Ruud, We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor! Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer en klacht willen doorgeven via [email protected] ? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
we hebben 1 maand geleden de Manilla geleverd gekregen welke gekocht is in de vestiging Eindhoven. Al na enkele dagen verzakt het hoekdeel, en is er sprake van zeer ongelijkmatig gevulde kussens. Dit is gemeld, waarop reactie komt een service formulier in te vullen en de bank voor beoordeling aan te bieden.....Hoe.???. We hebben tegen betaling de bank laten bezorgen juist ivm geen transport mogelijkheden Zeer weinig klantvriendelijke wanneer een gebrek zo duidelijk te constateren is. Moet ik een bus huren om een gebrek te laten verhelpen?.
Beste Bert, We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor! Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer en klacht willen doorgeven via [email protected] ? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
Wij hebben in 2015 in Groningen een leren bankstel gekocht Model Napoli. In 2020 voelden wij de veren omhoog komen onder het leer. Wij hebben het bankstel gekocht met het kwalitatief beter leer soort voor € 2000. Om dat wij het actie pakket niet wilden hebben kregen wij € 150 korting. In 2020 ben ik naar de winkel geweest om deze klacht te bespreken. Het antwoord was, sorry meneer u heeft 2 jaar garantie. Verder totaal niet bespreekbaar. Waar ik nu van baal is dat wij een bankstel hebben gekocht met het duurdere leersoort, en dat wij deze nu naar de stort kunnen brengen om dat de veren zijn los geschoten. Wij zijn met ons tweetjes, en word op een normale manier gebruikt. Dus € 400 per jaar afgeschreven is € 34 = per maand. Ik ben dan ook zeer kwaad hier over. Heel veel mensen waren verbaasd dat ik een bankstel had gekocht bij Seats and Sofas. Hoe heb jij dat nou kunnen doen. Het vertrouwen in deze winkel is bij mij ernstig geschaad. Zijn inmiddels op zoek naar andere meubels.
Beste Joop Sloots, We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor! Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer en klacht willen doorgeven via [email protected] ? Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
Zeer vriendelijk personeel
Beste, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas.
Heel veel keuze en uitstekend geholpen!
Beste mevrouw Elzinga, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Perfect
Beste heer Hermans, Bedankt voor de positieve reactie! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Mijn zoon wacht al drie maanden op een deel van zijn bank die in reparatie is. Bij het uitpakken van de bank bleek hij al stuk, gelijk melding van gemaakt maar werd pas na zeven weken opgehaald. Gekocht op 26 november 2020 nog steeds geen bank!!!!! Kom gauw tot een oplossing voordat het uit de hand gaat lopen! Franck.
Beste heer Beuriot, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor uw klacht via https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Daar helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.