
Werx goed geholpen en was ook zo klaar
Beste Liekje, Bedankt voor de positieve review! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Was accuraat en gaf een scherpe prijs zodat wij de bank kochten
Beste Fokko, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Goed geholpen en een samen tot een goede prijs gekomen ben er enorm blij mee
Beste Willem, Bedankt voor uw positieve beoordeling, het doet ons goed om te horen dat u met uw aankoop tevreden bent. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Nou ik ben zeer tevreden hoe ik wet geholpen bij de winkel ik heb genoten en heb kunnen lachen en mensen zijn klantvriendelijk nou Juize ga zo door er moeten meer mensen als jou zei in de winkel Is een top gozer
Beste Juremy, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Veel keuze in meubels en verschillende stoffen. Prima geholpen door verkoper. Achteraf veel korting gekregen op meubels, wat misschien van te voren al aangegeven had kunnen worden. Verdere afhandeling keurig gegaan
Wir wollten ein Schafsofa kaufen und wurden super toll und sehr nett beraten. Wir können das Personal von Seatandsofa nur weiter empfehlen.
Sehr geehrter Herr Thomas, Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Mit freundlichen Grüßen, Joshua - Seats and Sofas
Prima geholpen. Niet te opdringerig, maar wel behulpzaam
Beste Komen, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Goed geholpen en me vriendelijk te wiord gestaab en geholpen een goeie keuze te maken
Beste Annie, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Goed en vakkundig geholpen, hopenlijk hebben we heel lang plezier van ons aangekochte product
Beste mevrouw Veenman, Dank voor uw positieve reactie, heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas
Hele plezierige en vriendelijke ontvangst, goed advies en flexibel meegedacht zowel in kleur als kwaliteit als bedragen ;)
Beste heer Hoogeboom, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Wij wensen u heel veel plezier toe met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Ik kan nog niks zeggen over de bank die we gekocht hebben, daar moeten we nog op wachten, maar de ervaring in de winkel was vooral positief. Enige minpuntje was dat we uiteindelijk op zoek moesten gaan naar een verkoper om onze vragen te beantwoorden. Ook vind ik het prijs systeem erg verwarrend. Zie je een mooie bank opstelling met het prijskaartje "vanaf €€€", is de opstelling die je ziet aanzienlijk duurder. Wat meer helderheid in de prijzen was wel fijn geweest. Ondanks die minpunten, hebben wij een bank gevonden waar we wel blij van werden, voor een redelijke prijs. De medewerkers waren behulpzaam en hebben onze vragen eigenlijk wel goed beantwoord.
Beste heer/mevrouw RJ, Bedankt voor uw reactie, wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
top vriendelijk
Beste mevrouw Kruijer, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
THANK YOU, Seats & Sofas! THANK YOU for the lessons... [...ON PATIENCE] THANK YOU for making me wait more than half a year for my sofa. [...ON RESILIENCE] THANK YOU for failing to deliver the borrowed sofa you offered. [...ON PERSISTENCE] THANK YOU for not returning my calls when your promised me to. [...ON ANGER MANAGEMENT] THANK YOU for causing damage to my property when delivering my sofa. [...ON WORK ETHICS] THANK YOU for forcing the poor delivery man to call me asking for my bank account number to pay for the damages from his own pocket. (You should be ashamed of this!) [...ON FAIRNESS] THANK YOU for allowing me to convince the poor delivery man that the damages are not his to pay and I would not accept one penny from him! [...ON RISK MANAGEMENT] THANK YOU for showing what happens when you conduct a business without having an insurance for the damages you can cause to others. [...ON CUSTOMER SATISFACTION] THANK YOU for delivering the lowest-quality customer experience I've had in my whole life. [...ON COST-BENEFIT] THANK YOU for the couch. It is surprisingly exact like I ordered! The cost-benefit of this experience shouts at me everytime I seat on it. It says loud and clear: IKEAAAAAA! May you use these words to improve the way you do business, the way you go about customer satisfaction, and most importantly, the way you treat your own people. Until that happens, I will NOT RECOMMEND doing business with you!
Dear Thyago, Thank you for sharing your experience, because negative reviews are also valuable to us. We are sorry to hear that you are not satisfied with our service and sofas. We want to ensure that your experience is solved as well as possible. We want to get in touch with you. Please send us your order number via our contact form: https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/? You will be contacted as soon as possible. Kind regards, Michael - Seats and Sofas
Beste, Afgelopen jaar kochten we onze 2e bank. Over de eerste waren wij zeer tevreden en vandaar ook opnieuw de keuze voor Seats. Bij onze 2e bank ontdekten we wat ribbels in de stof en een gekke strook onder de bekleding. We mochten de bank terugbrengen naar het filiaal. Maar zonder passend vervoer werd dat lastig. Uiteindelijk konden we het afkopen voor 100,-. Prima. Toch ontdekten we nog wat foutjes aan de bank. Een zitvlak wat scheef zat. Lelijke strepen in de bekleding. Na 3 maanden zitten is het zitvlak al behoorlijk ingezakt en het gaat hier om ‘zitters’ met slank postuur, dus daar kan ‘t niet aan liggen. ;-) Daarom nogmaals contact opgenomen. Maar de bank zou dan teruggaan naar de fabrikant. Wie weet konden ze het herstellen en anders krijgen we een nieuwe. Op mijn vraag of het dan toch liever een ander model mocht zijn was het antwoord “Nee, niet zonder bijbetaling”. Dit terwijl we al 1 van de duurdere modellen hebben aangeschaft. En o ja, we konden in tussentijd een leenbank krijgen. Een kleiner goedkoop model dat niet lijkt op onze bank. Als ik met mijn Audi voor een garantie klus naar de dealer ga, dan krijg ik ook geen Fiat mee. Maar een vergelijkbaar model. Al met al dus niet meer te spreken over de service van Seats & sofa’s.
Beste mevrouw Assen, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Voor de zoveelste keer : weer een ZEER GOEDE ervaring met Seats & Sofa's Nieuwegein. Je kunt op je gemakkie rondkijken zonder dat er verkopers op je nek zitten. Ze zijn in de buurt als je ze nodig hebt. De koffie is lekker en het gebak was heerlijk ;-) De prijzen zijn prima zeker als je het VroegeVogelVoordeel in de wacht kunt slepen dan zijn de prijzen meer dan prima. Team Seats & Sofa's Nieuwegein : TOP dank jullie wel en tot de volgende keer maar weer.
Beste Ingeborg, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Sylvia - Seats and Sofas
We had a very bad experience with Seats and Sofas, Zaandam branch. I was interested in buying a Dubai loungebank with bed function. The sales person started showing some models. For the model I chose, he initially quoted a price of 3500 EUR, which seemed much higher than expected. With some bargaining, he brought it down to 1400 EUR, quoting a "discount" of 2000 EUR. With the agreed price of 1400 EUR, I settled the payment. Finally, after 5 weeks, I received the delivery. After unpacking the product, I was shocked to find that the Dubai loungebank delivered was without the bed function! It turned out that they had made a mistake in the invoice, and included the wrong model which I had unfortunately failed to notice then. The salesperson acknowledged the error.But said that nothing could be done about it. I feel cheated. I would expect them to replace the product or refund my money, but I have received absolutely no support from the customer care or branch manager (Mr Alex). The customer care has not responded to my emails and the manager even asks me to go ahead and file a legal court case.This is not how a professional business treats its clients. Although I had high expectations with this store, I am completely disappointed and would not recommend it to anyone at all.
Dear mr Sankar, Thank you for sharing your experience, because negative reviews are also valuable to us. With kind regards, Astrid - Seats and Sofas
zij kan haar geluk niet op nu ze weer makkelijk uit de stoel kan komen
Beste heer Van Vianen, Bedankt voor uw feedback, het doet ons goed om te horen dat u met uw aankoop tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Sylvia - Seats and Sofas
Goed meegedacht en geholpen bij keuze.
Beste heer/mevrouw Hendrikse, Dank voor uw reactie, heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groeten, Sylvia - Seats and Sofas
goed en heel leuk en snel geholpen
Beste heer Stok, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groeten, Sylvia - Seats and Sofas
Bij binnenkomst welkom geheten en iets te drinken aangeboden gekregen. Warm onthaal dus. Goed geholpen en juiste advies gekregen bij uitzoeken nieuwe relaxbanken.
Beste heer/mevrouw Zeldenrijk, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
In november 2020 een hoekbank gekocht bij Seats and Sofa's in Alkmaar. Ik werd ontzettend vriendelijk geholpen, dat wel. Maar als ik toen had geweten hoe het verdere verloop zou gaan mbt de bank, dan had ik NOOIT mijn bank gekocht bij Seats and Sofa's. Als je je bank hebt uitgezocht, dan doe je een aanbetaling. Daarna krijg je je aankoopbewijs mee, en daarin staat hoe lang het ongeveer zal gaan duren totdat je bank er daadwerkelijk zal zijn. Nou, mijn bank heeft ruim een half jaar op zich laten wachten!! En als je dan erover opbelde dan zeiden ze elke keer weer wat anders. Om gek van te worden! Uiteindelijk kreeg ik, als pleister op de wond, een leenbank aangeboden. Duidelijk laten weten dat ik daar absoluut geen geld voor wilde betalen. Maar vanzelfsprekend mevrouw, u hoeft daar natuurlijk niks voor te betalen....Wel even zelf ophalen aub. Enfin, een kennis weten te regelen die de 2-en 3zitsbank kon ophalen. Zelfs nog gebeld dat mijn kennis er op die dag op dat tijdstip zou zijn, zodat beide banken klaar zouden staan.....Voelt u hem al? Mijn drukbezette kennis is dus naar Alkmaar gereden, en tja....helaas, de 2-zitsbank is net opgehaald. U mag de 3-zitsbank wel meenemen hoor....De bank was van zulke slechte kwaliteit dat je er eerlijk waar niet op kon zitten zonder dat er meerdere scheuren inkwamen. Maar goed, we konden zitten nietwaar? Na meerdere telefoontjes om na te vragen waar mijn bestelde bank bleef was het dan eindelijk zover. Ook nog besproken dat het vervoersbedrijf de leenbank weer mee zou nemen want, zo werd mij voorgespiegeld, dat was geen probleem. Wat ze er niet bij hadden vermeld is dat je daar dan wel eventjes voor moet gaan betalen!!! Ongelovelijk!! Dat heb ik uiteraard niet gedaan, gezegd dat ik de bank dan door grof vuil laat ophalen want die was toch al niks waard. Toen kon het ineens wel. Maar enfin, de bank is er. Ziet er mooi uit. Alleen is na 1 week de bekleding van het hoekgedeelte al aan het losraken......
Beste Judy, wat vervelend om te horen. Heeft u al een servicemelding gemaakt? Dit kan via onderstaande link. Foto's kunt u hier bijvoegen. De serviceafdeling neemt dan binnen 5 werkdagen contact met u op. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Je krijgt de aandacht die je hoopt te krijgen in een meubelzaak
Beste Marga, Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Netjes geholpen door een aardige verkoper. Hij had alle tijd voor ons en een bood ons een goede prijs
Beste mevrouw Van Raalte, Bedankt voor uw feedback, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
De winkel in Zaltbommel was een puinhoop. Een enorm spandoek buiten suggereerde en grote Outlet, maar die was helemaal niet groot. Wel had de hele winkel de uitstraling van een Outlet. Maar de verkoopster was vriendelijk, snel en hulpvaardig. De aanduiding was goed.
Beste Vincent, Bedankt voor uw feedback, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groeten, Michael - Seats and Sofas
Aardige werknemers. Goede uitleg over zitting en inzitten. Levering werd gezegd tussen 6 en 12 weken. Was uiteindelijk 5 weken. Geen standaard maat en is perfect op maat gemaakt. Bank zit prima en ben er blij mee.
Beste Cynthia, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.