
Irritante verkoper in Uden. Prijs in winkel dubbele van op de site, best raar ruikt naar oplichting.
Beste Piet, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Onze bank was binnen 2 jaar kapot. Deze is in februari opgestuurd naar de fabriek. Geen communicatie over het proces en in JUNI bleek dat de bank nog niet juist gerepareerd was. Na veel gezeur en discussie mochten we in de winkel in Amersfoort een andere bank uitzoeken. Super behulpzame en begripvolle filiaalmanager. Opdracht gegeven en levertijd 8 tot 12 weken. Deze uiterste levertijd is wederom verstreken. We hebben geen idee wanneer onze bank nu wel komt en we worden wederom van het kastje naar de muur gestuurd. We krijgen geen filiaalmanager aan de telefoon en onderling wijzen ze naar elkaar. Alles gaat via mail, hoe onpersoonlijk! De vorige excuses in juni over hoe ze met ons om zijn gegaan zijn niets waard. Het gaat gewoon weer verder. 7 maanden is echt onacceptabel!
Beste Schut, Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Gezellig winkelen, kijken voor een nieuw bankje bij Seats and Sofa. Komen binnen en we worden gelijk aangehouden door een verkoper. Krijgen niet de tijd om zelf te kijken en rond te neuzen. Wordt gevraagd wat ik te besteden heb. Onbeschoft. Het meisje achter de receptie schreeuwt als we in het midden staan van de winkel, "heb je al wat gevonden". Kreeg al een naar gevoel en had eigenlijk weg moeten gaan. Toch een bankje gevonden. Ik heb niet veel ruimte in mijn appartement dus het kopen was beperkt , begreep hij niet blijkbaar. Toch een bankje gekocht en we waren bij de receptie. De verkoper zei dat ik 2 jaar garantie kreeg en we zouden het de andere morgen op komen halen om 1 uur. Kreeg een verkoopcontract mee.Toen ik thuis kwam stond de garantie niet beschreven. Zou ik wel de andere morgen bespreken. We kwamen de andere morgen in de winkel en het verkoopcontracht werd in 3-voud opgesteld en ondertekend. Had 100 euro aan betaald en ik vroeg de verkoper om de garantie schriftelijk op te stellen met een paraaf. De mevr. achter de kassa zei dat hij dat niet mocht en ze zou het zelf doen. Het verkoopcontract werdt opgesteld en door haar ondertekend. Toen ik opmerkte dat de garantie niet beschreven stond antwoorde ze dat er een wettelijke garantie was. Ik wil de garantie zwart op wit en dat zou jij doen. Had ze niet gezegd. Ze zette de klant eigenlijk als een leugenaar weg.Was al geiriteert en toen ze zei dat het er op stond zei ik dat dit niet het geval was. Ik was bij de annulering 30% en oplopend tot 50% betaling verschuldigd. Dat stond er en ik zei dat het het op het koopcontract moet komen. Met een handtekening Dat deed ze op maar het was in 3-voud opgesteld. Op deze manierwerkt het niet want het staat maar op deze ene en dat kan ik er zelf wel opgezet hebben en ik wil dat u erop zet 2 jaar garantie en met een handtekening. Na een lange discussie deed ze dit uiteindelijk. Wat je moet doen om garantie op papier te krijgen is ongehoord. Nooit meer Seats en sofa
Kwamen binnen, op de helft van de winkel werden we benaderd door een man. Hij vroeg ons waar we naar op zoek waren. Mijn vader zei chesterfield bankje! Een 2 Zits. De man verwees ons naar voor! We waren opzoek naar rood leer! De keuze was snel gemaakt!!
tja, de titel zegt het al… als je graag opgelicht wil worden: Ga naar Seats and sofa’s. Hier hebben ze een handje van. Mocht je iets zien in de winkel ga NOOIT het koopcontract aan dit zijn wurg contracten. Je kan er niet meer onder uit. Een aanbetalen? Doe hem NIET! Je bent dit geld gegarandeerd kwijt!! Mensen mogen nog geen seconde meer na denken over een bank van 2000 euro, meteen tekenen; aanbetalen en dan weer oprotten… Nee nee voor mij geen Seats and sofa’s meer.. rij een stukje verder naar de Ikea, kwaliteit is nog 10 malen beter dan deze door chineze kindjes in elkaar gezette banken.. Echt mensen. Mocht je dit lezen… een gewaarschuwd mens telt voor 2!!
Wij hebben meer dan een jaar ellende gehad met de door ons aangekochte bank. Vanaf de eerste levering waren er al mankementen aan de bank, defecte kliksystemen/opbollende stof/ krassen/ en verzakkingen. Tot 3x toe hebben wij de bank zelf terug moeten brengen/sjouwen naar de winkel, waarna er elke keer weer een levertijd inging van 12 tot 15 weken. De tijdelijke leenbank die we aangeboden kreeg had meer weg van een houten kist. Al meer dan een jaar hebben we geen fatsoenlijke bank gehad om te zitten( en dat voor iemand met chronische rugklachten). Uiteindelijk hebben we de koop nu kunnen ontbinden maar werd tussen neus en lippen door gezegd dat we wel eerst de bank in moesten leveren en het daarna nog 10 werkdagen kon duren voor we ons geld terug hebben. Wat dus betekent dat we weer niet enigzins normaal kunnen zitten. Ik vind het echt bizar zoals er met ons is omgegaan en hoop dat we in ieder geval snel ons geld terug hebben zodat we na ruim een jaar in een andere zaak wel een fatsoenlijke bank kunnen kopen!
geen gepush van verkopers. verkoper gehad die ons goed aanvoelde mooie prijs kon geven goede uitleg gaf
Beste Lis, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Een bank die we leuk vonden maar tochniet zouden kopen omdat te duur was en zullen 15 okt bank moeten hebben heeft de verkoper gezegd dat we kunnen ook in 3 betalen dus eerst aanbetaling van €560 gelijk doen en dan 15 okt zouden we de bank krijgen en 2de betaling in 31okt en 3de in 31nov betalen dat hebben we afgesproken en aanbetaling gedaan een overeenkomst getekent de meneer zei dat hun geen problemen doen met betaling als 1 maand niet lukt als we toch van te voren bellen maar dat zal niet gebeuren zeiden we zal alles goed komen maar achteraf hoor ik dat ik de bank krijg wanneer volldige bedrag binnen is ik vind zo jammer dat het na het tekenen van overeenkomst dat gebeurd nooit naar luisteren alles wordt gezegd om te verkopen maar ik ga naar de filliaal en vragen naar de oplossing zal toch niet zoveel leugens rond kunnen lopen
Beste Emine, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Vriendelijk geholpen en omdat de verkoper met mij meedacht heb ik de juiste keuze kunnen maken. Ik ben super blij met mijn aankoop.
Weet ik nog niet eerst de bank , of het allemaal goed is
Beste heer/ mevrouw Weiss, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn erg benieuwd wat u er van zult vinden en wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubel(s)! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Het lijkt wel of hier alleen maar positieve dingen neer gezet worden en de negatieve eruit gefilterd worden
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat deze negatief is. Er zullen ongetwijfeld een aantal negatieve recensies bij staan, iets wat helaas niet te ontkomen is. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
ontvangst met koffie, nette uitleg over artikel en een goede prijs - kwaliteit verhouding
We moesten een aanbetaling doen, wat eigenlijk al best raar is. Deze zou 500 euro zijn, vond ik te veel dus werd er meteen 250 van gemaakt. Kon ook wel. Nu gaan we helaas niet meer verhuizen en past de bank niet in mijn huidige huis. Ik wilde dus annuleren. Nou, dat was geen optie…. Ik moest dan 500 euro betalen, voor annuleren. Ook zeiden ze opeens dat de bank al in de winkel stond, terwijl er tegen mij 12 weken levertijd werd gezegd. Ze hebben dus geen kosten hoeven te maken, door een nieuwe bank te bestellen. Ik vroef waarom ik dan niet gebeld was dat de bank er al was. Tja de administratie was veel en even niet bijgehouden… natuurlijk… Nou waarschijnlijk ben ik nu een hoop geld kwijt, en heb ik niets. Ze willen niet met je meedenken, je niet fatsoenlijk helpen. De verkoper lachte mij gewoon in mijn gezicht uit en zei: je kan er een juridische zaak van maken en dan kost he tje nog meer geld haha…. Echt geen woorden voor. Mijn advies: ga lekker naar een normale goede woonwinkel, check van te voren goed de recensies (heb ik helaas niet gedaan) en houd je geld lekker in je zak. Onbeschofte mensen.
Beste klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat jammer dat u niet meer gaat verhuizen. Inderdaad rekenen wij een aanbetaling, iets wat vrij gebruikelijk is wanneer een product speciaal voor een klant gemaakt word. Wat betreft de annuleringskosten, wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is, helaas hebben wij reeds kosten gemaakt voor uw bestelling, vandaar de annuleringskosten. U bent een koopcontract aangegaan met de afspraak om de product(en) op een bepaald moment af te nemen, wij vinden het erg spijtig voor u dat de verhuizing niet is doorgegaan, helaas kunnen wij hier weinig in veranderen. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
augustus 2019 een hoekbank gekocht waarvan in mei 2020 de eerste veer van de zitting al los bleek gesprongen. Na een telefoontje waarbij ik zeer onvriendelijk te woord werd gestaan door de verkoper, de bank terug gebracht en helaas weer 12 weken moeten wachten voordat we hem weer op konden halen. Na een paar weken weer hetzelfde probleem maar nu zelf maar gekeken en de losgesprongen veer zelf gerepareerd. Nu na totaal twee jaar de bank in het bezit te hebben, al meerdere veren zelf opnieuw bevestigd omdat deze waren los gesprongen en ik geen zin meer heb om telkens mijn bank weer terug te brengen en weer 12 weken verder te zijn met daarna een halve of eigenlijk geen oplossing, maar ja wat wil je ook als de onder spanning staande veren met lange nietjes zijn bevestigd. Kortom een hoop geld kwijt maar een ellendige bank in bezit , dus wat mij betreft nooit meer Seats en Sofa's.
Beste heer Elbers, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Prima voorlichting over product
Heb goede ervaringen met seats en sofa
Beste heer/ mevrouw Willemsen, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Nd de eerste rampzalige bank.. Update 22-08-2021 Op 9-03-2021 mocht ik een nieuwe bank komen uitzoeken (Herkeuze bank) Bij een herkeuze bank is het zo dat je geen korting krijgt dus als de bank duurder is dan je eerste aankoop bedrag moet je geld bij betalen, wat ik dus heb gedaan. bij de levering van de nieuwe bank had men dus de verkeerde bank geleverd zat ik een week met een ingepakte bank thuis. Bij poging 2 ging het bijna weer verkeerd want de bezorgers waren te laat en de verhuislift wilde bijna weg gaan naar zijn volgende afspraak. Bank staat eindelijk merkte al heel snel dat er 1 zit kussen erg te klein was waarop ik de kussen geprobeerd heb te wisselen maar ook dat klopte niet.. Ik nam dit maar voorlief want ik wilde de bank echt een kans geven. Ergens in mei zag ik dat de naad van een stik begon te scheuren. Ik kon een servicemelding maken maar uit ervaring blijkt dat dit niet snel wordt opgepakt dus besloot ik het zelf te laten repareren door een stoffeerder. Daarna begon ik te merken dat alle zit kussens uit de bank snel doorzaken en uit de bank zakken niet alleen ik maar ook mijn bezoek begon dit op te merken dat kussen steeds verder in zakken en dat men steeds naar een gleuf wegzakt daarnaast rafelt de stof enorm van de bank. kort om de bank van 1600 euro heb ik nu 5 maanden in bezit maar hij zit voor geen meter meer. Ik heb begin deze maand augustus een servicemelding gemaakt waarvan ik ook een automatisch bevestigingsmail van heb gehad maar Seats & Sofa kan mijn melding NERGENS terug vinden in hun systeem. Groetjes Conchita
Beste Conchita, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat jammer dat deze negatief is. Wij willen u vriendelijk verzoeken om via onderstaande link een servicemelding aan te maken en hierin bovenstaande verhaal toe te voegen. Wij begrijpen dat u naargelang de eerste ervaring liever geen servicemelding aan wilt maken, toch is dit voor ons de meeste efficiënte manier om uw klacht in behandeling te nemen. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas. Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Vriendelijk en snel geholpen deskundig
Beste Jos, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas.
Wij hebben telefonisch contact gehad met seats and sofas en na een paar keer bellen mochten wij een nieuwe bankstel uitkiezen voor de waarde van het bankstel waar wij hem voor gekocht hadden wij zijn heel goed geholpen door seats and sofas wij hebben onze nieuwe bank gelijk mee gekregen en zijn bijzonder tevreden
Beste Johan, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bankstel. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Fijn om zo een bankstel te kopen
Beste Jane, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Tot 2 keer toe, alle tijd en netjes. Alle medewerkers.
Beste Fred, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Bediening was zeer aardig en professioneel
Beste Har, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Netjes geholpen goede uitleg
Beste Niels, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Mooie grote winkel en goede kwaliteit. Bedrijfsleider en personeel zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug. Met vriendelijke groet, Fam Bouma Harlingen
Half januari dit jaar kregen wij onze 2 en 3 zits geleverd. So far so good. Echter constateerde wij eind februari een beginnend scheurtje in de drie zits bank. Meteen gebeld en moesten dit melden via het online formulier. Gedaan. Wachten wachten wachten.. je hoort maar niets. Verschillende keren gebeld. Uiteindelijk op 18 april (oftewel weken later) moesten wij zelf onze bank terug komen brengen ( ook al een service van drie keer niks) en konden wij een leenbank meenemen. Manlief komt daar aan, bank eraf gehaald.. oh meneer leenbank is er vandaag niet..... Oftewel bank weer mee naar huis, konden niet zonder, en een dag vrij genomen. Na aandringen en een toch wel wat boze man zouden ze de bank dan wel bij ons komen ophalen. Je raad het al je hoort weken weer van niks en de bank wordt er alleen maar slechter op.... Uiteindelijk 17 juni is de bank een keer opgehaald (2 maanden later dus).. Vandaag nemen we maar weer eens contact op over de stand van zaken, er werd verteld dat ze nog niks weten en we maar moeten wachten. Weer twee maanden verder. Wij gaan stappen ondernemen want dit gaat helemaal nergens over. Je bent 6 maanden verder en nog niet geholpen !!
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.