
Snel geholpen hoed advies.
Na 3 maanden was mijn bank klaar en hulp en vervoer geregeld om te halen. Verkeerde kleur. Weer 2 maanden later was de juiste kleur klaar. Werd nu op mijn eis gebracht. 7 maanden later kapot. Gebeld, kon hem brengen voor reparatie door hun meubelmaker die er een bepaalde dag was. Als hij hem niet zou kunnen maken zou hij terug naar de leverancier moeten. Zij konden ook haken en brengen voor 75,00. Ik weer hulp en vervoer geregeld en gebracht. Hoorde niets meer. Zelf moeten bellen. Was gemaakt, kon hem halen. Weer geregeld. Ik ga zitten; breekt op exact dezelfde plek!!!! Gebeld. Ze sturen een meubelmaker naar mij. Komt paar weken later na paar keer gebeld. Blijkt bagger gemaakt. Hij brengt advies uit aan Seats and Sofas. Ik word een week later gebeld. Bank moet terug naar fabriek. Moet ik regen en of zij voor 75,00. Ga ik niet mee akkoord. Ze gaan contact opnemen met hoofdkantoor. Vertrouwen in reparatie en model bank kwijt! Afwachten weer.
Beste mevrouw Touw, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
N.V.T.
Vriendelijke verkopers.
Beste mevrouw Eekel, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Ben in filiaal erg vriendelijk, deskundig en goed te woord gestaan door verkoopster. Zij nam alle tijd en begeleide ons goed tijdens onze speurtocht naar een mooie bank, Dankzij haar zijn we goed geslaagd.
Beste Peter, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Ik werd direct geholpen door een ervaren verkoper met veel kennis, Alles was mogelijk. Ik had al enige voorkennis opgedaan en hadden binnen 30 minuten tot een koop gesloten
Beste heer van Dijk, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Ik heb niet genoeg ervaring, maar de behandeling van het personeel in de winkel was erg goed, het personeel is geweldig. Ik wacht nu op mijn bestelling en ik zal je de evaluatie geven wanneer ik het probeer
Ik heb de bank Manhattan gekocht, wit leer zeer mooi in de showroom. Echter bij levering blijkt al dat de hoekjes van het leer niet netjes zitten maar scheef om de armleuning. Daarnaast steken er aan de zijkant twee metalen pinnen in het leer. Alsof het niet genoeg is, ontbreekt het stiksel van het leer op een plek. De bank kan ter reparatie worden aangeboden echter komen de transport kosten voor eigen rekening daarnaast ben ik de bank een tijdje kwijt, hoe lang kunnen ze nog niet zeggen. Voor een nieuwe lederen bank vind ik dit toch een hoop klachten, waar je niet op zit te wachten.
Beste Moenish, Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Ik heb een hoekbank gekocht. Was er super blij mee. Maar al snel moest de bank opgevuld worden. Meerdere keren. In de corona tijd wilde niemand komen en was de winkel gesloten. Aangegeven dat mijn bank anders niet in garantie meer zat en ik wel garantie wilde krijgen. Toen na wat contract toch een meubelmaker naar mijn bank gekeken. Kreeg een rare kuil in en de meubelmaker zag dat een schot kapot was. Kreeg toen een belletje dat de bank gebracht moest worden in het filiaal waar ik het gekocht had. Omdat ik al zoveel klachten heb gehad kreeg ik een nieuwe bank. Of ze gingen de bank helemaal goed maken. Want de bank was waarschijnlijk niet goed. Verteld dat de garantie nu voorbij was, maar de mw gaf aan dat ik al klachten had in de garantie tijd. Bank gestoord naar filiaal en nu kreeg ik te horen dat ik geen garantie meer heb en niets krijg. Bank moet ik weer ophalen. Ben echt boos
Beste mevrouw van den Brand, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. We betreuren het dat dit is voorgekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Ik ben goed geholpen, alle vragen werden beantwoord en er werd goed meegedacht.
Rond gekeken in de winkel na overhandiging van een prijslijst. Waar nodig de benodigde informatie gekregen. Na de keuze erg behulpzaam bij het maken van de juiste keuze, afmetingen, mogelijkheden en de bekleding van het bankstel.
Beste heer de Jonge, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Goed geholpen.
Beste Mark, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
vriendelijk en goede advies geven geduld
Beste heer/mevrouw Koese, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Vriendelijk mensen goed deskundig advies Helpt meedenken met persoonlijke smaak en binnen budget
Mooie bank gekocht voor een goede deal, super blij mee!
We werden vriendelijk onthaald, konden zelf rondkijken en proberen bij vragen alles duidelijk verteld en/of beantwoord. Geen drukdruk, en toch alles snel en duidelijk geregeld. Fijne ervaring beter dan verwacht
Ik heb even gewacht met beoordelen tot dat ik de bank geleverd heb gekregen. Wij zijn erg tevreden over onze bank. In de winkel zijn we uitstekend geholpen door de verkoper. Hij nam alle tijd en beantwoorde al onze vragen. We hebben de bank laten thuisbezorgen. Ook de levering van de bank was keurig geregeld.
Beste Helen, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Wij hopen u in de toekomst nog eens in een van onze megastores te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Op 23 dec. 2019 een bankstel gekocht (order geplaats, apr 2020 geleverd., binnen 6 maanden onherstelbaar beschadigd. op eigen kosten gebracht naar filiaal in Nieuwegein. Vervolgens is de bank teruggestuurd naar de leverancier voor reparatie. Na ruim 6 maanden en meerdere belacties van mij is mij vertelt dat de bank retour is gekomen maar dat alsnog de zelfde fabrieksfouten bevat!!! Nu bijna 2 jaar verder en geen bankstel of geld terug gekregen. Ze weigeren geld terug te geven, terwijl de bank binnen 6 maanden na levering gebreken heeft vertoont. De wet zegt dan vanwege wanprestatie mag de koop worden ontbonden en moet ik mijn geld terug krijgen!!!!! Na verschillende aangetekende brieven geen enkele reactie, niet op papier en ook niet telefonisch!!!! Dat noem je toch geen dienstverlening!!! Ik ga er psychisch helemaal aan kapot. Heb nu via een kennis een leenbank maar daarvoor op de grond gezeten. Omdat ik ook zelf de vervoerskosten moest regelen voor een leenbank! Heb ik het geld niet voor. Ik leef van een nabetaande uitkering van €1.000. Graag aub mijn geld terug geven.
Beste S, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Geen verkopers, die direct op je nek springen. Rustig het aanbod bekeken en vervolgens goed geholpen door de verkoper.
Beste Pat, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Geweldig personeel. Onder het genot van een kopje koffie,krijg je tekst en uitleg . Over de verschillen van het leer Ben zeer tevreden en weet nu waar ik moet zijn ,voor een volgende aankoop.
De desk medewerkster heeft er alle moeite voor gedaan om de verkoop naar wens te laten verlopen.
Beste John, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
We zijn goed geholpen met de keuze van de bank,maar helaas na meer dan 7 maanden wachten nog steeds geen bank,dus flink balen
Beste mevrouw Miske, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Alvast bedankt voor uw moeite. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Kupilam przepiekna i bardzo wygodna kanape w bardzo okazyjnej cenie. Jestem z niej bardzo zadowolona, widac ze jest bardzo porzadnie wykonana i bedzie mi sluzyla wiele lat. Wlasciciel sklepu jest bardzo mily i pomocny, do tego mowi po polsku. Sklep jest ogromny i jest naprawde duzy wybor ksztaltow kanap oraz pieknych materialow, takze na pewno kady znajdzie cos dla siebie. Bardzo polecam!
Droga Alicjo, Dziękuję za pozytywną recenzję. Baw się z nową sofą! Z poważaniem, Astrid - Seats and Sofas
Het begon met een warm welkom,en het eindigde met een warm welkom! De desbetreffende dame dacht met ons mee, was vriendelijk, kortom van a tot z was alles goed. En waren haar collega's uiteraard ook vriendelijk.
Beste Angelique, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Kwam de winkel binnen en werd direct op de juiste wijze geholpen door een zeer deskundig persoon. na enig overleg zeer geslaagd. Wat mij betreft een aanrader om te bezoeken als je meubels nodig mocht hebben.
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.