
Geweldig geholpen door Roy in de winkel in Rotterdam! Niets was teveel gevraagd, en alle benodigde informatie werd verstrekt. Zeker een aanrader om daar langs te gaan!
Beste Marciano, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Was rustig tijdstip .maar namen wel de tijd voor je
Beste heer Vd zanden, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Niet in 1 zin te omschrijven het zijn aardige, vriendelijke, meelevende mensen. Een hele dikke duim voor ze in het filiaal Mijdrecht.
Beste Gerrit, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Strakke verkooptechnieken maar zodra je hebt getekend krijg je ze NOOIT aan de lijn. Telefonisch 50 minuten in de wacht gemiddeld. Kwaliteit van de bank is echt om te janken. Zeer slecht opgeleverd. Wel snelle levertijd daar was ik blij mee 7 weken. Alleen met oplossing komen ho maar. Als je in de winkel komt sturen ze je zelf weg. Zelf banken betere kwaliteit overal minimaal 300-500 euro goedkoper. Enige wat ze kunnen zeggen excuus, heb je al een mail gestuurd. Wij proberen u te helpen. Nou nee gewoon helemaal niks. Vergeet het maar dat ze reageren op je mailtjes. En het gewoon vertikken om keihard in je gezicht te liegen dat je wordt terug gebeld. Schandalig...
Beste, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
I have bought a leather couch two years ago and it was teared up really quick from the middle from light using, and when I contacted them they said it’s not with in the guarantee even though it’s a quality production issues, when I purchased the couch they have claimed that it’s a good quality leather and it’s well stitched but it was awful and now it’s almost open every where and all the inside materials are coming out, very upset with that and I wish I have never made this purchase!
Dear mr/mrs, You can fill in the service form at https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/. We would like to help you. With kind regards, Sylvia - Seats and Sofas
Vriendelijke en vakkundige medewerkers, prima service!
Beste heer, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Leuke verkoper die uiteindelijk met een mooi bod kwam. Kan niet wachten tot mn bank geleverd wordt!
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Op 31-07-2020 heb ik een bankstel gekocht bij aflevering op 25-11-2020 bleek dat de uitvoering niet was zoals afgesproken. In overleg een ander bankstel uitgezocht en besteld met bijbetaling. Bij aflevering op 01-02-2021 zag het bankstel er niet uit diverse plooien in het leer en slechte afwerking, het bankstel weer opgehaald en na 8 weken retour uit reparatie maar nog niet acceptabel. Het bedrijf iemand ingeschakeld voor een onafhankelijke expertise, maar die bleek geen erkende expert en geheel niet onafhankelijk. Nu na ruim een jaar is de zaak nog niet afgehandeld
Beste heer/mevrouw Dekker, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. We willen u vriendelijke verzoeken het onderstaande formulier in te vullen, alvast bedankt. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Attent en aandacht voor de wensen van de klant. De verkoper heeft alle tijd voor ons genomen en wij voelden ons beslist niet gehaast. Ons eindoordeel is 5 sterren.
Beste Lukas, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Ging tevreden, met een bestelde stoel, naar huis
Beste Ruud, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We vinden het prettig om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Werd heel aardig geholpen, koffie om na te denken op de bank die ik wilde. Zaten poten onder die ik niet mooi vind. Wordt gratis veranderd. Ruimte voor prijsonderhandeling. Kreeg kleurstalen mee om thuis te kunnen beslissen. Ik was in filiaal Drachten.
Beste Karin, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens in Drachten of in een van onze andere megastores te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Zijn keurig geholpen door verkoopmedewerkster. Goede uitleg bij binnenkomst.
Beste mevrouw, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Vlotte, snelle en vriendelijke service.
Beste heer Rooze, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Bij een terechte klacht moet je nog eigen transport regelen of je moet ervoor betalen. Verkopen ons een bank die al vrij snel gaat pillen. Neem je contact op en krijg je vervolgens te horen, ja dat klopt die stof pilt vrij snel. Lekker dan! Vertel dat voor de verkoop. Ze willen de bank wel repareren??? Wat repareren, de stof scheren bedoelen ze. En dan moet ik de bank nog zelf komen brengen. Dat betekend een aanhanger huren vrij vragen van je werk en dat bij het ophalen weer. Maar wij zijn nog niet klaar hier mee!!!
Beste heer Heijmans, Graag buigen we uw negatieve ervaring om naar een positieve, door samen met u naar een passende oplossing te zoeken. Als u uw ordernummer doorgeeft dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Mooie bank mogen ontvangen, maar helaas niet helemaal naar ons zin door schreef zitkussen in de hoek. Gebeld ,bank wordt gratis opgehaald en krijg vervangende bank en daar begint het drama. Krijg een vervangende bank waar je echt niet lekker op kunt zitten, echt een drama. Het duurd 5 maanden voordat de bank uiteindelijk weer terug komt van reparatie ,na wel 20 keer gebeld te hebben, hoe het nu met de bank is gesteld. Bank gratis weer bezorgd, maar helaas precies het zelfde euvel, weer schreef kussen. Weer bellen, dit hoort zo meneer. Blijkt gewoon dat ze me een bank opstelling hebben verkocht wat nooit zo geleverd had mogen worden. Weer bellen ,voor stel voor bank opnieuw ophalen en dan nu wel goed maken ,dit keer ophalen tegen betaling!! Of 200 compensatie. Om moe van te worden . Zon slechte service nog nooit mee gemaakt.. NOOIT MEER SEATS AND SOFAS
Thieves and liars. Never again. First I bought a sofa for 1300 euros. That was November 12th 2021. The sofa broke not even lasting a month. Then, I contacted seats and Sofas Roeselare where I bought my sofa because I knew i had my 2 years guarantee. Then they sent me papers to sign and I paid 50 euros because they said they wanted to see what the problem was. I filled in a form after paying the 50 euros extra and I chose the option of them coming to my house to repair the sofa. Today, they have called me to tell me, to sent the sofa by my self to the factory. This will cost me roughly another 200 or 300 euros for transport. What the hell in God's name is this? This is theft. I bought a sofa. Horrible quality. Terrible people. It is just milking me and milking me financially. Seats and sofa Roeselare, you owe me an apology and you need to come and make my sofa. Why should I pay extra money for transport? Thieves. I wish I had gone to IKEA. Am so frustrated. And even the man on the phone from Roeselare hanged up on me while I was talking. Rude service. Seats and sofa I will not stop untill you repair my sofa. You stole from me. Sold for me a horrible sofa with poor quality. I paid 1300 euros. Sort this issue out. May you are used to stealing from other people but with me it will not suffice.
Dear mr/mrs, We want to ensure that your experience is solved as well as possible. We want to get in touch with you. Please send us your order number? You will be contacted as soon as possible. Could you send us your Ordernumber? With kind regards, Sylvia - Seats and Sofas
De bank werd na veel bellen en na de winkel opgehaald. En kreeg een belletje dat ze er zelf van waren geschrokken zoveel mankeren dat ík een ander bankstel mocht uitzoeken zit er nu drie jaar kosten €4000 de flop van me leven. Het zit niet doorgezakt kortom eigenlijk stop ik maar. En het zou ook meer vertrouwen geven als er prijzen op de bankstellen staan. Voel me zwaar in de maling genomen
Jaren geleden een bank aangeschaft bij seats and sofas en was er heel tevreden over. Zijn daarvoor ook terug gegaan om een nieuwe bank uit te zoeken.. 1400,- in totaal bank besteld en zelf opgehaald. De ellende begon al toen we thuis aankwamen met de bank zat een gat in de kopsteun en het extra zit gedeelte onder de haak zat ook een gat. meteen gebeld en dan word dood leuk gezegd "u moet zelf zorgen dat de bank terug in de winkel komt en de kosten zijn voor eigen rekening" was niet van plan om nog 100 euro extra te gaan betalen voor een kapotte aangeleverde bank. Nu Nog geen 1,5 jaar later beginnen de naden los te laten ik weer gebeld... Nu kon de bank ineens wel opgehaald worden wel voor 75,-euro eigen rekening. En de schade van toen kan niet gemaakt worden had ik gelijk de bank terug moeten brengen. Wat een onzin als je 2 jaar garantie hebt valt het gewoon onder de garantie klaar! Na een heel vervelend gesprek aan de telefoon toch maar ingestemd dat ze de bank zouden komen halen en wij een leenbank 3+2zits zouden krijgen. Het koerier bedrijf zou ons bellen om een afspraak te maken wanneer ze de bank zouden komen halen. Ze zouden dinsdag komen en maandagavond zouden ze laten weten hoelaat ze de dag erna hier zouden zijn. Dinsdagmorgen gaat de bel wij wisten nergens van want hadden niks meer gehoord. Gaat het alweer fout. Nou wij ons weer aangepast en afspraken moeten annuleren zodat ze de bank konden meenemen. Toen kwam de leenbank alleen een 3zits . Dus weer contact opgenomen met seats and sofas dan word gezegd de expert moet eerst u bank beoordelen en dan kunnen we kijken wanneer de andere leenbank komt. Schandalig dit ik zeg dus waar moeten wij in de tussentijd zitten.. je word gewoon afgewimpeld. Moest eerst wachten op de expert. Even later worden we gebeld 2 dagen later zou de leenbank geleverd kunnen worden. Eind resultaat bank word niet gemaakt. Alleen de naden.alsnog een kapotte bank SCHANDALIGE SERVICE!!! En niks van compensatie.
Beste Anastasia, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Fijn gewinkeld daar een een mooie bank uit gezocht. Medewerkers zijn vriendelijk en helpen goed, soms wel iets te pusherig.
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We vinden het prettig om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
De verkoper luistert en vraagt duidelijk naar de wensen.
Beste heer, Wat fijn dat de verkoper zo goed naar u heeft geluister en gevraagd naar uw wensen. We vinden het fijn dat u onze service naar behoren heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Eerst kijken naar een bank die goed zit, de vorm heeft die je graag zou willen en die in je gedachten in de zithoek past en dan samen met de verkoper door de mogelijke bekledingen gaan. Er staat vast wel ergens een bankstel in de toonzaal die de bekleding heeft die jij kiest voor je bank, zodat je het eens op een groot vlak kan bekijken. Vervolgens onderhandelen over de prijs want ook dat kan. Heb je nog twijfels tussen een paar mogelijke opstellingen kan je een optie ondertekenen waarna je thuis alles nog eens goed kan opmeten en om dan vervolgens een definitieve keuze te maken.
Beste heer, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Werd goed geholpen en geslaagd voor gelijk twee banken.
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We vinden het prettig om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Dit is mijn 2de aankoop. Normale prijzen en goede kwaliteit. Alleen de reclame direct zitten klopt natuurlijk niet. De levertijd is best lang
Beste Jacqueline, Bedankt voor de positieve review. Wij hebben de grootste zitmeubelcollectie van Europa en proberen om alles altijd op voorraad te hebben. Bij de meest populaire meubelen en bij specifieke klantwensen kan het soms voorkomen dat het iets langer duurt. Wij zorgen er altijd voor dat uw aankoop zo snel mogelijk in uw bezit is. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Astrid - Seta sand Sofas
goede ontvangst, en een mooi kado klaar liggen.
Beste J, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Ik kan een ieder deze winkel aanraden. Zodra je binnen bent word je op je wenken bedient. Service zoals service dient te zijn. Je word goed geholpen en al je vragen worden beantwoord. Je krijgt er zelfs een kopje koffie of thee erbij. Ik denk als je zelfs om een koekje vraagt dat je die erbij krijgt. Je krijgt alle tijd. Er is heel veel keus en er zijn genoeg variaties. Top top top ik kom gewoon woorden tekort.
Beste Hamza, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.