
Ben erg tevreden over de dienstverlening.
Beste Wim, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service naar verwachting voldoet. U kunt een foto plaatsen op sociale media met #SeatsBijJouThuis. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and sofas
Vriendelijke en behulpzame verkopers. Prijs kwaliteit in orde.
Beste Harry, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Indien u een foto heeft van uw nieuwe aankoop, kunt u deze delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and sofas
Geen gekleef in de winkel, vriendelijk welkom geheten en we kregen het boek met de uitleg. We konden op ons gemak rondkijken. Het was fijn dat wanneer we een vraag hadden we niet lang hoefden te zoeken naar de verkoper. Die bleek altijd in de buurt op een respectvolle afstand. We werden elke keer op een zeer vriendelijke manier geholpen. Ik voelde me daar erg prettig bij. Met veel plezier weer een bank gekocht bij Seats and Sofas. Levering is binnen 6 tot 12 weken. Helaas pas 1 week van om.
Beste Ilse, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and sofas
Mijn zeer slechte ervaring staat bij de reviews van Seats and Sofas Deventer beschreven. Tot mijn grote vreugde zag ik dat Seats and Sofas Deventer voorgoed gesloten is. De Deventenaren hebben inmiddels hun oplichtings praktijken door. Op de ramen staat dat ze verhuizen naar Apeldoorn, maar daar zit allang een vestiging van hun, dus volgens mijn is vestiging Deventer gewoon naar de klote toe. Hopelijk gaan al hun vestegingen naar de kloten , zodat er niet meer mensen er de dupe van worden.
Beste Marcel, Dank u wel voor het delen van uw review. Ik vind het spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft gehad met Seats and Sofas. Wij denken namelijk graag met u mee als u onverhoopt een klacht heeft. Met de ervaringen van onze klanten kunnen we onze medewerkers optimaal opleiden. Wij hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen bij Seats and Sofas. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Seats and sofa's dikke duim omhoog. Jullie maken goede afspraken en komen ze vervolgens na. Geweldigg!!! Roy heeft ons geholpen in capelle aan de ijssel. Wat een topper!!!!° Die man kan onderhandelen,woaaowww,petje af man. We stonden op het punt te vertrekken vanwege een onverwachte prijsverhoging. Hij bleef ontzettend professioneel en zorgte ervoor dat we tot een goede understanding kwamen. 2 dagen later zit ik dit review te typen vanuit onze nieuwe bank. Hartelijk bedankt Roy!!!!!!! We zijn in extase!!!!!
Beste Jennifer, Dank voor uw reactie, wat fijn dat u zo tevreden bent over de Service in Capelle a/d IJssel. U kunt uw nieuwe bank delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Om een lang verhaal kort te maken: 2021 een bank gekocht en 5 maanden gewacht tot ik te horen kreeg dat deze bank niet meer leverbaar was. Er is afgesproken dat ik mijn betaalde bedrag in 10 dagen terug gestort krijg op mijn rekening nummer. Dit is niet het geval geweest. Nog een aantal keer contact gehad zowel in de winkel als telefonisch waarbij ik goed geholpen ben en zij contact hebben met de afdeling boekhouding die hier over gaat. Elke keer netjes gewacht aangezien het steeds een aantal dagen duurt, tot op heden nog steeds mijn bedrag niet ontvangen. Ik ben er klaar mee en die mensen van de winkel zullen inmiddels mijn naam ook beu zijn. Inmiddels was het geld afgelopen vrijdag overgemaakt, maandag ochtend en maandag middag was het wederom overgemaakt. Seats en sofa’s wanneer gaan jullie mij betalen of gaan jullie mij nog langer voor de gek houden?
Beste heer / mevrouw Eindhoveb, Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
De reclame campagne van nu, maart 2022, is zeer misleidend! In de advertentie (Bankstelsel Ginger) staat een foto van een 2’5 zits bankstel met een vaste prijs van €299, maar kom je in de winkel dan is de afgebeelde bank op de foto €750. Mijn probleem is dat nergens in de advertentie staat dat het een vanaf prijs is! Na mijn beklag mochten we het bankje voor €550 meenemen, wat bij 100% duurder is dan in de advertentie. We zijn hiervoor 100km voor niets heen en weer gereden….. een schande is het!
Beste Henk, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. We willen u vriendelijke verzoeken het onderstaande formulier in te vullen, alvast bedankt. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
De service en productie van Seats and Sofas beveel ik van harte aan. Ik ervaar de manier waarop de klanten geholpen worden als zeer klantvriendelijk en deskundig, vooral door de verkoopster Sabrina (showroom Capelle a/d IJssel). Met behulp van haar heb ik nu een prachtig bank thuis staan. Nogmaals bedankt en zeker tot volgende keer.
Beste Anna, Bedankt voor het plaatsen van deze positieve feedback. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. We zijn erg benieuwd naar uw bank, kunt u de bank delen op sociale media met #SeatsBijJouThuis? Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Salon gekocht 7 maanden moeten wachten . Voor dat het er is . 8 oktober 2021 eindelijk is het er leveren ze de relax stuk . Begin november na verschillende mails en telefoons is er iemand de schade komen opnemen . Voor kerst 2021 zou het gemaakt zijn . Niemand gehoord weer zelf contact moeten nemen eind februari 2022 zou het er zijn het nieuwe onderstel weer niks gehoord testaankoop opgezet en resultaat ze vragen begrip in de loop van maart ik ben de moed kwijt en heb het gevoel dat het weer niks word . Voor u geld te innen zijn ze vlug maar de services trekt op niks
Beste heer Brasschaat, Om uw klacht zo optimaal mogelijk te behandelen heb ik uw ordernummer nodig, zodat er persoonlijk contact met u kan worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Bank gekocht bij seats and sofa Maassluis. Aardig ontvangen, goed geholpen bij het uitkiezen van de bank. Bank eerder geleverd dan verwacht dit was gelukkig geen probleem om hem tot eind feb te laten staan. Service op en top slecht!! Bank eenmaal staan, het is niet de bank zoals de showroom. Constructie fout, zitvlak korter, kussenopvulling minimaal, 1 zitvlak kraakt bij bewegen, naden lopen niet recht door, poot van de bank kan niet in ze schoefdraad. En wat wordt er gezegd, sorry mw. U moet zelf even terug komen met de bank dan kunnen wij beoordelen of het een verkeerde bank is. Leuk en aardig maar wie gaat die kostte dekken, juist de klant terwijl seats and sofa de verkeerde bank levert. Bank was te groot raam eruit moeten halen voor 350 (eigen schuld). Maar nu verwacht seats and sofa dat ik weer voor 350 me raam eruit ga halen en met gelijk mag me raam er nog een keer uit dat betekend al 700 euro voor me raam dam busje erboven op 100 euro, zit je op een totaal bedrag van 800 euro en dat boven op je gekochte bank. Grappenmakers met je kom maar even terug. Nogmaals voor 4000 euro verwacht je een "goede" bank en als de bank niet goed is verwacht je service. Nee we bellen je zometeen terug zometeen is een groot begrip. Telefoniste vanuit Maassluis geeft aan je te begrijpen maar ze begrijpt er helemaal niks van. Maar goed me rechts bijstand is ingeschakeld misschien dat hun me wel kunnen helpen op de juiste manier, dus seats and sofa Maassluis jullie horen nog van me.
Beste mevrouw Hoek, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. We willen u vriendelijke verzoeken het onderstaande formulier in te vullen, alvast bedankt. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Verkoper heeft ruim de tijd genomen om alle mogelijkheden uit te leggen en voorbeelden te laten zien. Want dat is niet vanzelfsprekend qua onderdelen, acties en opties...
Beste Frederike, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
After only three years, I feel embarrassed to show the sofa to any visits: the place where I normally sit has 6 vertical lines where the material is literally gone. If anybody is interested I can share a photo. I contacted the shop, and I was told that the sofa is out of guarantee (2 years) and that I've simply been unlucky, so I have to deal with it. The shop offered me an offer to buy a new sofa, but honestly this the last thing I am doing.
Dear Sergio, Thank you for sharing your experience, even negative reviews are valuable to us. We would like to improve your experience, therefore we would like to receive your contact details. Please send an e-mail to [email protected]. With kind regards, Joshua - Seats and Sofas
Ik heb een bank gekocht in 07-11-2021,al is betaald, nu is 01-03-2022 en niemand kunt mij vertellen wanneer ik mijn bank krijg.is niet normaal dat ik achter mijn geld moet gaan.Ja, alle producten zijn mooi, maar het verkoop en gedrag van jullie medewerkers, die liegen over bestelling, zijn absoluut onder verwachting! In mijn ervaring heb ik nooit gehoord dat iemand bestelde bank voor de Kerst en krijgt misschien na Pasen !Kan ik begrijpen dat het niet op tijd geleverd is, maar waarom geen informatie kreeg ik? Of moet ik elk week bellen en vragen om mijn bestelling te hebben?
Beste Liliana, Dank u wel voor het doorgeven van uw ervaring, want ook negatieve reviews zijn waardevol voor ons. We willen graag uw ervaring verbeteren, hierom ontvangen we graag uw contactgegevens. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mail te sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Wat een inmens slechte service!!! Zolang je iets wilt kopen, is niets te gek of te dol, maar zodra ze hun centen binnen hebben, doen ze niets meer. Dat zeggen ze niet tijdens de koop natuurlijk. Een hoekbank gekocht met 2 delen. 2000 euro. 1deel is goed, 1 deel zakt door. Na een servicemelding belt mevrouw op dat ik de bank mag terug brengen voor beoordeling. Huh??? Wat?? En hoe dan?? En waar ga ik dan op zitten?? Ja dat is even niet hun probleem. Ze mogen wel een ondeugelijke bank leveren, maar doen niets om hun fout te herstellen
Beste Maarten, Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Wij werden vriendelijk ontvangen , en vroegen naar onze belangstelling, hierbij kregen wij een aantal opties die we rustig konden bekijken. Na diverse opties te hebben doorgenomen hebben wij besloten tot aankoop.
Beste Cor, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens in een van onze megastores te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Leuke winkel goed geholpen door de verkoper radi in zaandam goede keuze gemaakt met de juiste bankstellen we zijn tevreden.
Beste Hayri, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
al een keer eerder geweest, toen was de verkoper opdringerig, waarbij wij besloten hadden weer weg te gaan. Par maanden later terug gekomen en een bank uitgekozen. De manager van het filiaal heeft ons goed geadviseerd en geholpen, zelf de prijs afspraak was voor ons goed. Nu wachten of het product ook mooi afgeleverd gaat worden.
Beste Henk, Fijn dat u zo’n positieve review over uw ervaring met Seats and Sofas heeft geplaatst. Wij hebben de grootste zitmeubelcollectie van Europa en proberen om alles altijd op voorraad te hebben. Bij de meest populaire meubelen en bij specifieke klantwensen kan het soms voorkomen dat het iets langer duurt. Wij zorgen er altijd voor dat uw aankoop zo snel mogelijk in uw bezit is. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
we hebben 15 jaar plezier gehad van onze hoekbank van Seats en Sofas. Maar ja het houd een keer op. vol goede moed togen we er opnieuw naar toe. Helaas was dit dus geen goed idee. De reclame vanmorgen kopen vanavond zitten ging voor ons niet op. Wij hebben in mei 2020 een nieuwe bank met 2 relax gedeelten gekocht ,hij werd pas in nov geleverd. Bij het uitpakken was direct zichtbaar dat 1 gedeelte helemaal scheef was. We wachten nu al weer 3 maand op reparatie. En nog hebben we geen datum. Hele slechte zaak ,er word telkens gezegd we wachten op het onderdeel, Ons geduld is nu op. we hebben 1 maart als eind datum genoemd, daarna ondernemen we verdere stappen.We zijn er nu klaar mee.
Beste heer/mevrouw Sipma, Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
een leuke winkel met heel veel keus en zeer vriendelijk personeel dat een goed advies geeft waardoor wij dus ook een bestelling gedaan hebben top
Beste heer Kamp, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
The seller was very professional and friendly
Dear Mr/Mrs, Thank you for your response. We are pleased to hear that our service meets your expectations. With Kind regards, Sylvia - Seats and Sofas
Op 22 november 2021 ben ik naar het filiaal in Nieuwegein gegaan om daar een nieuwe bank uit te zoeken. Er werd mij toen verteld dat die week de laatste week is dat de 'Black Friday' acties golden, in verband met regels van de gemeente. Toen ik de week later echter langskwam om stoffen terug te brengen, lagen dezelfde 'Black Friday' folders er nog steeds en vertelde de verkoper die op dat moment aanwezig was dat de 'Black Friday' actie nog steeds geldig was. Ik ben dus voorgelogen door de verkoper. Hij heeft mij daarnaast ook verteld dat het mogelijk was om specifiek te kiezen voor een 'harde zit' en zou dat doorgeven bij de order. Ook dat is ontkracht door de verkoper die op dat moment aanwezig was, er was volgens diegene namelijk maar 1 soort zitting mogelijk (Lissabon model). Ook heeft hij beloofd dat er een maximale levertijd van 12 weken was, deze is echter verstreken en ik ben afgelopen week gebeld dat het nog 3 weken kon duren.
Beste Joran, Wij danken u voor het plaatsen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Was in het filiaal Nieuwegein ter oriëntatie maar door de fijne gastvrije benadering van verkoper Kevin en zijn hulp ( niets was hem te veel) ben ik gelijk tot aanschaf overgegaan. Als ik mijn bestelling binnen heb zal ik laten weten hoe dat traject is verlopen. Heb hier alle vertrouwen in.
Beste Jeanette, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Na 2 dagen schade aan de bank bij het uitschuifbare gedeelte. Naar maanden eindelijk reacties. Blijkt je moet de bank heen brengen voor reparatie op eigen kosten om vervolgens ook weer terug te nemen. Uitgelegd dat dit geen optie is krijgen we als reactie nou ja dat is dan u keuze. Kort samen gevat erg ontevreden over iets dat makkelijk en snel afgehandeld kan worden.
Beste heer, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. We willen u vriendelijke verzoeken het onderstaande formulier in te vullen, alvast bedankt. https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/servicemelding/ Met vriendelijke groet, Sylvia - Seats and Sofas
Heb een sta op stoel gekocht. Aanbetaling gedaan en de volgende dag op gehaald. Stoel was heel netjes en goed ingepakt. Werd naar buiten gebracht, zodat wij hem zo ineen stationwagen konden leggen.
Beste Frank, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Astrid - Seats and Sofas
Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Geeft de klant alle ruimte om rustig alles te bekijken en vragen te stellen. Kreeg niet de indruk dat er "koopdruk" op de klant werd gelegd. De klant mocht in alle rust rondkijken en vragen stellen en daarna mogelijk een besluit nemen.
Beste Emme, Bedankt voor uw positieve reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Wij hopen u in de toekomst nog eens in een van onze megastores te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet Astrid - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.