Filters

2

Slecht

Bank gekocht eindelijk afbetaald. Ten eerste hele dag voor niks gewacht zonder bericht tot ik zelf belde waar de levering bleef. Na paar uur bellen kwam de bank dus alsnog niet , nee de bank was beschadigd in het magazijn, dus was moeilijk om even te bellen. Weer dag vrij genomen kost mij ook geld dat is t eerste probleem, eindelijk dag later na pijn en moeite de bank binnen. De bank had een beschadiging ze vertelde aan de achterkant maar nee hij zit precies voor. Voor zoveel geld wat je betaal heb je eigenlijk niks. Nu willen ze dus de bank maken aan huis maar duurt wel even 16 tot 30 weken. Toch te gek en belachelijk dat je zolang moet wachten half jaar met zo'n bank zitten . En dan wil je als vergoeding t maken en nog een deel 1zits om de bank uit te breiden want de bank is gewoon klein en niet wat we gewild hadden. Nu kan k zolang wachten op t maken en willen ze een 1 Zits van 700 naar 480 euro gooien wat is dat voor onzin . Dit is verre weg van tegemoet komen . NOOIT meer 3500 voor een bank die half jaar later pas thuis word gemaakt. Maar zo ga je niet met klanten .

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service en klantgericht

Doordat de medewerker die ons hielp goed meedacht over de indeling zijn wij gelukkig geslaagd om een bank uit te kunnen zoeken. Goede service en super beleeft.

  • Aanbevelen? Ja
9

S&S Mijdrecht

We were with my friend in one of your Market S&S in Mijdrecht. Right at the entrance, we were taken in by a nice gentleman. He was really professional, kindly and funny. He helped with choosing a seat, everything explained, advised. We searched for a long time, burned many times at other retailers and finally chose you. I recommend this brand to buy a quality seat. The selection is incredible and our sofa is available immediately. Thank you :)

  • Aanbevelen? Ja
2

Eng

Mijn ervaring in Amersfoort: Argeloos wandel ik door de ingang waar een verkoper haar direct aanspreekt: ‘Mag ik u alvast de prijslijst overhandigen? Elke bank heeft een nummer en in de lijst kunt u zien wat elke uitvoering kost.’ Ik neem de lijst aan, bedankt hem vriendelijk glimlachend en wil doorlopen maar de verkoper vraagt nog of ik al weet wat voor bank ik wil? Ik vertel dat ik dat al aardig weet en dat ik hier alleen ben om even snel te kijken wat ze hier hebben staan en of dat in de biurt komt van wat ik zoek. Weer wil ik doorlopen maar de verkoper vraagt wat voor stof ik dan in mn hoofd heb? Want alle stoffen kunnen op alle modellen. Dat spreekt me wel aan want dat was in de voorgaande winkels niet het geval. Ik loop achter de verkoper aan naar de hoek waar alle stalen met stoffen hangen en waar ook verkoper2 zich erbij voegt. Samen proberen ze me te overtuigen van de duurste stof want de andere stoffen die ze verkopen zijn eigenlijk waardeloos volgens de beide heren. Ik ga zelf even door alle stalen heen maar zie daar niet iets van mn gading bij zitten. Ik bedank de heren vriendelijk voor hun hulp en zeg dat ik zelf even een rondje door de winkel wil en loop met ferme weg. Op afstand blijft verkoper1 me volgen over de begane grond, via de roltrap naar boven en bij de trap naar beneden staat hij me weer op te wachten: ‘Heeft u iets gezien naar uw smaak?’ Ik roep: ‘Nee, niet echt maar bedankt!’ Dan sprint ik naar beneden, omzeil verkoper2 die me bij de uitgang probeert te onderscheppen, plof hijgend in de auto, doe alle deuren op slot en kijk nog even achterom of ze me niet achterna komen rennen… Welke verkooptechniek hier gebruikt werd…???

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect geregeld!

Een jaar geleden ons bankstel in Alkmaar gekocht. Met een klacht over een hiaat in de rugleuning werd het snel opgehaald om te repareren. We werden goed op de hoogte gehouden en zeker Jeffrey van de reparatie afdeling krijgt een pluim! Mooi strak hersteld en we kunnen weer tevreden op ons bankstel zitten. Seats and Sofas bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

vakkundig, klantvriendelijk

de profecionele benadering naar klanten is niet te verbeteren.. kennis van product perfect. geen opdringerig gevoel eerder andersom. het op het gemak laten rond kijken is prettig. bij afrekening idem.. seats and sofas kan er weinig aan doen maar airco boven is een pre. Kunnen ons levendig vorstellen dat klanten hierdoor afhaken of weg blijven. jammer

  • Aanbevelen? Ja
7

Een 7, afhankelijk van de levertijd en levering kan dit aangepast worden.

Voorlopig een 7. We hebben wel besteld maar het gaat om een bank met forse levertijd. Verkopers namen wel goed de tijd en deden moeite voor ons als klant. Dat vond ik erg positief.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellence service, beautiful couch

After our previous couch from another company got too much delayed we cancelled it, we went here to get another one that was actually in-stock. We went to the store in Sliedrecht and I cannot say a bad word. The people were nice and helpful (we were helped by a woman with later some help from the manager), the price was as you would expect of better quality couches, quite some ready-stock compared to similar-ranged stores (were often only made-to-order is available), and everything was clearly explained before we made any commitments. Of course there are fewer options if you don't want to wait for the making-time, but the number of options was still quite some and quite diverse. In the end, we got a couch we were quite happy with and got it delivered within a few days (the only waiting time was for the next available slot the delivery company had time to come). When arrived the couch turned out damaged. But after the delivery company called the store they arranged that we're getting a brand new one (which will have to be made, so takes time), but we can keep this one in the meantime to sit on and they will exchange the two couches on their cost. This was confirmed by the store the next day, and is fine as while the damages are quite apparent, they are also just aesthetical. Mistakes happen and you can't expect them to magically create stock to replace, so we consider it a perfect solution. As everything has been quite smooth so far we expect them to keep their word (and else we change the feedback, but we have a good feeling about it). The couch looks nice and we already got quite some compliments on it, it's comfortable and the material seems good. As for durability time will tell, but we have no reason to doubt. I don't know why some others have such a bad experience with this store, but having worked retail in the past I wonder if it's really the store or the customers. My friend has already been stating we'd come back here in the future.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe bank.

Wij zijn heel fijn geholpen in Amersfoort.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top geholpen

Twee aankopen in korte tijd is goed gegaan.Nu nog de afloop..Zal ook wel in orde komen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Oneerlijke, agressieve verkoop methode!

Tijdens ons bezoek hebben we interesse getoond in een bank. De verkoopster vertelde vol trots dat Max Verstappen deze bank ook net gekocht had en kwam met een "speciaal" voorstel voor ons?! Op mijn vraag of het nu de bedoeling was dat ik zou afdingen zei ze:" dat zou ik maar doen ja." Wat een onzin maar ok, tegenbod gedaan. Dit ging ze overleggen. Toen ze terug kwam vertelde ze dat ze een fout gemaakt had met de eerdere prijs en dat de bank eigenlijk duurder was. Haar manager had wel weer een tegenbod gedaan maar kon niet met ons bod akkoord. Toen wij aangaven dat we er dan vanaf zouden zien en we de zaak uitliepen kwam de manager achter ons aan naar buiten en zei dat hij met ons bod akkoord zou gaan als we dan wel een goede review wilde schrijven.... Sorrry, wat zegt u? Als je zo aan je "goede" reviews moet komen, geen stijl!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Meedenkend en perfecte service.

Fijne meedenkende verkopers.

  • Aanbevelen? Ja
10

The Sales staff were quite helpful and patient

We found the Sales staff quite helpful and patient in showing us all the relevant models we were looking for and in the price range as well.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lang wachten op reactie

Seats and Sofas Zaandam <[email protected]> Do 14-4-2022 15:44 Het bedrijf Seats and Sofas Zaandam heeft een reactie gegeven op uw beoordeling via klantenvertellen Lees de reactie hieronder: Beste Quincy Goed om te lezen dat Tarik u zo goed heeft geholpen. Kunt u uw ordernummer sturen? Dan gaan we kijken wat we voor u kunnen doen betreft de beschadiging! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas Beste Joshua, ons ordernummer is 1010-10580620. Ik hoor graag van jullie.

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos

Ben al bijna twee jaar bezig om alles goed te krijgen en weer moet ik wat huren om daar te komen. Terwijl de fout bij jullie ligt.Komen totaal niet de service na die ze horen te geven Ben helemaal niet tevreden. Voor mij nooit meer seats en sofas

  • Aanbevelen? Nee
2

Fraud company worst experience

I went to sofa and seats den haag to just have a look and the person theis pushed me and created a pressure of buying sofa ...he also flirted with me and was talking nonsense at the moment I was completely drained...they sold me sofa which I dont even like and just after 30 mins of buying I called them and said this is not something I want person said you need to pay 50 percent money ..but why I donot want your product I donot like it ..for what you want the money for..now they are pushing me to come back to the store and if I still want to cancel they will charge 30 percent...please return my full money scammers

  • Aanbevelen? Nee
1

PAS OP OPLICHTERS

Nieuwe kussens gekregen na heel veel ellende , helaas zijn de kussens een stuk dikker en hebben de jongens van seats en sofas de ritsen kapot getrokken dit kan uiteraard gebeuren.Nu verwacht je als zoiets gebeurd dat het opgelost wordt , maar helaas hoofdkantoor is niet te bereiken na vijf daqen wachten meerdere telefoontjes zelf na seats en sofas gereden in Zevenaar ook hier was er niemand bereikbaar . Voor spoed de dame en de twee heren achter de balie vertelde mijn een zeer zielig verhaal, de man die mijn ritsen kapot heeft gemaakt moet de helft zelf betalen dat was de reactie vanuit het hoofdkantoor TRIEST ZO GAAT SEAT EN SOFAS MET HAAR PERSONEEL OM . Het personeel staat met de rug tegen de muur . en ik zit met een kapotte bank dit zijn COWBOY PRAKTIJKEN !!!!! AAN IEDEREEN KOOPT U ALSTUBLIEFT GEEN BANK JE WORDT GENAAID WAAR JE BIJ STAAT!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht service, mensen ga daar geen aankopen

Eind november 2021 heb ik een hoekbank besteld, mij werd gezegd dat ik Eind december 2021 bank zou krijgen, na 20x bellen werd bank op 23 maart 2022 pas bezorgd. Wij hebben de bank 2 dagen thuis en komen erachter dat de bank defect is. Ik werd doorverwezen naar het hoofdkantoor, hoofdkantoor verwijst mij naar de winkel. Ik krijg te horen dat ik recht heb op herstel maar dan moet opdraaien voor de bezorgkosten. Herstel? Pardon , bank is 4 dagen oud en is al defect over welke herstel hebben jullie het . Als ik een bank van 4 dagen ga herstellen hoe is stand van de bank over 1 jaar dan?. Ik wil mijn geld terug of een nieuwe bank anders stap ik naar de rechter toe, jullie zijn oplichters en leugenaars andere woorden heb ik niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen en goede prijs!

We zijn prima geholpen bij het kiezen van onze bank. Erg veel keuze qua banken en stoffen. Erg blij met de aankoop voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, goede service

Vrijdag een bank besteld bij de filiaal in Capelle aan den IJssel. Goed geholpen vanaf t moment van binnenkomst tot vertrek. Flexibel en denken met je mee. Echt top

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk

Hulp als wij iets te vragen hadden

  • Aanbevelen? Ja
2

Oplichter

Voor deze (derde keer) dacht ik, ach het is al een tijdje terug, ze zullen wel veranderd zijn. Het zal wel aan een bepaalde vestiging liggen. Nu weet ik zeker dat het oplichters, flessentrekkers, bedriegers zijn. Zij noemen zaken die juridisch vallen onder oplichting "trekkertjes". Volgens artikel 326 van het Nederlandse Wetboek van Strafrecht is oplichting een vorm van bedrog, een misdrijf. Voorts plegen ze misbruik van vertrouwen. Wat doet men? Ze plaatsen advertenties met foto's van artikelen die ze vervolgens, volgens de advertentie, als bijvoorbeeld "Paasactie" aanbieden. Ben je in de winkel dan wordt je verteld dat de foto hoort bij eenzelfde stoel maar met andere bekleding. De "aanbieding" blijkt dan "slecht" een paar honderd euro duurder te zijn. Als je dan protesteert wordt je een korting aangeboden die nog altijd één of twee honderd euro boven de "aanbieding" ligt. Als je ingaat op die aanbieding dan zijn ze zeer vriendelijk waardoor je naar hen toe minder kritisch bent. Als je dan de eindafrekening thuis bekijkt dan blijkt toch dat ze je weer bij de benen hebben gehad en dat je toch weer een paar tientjes meer hebt afgerekend dan ze je vertelden. Als je ze daar op wijst dan zie je zeer onschuldige gezichten en zijn ze het allemaal er over eens dat ze dat met je hadden afgesproken. Kortom, wees op je hoede bij Seats and Sofa's want ze proberen je aan alle kanten te beduvelen. Als het artikel thuis uitgepakt wordt, hebben we ook al meegemaakt dat het artikel kapot was. Waarop je dan te horen krijgt dat je dat zelf tijdens het vervoer wel gedaan zult hebben. Mijn les? Nooit meer Seats and Sofa's. En als ik de Belastingdienst was dan zou ik die organisatie maar eens onder de loep nemen. Veelal werkt die mentaliteit van slinkse praktijken van boven naar beneden en heeft dat zijn neerslag op "eerlijk" aangifte doen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Vreselijke miskoop

Iets meer dan 2 jaar geleden onze bank gekocht, maar je zou eerder zeggen dat hij al zeker 10 jaar zeer intensief gebruikt is. Wat een miskoop! De rugkussen moeten dagelijks weer in model worden "gekneed". De door de verkoper geadviseerde denim bekleding pluist en verkleurd vreselijk. De armleuning is ook al helemaal doorgezakt. Een grote afrader dus! Slechte review wordt natuurlijk niet op de site geplaatst en op mijn vraag via de WhatsAppknop waarom mijn review niet geplaatst wordt krijg ik een bedankt voor uw interesse reactie......

  • Aanbevelen? Nee
4

Bank is net opgehaald

Ik heb een bank gekocht bij seats en Sofas in Zoeterwoude. Ik heb zelf het transport betaald, de bank is geleverd en het beweegbare hoofd kussen is scheef op de bank gemonteerd. Op twee plaatsen te weinig vulling zodat het kussen helemaal ingezakt is, de rugleuning loop scheef en er zit hoogte verschil in het ene en het andere deel waar de hoekbank aan elkaar gekoppeld is en er zitten een aantal plooien in doordat bepaalde naden niet goed gestikt zijn. Nu voor de tweede keer geld betaald voor het transport terwijl de fouten gemaakt zijn bij Seats en Sofas dan lever je toch service(als je de bank van te voren nakijkt kan het nooit zo geleverd worden) je wordt gewoon niet sireus genomen. Nu is de bank vandaag op gehaald het zal mij benieuwen hoe de reparaties uitgevoerd worden is dit niet naar mijn zin dan ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen en verder stappen ondernemen en hoop natuurlijk dat het niet zover komt. Nu moet de bank straks weer geleverd worden wie gaat dat betalen? Lever nu is service en regel gewoon dat mijn bank geleverd wordt zoals het de eerste keer al had moeten zijn.

  • Aanbevelen? Nee
1

Kan je ook n -10 geven?

Wat n waardeloos bedrijf.Mijn bank werd geleverd zonder poten,na divers telefonisch/e-mails heb ik na n maand nog geen bank.Waarschuwing mensen!koop hier niet!komen afspraken niet na!Vraag je compensatie zijn ze niet thuis maar ik zit nu al n maand op n keukenstoel

  • Aanbevelen? Nee

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.