
Bankstel gekocht op 10 november 2022, na 2 maanden zakte de bankstel in geen goede kwaliteit!! Bekleding van de bankstel was ook van zeer slechte kwaliteit erg pluizige stof! Na contact is de bankstel ter reparatie door een extern transport bedrijf opgehaald waar ik ook 75 euro extra moest betalen!! Het zou 12 weken duren! Helemaal geen communicatie mogelijk!! Ik heb alleen in deze periode naar ze gemaild en gebeld en alleen me zelf overspannen geraakt, nooit wisten ze de juiste informatie te geven!! Gisteren zou de bankstel bezorgd worden tussen 15.00- 19.00 uur, maar ze wisten weer niks over de bezorger en hun rooster bla bla bla.. Ik ben erg overspannen en kwaad en heb grote spijt dat ik daar mijn bankstel heb gekocht!! Waardeloze zaak, slechtste zaak in Nederland!! Ik zou het niemand aanraden !!!
Beste Hatice, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
de bank moet ik nog thuis krijgen daarna kan ik een ook daarover een. ervaring meedelen een keer meschien
Beste Joke, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Niet op dringerig luister wat de wensen van de klant
Beste Piet, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We zijn door het personeel goed geholpen
Beste Claudia, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het geweldig dat u ons personeel goed vindt! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Snelle goede service . Geen lange wachttijden op het personeel. En er wordt voor je ingeladen
Beste John, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u bent geholpen met goede Service! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We zijn in de winkel in Den Haag geweest. Bij binnenkomst kregen we een folder met de prijzen erin. We waren naar de winkel gekomen ivm een aanbieding, we waren dan ook geïnteresseerd in deze bank. Bij de bank aangekomen voldeed deze aan de verwachting. Folder erbij gepakt en wat blijkt de prijs is vele malen hoger als de aanbieding. Bij de verkoper navraag gedaan, blikt aan de stof te liggen. Begrijpelijk dat er een meerprijs is voor een beter stof, maar een dubbele prijs....Uiteindelijk wat korting gekregen en toch voor deze bank gekozen, maar dit gaf wel een vervelende nasmaak. Het zou ook fijn zijn als seats een sofas iets van een eigen bezorgdienst zou hebben. Als klant moet je nu best wel veel regelen met een extern transportbedrijf welke los staat van seats en sofas. Al met als staat er nu wel een fijne bank thuis, maar de ervaring zou beter kunnen zijn. Weer eerlijk(er) over de prijzen vooraf.
Beste Erik, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We hebben een nieuwe bank besteld bij Seats and Sofas voor een behoorlijk bedrag van 3000 € niet te min was deze bij levering defect. We hebben dus contact opgenomen met Seats and Sofas Den Haag telefonisch en via mail, en hebben we een armoedelijke schade vergoeding van 100 € voorgesteld gekregen (dit is amper 3 % van de prijs van deze bank). Als reactie heb ik gemeld dat we niet akkoord kunnen gaan met zulk type voorstel en vervolgens een herstelling van de zitbank wensen. Hierop heb ik een retour mail gekregen dat de bank wel degelijk hersteld kan worden maar dat deze gedurende 10 a 16 weken niet beschikbaar zou zijn en de hele bank zou opgehaald worden. Dus heb ik telefonisch contact opgenomen met het filiaal (dit heeft wel 20 minuten geduurd voor er iemand de telefoon opnam) om te vragen of er een tusendtijdse oplossing zou komen dit kan degelijk, maar tot mijn grote verbasing zouden de vervoerkosten van de bank en mijn bank voor mijn lats zijn en dit kan ik absoluut niet aanvaarden. Ik heb uitdrukkelijk de vraag gesteld om voor eender welke actie te nemen ik een duidelijk antwoord wens betreffende de kosten voor transport, ik niet kan opdraaien voor deze transport kosten, ook al is de transport firma extern. Dit maakt deel uit van de garantie, zoniet zal ik aanspraak doen op mijn rechtsbijstand aangezien dit ongehoord is.
Beste Sven, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
I don't recommend this store, even they don't deserve one star. they are doing everything to make you buy their product and after that, they don't listen to you. I went to the Zoeterwoude branch and made a contract for two seats. the seller's way was very tough and not respectable so his manager came to finalize the deal with me. i chose seats with a specific color/fabric. the seller wrote down the wrong fabric/color in the contract although i asked him multiple time if he wrote the correct data. also, he told he has agreed with the delivery company about a specific amount. after that, the delivery company called me and told me to pay more. after a lot of negotiation and call with "seats and sofa", i agreed to pay the new price to avoid all of this hassle. then i got the seats with the wrong fabric/color, i contacted "seats and sofa" and explained the situation and they asked me to come and bring the photos of the seats. I went to the store and it was empty, they just wrote a normal complaint and told me that they will contact me later. a day later no one contacted me so i called them and the lady told me she can't help me because i got the fabric that was mentioned in the contract. i told her that was not my fault, her collogue wrote the wrong fabric, she won't want to hear me and talked with me in a not polite way and said (how can i belive u and not believe my collogue ). i didn't ask her to return the seats, i just asked her to get the seats that i chose. at this point, i asked her to escalate that issue to her manager to solve this issue, she didn't agree and asked me to come to the store and meet him and she didn't agree to give me the exact times he goes to the store. I called them multiple times and asked about the manager and every time they gave me a different day/time. i felt i ran in a cycle so i am really disappointed and not recommend this company (zero quality, zero staff ).
Dear Amna, Thank you for your review. We would like to receive your contact details to improve your experience. With kind regards, Seats and Sofas
Er werd eerlijk geadviseerd en er werd goed ingeschat wat de behoefte was
Beste Daan, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over het advies zijn erg motiveren voor onze medewerkers! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Vriendelijkheid goed geholpen de receptie top service gaat zo door. Veel succes.
Beste Amelia, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Fijne medewerkers die meedenken en genoeg opties hebben om tot het juiste bankstel te komen!
Beste Niels, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Ik werd heel vriendelijke geholpen door Petra.
Beste Fanta, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat Petra u goed heeft geholpen! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
1e winkel bezocht en gelijk gekocht, na goede korting die we hebben gekregen.
Beste Erkan, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Geweldig geholpen bij de keuze
Beste heer / mevrouw Van Veen, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We walked into the shop and were helped by a really nice employee he didn’t bug us and follow us around, he just gave enough info for us to use and left us to ourselves (he also spoke English very well!) We nought 2 comfy and pretty sofas and now are awaiting their arrival!
Dear Amy, Thank you for your review, we are happy to read that you are satisfied with your visit! With kind regards, Seats and Sofas
Op 01-05 voor een godsvermogen nieuwe bank aangeschaft €3500,,- zelfde dag gebeld na 7 minuten bellen iemand aan de lijn, hier vervolgens het verzoek een mail te sturen. 13 dagen later nog geen reactie. Hierover 10x gebeld zonder gehoor. Vandaag doorgezet na 7 minuten de telefoon over laten gaan iemand aan de lijn. Standaard verwijten ik ben niet van de service en mag enkel €75,- compensatie aanbieden. Service college is er niet vandaag zal ik doorzetten. Na de frustratie uitgelegd te hebben het op een “persoonlijk aangevallen” Tour gooien, “ik werk hier ook alleen maar en kan u ook niet helpen en als u zo blijft klagen dan hang ik op en zal ik het ordernummer in de agenda schrijven” Vervolgens met drogredenen aankomen van mijn collega had volgens protocol moeten aangeven dat de bank direct geretourneerd moeten worden. ( lees tuurlijk bank is aangekocht door dame van 66 en man van 70, welke hier met veel moeite verhuizers voor hebben ingezet voor het ophalen. Alles is onzerzijds vanuit het boekje verlopen echter lijkt het erop dat dit de standaard praktijken zijn tegenwoordig bij Seats and Sofa’s Eindhoven. Op advies van de rechtsbijstand contact gehad en dienen we ze hier een redelijke termijn 1 a 2 weken de tijd voor te geven voor een schappelijke oplossing ( lees vervangen element of vergoeden van 25% van de aankoopkosten). Zonder passende reactie zouden zij hier de zaak over afhandelen. Deze review word geplaatst om andere mensen van leeftijd in te lichten en om Seats and Sofa’s Nederland direct lijntje te geven i.p.v. dit losstaande filiaal. Spijtig dit.
Beste P, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Jaap en Quincy hebben mij echt super fijn geholpen
Beste Chantal, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over Jaap en Quincy zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We zijn geholpen door Daryll, een zeer nette jonge kerel (halverwege 30 denk ik) die ons super heeft geholpen. De bank naar keuze was niet voorraadig, maar we hebben wel snel de bank nodig. Hij heeft meteen andere seats en sofas bedrijven gebeld om te zien of we elders wel konden slagen. Helaas, niet beschikbaar. Een andere bank was wel voorraadig, alleen wel iets duurder. We zijn tot elkaar gekomen met een kleine korting, echt heel netjes, en meteen alles geregeld. Top dus, super geholpen. Netjes, snel en heel vriendelijk!
Beste Laura, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden over de Service van Daryll uitspreekt! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Zeer tevreden
Beste Berend, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Verkoper heeft ons goed begeleid en geholpen met de juiste set voor een goed bedrag. Prijslijst die je krijg is chaotisch, je heb echt een verkoper nodig. Nu afwachten wanneer hij er is.
Beste Jan en Manon, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Bij binnenkomst goede uitleg en bij de eventuele koop ook alle opties etc besproken met een juiste en duidelijke toelichting.
Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Werd heel aardig geholpen in de winkel… nu is me bank binnen totaal niet wat ik heb besteld. Heb een maatje kleiner genomen dan in de winkel krijg gelijk een heel ander model zonder hoek kussen…. Bel ik op krijg ik als antwoord is toch logisch!!!!!! Bull shit.. moet ik dat ruiken dat het veranderd…. dat moeten hun me vertellen bij aankoop dat de hele bank gelijk veranderd. Niet er van uitgaan dat ik dat weet (logische) volgens de verkoper die me dit heeft aangesmeerd…. Voel me zwaar genaaid!!
Beste Maria, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We waren op een inventarisatie ronde voor een nieuwe bank. Aangezien we eerder een bank bij Seats & Sofa's hebben gekocht gingen we daar als eerste heen. Bert (vestiging Zevenaar) heette ons welkom en gaf een boek mee. Na een half uurtje hadden we eigenlijk al een bank gevonden die het hele gezin mooi vond. Bert heeft een hele mooie prijs gemaakt en we zijn met een goed gevoel huiswaarts gegaan. Nu een tijdje wachten tot de bank is gemaakt in de bekleding zoals wij die hebben uitgezocht. Ps. De koffie vond ik niet te haggelen.
Beste Imco, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Zelfs een ster is nog te veel. In november was ik in de winkel om mij te oriënteren voor een nieuwe bank. In de winkel omgepraat, schandalig. Ze weten je zo te manipuleren dat je in zee gaat met de zogenaamde aanbiedingen die ze je vertellen. Vervolgens denk je echt een goede deal te hebben, teken je en doe je een aanbetaling van 400 euro. Ik zou dezelfde week nog laten weten welke kleur ik de bank wilde, zodat ze hem konden doorzetten naar de fabriek. Binnen vijf dagen heb ik gezegd geen keuze te kunnen maken en nog wil wachten tot mijn volgende woning. Er wordt al maanden niet gereageerd op mijn mails. Ik heb voorgesteld om een tegoedbon te krijgen en er later een bank te kopen. Ze spraken zichzelf telefonisch alleen maar tegen. Dat de bankopdracht al naar de fabriek was gestuurd en blablabla. Krijg mijn aanbetaling niet terug en wordt nu ineens verplicht (na 5 maanden!!!) binnen 14 dagen mijn restschuld van bijna 500 euro over te maken. Als boete. Totaal 30 procent van het bedrag!!! Bijna 900 euro! Voor jansnot!!! Er valt niet met hun te praten om een normale redelijke oplossing te krijgen. ONGELOFELIJK. Wat een dieven. Wat een manipulators en wat een oplichters. Koop hier niet. Ik waarschuw iedereen om een hele hoop ellende te besparen.
Beste Esmee, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Prima geholpen door de verkopende dame, de heren aan de balie waren vooral druk met elkaar, vandaar 4 ipv 5 sterren
Beste Cor, Het delen van uw ervaring wordt door onze medewerkers enorm gewaardeerd! We vinden het erg prettig dat u voldaan bent de service van de verkopende dame! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.