Filters

1

Geen service en weinig kwaliteit voor teveel geld

Grote nieuwe hoekbank besteld voor ruim 3000 euro. 1 deel is geleverd met een leuning die lager is dan de rest van de bank. Wordt geen fatsoenlijke oplossing geboden, alles kost extra geld (zelfs het ophalen van de bank) terwijl het hun fout is en je bent voor lange tijd je bankstel kwijt (3-6 mnd). Mijn advies: koop hier geen nieuwe bank !

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Ik ben goed en kundig geholpen door een meneer weet zijn naam niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Ik ben zeer tevreden over de service en de hele winkel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend geholpen in Duiven

Gisteren een bank en een stoel voor mijn schoonmoeder uitgezocht. Heel erg fijn geholpen door een ontzettend vriendelijke en geduldige verkoper. Alle medewerkers waren ontzettend attent. Als de levering net zo vlot verloopt is het helemaal super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Vriendelijk personeel, er word veel moeite gedaan om te helpen, heerlijke koffie, wat zijn wij hier echt fijn geholpen om een mooie bank te kopen. Dankjewel

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Zeer goed geholpen. Heel klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

Snelle verkoop, tot er iets aan is

Ik heb mijn zetel net 1j toen deze begin ongemakkelijk te zitten. N'a contact met de winkel en firma kon ik deze ofwel terugbrengen voor onderzoek of iemand laten komen tegen vergoeding, ik koos hét laatste. N'a de check up was er idd iets met de vulling, deze werd na weken eindelijk opgehaald. Op 29 juli 2023 sindsdien geen nieuws meer of het is steeds hetzelfde... Als er een update is mailen we je. Mijn zetel heeft tot 18 aug in de berging van de winkel gestaan te niksen omdat er geen vervoer was. Waarom haalt u deze dan in godsnaam op de 29ste juli. Bijna 5w later, wacht ik nog steeds op jullie fameuse update 2000 99094117 klantnr

  • Aanbevelen? Nee
7

wij zijn perfect geholpen.

Wij zijn goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Good experience

Diederik treated us in a way that we could not simply say no. He showed us lots of options and was patient. We believe that is the way you should feel when getting to any store in the world.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goed en vriendelijk geholpen kan iedereen aanraden om daar heen gegaan D.F.van der Veen Meijer

  • Aanbevelen? Ja
10

Diederik denkt met je mee

Prima geholpen door verkoper Diederik. Denkt met je mee en komt met tips. Aan boord houden seats and sofa! Een prettige klantenbeleving.

  • Aanbevelen? Ja
1

Very bad

14.7 bought a couch. After the seller promised us that the couch would COME IN 6-8 WEEKS, stressing that I am pregnant and that we need a new couch by the beginning of September, he assures us that it will arrive on time. 21.8 I go to their office to ask when I can to expect a couch, I get an answer that I can expect a couch in the second week of September. They also say that the contract states that it is possible to wait for a couch no later than 51 weeks in 2023. When I request to give up the couch, I get an answer that 50% of the money remains with them because couch already ordered??? Btw, the price of the couch in the folder was 399, and when we arrived in store it was 850 euros.??The seller reduced the price to 650 euros, and later they put out a folder again with a price of 399. Who is crazy here? Terribly bad business

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima ervaring

Mijn ervaring bij seats en sofa locatie Zaandam was prima,ik werd door de medewerker uitstekend geïnformeerd met kennis van zaken, vriendelijk en geduldig dus mijn ervaring deed mij besluiten om een bank aankoop te doen..,

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Mijn bank gekocht in Zaandam Goed geholpen een hele duidelijk uit leg over de zit banken Zeer tevreden Kijk uit naar mijn nieuwe bank ! Bedankt !!

  • Aanbevelen? Ja
6

Behulpzaam

Dame die mij help was heel behulpzaam. Was wel geschrokken toen ik het koopovereenkomst las dat ondanks dat de verkoopster aan geeft dat de kevertje 6 tot 8 weken duurt staat in de koopovereenkomst uiterlijk datum 04-2024. Dat is 8 maanden. Ik heb bij het verkoop ook gevraagd wat is de uiterste verkoop datum dit zou niet langer dan 12 weken zijn.

  • Aanbevelen? Ja
1

1 grote teleurstelling !

Dit bedrijf neemt zijn klanten totaal niet serieus! Ik ben al jaren trouwe klant geweest en dat is nu tot een einde gekomen. Ik heb voor het eerst een spijtaankoop gedaan bij ze. De bank stond er 1 dag en kreeg zo een rug en nekpijn als ik er langer dan 30 min. op zat. Achteraf zag ik dat de bank scheef is, doorgezakt in het midden en aan de achterkant klikken de 2 delen niet recht in elkaar waardoor de leuning van 1 helft naar voren staat. Ik kwam meteen de dag erna terug om te vragen of ik een omruiling mocht doen. Als ik geen afschrijvingskosten wilde betalen (30% van €2600 voor omruiling en 50% voor een credit en terugbetaling)moest ik wachten op de manager die nog 1 week op vakantie was. Omdat het me toch dwars zat en ik erg op zag tegen al het werk wat er bij kwam kijken zoals verhuizers en een lift inhuren, wilde ik er maar gauw vanaf zijn. Ik ging terug en ging akkoord met de 30% afschrijving en koos een goedkopere bank zodat de omruiling direct zou kunnen plaatsvinden(dacht ik) nu bleek dat het hoofdkantoor eerst akkoord moet geven. Ik wacht nog steeds! ik ga elke dag langs of ik bel (dan sta je ook rustig een uur in de wacht)iedere dag word er beloofd dat het met een dag heus opgelost zal zijn en dan is het niet zo. Het personeel dat eerst zo lief en meegaand was keert zich vervolgens tegen je omdat ze zelf ook tegen een muur aanlopen met het hoofdkantoor die niet reageert op telefoon of e-mail van hun eigen personeel. En ze zijn dan heel erg grof en gaan tegen je tekeer alsof je met ze geknikkerd heb. Mij zien ze hier never nooit meer terug. Ik hoef deze stress en spanning niet als ik meubels ga aanschaffen voor mijn woning. Ik breng mn centjes voortaan naar een wat relaxere zaak waar klanten nog service mogen verwachten!

  • Aanbevelen? Nee
10

10

Tevereden

  • Aanbevelen? Ja
10

Een persoonlijke benadering en goede bezorging!

Ik ben goed geholpen door een medewerker bij Seats en Sofas in Capelle. Zij stelde mij een aantal vragen en kon zo goed meedenken in de keuze voor een bank. Ze toonde interesse en was transparant. Daarnaast was de bezorging echt top. De bank leek niet te passen in de lift maar door passen en meten en wat zweet is het toch gelukt! Hulde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette en vakkundige medewerkers

Goede hulp bij het uitzoeken van onze wensen . Niet te opdringerig maar wel duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Ruime keuze en goeie prijzen.

Na een slechte ervaring in Groningen van de manager zijn we terecht gekomen in Drachten. Nou dat was een verademing. Door Chantal( salesmanager) verwelkomd en gelijk een kopje koffie aangeboden. Zij is vriendelijk, behulpzaam en neemt de tijd voor je. We hebben bij haar de Lissabon bank gekocht. We wonen in Groningen, maar we gaan in de toekomst naar Drachten. Je bent een topper Chantal. Dank voor je positieve inzet en hulp. Seats and Sofas u mag trots zijn op zo’n medewerker.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en goed geholpen

Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige hulp bij aankoop nieuwe bank

Fijn om op waarde te worden geschat door verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geregeld

Snel geslaagd voor een leuke bank. Vriendelijke service bij het afhalen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Cheats & So-Far-No-Sofas!

Seats&Sofas, beter gezegd: Cheats & So-Far-No-Sofas!, Een lang verhaal, maar het lezen waard om een hoop problemen te besparen. met als hoofd oproep, doe geen aankoop bij Seats&Sofas, dat scheelt je een heel hoop hoofdpijn, je geld en tijd! In December 2022, een aankoop van een bank gedaan. Ruim 3 maanden later, bank ontvangen. Verkeerde kleur bank door ONBEKWAAMHEID Seats&Sofas. Nieuwe bank besteld na pijn en moeite. Weer ruim bijna 4 maanden later (inmiddels dus 7 maanden na aankoopdatum) juiste bank ontvangen, MAAR MAAR... een deel van de bank blijk nu niet gestoffeerd te zijn. Seats&Sofas van het HAAGSE filiaal wilt het probleem niet oplossen, maar afdoen met een schamele vergoeding van 50 Euro of wij moeten de bank ZELF op EIGEN KOSTEN en EIGEN VERVOER helemaal brengen naar Maasluis en weer 3 maanden wachten op onze bank. Wij gaan hier niet mee akkoord, maar HAAGSE Seats&Sofas heeft z'n handen ervanaf gehaald en zegt zoek maar uit met het Hoofdkantoor. Nu ruim 7,5 maand verder na aankoopdatum en het probleem is nog steeds niet opgelost! AUB DOE GEEN AANKOOP BIJ SEATS&SOFAS. Het scheelt je een hoopt tijd, stress en frustratie. Seats&Sofas verkopen tweedehandse banken, als zogenaamd ‘gloednieuw’, hebben ZEER ZEER lange leveringstijden en zijn absoluut niet meedenkend, meewerkend en redelijk!

  • Aanbevelen? Nee
10

goede service

goede service

  • Aanbevelen? Ja

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.