
25 januari 2025 meld ik voor de 4de keer mijn klacht. De loungedeel en de zitdeel ernaast is gezakt. Op 18 Jan 2025 telefonisch nagebeld over het aanleveren van foto's dat daarop een gezakt deel niet zichtbaar is. De mdw zei dat het gaat dat ze weten om welke delen het betreft en dat ze weet dat het niet op de foto's te zien is. Vandaag 25 januari 2025 stuur de foto's van de gehele bank en nogmaals de factuur en koopovereenkomst die ik eerder ook al had meegesgestuurd. Op 18 januari 2025 heb ik foto's gestuurd betreffende de delen waar mijn klacht over gaat. Dit antwoord krijg ik terug: We hebben uw email in goede orde ontvangen. Ten eerste onze welgemeende excuses dat het meubel niet aan uw verwachtingen voldoet. Zoals wij uit uw melding begrijpen bent u van mening dat uw zitmeubel is doorzakt. U heeft gekozen voor het model de California, dit is een van onze loungemodellen met een aanzienlijk zachte zitting. Wij zien op de doorgestuurde foto's een prachtige bank met geen doorgezakte zittingen. Normaliter als een zitting is doorgezakt ontstaat er een duidelijke kuilvorming, gelukkig is dit bij u niet het geval. Belangrijk is dat u tijdens deze inzit-periode alle zitplaatsen gelijkmatig belast, dit om de garantie op de vullingen te waarborgen. Voor alle zitmeubelen geldt dat ze enkele maanden gebruikt moeten worden om het zitcomfort optimaal te ervaren. Kussens passen zich namelijk aan, aan het lichaamsgewicht en kunnen zich hiernaar gaan vormen. Ook de ondersteuning van de zitting wordt soepeler naarmate het zitmeubel vaker belast wordt en kan daardoor wat aan stevigheid verliezen. Dit is een normaal en natuurlijk proces en geen fout van of in het product. Mocht u ondanks bovenstaande informatie van mening zijn dat uw melding buiten de gebruikelijke marges valt, vernemen wij dat graag van u en zullen wij direct aan de slag gaan om uw probleem zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Wel willen wij u erop wijzen dat indien uw melding geen productiefout bet
In Oktober bankstel type Brent gekocht in Vestiging Zaltbommel. De bank zelf is prima. Echter heeft de verkoper een fout gemaakt door een "hocker" aan ons te verkopen met de boodschap dat deze net zo breed als het lig gedeelte van de bank zou zijn. Dit blijkt niet het geval, waardoor we nu een bank met twee verschillende breedte maten hebben. De betreffende verkoper erkende deze fout, stelde alles in het werk te zullen zetten voor een oplossing, maar daarna is het stil gebleven. Hij is gewoon niet meer te bereiken. Ik ben twee keer langs geweest in de winkel, maar blijkt hij er steeds niet te zijn en telefonisch word meerdere malen (5 keer!) beloofd dat er teruggebeld zou worden maar dit gebeurd niet. De andere balie-medewerker toont totaal geen begrip voor het ontstane probleem en geeft aan dat zij ook niet kan helpen. Inmiddels een officiële klacht op de website ingediend die aangeven tussen de 5 á 7 werkdagen contact op te nemen maar ook hier GEEN ENKELE REACTIE na deze periode. Ik heb nog nooit een waardeloos bedrijf zoals dit concern meegemaakt. Eens en NOOIT MEER!
Wat is het verhaal: 1- verkeerde bank is er geleverd 2- na heel veel moeite een leenbank ontvangen 3- we moeten zelf lift huren om leenbank boven te krijgen 4- weer 3,5 maand wachten op de nieuw bestelde bank 5- geen reactie op vragen over de aflevering van de bank 6- geen reacties over beloofde terugbel actie van Seats en sofa 7- na belofte over huurlift te betalen nu ineens geen vergoeding over de huurlift 7- alles is ons probleem geworden en alle beloftes zijn gedaan door medewerkers die er u niet meer werken Kortom; verschrikkelijk om met deze firma afspraken te maken, niets wordt nagekomen. Ook als ze zeggen, we bellen u terug, is er geen intentie om ons als klant tevreden te stellen. Eindstand na 6 MAANDEN: Nog steeds geen bank en dubbele kosten door hun fout(en) KOOP HIER NOOIT EEN BANK!
Na 22 weken werd onze bank geleverd. Alleen zonder poten, dus niet te gebruiken. Na discussies voor wie de kosten voor monteren van poten zijn, zijn de poten een week later eronder gezet. Er waren echter meerdere andere mankementen. Om dit te verhelpen kwam de salesmanager met een Praxis aanhangwagen de bank ophalen (??) en deze zou savonds gerepareerd retour komen. We werden echter door hoofdkantoor gebeld dat nog niet gelukt was en ze volgende dag reparatie afmaken. De volgende dag kregen we bericht dat niet gerepareerd kon worden en dat we geld voor bank terug kregen. Ook werd gesuggereerd dat we de transportkosten retour zouden krijgen. Dit werd later ontkent en kregen we niet terug. Hierop heb ik een klacht ingediend waarbij ik de transportkosten retour wil en een schadevergoeding voor de krassen op onze voordeur bij het naar buiten tillen van de bank en voor het ongemak. Tot op heden heb ik niets meer vernomen van Seats and Sofas. Zo hoor je niet met klanten om te gaan.
5 maanden gewacht op het bankstel, 3 maanden later een service melding gemaakt en nu 2 bezoeken van een monteur later moet de bank terug naar de leverancier, verwachte levertijd 3 maanden, of ik ook nog even de transport kosten wil betalen Geld terug, andere bank, thuis repareren ho maar en men schermt met dubieuze voorwaarden die op allerlei manieren uitlegbaar is Waar kan een consument nu aankloppen NOOIT WEER
In de winkel in Amersfoort werden wij heel vriendelijk en goed geholpen door Sarah stagiairge en manager. Uiteindelijk heb je je keuze gemaakt de "Madeira bank" met leer, en begint het onderhandelen voor de prijsbepaling, de prijs is zo aantrekkelijk gemaakt met extra kortingen en je hebt dan een deal. Alleen bleek dat er nog bezorgkosten bij kwamen wat ons niet was verteld en een best wel een lange levertijd. We kregen nog een kleine korting voor de leverkosten. Dan moet je er niet meer over nadenken en blij zijn met de koop.
Ik ben ontzettend teleurgesteld, boos en erg verdrietig. In juli een bank gekocht met slaapgedeelte . Werd geleverd en dat zelfde weekend kwam ik erachter dat het slaapgedeelte defect was. Werd gezegd dat ik €75 moest betalen dat de bank hier weg gehaald kon worden voor reparatie. Na een lang en pittig gesprek Werd het onderdeel op seats en sofas hun kosten gehaald en retour gebracht. Het onderdeel is 5 oktober gehaald. 13 december telefoon gehad dat het onderdeel gemaakt en wel klaar stond in filiaal Groningen. Ik heb Gevraagd wanneer het onderdeel bij mij thuis geleverd kon worden. Vanaf 13 december is mij 9!!!! x tekefonisch beloofd dat ik diezelfde week het onderstel nog in huis zou hebben. Hier moest ik echter wel zelf achteraan bellen. Het is nu 20 januari en heb het inderstel nog niet! Bijkomend probleem, doordat het onderstel mist, zakt de bank nu door en kraakt aan alle kanten. Dit moest ik maar filmen? Deze week word ik terug gebeld voor een "oplossing" maar heb er geen vertrouwen meer in. Ik wil iedereen adviseren het programma kassa onderdeel de belbus op BNNvara te benaderen. Ik heb al contact met ze. Dit moet maar eens stoppen, deze waanzin!
De bank in de winkel zit heerlijk maar de geleverde bank zit als een plank , je moet hem een maandje "inzitten" wordt mij gezegd , onzin natuurlijk want de bank zit nog steeds als een plank
Ik heb de verkeerde opstelling van Seat and Sofas ontvangen. Dat is ook direct erkend door het bedrijf. Echter, dit was ongeveer 6 weken geleden al, na 20 telefoontjes, blijven ze hele tijd aangeven dat regionale manager die verantwoordelijk is, niet aanwezig is en komen helemaal niet met concrete oplossingen voor al die tijd. Belachelijke service voor een overduidelijke fout van Seat and Sofas. De oplossing die ze bieden is 50 euro vergoeding of alle transportkosten zelf betalen en 8-10 weken wachten. BELACHELIJK!
Er is een bank bij mij geleverd (te laat maar dat terzijde) waarvan 2 stukken niet aan elkaar geklikt konden worden. Ik moet dit nu op eigen kosten laten repareren of zelf naar Maassluis brengen en ophalen. Echt ridicuul. Ze laten de klant opdraaien voor een bank die bij levering al kapot was.
WAARSCHUWING! NOOIT HIER KOPEN! Ik heb een bank gekocht die na twee maanden is ingezakt. Op eigen kosten heb ik de bank een paar keer moeten vervoeren zodat ze pogingen konden doen het te verhelpen, maar ze sturen vervolgens een verkeerd onderdeel, of een onderdeel dat stuk is. Als klapper op de vuurpijl hebben ze de laatste order ruim twee maand laten zitten waardoor de levertijd natuurlijk ook weer belachelijk lang is geworden. Nu zit ik inmiddels langer zonder bank, dan dat ik daadwerkelijk de bank heb gehad. Ik wil graag mijn geld terug maar nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd en is het heel moeilijk om dit te regelen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad. Wees gewaarschuwd.
Ik heb nu 2x een bank geleverd gekregen waarvan het front paneel gebroken is. Direct na de eerste keer de bank teruggebracht en een melding aangemaakt. 3 weken later werd de bank alsnog geleverd en thuis opgezet (had ik bedongen). Tot mijn grote schrik en verbazing was precies hetzelfde issue aanwezig, wederom een kapot frontpaneel. Wederom een service melding aangemaakt, enkele keren gebeld met de klantenservice, maar er wordt heel laks met de melding omgegaan. Ik heb nog steeds geen duidelijk antwoord wanneer dit issue opgelost gaat worden, terwijl ik het volledige bedrag al ruime tijd heb betaald. Het is een regelrechte wanprestatie. Ik ben er absoluut niet te spreken over, en zou iedereen willen afraden ooit een aankoop te doen bij dit bedrijf.
Ik heb de verkeerde opstelling van Seat and Sofas ontvangen. Dat is ook direct erkend door het bedrijf. Echter, dit was ongeveer 3 weken geleden al, na 10 telefoontjes, blijven ze hele tijd aangeven dat degene die verantwoordelijk is, niet aanwezig is en komen helemaal niet met concrete oplossingen voor 3 weken lang. Belachelijke service voor een overduidelijke fout van Seat and Sofas.
In de winkel in Amersfoort werden wij heel vriendelijk en goed geholpen. Uit coulance mochten wij zonder rente afbetalen. Afgesproken dat de bank gebracht en in elkaar gezet zou worden, daar betaal je 146 Euro voor. Toen begon de ellende, bank is gebracht en in elkaar gezet, het ging allemaal zo snel, dat je ook wel verwacht dat ze weten wat ze doen. Nou niet dus, we kwamen er achter dat de bank wiebelt, poten zitten dus niet goed, er zit een spleet van ongeveer 4 cm tussen twee sigmenten. En bij 1 relaxstoel doet de rug en hoofdsteun functie het niet. Gelijk een klachten formulier opgestuurd. Volgende dag werden we netjes terug gebeld. Mevr aan de telefoon dat we 2 sigmenten met elkaar moesten verwisselen, zeg daar begin ik niet aan, want weet niet hoe het in elkaar zit, was dus niet bekend dat het door hun zelf in elkaar is gezet en geleverd. Mevr zou wel een meubelmaker kunnen regelen, zeg nou dat zou fijn zijn, ja koste ons dan wel voorrijkosten, zeg nou sorry daar ga ik niet mee akkoord, heb hem door jullie laten bezorgen en in elkaar laten zetten. Mevr kon na overleg voor hun kosten de meubelmaker laten komen, vond dat fijn en een goede service. Maar nu gebeld met de meubelmaker die komt dus pas 13 Januari 2025, tis echt niet te geloven, we gebruiken de bank, hadden ook gevraagd zo snel mogelijk. Voor een bank van bijna 6000 euro mag je toch wel verwachten dat het goed is. Erg verdrietig hoop jaren met deze dure bank te kunnen doen, maar daar zal ik nooit geen bank meer kopen. De bank is zo aangeschaft maar voel mij nu in de steek gelaten.
Heel veel spijt dat we hier onze bank hebben gekocht!! Een week voor afgesproken datum hebben we een mail ontvangen dan we de bank binnen 2 dagen moeten ophalen. Van alles geregeld om de bank op te halen. Bij thuiskomst komen we erachter dat een bankpoot niet past, aansluiting aan de binnenkant is te klein. Na heel veel heen en weer gemaild met Seats & Sofa wordt doodleuk gecommuniceerd dat we 3 december de bank ZELF naar het filiaal mogen brengen op eigen kosten en de bank de VOLGENDE dag pas weer (weer op eigen kosten) kunnen ophalen. Dit is absoluut niet hoe je hoort om te gaan met klanten. Er wordt absoluut niet meegedacht met de klant bij het oplossen van een probleem dat bij Seats & Sofas ligt. Bij ophalen van je bank wordt gevraagd of je ter plekke een barcode kan scannen en een positieve recensies kan achterlaten. Doe dat gewoon niet! Wacht maar eerst even af of het inderdaad zo positief is!!
Een half jaar geleden kochten wij onze bank in het filiaal in Mijdrecht. We zijn daar prima geholpen, je weet nu eenmaal dat dit bedrijf bekend staat om het getouwtrek om de prijs. We dachten de bank wel voor een mooie prijs gekocht te hebben. Bij de aankoop krijg je een reclame mee met de vraag of je een positieve review wil achterlaten. Nu vind ik dat je pas een eerlijke review kunt schrijven als je het product in je bezit hebt en deze hebt gebruikt (vandaar nu pas mijn review). De bank is echt niet van beste kwaliteit! We hebben de bank nu net een half jaar. De stof is al lelijk geworden op plekken. En zitten kuilen en lijnen in… en de bank kraakt ook ontzettend. Hier natuurlijk gelijk de klantenservice voor benaderd, en dan krijg je te horen dat je zelf de bank mag komen brengen naar het filiaal zodat een meubelmaker het kan repareren. En mocht dat niet zo zijn, deze terug gaat naar de fabriek. Maar goed, we hebben een hoekbank, dus als de hoek weg ik hebben we niks aan het andere deel. Ook ben je zelf verantwoordelijk voor het brengen en halen van het bank deel naar het filiaal. En ja het zal allemaal wel in de kleine lettertjes staan, maar het is toch geen service als een bank een aantal maanden oud is hoort dit niet te ontstaan! Dus voor ons NOOIT meer een bank van Seats en sofa. En mocht je net als wij deden twijfelen, lees eerst goed op internet wat de ervaringen en kleine lettertjes onhouden!
In juli heb ik een chesterfield bank voor een behoorlijk bedrag gekocht. Binnen 18 wkn zou het geleverd worden. Echter hebben zij op de verkoopovk een verkeerde levertijd opgeschreven. Uit de reviews blijkt dat ze dar vaker doen. Klanten worden dus voorgelogen. Wij hebben gelukkig foto gemaakt van de bon waarop de levertijd ook staat! Ik heb sindsdien heleboel mailtjes gestuurd maar krijg geen enkele reactie! Zowel naar Zaandam (daar had ik het gekocht) als hoofdkantoor gemaild. Ik wordt helemaal niet serieus genomen. Waardeloos bedrijf! Heb nu alle correspondentie verzameld mocht het binnen 1 maand niet geleverd worden dan geef ik de zaak uit handen. Misschien is een melding bij ACAM ook wel op zn plaatst!
Verkoper Adam gaf prima hulp (met opmeten) en daarna manager Ricardo ook nog gesproken. Met mooie korting de bank meteen mee kunnen nemen. Minpunt: geen advies gekregen over behandeling stof en dat je met een googleaccount moet inloggen om je gevraagde review te schrijven.
Bank gekocht in Eindhoven super vriendelijk allemaal niet op voorraad daar ,maar wel in Uden .Daar zelf opgehaald en thuis uitgepakt en in elkaar gezet wat meteen opviel was dat er plekken/ beschadiging in de stof zaten . Contact gehad maar daar werd gezegd is een externe factor oftewel we hebben dit zelf veroorzaakt. Foto's doorgestuurd en ze zeggen heb je de originele verpakking nog .nee natuurlijk niet is alleen plastic en karton .Dan kunnen we niks doen wat een verschrikkelijke service van SEATS AND SOFA'S. Wij zullen hier zeker verder mee gaan via de rechtbank wat dit is schandalig. Het betreft een Manilla u Bank 2H2Eil Torre antraciet
Kan niks anders zeggen als dat we goed en vriendelijk zijn geholpen door de verkoper in Heerlen . Onze voorkeur van stoel was niet voorradig, en het showmodel voor een mooie prijs kunnen meenemen, top
Ik zou zeggen Koop hier niet!! Bank gekocht in april. In juli geleverd ( hoezo kopen en vanavond zitten???? Op je ouwe tuinstoel ja!). Transportkosten zelf betalen....binnen 2 maanden pluist de bank enorm en zakt door op een gedeelte waar niemand zit. Klantenservice Duiven is verschrikkelijk. Aanname beleid is daar: kun je niet luisteren en ben je onbeschoft kom bij seats en sofas werken. Bank is nu 2 weken weg ( weer transportkosten). Duurt nog 2 weken voordat de "meubelmaker" ernaar gaat kijken. Dan wordt het repareren of terug naar de leverancier. Mijn ouwe tuinstoel en de leenbank waar niemand op kan zitten blijven de rest van het jaar ben ik bang.. na mijn review op Google wordt ik geappt. Hè wat vervelend ik ga het doorgeven hoor. Hierna wordt het vervelend...u weet wat de procedure is, u hebt een overeenkomt getekend, dus u bekijkt het maar. KOOP HIER NIETS!!!!HOE HOOG DE KORTING OOK IS, HET IS TE DUUR EN WEGGEGOOID GELD
Had een bank op maat besteld. Thuisgfkomen bedacht ik me dat ik geen 2.5 sits wilde maar de wat kleinere 3 zits Dat kon nog geregeld worden maar er ging niks meer van de prijs af. Met een aanbetaling van 780 euro kun je geen kant meer op. Ook de levertijden veranderen iedere keer. Het zou 12 tot 16 weken zijn . Dat vertellen ze nadat je de aanbetaling gedaan hebt en ze de papieren aan het opmaken zijn. Vandaag zeiden zelfs dat de levertijd pas in januari/februari 2025 plaats gaat vinden. Dus klachten over de prijs en belachelijke levertijden
Bankstel besteld, duurde tussen de 20 25 weken, wat verteld werd na verstrekken van die weken naar eens gebeld waar onze levering bleef,,, jaaa net binnen. Na aflevering schade op ons leren bankstel van 4000 euro!!!! Meteen contact opgenomen met het filiaal in Amersfoort waar deze gekocht is, moest even een foto via de mail sturen vd schade Nu 2 weken later en helemaal niets vernomen van dit filiaal Waardeloos en respectloos naar ons als klant, wanneer je de winkel binnenloopt word je overvallen door verkopers, maar wanneer er schade is, is er niemand te bekennen!!!!
Wij willen onze ongelooflijke teleurstelling delen over onze ervaring met Seats and Sofas. In december 2023 bestelden wij een bankstel dat in februari werd geleverd. Vanaf het begin waren er problemen: de bank was niet in goede staat en voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen. Wij hebben meerdere keren contact opgenomen om onze zorgen te uiten, maar de reacties waren algemeen en ongeïnspireerd. Het leek wel alsof ze door ChatGPT waren gegenereerd en niets zeiden over de daadwerkelijke klachten. Na het indienen van twee serviceverzoeken en een bezoek aan de winkel met foto’s en video’s, werd uiteindelijk toegezegd dat de bank teruggebracht kon worden voor reparatie. In april hebben wij de bank teruggebracht, maar na weken wachten bleek de reparatie niet succesvol. Begin augustus en opnieuw rond eind augustus zijn we langsgegaan om te controleren of de bank gerepareerd was. Wat bleek? De klachten waren nog steeds niet opgelost. De manager bevestigde onze klachten en was het ermee eens dat de bank nog steeds niet goed was. Desondanks gaf ze aan dat ze niets kon doen behalve een e-mail naar het hoofdkantoor sturen en daarop wachten, dus weer wachten. Na een tijdje kregen we echter niets te horen en moesten we weer bellen en achteraan gaan. Wij vroegen begin september om ons geld terug, maar ondanks beloftes en verdere communicatie blijft de situatie onopgelost. Het is nu bijna een jaar later, en wij hebben nog steeds geen oplossing of terugbetaling ontvangen. Deze hele ervaring is een groot frustratiepunt geweest en wij raden iedereen af om hier een aankoop te doen. Service en klanttevredenheid zijn duidelijk NIET de prioriteit bij Seats and Sofas.
Ik heb een bank gekocht met 16 weken levertijd, zit nu in week 27 en nog steeds geen bank. Contact opgenomen met de klantenservice naar aanleiding van een google review. Wederom loze beloftes zonder een oplossing.
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.