Onze toilet is geheel gerenoveerd met o.a. een mooi toilet met stankafzuiging, nieuwe tegels en een aluminium plafond met inbouwspotjes. De klus heeft ongeveer 8 dagen geduurd. Arthur is degene die deze klus heeft geklaard! Hij heeft ons ook nog wat leuke adviezen gegeven. Hij heeft ontzettend goed werk afgeleverd. Wij waren onder de indruk van zijn vakkennis en zijn allround vakmanschap! Onze complimenten voor Arthur! Wat wij ook zeer op prijs stelden was de eind oplevering. Hierbij werd alles nog eens nagelopen! Tevens kregen wij een map met alle informatie die we nog nodig mochten hebben. Zelfs aan een leuke attentie was gedacht! Kortom: super tevreden!

• Waar kent u ons van? Anders
  • Anders, namelijk: Wij hebben al regelmatig zaken gedaan met Huisman. Het is een zeer gerenomeerd bedrijf dat al heel lang bestaat.

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe toiletruimte.

Vakmanschap

In de showroom krijg je alle aandacht. De technische mensen werken heel netjes en precies.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Super bedankt voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier in de nieuwe badkamer.

De renovatie van onze toiletruimte was in betrouwbare handen!

- Fijne deskundige intake in de showroom - overzichtelijke begroting en planning - vakkundige installatie, goed contact met vaste installateur, ruimte voor overleg over aanpak.

• Anders, namelijk:

Dank voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe toiletruimte.

Prima service, mooi resultaat!

Netjes en aardig personeel. Keurig gewerkt en mooi resultaat. Alles conform planning! Wij zijn heel blij met de mooie badkamer.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Hartelijk dank voor de beoordeling. Geniet van uw nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

Een aanrader!

Renovatie badkamer en toilet. Het kost veel geld! Het resultaat is uiteindelijk schitterend. Keurig vakwerk geleverd. Het is het geld dubbel en dwars waard!

• Anders, namelijk: N.v.t.

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer en toilet. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

Prijs en kwaliteit gaan hand in hand, goede service en vriendelijke mensen.

Vanaf de geplande startdatum is er elke dag gewerkt, ondanks de Corona-crisis e.d. Onze badkamer kreeg na sloop langzaam aan zijn nieuwe uiterlijk, dit ging gepaard met veel precisie en vakmanschap. De badkamer is geworden zoals in de showroom besproken. Ook de oplevering is fijn verlopen zonder punten van belang. Onze mening: super Sanidrome-Huisman.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Heel erg bedankt voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

Prachtig

Onze nieuwe badkamer is heel mooi geworden, vakkundig gemaakt en super mooi afgewerkt.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

Goed en vakkundig

Goed advies ervaren en meedenkende monteurs werkennauwkeurig en netjes

• Anders, namelijk: N.v.t.

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman.

Fantastisch resultaat!

De renovatie van badkamer en toilet is heel mooi geworden. Na alles uitgekozen te hebben in de winkel is een prima ontwerp gemaakt. In de praktijk is dit heel goed uitgevoerd waardoor het resultaat echt fantastisch is. De monteurs waren ook zeer professioneel en dachten mee waar dat kon en waren ook flexibel als iets toch beter opgelost kon worden. De badkamer en het toilet zijn zeer netjes afgewerkt en alles werkt zoals het hoort. Ik ben zeer tevreden met de service van Sanidrome Huisman en met het geleverde werk.

• Ervaring met: N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Super bedankt voor de beoordeling. Veel plezier met de nieuwe badkamer en toilet. Namens het hele team van Sanidrome Huisman.

Echt vakmanschap geleverd.

Wij genieten dagelijks van onze prachtige badkamer en nieuwe toiletten. Werknemers zijn zeer professioneel te werk gegaan, lieten het huis iedere dag netjes achter en zijn heel beleefd. En Arthur is nog steeds welkom om een keertje mee te eten😉.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Internet (website/social media)
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer en toiletruimten. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

Fantastisch vakwerk geleverd.

Bij de keuze/samenstellen van de materialen en inrichting van de badkamer en het toilet zijn we deskundig geadviseerd. Vervolgens zijn de werkzaamheden vakkundig en volgens planning uitgevoerd. Het resultaat is nog mooier dan we hadden verwacht.

• Anders, namelijk: Was bekend met Sanidrome

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Geniet van uw nieuwe badkamer en toilet. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

Ervaring, kwaliteit en service.

Flexibel, goede service en vakkundig personeel

• Anders, namelijk: N.v.t.

Dank voor de goede beoordeling. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer. Namens het hele team van Sanidrome Huisman

Heel tevreden

Een nieuwe badkamer is best een ingrijpende ervaring. Dan is het fijn dat je volledig vertrouwen hebt in de leverancier. En dat vertrouwen hebben we steeds gehad. Personeel is klantvriendelijk en je merkt dat goed onderling wordt gecommuniceerd.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer.

Denken met je mee en vakman in de uitvoering

Huisman heeft in juli 2019 de badkamer met toilet en de aparte toiletruimte in onze woning vernieuwd. We wilden de badkamer seniorproof maken en het bad vervangen door een inloopdouche. De vorige badkamer is ook door Huisman gemaakt en heeft zo’n 30 jaar naar volle tevredenheid gefunctioneerd. Die goede ervaring was voor ons reden om opnieuw naar Huisman te gaan. Voordat we de opdracht gaven zijn we eerst gaan praten over de mogelijkheden. Er werd goed geluisterd naar onze wensen, deskundig en praktisch met ons meegedacht en alternatieven aangedragen met vermelding van de pro’s en contra’s, bijvoorbeeld voor het materiaal van het wastafelblad. We kregen een helder verhaal over prijzen en mogelijkheden verteld, waarna een inzichtelijke en duidelijke aanbieding volgde. Nadat we de opdracht hadden gegeven kregen we een planning van het werk waarop we ook onze agenda’s konden afstemmen. Op de afgesproken datum gingen de mannen van Huisman aan de slag. Zorgvuldig en beheerst werd de oude badkamer gesloopt, bij ons een lastige klus door de dubbele tegellaag die moest worden verwijderd. Vervolgens de opbouw die degelijk en precies werd uitgevoerd. De medewerkers werken rustig en zorgen dat overlast die je altijd hebt van een verbouwing zo beperkt mogelijk is. Het resultaat is prachtig. We zijn heel blij dat we opnieuw met Huisman in zee zijn gegaan en kunnen Sanidrome Huisman aan iedereen aanraden: ze verstaan hun vak en maken een badkamer waar je gelukkig van wordt. Kortom; Denken met je mee en vakman in de uitvoering.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Wij danken u voor de mooie beoordeling. Onze medewerkers vonden het ook fijn om bij u thuis te werken. Wij wensen jullie veel plezier met uw nieuwe badkamer en toilet.

Het meedenken om een prachtige badkamer te realiseren.

Deskundig personeel dat steeds opruimde, ons op de hoogte hield van de werkzaamheden en zeer nauwkeurig werkt.

• Waar kent u ons van? Advertentie in krant/magazine
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Super bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie u veel plezier met uw nieuwe badkamer.

Heel secuur en netjes gemaakt.

We zijn zeer tevreden. De badkamer is prachtig geworden. De installateur heeft mooi werk geleverd.

• Anders, namelijk: N.v.t.

Uitstekend werk in een heel prettige sfeer

Gekozen we Renodeco van HSK wilden en ze daar ervaring mee hadden. Al in de showroom was er een klik: met veel geduld, kennis en koffie hebben we in drie sessies gezamenlijk onze badkamer ontworpen en uitgezocht. Het werk duurde wat langer dan geschat: bijna vijf in plaats van drie weken. Niet omdat het tegen zat, maar ik denk omdat er alle mannen erg vakkundig en precies werkten. Daar vroegen de gekozen spullen ook om. We hebben dus lang in het stof gezeten, maar de mensen waren plezierig genoeg om ons bij op het gemak te voelen. Het resultaat is wat we wilden: een superstrakke badkamer waarin alles werkt zoals het moet, makkelijk in onderhoud, en met het gevoel dat we altijd op Huisman kunnen terugvallen als er iets is.

• Waar kent u ons van? Anders
  • Anders, namelijk: gezocht op web

Eerlijk, professioneel bedrijf, met een brede vakkennis, die zijn afspraken nakomt.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

• Vakmanschap

Adequate informatie en showroom biedt goed inzicht in de verschillende mogelijkheden. Plezierige en gastvrije ontvangst met goede adviezen. Ook een nette en zorgvuldige uitvoering van de werkzaamheden.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer.

Mooi, kwalitatief goed materiaal, fijn personeel, zowel monteurs als in de winkel. Fijn dat dhr Huisman af en toe poolshoogte kwam nemen. Goede suggesties gekregen. Het werk duurde een paar dagen langer dan gepland maar acceptabel. Werktijden van monteurs lijken kort (telt reistijd met werktijd mee?).

• Ervaring met: Badkamers/sanitair

Vakkundig personeel alles mooi en netjes afgewerkt Maar dat mag ook wel voor die prijs.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels

een prettig bedrijf om mee samen te werken en ook een mooi resultaat qua badkamer en toilet, prima bedrijf. Bij eerdere waterschade in onze vorige woning ook prettig en vakkundig geholpen.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Tegels|Installatiewerk

Per saldo een zeer goede ervaring waarbij met name het vakmanschap bij ons de doorslag gaf om met het bedrijf in zee te gaan. Goede voorlichting. Zeer prettige en kundig personeel. Prijs/kwaliteitsverhouding niet nader onderzocht. Ging ons primair om het vakmanschap.

• Advies/ontwerp/offerte traject
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair

De afspraken werden keurig nagekomen. Er werd netjes gewerkt en de communicatie was goed. We konden gewoon aan het werk en alles liep op rolletjes

• Ervaring met: Badkamers/sanitair|Installatiewerk

Dank u wel voor de beoordeling. Wij wensen u veel genot met de nieuwe badkamer.

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 25 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A tot Z.